פרסום עסקים בגוגל - כך תגדילו את המכירות בעסק

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

במאמר זה אנו נדבר על הגדלת המכירות באמצעות פרסום בגוגל לעסקים

לשתף זה לאהוב
פרסום עסקים בגוגל - כך תגדילו את המכירות בעסק
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

בעידן שבו יותר ויותר בתי עסק מעבירים חלק נכבד מן הפעילות שלהם לאונליין, האתגר המשמעותי של עסקים הופך להיות איתור קהל היעד הרלוונטי לעסק, והזרמה של תנועה איכותית לאתר. לצורך כך, עומדים כיום בפני עסקים שפע של ערוצי שיווק דיגיטליים, אשר באמצעות הקמה של קמפיינים ממוקדים יכולים לייצר עבור העסק תנועה של גולשים אל הנכסים הדיגיטלים של העסק, ובפרט לאתר האינטרנט שלו.

מבין כלל ערוצי השיווק הקיימים, הפרסום בגוגל נחשב לאחד מן הערוצים האפקטיביים ביותר. באמצעות פרסום בגוגל יכולים עסקים ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שעליהם אפרט בהמשך. עם זאת, חשוב לזכור, כי על מנת למקסם את תוצאות הקמפיין השיווקי שתקימו באמצעות הפרסום בגוגל לעסק, וכדי לוודא שכסף לא נזרק סתם כך לפח, חשוב מאוד לתת למומחה להקים ולנהל עבורכם את הקמפיין הפרסומי בגוגל.

שמי שי כהן מנכ"ל ב SFB, ואני מסייע לעסקים להזניק קדימה את המכירות שלהם, להפוך לרווחיים ולנצל את הידע הנרחב שלי בתחום השיווק הדיגיטלי ובייחוד בגוגל אדס (שותף של גוגל פרטנר) על מנת לייצר עבור בית העסק בדיוק את קהל הגולשים שקל יהיה לו להמיר ללקוחות משלמים.

כדי לסייע לכם להבין עד כמה הפרסום בגוגל לעסקים יכול לשרת אתכם ומאילו יתרונות תוכלו ליהנות אם תבחרו בו כערוץ שיווק מרכזי בעסק, אני רוצה להתעכב לרגע על המשמעות של הפרסום בגוגל, או למעשה, היכן אנחנו פוגשים את קהל הלקוחות שלנו באמצעות הפרסום הזה.

אילו סוגים של קמפיינים פרסומיים קיימים בפרסום עסקים בגוגל?

לא אתעכב כאן על כל תת הגדרה של קמפיין פרסומי לעסק בגוגל. משאיר זאת לפוסטים אחרים. אולם כן אציין, כי הקמה של קמפיין פרסומי בגוגל יכולה להתבצע בכמה אופנים:

  • הקמת קמפיין בגוגל אדס והצגת מודעות ברשת החיפוש כאשר גולשים עושים שימוש במנוע החיפוש ומחפשים ביטויים רלוונטיים.
  • הקמת קמפיין ברשת המדיה על מנת להציג מודעות פרסום באתרים המשתתפים בתוכנית השותפים של גוגל ומארחים מפרסמים שונים.
  • ניהול קמפיין יוטיוב שמאפשרת הצגת קמפיינים ברשת הסרטונים הגדולה בעולם.
  • הקמת קמפיין גוגל שופינג, שמאפשר לכם למקסם את הביצועים של החנות הוירטואלית שלכם.

מהם היתרונות שמייצר עבורכם קמפיין לעסק בגוגל?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לבחור בגוגל כפלטפורמה הפרסומית שבאמצעותה תחשפו מסרים שיווקים לקהלי היעד שלכם, תוכלו ליהנות ממגוון יתרונות שהפלטפורמה הזאת מציעה.

תוכלו להגיע אל קהל היעד כאשר הוא מחפש אתכם

הסוד בהצלחה של קמפיין שיווקי הוא בראש ובראשונה להגיע אל קהל היעד כאשר הוא קשוב לקבלת מסרים שיווקים, נמצא במיינדסט הנכון, ובדיוק בזמן הרלוונטי לו, כאשר הוא חם ובשל לבצע עסקה ולא התפנה אל עיסוקים אחרים. כמות המסרים השיווקיים שמציפים גולש ממוצע ביום היא אדירה, ואם לא תכו על הברזל בעודו חם, ייתכן שתפספסו את ההזדמנות לעניין את קהל היעד שלכם בהצעת הערך שאתם מסוגלים לייצר עבורו.

הפרסום בגוגל עושה בדיוק את זה: הוא מציג לגולש הצעת ערך מותאמת של שירות או מוצר, בדיוק בזמן שבו הגולש פנוי לצרוך את התוכן הזה, ומביע כוונה אקטיבית לצרוך את התוכן הזה.

תוכלו לקבל שליטה מלאה על הקמפיין

הפרסום בגוגל מאפשר לכם להגדיר כל סוג של צורך שלכם בקמפיין, החל משעות הפעילות של הקמפיין, התקופה בה יפעל, המחיר לקליק שאתם מוכנים לשלם, הביטויים שעבור חיפוש שלהם תרצו להציג את מודעת הפרסום שלכם, סוגי ההתאמות השונים לחיפושים שמבצעים הגולשים, קישורי האתר שיתווספו למודעה, קצב ניצול התקציב על גבי היום ועוד ועוד.

בצורה כזאת, יש לכם שליטה מלאה על הקמפיין השיווקי שאמור להזרים תנועה איכותית לעסק שלכם. כך, למשל, אם מילאתם את החודש שלכם בלקוחות שהזמינו פגישת ייעוץ, ואתם לא זקוקים ללקוחות נוספים, תוכלו להשהות את הקמפיין. לעומת זאת, אם סוף החודש מתקרב ואתם מעוניינים לסגור יותר עסקאות גם במחיר יקר יותר, תוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה.

תוכלו לטרגט את הביטויים החשובים לכם

לא כל הביטויים שווים. הנה, אמרתי את זה. לא תמיד ביטויים שמתהדרים בנפח חיפושים גבוה במיוחד הם אלו שמכניסים את הכסף לעסק. כאשר אתם נפנים להגדרת קמפיין ממומן, יש לכם את האפשרות להגדיר בדיוק אילו גולשים יגיעו אליכם לאתר. אם אתם מספקים שירות נישתי ומיוחד מאוד, תוכלו למקד את הקמפיין שלכם רק באותם גולשים שמחפשים את השירות הספציפי שאתם מציעים. בצורה כזו, תשלמו רק עבור אותם גולשים שבית העסק שלכם אכן רלוונטי עבורם.

העסק יקבל תנועה איכותית לאתר

באותה מידה שבה תוכלו למקד באמצעות פרסום בגוגל את המסרים השיווקיים שלכם ולייעד אותם לקהל היעד שבו אתם מעוניינים, כך תוכלו גם להימנע מהזרמת תנועה לא איכותית לאתר. תנועה לא איכותית לאתר עלולה לגרום לכם נזק כפול: ראשית, היא תבזבז את תקציב הקמפיין שלכם עבור גולשים שממילא לא יתקשרו מול בית העסק שלכם. שנית, היא עלולה להעסיק את נציגי השירות שלכם בשיחות בטלות שלא תתכנסנה למכירה על חשבון שיחות שתוכלו לבצע עם קהל יעד רלוונטי. אחד היתרונות הבולטים של הפרסום בגוגל הוא שהוא מאפשר לכם להחריג חיפושים מסוימים של גולשים, אשר מביעים כוונת רכישה קטנה עד אפסית.

תוכלו להזרים תנועה לאתר בלי השקעה ראשונית משמעותית

יתרון חשוב נוסף שחשוב יהיה להכיר בכל הקשור לפרסום בגוגל הוא ההשקעה המינימלית שתצטרכו לבצע כדי להרים את הקמפיין. בניגוד לקידום אורגני, תהליך שבו תצטרכו להשקיע משאבים רבים לזמן ממושך מבלי להבטיח תוצאות, פרסום בגוגל הוא מיידי באופן יחסי, ויאפשר לכם השגת תוצאות מהירות. כמו כן, אם אתם עסק חדש שרק החל בפעילות השיווקית שלכם ואין לכם מרווח נשימה מספק, תוכלו להיעזר בפרסום בגוגל כדי להזרים תנועה מיידית אל אתר בית העסק שלכם.

בואו נסכם את המאמר

פרסום עסקים בגוגל בצורה מקצועית תביא את בית העסק למצב בו תקבלו לידים איכותיים ומכירות באתר אשר יעזרו לעסק לצמוח בכל שנה. אני אומר זאת ואומר זאת לא מעט - גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק היעלים ביותר להשגת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

פרסום עסקים בגוגל - כך תגדילו את המכירות בעסק

שי כהן, בן 31, נשוי + קטנציק חמוד להפליא.מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים