מה יש לקחת בחשבון בקידום חנות וירטואלית

במאמר זה נדבר על פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון בקידום חנות וירטואלית על מנת להצליח להביא לקוחות

שי כהן
עודכן לאחרונה:
מה יש לקחת בחשבון בקידום חנות וירטואלית

נשוי ואבא ל-2 ילדים מדהימים, חי ונושם פרסום ממומן ומנכ"ל חברת אס.אף.בי. דיגיטל מרקטינג בע"מ

מה יש לקחת בחשבון בקידום חנות וירטואלית

בעולם הדיגיטלי של ימינו, בו על פי הסטטיסטיקות מרבית הקניות כבר אינן מבוצעות באופן פיזי, אלא על ידי לחיצת כפתור, ישנה משמעות אדירה לפרסום בחנות הווירטואלית. ניתן לקבוע בוודאות, כי ככל שהחנות הווירטואלית תהיה מפורסמת ובעלת חשיפה מוגברת יותר, הרי שבאופן מקביל ויחסי, היא גם תרוויח בהתאם, על ידי הקונים שיגיעו אליה דרך הפרסום כמובן.

אז מה באמת צריך לקחת בחשבון בנוגע לקידום חנות ווירטואלית?

הנתון הראשון שיש לקחת בחשבון, לפני שמפרסמים חנות ווירטואלית, זה כמובן המתחרים. כי לולא הם, לא היה כלל צורך לפרסם את החנות הווירטואלית. אם קיימת בארץ רק חנות אחת לעכברים מגזע מסוים, הרי שאין לה צורך לפרסם את עצמה, רק ליידע שהיא קיימת, וכל מי שזקוק לאותם עכברים ייחודים, יבוא אליה כבחירה מובנת מאליה.

איך מקדמים חנות ווירטואלית?

בעבר, איך היו מקדמים חנות ווירטואלית? אחת ושתיים. פשוט מאד, היו מפרסמים בעיתון, בשלטי חוצות ואפילו בפרסומת גרילה מבריקה. אבל בינינו, כמה לקוחות פוטנציאלים נחשפו לאותה פרסומת מסורתית? לא נתח מהותי שבאמת הכניס רווח משמעותי למפרסמים, או מדיד בצורה זו או אחרת. ומה היום? גם היום קיים הפרסום דרך הפרינט והאות המודפסת, אבל הטרנד שהולך וצובר תאוצה – ובצדק, הוא הפרסום דרך הדיגיטל.

למה לעשות קידום חנות וירטואלית דרך הדיגיטל?

הכלל אומר, שאיזון הוא מניב הרווחים הכי יעיל שיכול להיות. וכן, הכלל הזה משמש אותנו גם לגבי פרסום וקידום חנות ווירטואלית. כיוון שחנות ווירטואלית שוכנת בערוץ ופלטפורמת הדיגיטל, לשם האיזון המניב, גם על ערוצי הפרסום והקידום, לעבור דרך אותו ערוץ דיגיטלי, ובכך לסגור מעגל, לשמור על אמינות העסק ועל השפה האחידה והמנצחת שלו.

הדרך המובילה לקידום אתר איקומרס

ישנם ערוצים רבים לקידום חנות ווירטואלית דרך האינטרנט, אך ללא ספק, הדרך הנפוצה והיעילה ביותר, היא הדרך שמשתמשת בפלטפורמה שגוגל בעצמה מציעה: גוגל אדס. חשוב להבין, שגוגל מהווה את הדפדפן שכ51% מכלל משתמשי האינטרנט בעולם, צורכים אותו כדפדפן העיקרי או היחיד שלהם, ואם גוגל שולטת בשוק האינטרנטי, מה יעיל יותר, מכלים שהיא בעצמה מציעה?

איך מקדמים חנות ווירטואלית בגוגל אדס

פרסום בגוגל מאפשר מגוון כלים, פיתוחים ופיצ'רים כדי לקדם חנות ווירטואלית. אחת הדרכים הנפוצות של השימוש בגוגל אדס, הוא המחקר של מילות המפתח אשר מאתר בצורה מחקרית את מילות המפתח השמישות ביותר, בהקשר למוצרים שמוכרת החנות הווירטואלית. ולאחר שנבחרות המילים המתאימות? ניתן לבחור במודעה מותאמת עבורם ופשוט להיחשף לכמה שיותר לקוחות שחפצים במוצר הספציפי של החנות הווירטואלית.

עלות קידום חנות ווירטואלית בגוגל אדס

אז כמה עולה התענוג? התשובה כמה בנאלית: תלוי. אבל ב'תלוי' הזה, יש משהו חיובי בעליל, כיון שהוא מוביל אותנו לעובדה, שכמעט כל תקציב אפשרי לפרסום חנות ווירטואלית דרך פרסום העסק בגוגל. מה זה אומר? שאין צורך בתקציבי על מפוצצים, כדי לפרוץ את המסך ולהתגלות ללקוחות, וגם תקציבים ממוצעים, יכולים להניב רווחים משמעותיים למדי וזאת כל עוד הבעלים של העסק לוקח מומחה לפרסום בגוגל אשר יעשה את עבודתו במקצועיות.

איך בוחרים מה לקדם בחנות הווירטואלית?

חנות ווירטואלית, מן הסתם מוכרת מוצרים רבים ומגוונים, איך בוחרים אילו מוצרים מתוכה מומלץ לקדם על ידי כלי הגוגל אדס? התשובה היא, שיש שתי תשובות.

  1. שניתן פשוט מאד לפרסם את כל המוצרים תחת תגיות מילות המפתח המתאימות.
  2. שניתן להשקיע את התקציב, במוצרים הפופולאריים ביותר, שבהם רוצה בעל החנות להתמקד במכירותיו.

מי אחראי על קידום אתר החנות דרך גוגל אדס?

על קידום האתר באמצעות הפרסום בגוגל אדס, יכול להיות אחראי כל אחד ואחת. אך בפועל, אם רוצים להגיע לתוצאות מעשיות, בלי לבזבז יותר מידי כספים על כלום, הרבה יותר ממומלץ, להיעזר בשירותיו של איש מקצוע, ששוחה בתחום, מכיר את המערכת המסובכת לעומק, יודע לבזר את התקציב באופן רווחי, והכי חשוב לגרום לאחוזי המרה גבוהים, מניבים ומרוויחים.

לסיכום

קידום חנות ווירטואלית, נעשה כיום דרך הדיגיטל, על ידי הערוץ הפופולארי שגוגל מציע: גוגל אדס. השימוש בגוגל אדס הוא רווחי, משתלם ומותאם אישית לכל תקציב באשר הוא, אך הוא דורש מיומנויות ושליטת עומק, ולכן, מומלץ ביותר להיעזר באנשי מקצוע מומחים בתחום, כדי לנצל את כלי הקידום המדהים הזה, ולהוביל לתוצאות אפקטיביות וכמובן רווחיות למפרסם.

לשתף זה לאהוב
מה יש לקחת בחשבון בקידום חנות וירטואלית

נשוי ואבא ל-2 ילדים מדהימים, חי ונושם פרסום ממומן ומנכ"ל חברת אס.אף.בי. דיגיטל מרקטינג בע"מ