מגדילים מחזור וריווחיות לאתרי איקומרס

פרסום בגוגל שופינג לאתרי איקמורס

שימוש נכון ומקצועי בגוגל שופינג מצריך עבודה, שכן את המוצרים, כולל המחירים והתמונות שלהם, צריך לטעון לשירות בנפרד מניהול אתר המכירות של העסק הנקרא גוגל מרצ'נט, אולם ללא ספק מדובר במתודת פרסום שמאפשרת מקסום המכירות באתר.

גוגל שופינג
גרינמיקס לוגו
בניית אתר לחברת תרגומים
פרסום בגוגל לארצות הברית
קידום אורגני לאתרים
פרסום בגוגל לתמרה צמחי מרפא
פרסום ממומן לגלידריות
פרסום ממומן לעמותת ונטעת
פרסום בגוגל לאתר המכולה
פרסום ממומן לחברת אקספרט
פרסום בגוגל לחברת י בראל
לוגו עיר המנעולים
פרסום בגוגל לרשת עגליס מוצרי תינוקות
פרסום ממומן לחברת רואה חשבון
פרסום בגוגל לפולק כלי עבודה
פרסום בגוגל לחברת הלוואות
פרסום לחברת ניקלס B2B
פרסום ממומן גוגל ופייסבוק למותג הבית של עידה
פרסום ממומן לבית ספר לנהיגה כרמל תחבורה
קידום אתרים אורגני ופרסום בגוגל למנעולן
ייעוץ לפרסום
פרסום בגוגל לבוקא בוקס
קידום אתרים אורגני בגוגל לסלולארי לי
פרסום בגוגל לחברת מצברים
פרסום ממומן בארצות הברית טקסס לאיקוניק
פרסום בגוגל אדס ל DMO חברת מחשבים
פרסום גלובלי לסנדפאל ערכה לבניית ארמונות בחול
פרסום בארצות הברית לחברת תכשיטי כסף
קידום אתרים אורגני בגוגל לאילוף כלבים עם מאיה
buyenov

חדשים בגוגל שופינג?

יש לכם חשבון פעיל?

יש לכם אתר שופיפיי 👈

תוצאות של לקוחות מפרסום בגוגל שופינג

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח

החזר השקעה

911%

צמיחה

482%

החזר השקעה חיובי של 911%
שיעור המרה 3.67%
365 רכישות באתר
עלות המרה 14.3

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח

החזר השקעה

368%

תוצאות איקומרס ארצות הברית
החזר השקעה חיובי של 368%
80% מהרוכשים לקוחות חדשים
284 רכישות באתר

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח

החזר השקעה

556%

צמיחה

139%

החזר השקעה חיובי של 556%
461 שיחות טלפון
1,880 רכישות באתר
386,000 ש"ח גדילה במכירות

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח

החזר השקעה

3,419%

צמיחה

1,290%

פרסום בגוגל כלי עבודה
החזר השקעה חיובי של 3,419%
71,500 צמיחה במכירות
1,290% גדילה בהחזר ההשקעה
סיפורי הצלחה נוספים

הסיבות שבוחרים לעבוד איתנו

10+
שווקים בעולם
2.4m+
מכירות אונליין
8+
שנות ניסיון
50m+
תקציבי פרסום במדיה
הפלטפורמות שאנחנו עובדים איתם
וורדפרסשופיפייYouTube - Elements Webflow Library - BRIX Templates

מוכנים להגדיל את החזר ההשקעה?

ניהול המוצרים בגוגל שופינג

בניגוד לפרסום בגוגל, שם עיקר העבודה מתרכז ביצירת קמפיינים, כולל הגדרת מילות מפתח, ניסוח מודעות, שימוש בתוספים וכו', הפרסום בגוגל שופינג עובד בתצורה מעט שונה.

בגוגל שופינג אתם לא נדרשים להגדיר מילות מפתח, ולא לנסח מודעות. כל שעליכם לעשות הוא להזין את המוצרים במרכז הסוחרים של גוגל (Google Merchant Center). מרכז הסוחרים של גוגל הוא,למעשה, המקום בו אתם מנהלים את המוצרים עצמם, כולל המחיר, התמונה, ותיאור קצר בכותרות. במקביל, את הקמפיין עצמו, כולל הגדרות התאריכים, המחירים, והגדרות נוספות המתייחסות לתהליך הפרסום ולא למוצרים עצמם – תנהלו בשירות גוגל אדס.

כך שבפועל, קמפיין בשירות גוגל שופינג, מנוהל בשני מקומות נפרדים: מרכז הסוחרים של גוגל לניהול המוצרים עצמם, וגוגל אדס לניהול הקמפיינים עצמם.

סוגי הקמפיינים בגוגל שופינג:


פרסום בגוגל שופינג
תוצאות חיפוש עבור גוגל שופינג

1. קמפיין שופינג חכם (שודרג לקמפיין מסוג PMAX)

המטרה של הקמפיין היא שתצריך מכם בעלי העסקים או מי שאמון על הקמפיין מינימום עבודה בתחזוק שלו.

אך אל תטעו! זה שזהו שופינג חכם לא אומר שהוא חכם ושכל אחד יכול להקים אותו בצורה מקצועית! ישנה דרך מסודרת להקים שופינג חכם עם היררכייה שתמקסם את התוצאות ותחזיר לכם השקעה כמה שיותר.

קמפיין ה PMAX (קמפיין למיקסום ביצועים כמו שגוגל קוראים לו בעברית), זה קמפיין חדש יחסית שנותן למפרסמים את היכולת לפרסם בכלל שטחי הפרסום של גוגל אדס וכל זה מקמפיין אחד.

קמפיין ה PMAX משווק בשטחי הפרסום כגון: יוטיוב, רשת המדיה, רשת החיפוש, דיסקברי, ג'ימייל ומפות של גוגל.

2. קמפיין שופינג ידני (כבר לא רלוונטי החל מ 2023)

בקמפיין מהסוג הזה אנחנו מלכלכים את הידיים שלנו :), פשוטו כמשמעו הכל ידני וניתן לשליטה.
בין אם זה הקהלים שנבחר לפרסם אליהם, המוצרים שנרצה להציג, איזה ביד נרצה לשים על כל מוצר בהתאם לתחרות שלו ועוד.

מהם היתרונות של פרסום בגוגל שופינג?

נשאלת השאלה, מדוע כדאי בכלל לפרסם בגוגל שופינג, ומה היתרון שבפרסום בשירות על גבי זה שבגוגל אדס. התשובה היא שהפרסום בשירות גוגל שופינג מייצר כמה וכמה יתרונות יחסיים:

1. תחרות

במקרים מסוימים, הפרסום בגוגל אדס לא מאפשר לעסקים קטנים להתמודד מול סביבת התחרות. מחירי הקליקים המאמרים, ותמחורים אגרסיביים מידי גורמים לעסקים קטנים להבין שערוץ הפרסום הזה לא יכול להשאיר אותם במקרים מסוימים עם רווח ביד.

הפרסום בגוגל שופינג מתבסס על התאמה של המוצר לחיפוש שביצע הלקוח. בצורה כזו, גם עסקים קטנים שאין להם תקציב פרסום גבוה מאוד יכולים, בעבודה נכונה, לחשוף את המוצרים שלהם לקהל היעד המתאים.

2. ניהול יציב יותר של הקמפיין

הפרסום בגוגל שופינג אינו מצריך הזנה של מילות מפתח או ניסוח של מודעות. בתהליך הפרסום, מבצעת גוגל השוואה בין החיפוש של הגולש לכותרות ותיאורי המוצר, וכן למחיר המבוקש.

בתצורת עבודה כזו, עסקים המתאפיינים בדינמיות רבה של הסחורה המוצעת ללקוחות, בכניסה למלאי של מוצרים חדשים וביציאה של מוצרים אחרים מן המלאי, יכולים ליהנות מניהול קמפיינים יציב יחסית, כזה שבו לא צריך להשקיע משאבים בכל פעם שמוצר מתחלף, מלבד ההזנה של המוצר החדש למרכז הסוחרים של גוגל.

יתרון משמעותי נוסף שמציע שירות גוגל שופינג הוא התצוגה של המוצרים בדפי תוצאות החיפוש.

ראשית, תוצאות גוגל שופינג מופיעות בראש דף תוצאות החיפוש, ומתאפשר עיון בהם הן לרוחב והן לאורך (אם בוחרים בטאב המתאים לשופינג בתוצאות החיפוש).

שנית, בניגוד למודעות בשירות גוגל אדס אשר מוצגות עם סימון כי מדובר בקידום ממומן, בשירות גוגל שופינג הרבה יותר קשה להבין שמדובר בפרסום ממומן. התצורה הזאת מקלה על גולשים לקבל החלטה להתקשר מול בית העסק, משום שתוצאת החיפוש נראית להם טבעית יותר, מדויקת יותר, ואובייקטיבית יותר.

בנוסף, לחיצה על מודעה בשירות גוגל שופינג, תוביל את הגולש אל עמוד המוצר והמכירה עצמו, מה שיאפשר דילוג מעל דפי נחיתה מיותרים, בהתאם לכוונת החיפוש של הלקוח.

העובדה שגוגל מנגישה את המידע החשוב ללקוח (תמונה ומחיר) כבר בדף תוצאות החיפוש מספקת חווית שימוש טובה בהרבה מנקודת המבט של הלקוח.

3. שיווק מחדש (רימרקטינג)

גוגל שופינג מאפשר לכם, המפרסמים, לנקוט בפעולות פרסום של Remarketing שמאפשרות הצגה חוזרת של מודעות ללקוחות שכבר חיפשו את המוצר. כמו כן, גוגל שופינג תאפשר לכם לשכלל את הטרגוט בלקוחות, ולהתמקד בנוטשי עגלה, בלקוחות שמחפשים מוצרים דומים וכו'.

פרסום ברימרקטינג דינמי על אחת כמה וכמה מוביל לתוצאות מדהימות שכן הוא מופיע בעיני גולשים חמים שהיו ממש לא מזמן באתר שלכם אך נטשו מאיזושהי סיבה.

גוגל שופינג מאפשר לכם, בדומה לערוצי פרסום אחרים, לנהל ולבנות קהלים – ולאחר מכן לייעד לקהלים אלו קמפיינים שונים. הרעיון שעומד מאחורי מתודה הזאת הוא ההנחה שאם קמפיין עבד היטב מול קהל מוגדר ותחום, יש סבירות גבוהה שקמפיינים דומים שיוצגו לקהלים דומים, יעבדו גם הם בצורה טובה.

בקמפיין החדש מסוג PMAX, זה נקרא אות קהל. אות קהל מאפשרת לכם להוסיף קהלי רימרקטינג, תחומי עניין, הגדרות דמוגרפיות של קהל היעד שלכם ועוד סינונים ותוספות שיעזרו לאלגוריתם של גוגל אדס להציג את המודעות שלך לקהל הנכון ביותר עבור העסק שלך.

4. ניטור ומדידה

את שירות גוגל שופינג תוכלו, כמובן, לחבר לגוגל אנליטיקס, על מנת לעקוב אחר הגולשים המגיעים לביקור ולצפיה במוצרים שלכם, לנתח את התנועה והנטישה של הגולשים, ולשפר את האופן בו מוצגים המוצרים שלכם לקהל היעד בגוגל. כך תוכלו לזהות את המודעות שעבדו היטב ואלו שעבדו טוב פחות, במהלך הקמפיין.

החיבור לגוגל אנליטיקס מתבצע בצורה פשוטה דרך גוגל אנליטיקס דרך ההגדרות, כך שברגע החיבור כל נתוני הקמפיינים שלכם יוצגו לכם באנליטיקס עם כל הנתונים החשובים.

מוכנים לקחת את הפרסום שלכם לשלב הבא?

צרו קשר
תהליך העבודה

איך מתחילים עם גוגל שופינג?

הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

לקביעת ייעוץ
תוכנית שיווק דיגיטלי

01. נבצע בדיקת היתכנות

חשוב להגיד שלא כלל המוצרים מתאימים ויכולים להופיע בגוגל שופינג אך רובם הגדול כן.

וקטור ניהול עבודה

02. חיבור האתר לגוגל מרצ'נט

בין אם האתר שלכם בוורדפרס או שופיפיי או בכל פלטפורמה אחרת, ניצור פיד מוצרים שימשוך את כל פרטי המוצרים באופן יומי מהאתר כך שאם מוצר מתעדכן – זה יעודכן ישירות גם בפרסום.

רעיון

03. חיבור גוגל מרצ'נט לגוגל אדס

כאן החיבור באמצעות קישוריות של החשבונות בין גוגל אדס למרצ'נט נוכל להתחיל לפרסם בשופינג באמצעות משיכת פיד המוצרים שלנו.

משפך מכירות

04. בניית קמפיין פרסומי בשופינג עם אסטרטגיה מוכוונת

חשוב לבצע מחקר מקדים לפני הקמת הקמפיינים, רוב בעלי העסקים ומפרסמים מרימים קמפיין אחד ומה שנקרא שגר ושכח. לפעמים זה עובד, אך לרוב לא. אין לכם ניטור ומדידה לפי קטגוריה ומהו החזר ההשקעה שלכם בהתאם שאתם מרימים קמפיין 1 בלבד.

תוכנית עסקית

05. מתחילים לייצר מכירות ומבצעים אופטימיזציה

לאחר שבנינו, חיברנו, סידרנו את הפיד, קישרנו חשבונות והקמנו קמפיינים מנצחים – נבצע אופטימיזציה ובקרה יומית כדי לשפר את הביצועים בצורה עקבית!

לסיכום

גוגל שופינג הוא ערוץ פרסום ממומן נוסף ולחלק מהעסקים והמותגים בעולם גם הפרסום הממומן העיקרי, המאפשר לכם להציג מודעות מבוססות מוצרים בצורה ויזואלית נגישה יותר לקהל היעד, למקסם המרות, לייצר קמפיינים דינמיים, ולהשתלב היטב בסביבת התחרות. כאשר מבצעים שימוש נכון ומושכל בשירות, אין ספק שמדובר במתכון מנצח להעלאת המכירות בעסק.

FAQs

שאלות נפוצות על גוגל שופינג:

יש לכם שאלות נוספות?
מוזמנים ליצור איתנו קשר

כמה עולה לפרסם בגוגל שופינג?

אין מינימום לפרסום בגוגל שופינג.אך שימו לב למוצרים אותם אתם משווקים, אם לדוגמא אתם משווקים כריות נוי והביד הממוצע הוא 3 שקלים אזי ש 50 שקלים ליום לא יזיזו את העסק שלכם לאן שרציתם.

למי זה מתאים?

לכל אתר איקומרס או אתר המוכר מוצרים גם אם אינם באמצעות תשלום אונליין.

האם גוגל שופינג מחזיר ההשקעה?

כן. כל עוד האיש הנכון מנהל לכם את הקמפיינים. שקמפיין ולא משנה איזה לא מתוכנן, בלי אסטרטגיה מאחוריו וללא ניטור ומדידה אל תתפלאו "למה זה לא עובד לי".

מה אוכל להשיג באמצעות פרסום בגוגל שופינג?

תכלס, יותר מכירות אונליין.וכמובן גם חשיפה כמותג יחד עם שאר המותגים שבראש התוצאות.

הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב
להצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.