הטמעת המרות מותאמות אישית על בסיס הצרכים של האתר שלכם.
ניצור לכם איוונטים לאחר אפיון מעמיק כך שתוכלו לנתח את התנהגות הגולשים שלכם בצורה טובה יותר.
נבנה לכם דאשבורד לייב המאגד את כל המידע החשוב לכם באנליטיקס במקום אחד.
נסדר לכם ונערוך את הדאשבורד שלכם ישירות באנליטיקס 4 כך שיהיה לכם נגיש המידע שאתם צורכים בכל יום מהגולשים שלכם.
אחד הכלים הפופולריים שנמצאים בשימוש מנהלי אתרים הוא כלי מבית היוצר של גוגל – גוגל אנליטיקס. אני שי, ב – SFB שיווק דיגיטלי אשמח לספק לכם שירותי מומחה גוגל אנליטיקס, כדי להפוך את תהליך המדידה שלכם למקצועי, איכותי, וכזה שתוכלו לקבל בעקבותיו החלטות עסקיות נכונות.
נכון לשנת 2022 גוגל הודיעה כי ביולי 2023 כבר לא יעברו נתונים חדשים לגוגל אנליטיקס 3 (הנוכחי) ויש להטמיע מעקבים ולעשות מעבר לגוגל אנליטיקס 4 החדש.
מידע נוסף בנושא מגוגל בלינק הבא »
למדריך המלא על גוגל אנליטיקס 4 »
שי כהן, מייסד ומנכ"ל SFB Digital Marketing.
חי ונושם אנליטיקס, הטמעות ומעקבים מורכבים מעל ל-10 שנים, עם התמחות בבניית אסטרטגיות פרפורמנס מבוססות דאטה עבור מותגים, חברות וסטרטאפים בארץ ובעולם.
הקים את SFB מתוך מטרה ברורה:
לבנות סוכנות ממוקדת תוצאה - כזו שמבינה תקציבים, יודעת לפרש דאטה, ומנהלת מהלכים פרסומיים שמייצרים ROAS מדויק ולא קליקים לשם הדו"ח.
שי מוביל אישית את הכיוונים האסטרטגיים של הלקוחות המרכזיים שלנו, שותף מלא לתכנון ולחשיבה מאחורי כל מהלך, ולא עוזב אף קמפיין עד שהוא מביא תוצאה.
אם אתם מותג שמחפש שותף פרפורמנס אמיתי - לא רק סוכנות שתנהל לכם את התקציב -
אתם תרגישו את ההבדל כבר מהשיחה הראשונה.
במאמר זה נדבר על מיהו מומחה גוגל אנליטיקס ונכווין אתכם למקומות המתאימים בכדי לקבל מידע רב יותר על אנליטיקס 4 החדש
במאמר זה נדבר על החידושים בגוגל אנליטיקס 4 החדש, סוגי המדידות שלו ועוד מידע שיעזור לכם להתעדכן טוב יותר על איך להשתמש בו
את המילה ROI (החזר השקעה) ניתן לשמוע במגוון של תחומים: שוק ההון, קופות גמל, קמעונאות וכמובן בתחום השיווק
כולם שמעו על גוגל תג מנג'ר אך לא כולם מבינים למה בעצם הוא משמש - במאמר נרחב זה נעשה לכם סדר בדברים