מומחה פרסום בגוגל: תנו למומחים לעשות את העבודה בשבילכם!

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

מומחה לפרסום בגוגל הוא אדם בעל הכשרה וניסיון בשימוש בפלטפורמת הפרסום של גוגל, Google Ads.

לשתף זה לאהוב
מומחה פרסום בגוגל: תנו למומחים לעשות את העבודה בשבילכם!
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

אם אתם כאן אז סימן שאתם מחפשים מומחה פרסום בגוגל ולא פחות מזה. החשיבות הרבה לעבוד עם מומחה ולא עם מתחיל זה הניסיון והמקצועיות הרבה שתגלו שתעבדו עם מומחה.

בעלי עסקים וחברות בוחרים לנהל לבדם קמפיינים שמנהלים מסע ללא הצורך בניהול הקמפיין מצד מומחה פרסום בגוגל, תוך ביצוע ניסוי וטעיה, ושילוב ההתאמות הנדרשות.

בפועל, למרות שהפלטפורמה של גוגל מאפשרת לכל מי שמתמצא מעט בטכנולוגיה להקים ולהגדיר קמפיין פרסום ממומן לבדו, עבודה עצמאית של בעלי עסקים מול פלטפורמת השיווק הזאת עלולה לגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

מיהו מומחה פרסום בגוגל?

הגדרת התפקיד זה ממש כמו בעולם הרפואה - יש רופא ויש מומחה. ההבדל - הניסיון!

אנחנו לא מדברים רק על כמות אלא יותר על איכות ואנחנו נסביר.

נניח ויש לכם אתר איקומרס/תדמית ואתם מעוניינים להניב יותר החזר השקעה ממה שיש לכם כרגע מכיוון שאתם אפילו לא מדגדגים את היעד החזר השקעה שהצבתם לעצמכם בתחילת הדרך. מנהל קמפיינים מתחיל ייקח לו המון חודשים אם בכלל עד שיגיע להבנה מלאה כיצד לגשת לתהליך כדי להגדיל לכם את החזר ההשקעה. לעומת זאת מומחה פרסום בגוגל שכבר נגע בלא מעט תהליכי פרסום ומבין לעומק את המהלכים הנכונים ויודע לדלג על הטעויות של מתחילים יכול להגיע להחזר השקעה שלכם בפרק זמן קצר בהרבה.

חלק משמעותי בהגדרת קמפיינים בצורה לא נכונה - זה שלא מודדים את הביצועים של הקמפיינים - כמה על כל שקל שיצא נכנס? מה שלא מדיד לא נודע - ומה שלא נודע לא ניתן לשפר!
ולכן, הדבר הראשון שמבצעים בעת הקמת חשבון פרסום ואפיון של העסק ושירותיו הם הגדרת היעדים (KPI) ומדידתם במערכת הפרסום כך שנדע בדיוק כמה החזר על ההשקעה.

מאחר שבתצורת הפרסום אתם כבעלי עסקים תידרשו להמשיך ולשלם בעבור תנועת גולשים כל זמן שהקמפיין פעיל, ייתכן שמהר מאוד תגלו שבראיית עלות תועלת הדבר לא כדאי. זאת למרות, שאם הייתם נעזרים במומחה להקמת קמפיינים בגוגל, הייתם מצליחים לייצר תוצאות איכותיות ומשביעות רצון, שהיו הופכות את ההשקעה בקמפיין לכדאית.

זה המקום לציין ש SFB הוקמה בדיוק לצורך הזה: אני, שי כהן - מומחה פרסום בגוגל ושותף של גוגל פרטנר, מסייעים יחד עם צוות מנהלי הקמפיינים שלנו לבעלי עסקים וחברות לראות תוצאות שידרבנו אותם להמשיך קדימה באמצעות פרסום בגוגל.

תוצאות גוגל אדס לאתר איקומרס
תוצאות של לידים לאתר בתחום ההלוואות
תוצאות בגוגל לאתר איקומרס בתחום כלי העבודה
איקומרס בינלאומי תוצאות בגוגל אדס רק אצל מומחה

שותף של גוגל פרטנר

שותף של גוגל פרטנר מומחה פרסום בגוגל

5 טעויות נפוצות של בעלי עסקים בניהול קמפיין גוגל אדס

אם בחרתם לממש לבד את הקמפיין השיווקי של העסק באמצעות מערכת הפרסום של גוגל על מנת לקדם את העסק שלכם, ייתכן שביצעתם אחת או יותר מן הטעויות הבאות, שגרמו לקמפיין שלכם להיות לא אפקטיבי:

בחירת ביטויים למיקוד לא נכונה

מחקר מילות מפתח מעמיק הוא שלב הכרחי לפני הקמה של כל קמפיין. רבים מבעלי העסקים נוטים להתמקד בביטויי חיפוש פופולריים במיוחד של גולשים, בהנחה שיותר תנועה לאתר, משמעה הצלחה של הקמפיין. זוהי טעות יסודית. תנועה לא איכותית של גולשים לאתר מבזבזת את תקציב הפרסום ומונעת מתנועה אחרת של גולשים, שהייתה יכולה להיות רלוונטית יותר, להגיע לאתר באמצעות הקמפיין.

לכן, מנהל קמפיינים מנוסה ישקיע משאבים לפני הקמת הקמפיין דווקא בבחירה מושכל של ביטויי חיפוש, כזאת שתשרת באופן הטוב ביותר את בית העסק המפרסם.

בנוסף לשימוש של בעלי עסקים בקמפיינים מסוג רשת החיפוש, הם אינם מכירים את הכלים השונים שגוגל אדס מציעה לנו לפרסום של העסק. אזורי נדלן דיגיטלי חשובים אחרים שבהתאם לסוג העסק יכולים לתרום אף יותר מפרסום ברשת החיפוש.

התעלמות מן הצרכים של בית העסק

לבתי עסק שונים אשר עושים שימוש בשירות הפרסום של גוגל ישנם צרכים שונים. יהיו בתי עסק שכל רצונם הוא להגיע למכסת רוכשים מהר ככל האפשר במהלך החודש, גם במחיר של התפשרות על התשלום שיבצעו עבור כל הקלקה בממוצע. בתי עסק אחרים ירצו למקסם את המרווח שבין ההכנסות להוצאות השיווק, וירצו לעשות שימוש באסטרטגיה שתבטיח להם את הפער הגדול ביותר בין מחיר ההקלקה הממוצע למחיר המכירה ללקוח. במקרים כאלו, יסכימו בתי העסק לעיתים לוותר על תנועת של לקוחות שמעוניינים להתקשר מול בית העסק, אם זו לא תשאיר להם שולי רווח מספקים.

מומחה פרסום בגוגל יאפשר לכם להתאים את אסטרטגיית הפרסום לצרכים של בית העסק שלכם, ולהתחשב במאפייני העונתיות שלו, המחזור שלו, קיבולת השירותים שהוא מסוגל לספק, הצורך בקיום קבוצה מינימלית של רוכשים בפרק זמן נתון על מנת לאחד משלוחים, ועוד ועוד.

תמחור לא נכון של קליקים

טעות נוספת שלא מעט בעלי עסק שבוחרים לפרסם בגוגל בעצמם מבלי להיעזר בגורם מקצועי מבצעים, היא תמחור לא נכון של קליקים. במקרים מסוימים, בעלי עסק סבורים שעל מנת להופיע בתוצאות החיפוש הם חייבים לבחור באסטרטגיית תמחור מקסימלי, על מנת להציב את המודעה שלהם בראש העמוד, ולדחוק את מודעות המתחרים.

בפועל, אסטרטגיה זו עלולה להתברר כשגויה, בעיקר אם לבית העסק פחות דחוף לייצר זרם גדול של גולשים לאתר, וחשוב לו יותר דווקא למזער את העלות לקליק. מדוע אסטרטגיה זו היא שגויה? משום שבתצורת העבודה עם שירותי הפרסום של גוגל, בית העסק משלם אך ורק עבור הקלקות של גולשים על מודעת הפרסום שלו. כאשר מודעה מוצבת שלא בראש העמוד וגולשים עדיין מקליקים עליה, הדבר אומר בהכרח שבעל העסק שילם מחיר נמוך יותר עבור הקלקה. אם כך, כדי למקסם את התוצאות של הקמפיין, לא תמיד נכון יהיה להציע את המחיר הגבוה ביותר שבית העסק מוכן לשלם לכל קליק של גולש על מודעת הפרסום.

בעזרת ידע והבנה שיש למומחה פרסום בגוגל של המערכת, יחד עם הבנה של המכירה הפומבית, ניתן להבין מהי הדרך היעילה והטובה ביותר להיות בראש התוצאות ולשם מעט ככל שניתן.

אי התאמה בין מודעת הפרסום להצעת הערך של בית העסק

אמת בפרסום היא לא רק ערך שצריך להנחות בעלי עסקים בעת ניהול של קמפיינים שיווקיים, זה גם מרכיב חיוני בהצלחה של הקמפיין. אם כותרת מודעת הפרסום שלכם מציעה דבר אחד אולם דף הנחיתה אליו מופנה הגולש מציע דבר אחר, לא רק מדד הרלוונטיות של המודעה יהיה נמוך וייקר את עלות הקמפיין, אלא שגם האפקטיביות של הקמפיין תפגע, ועוד ועוד גולשים שיגיעו אל דף הנחיתה יבחרו לנטוש אותו.

בנוסף המומחה יוודא במסגרת ניהול הקמפיין שישנה התאמה מלאה בין המסר המוצג לגולש בכותרת המודעה ובדף הנחיתה עצמו.

העדר שימוש בתוספים השונים בעת הצגת המודעה

פלטפורמת הפרסום של גוגל מאפשרת למפרסמים להציג מתחת למודעת הפרסום גם תוספים שונים, שמעבים את התוכן המוצג לגולש, ומייצרים עבורו ערך מוסף אמיתי. תוספים כאלו יכולים לספק מידע נוסף על מוצרים או שירותים, להציג את שעות הפתיחה של העסק, לאפשר התקשרות מהירה עם בית העסק, לקשר לעמודים פנימיים באתר של בית העסק ועוד ועוד.

רבים מבעלי העסקים שבוחרים להתניע קמפיין פרסומי בגוגל מוותרים על שימוש בתוספים האלו. בדרך זו, הם דווקא מקטינים את מספר ההזדמנויות של גולשים שנתקלים במודעה להקליק על הנכסים הפרסומיים של בית העסק. מומחה פרסום בגוגל ידאג לכך שהשימוש בתוספים השונים יתבצע בהתאם לצרכים של בית העסק, ויאפשר גם, במידה מסוימת, דחיקת התוצאות הבאות במנוע החיפוש מטה.

5 סיבות טובות שכדאי לכם לבחור במומחה פרסום ממומן בגוגל

  1. מומחה פרסום יאפיין נכון יותר את העסק וכך יבנה טוב יותר את אטסרטגיית הפרסום.
  2. למומחה יש את היכולת להגדיר איוונטים של המרות ברמה הגבוהה ביותר.
  3. מומחה יידע לייעל את הקמפיינים ולבצע בהם סקייל גם אם המצב הקיים מצויין - תמיד יש יותר טוב.
  4. שתעבדו עם מומחה תקבלו דאשבורד לייב המשקף ללקוח את כל ביצועי הקמפיינים בצורה נוחה ופשוטה.
  5. למומחה פרסום בגוגל יש את היכולת לנתח נתונים ברמה גבוהה יותר מאחרים ולקבל מסקנות שימושיות להמשך לייעול.

⭐⭐⭐⭐⭐

מומחה פרסום בגוגל: תנו למומחים לעשות את העבודה בשבילכם!

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים