קידום חנות וירטואלית - 6 טיפים לשיפור המכירות באתר

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

הקמתם חנות וירטואלית ואתם מבינים שפרסום בגוגל זה אחד ממקורות התנועה החשובים ביותר עבור העסק שלכם.

לשתף זה לאהוב
קידום חנות וירטואלית - 6 טיפים לשיפור המכירות באתר
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

בעידן הדיגיטלי של 2023, כשיש תחרות גדולה ואמצעי הקידום משתנים כל הזמן,

קידום חנות וירטואלית בגוגל הפך למשימה אתגרית ומרתיעה.

עם כמות המידע העצומה והתחרות הרבה בעולם האינטרנט, בעלי עסקים מתמודדים עם בלבול וקשיים באתגר

לייצר לחנות הוירטואלית שלהם מכירות ורווחים.

התמודדות עם תחרות בקידום חנות וירטואלית:

במאמר זה נציג בפניכם את הדרכים להתמודד עם תחרות גבוהה ולא משנה באיזו נישה אתם נמצאים, נסביר כיצד נמקד את חיפושי הגולשים הפוטנציאליים שלנו שיכולים להפוך ללקוחות משלמים ולהמיר אותם, נפטפט קצת על תוכן איכותי ומה זה אומר, ולסיום כמובן בקידום הממומן בגוגל ובשאר ירקות.

אז בעצם כמו שאמרנו קידום חנות וירטואלית בגוגל הוא משימה מרתיעה ומורכבת, אך במידה ונשתמש בכלים ובטכניקות הנכונות, נוכל לשפר את זרימת הלקוחות ולהגדיל את המכירות.

מיטוב החנות שלנו למנועי החיפוש באמצעות מילות מפתח ותוכן מותאם:

גוגל מדרג את האתר שלנו במנוע החיפוש שלו לפי אלגוריתמים שמחפשים ברחבי האתר,

בנוסף לכל מה שהם כבר מחפשים - מילות מפתח רלוונטיות לשאילתא של הגולש.

אז בעצם בשלב הראשון שלנו לקידום חנות וירטואלית בגוגל אנחנו נרצה שהאתר שלנו יהיה ממוטב עבור מנועי החיפוש, זה אומר שעלינו למצוא את מילות המפתח הרלוונטיות לאתר שלנו וניתן לעשות זאת באמצעות מחקר מילות מפתח בכלי לתכנון של מילות המפתח של גוגל אדס או בכלים אחרים כגון semrush, ahrefs ועוד טובים אחרים שיכולים לתת לכם תובנות.

הדברים הבסיסיים ביותר בהטמעת ומיקוד הדף שיהיה רלוונטי הוא להטמיע את מילת המפתח במקומות הנכונים (כמובן בלי דחיסה), בכותרת האתר, בתיאור, במוצרים הרלוונטים תחת אותה קטגוריה בחנות הוירטואלית שלכם ובאלטים של תמונות.

וככה אנו נעזור למנוע חיפוש להבין טוב יותר על מה העמוד שלנו מדבר.

יצירת תוכן איכותי:

בנוסף לשימוש במילות מפתח, עלינו ליצור תוכן איכותי באתר שלנו שיהיה רלוונטי ומעניין עבור קהל היעד שלנו,

למשל פוסטים מעניינים ואיכותיים בבלוג שקשורים למוצרים שלכם בעסק, תיאורי מוצר איכותיים שמשלבים מידע, שאלות ותשובות, תמונות וסרטונים על מנת להמחיש את המוצר שאתם מוכרים בצורה הטובה ביותר הן לגולש והן לגוגל.

בסופו של דבר התוכן האיכותי והערך שאנחנו נותנים לקהל שלנו יתן יותר אמינות בעסק שלנו

מה שיעזור ללקוחות שלנו להתקדם איתנו.

קידום ממומן ב Google Ads:

עד כה דיברנו ונגענו בקטנה על קידום אתרים אורגני בגוגל, אך לאלו שכבר קצת מכירים את סוג הקידום יודעים היטב שהיום יותר מבעבר יכול לעבור זמן מה של בין חצי שנה לשנה ואפילו קצת יותר עד שרואים תוצאות ממשיות בדירוגים של האתר. וכאן נכנס הפרסום בגוגל, בהנחה שיש לנו תקציב לשיווק העסק שלנו באופן ממומן, נוכל להשתמש בו בגוגל אדס.

גוגל אדס היא פלטפורמת פרסום בתשלום שמאפשרת לנו ליצור מגוון רחב של קמפיינים שונים בין אם ברשת החיפוש, גוגל שופינג שעובד מצויין לחנויות וירטואליות, יוטיוב, רשת המדיה ועוד מיקומים מעולים שיכולים לתרום להגדלת המכירות בחנות.

קידום ממומן בגוגל יאפשר לנו לקבל תנועת גולשים מהירה יותר מכל מקור פרסום אחר ובהתאם לכך מכירות בזמן קצר יותר וזאת מבלי להמתין מעל חצי שנה שמשהו יזוז לנו בדירוגים באתר.

רישום ב Google My Business:

גוגל מאפשר לכל בעל עסק לרשום את עצמו במיקומים שלה בגוגל בצורה חינמית לגמרי.

ממש כמו Easy - האפליקציה שכולכם מכירים.. אותו הדבר רק שהחשיפה בגוגל היא גדולה בהרבה.

במערכת ניתן להוסיף את שם העסק, תיאור של העסק, תמונות, מיקום במפה של גוגל, כתובת, טלפון שעות עבודה, מוצרים ועוד.

גוגל מיי ביזנס יכול לתרום המון למיתוג של העסק, בעיקר לאחר שכבר צברתם לקוחות וביקשתם מהם לרשום ביקורת על השירות והחוויה המעולה שהם קיבלו מכם. מה שיתרום ללקוחות פוטנציאליים חדשים שמחפשים אתכם או את השירות/מוצר שלכם לקבל יותר אמינות עליכם בגלל הביקורות הטובות שכבר רשמו.

לכן עצה שלנו - השקיעו בלקוחות שלכם כמה שניתן, בקשו מהם לפרגן לאחר מכן בביקורת 🙂.

יצירת Backlinks לאתר שלנו שמגיעים מאתרים איכותיים:

למה קישורים יכולים לתרום לחנות שלכם?

גוגל רואה בקישור/המלצה כסימן לאתר אמין וסמכותי כשהוא מגיע

מאתר אחר שנחשב איכותי או נישתי על בסיס סמכות הדומיין של אותו אתר וכן כמות המשתמשים שנכנסת אליהם.

למשל אם ישראל היום יעלו כתבה על העסק שלכם שבו הם מספרים על העסק שלכם או על המוצר שלכם, זה יכול לתרום לכם בכמה דרכים. הנה דוגמא לכתבת יחצ שנעשתה על החברה שלנו

  1. מיתוג של העסק
  2. העסק נתפס יותר סמכותי
  3. הקישור שיוצא מאותו אתר חדשותי/נישתי תורם לכך שבאמצעות האנקור המקשר אליו יידרג את העמוד המקושר גבוה יותר בגוגל

שיפור חווית המשתמש ונגישות האתר:

איכות האתר וחווית המשתמש משפיעות על קידום החנות הוירטואלית בגוגל.

עוד בבניית אתר איקומרס חשוב לבצע אפיון מסודר עם בעל מקצוע.

כדי לשפר את החוויה של המשתמשים ולשפר את הדירוג בגוגל של האתר בפני מנועי החיפוש,

יש לוודא כי האתר מספק חווית משתמש מותאמת אישית, תפריט ניווט ברור ונגיש, זמן טעינה מהיר,

עיצוב נקי וידידותי, ושפה ותוכן מותאם לקהל היעד.

בנוסף, חשוב להבטיח שהאתר נגיש לכולם באמצעות תוסף נגישות באתר.

חשוב מאוד: עלינו גם לוודא כי האתר מתאים לשימוש במכשירים ניידים ומותאם לכל מסכי הרזולוציה.

לסיכום,

בכדי לקדם חנות וירטואלית בגוגל והלגיע לקהל היעד המתאים, חשוב להקפיד על מגוון

רחב של פעולות שצריך לעשות על מנת להבטיח התקדמות לאורך זמן. אך הכי חשוב זה להתמקד במה שעובד לכם בסופו של דבר.

  • יש לבצע מחקר מילות מפתח מדויקות ולשלב אותן בצורה אפקטיבית בתוך האתר
  • יש לשפר את איכות התוכן ולהבטיח שהאתר יהיה מהיר ונגיש למשתמשים.
  • יש לשפר כל הזמן את חווית המשתמש כדי שיהיה לו נוח לגלוש באתר הם מבחינת חוויה והן מבחינת זמן טעינה
  • כדאי לעשות שיתופי פעולה עם עסקים אחרים או לשלם על קישורים
  • רצוי מאוד להירשם ל Google My Business על מנת לקבל עוד חשיפה חינם
  • מומלץ לבצע קידום ממומן בGoogle Ads כדי להתחיל להניב מכירות לעסק בזמן קצר יותר.

בכל עסק לא משנה איזה שירות או מוצר אתם מוכרים, הדבר הכי חשוב היה ויהיה תמיד זה הגדרת יעדים!

ללא הגדרת יעדים ותוכנית שיווק מסודרת לא ניתן להגיע לתוצאות שרציתם כי פשוט אין לכם שום יעד.

הנה דוגמא קטנה:

כשיש לכם יעד ברור בין אם זה 50 אלף מכירות בחודש וצירוף של 100 לקוחות חדשים לעסק, קחו דף ועט ורישמו 10 פעולות שיעזרו לכם להגיע ליעד הזה, מתוך עשרת הפעולות האלו ביחרו פעולה 1 בלבד שאתם יודעים שאתם יכולים לבצע בתוך שבוע ולסיים אותה - והנה בצורה זו עברתם שלב 1 לעבר השגת היעדים שלכם.

לכל שאלה או עצה אנחנו כאן 🙂

קידום חנות וירטואלית - 6 טיפים לשיפור המכירות באתר

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים