סיפור הצלחה של חברת ריהוט, שקיבלה לא מעט לידים אבל לא איכותיים.
Paid Advertising
Wordprees
2023
את ההתקשרות מול החברה התחלנו מיולי 2023
מה שהוצף מצד הלקוח זה לא שאין לידים, אלא שיש לידים אבל רובם המוחלט פשוט לא איכותיים.
יחד עם זאת, שמחזור המכירות שבאתר נמוך משמעותית ועומד על כ 5,000 שקלים ממוצע בחודש.
השלב הראשוני שביצענו זה אפיון של העסק וניתוח נתוני העבר, יחד עם מי קהל היעד שלו.
כבר בחודש הראשון הורגש השינוי המהותי בטיב הלידים ושרוב הגדול של הלידים איכותיים.
הלידים האיכותיים נמצאים יותר בגוגל מכיוון כוונת המשתמש בעת חיפוש אחר מוצר, דרך גוגל שופינג ומשם להתקשרות/קנייה באתר מהירה.
הגדלנו את כמות הפניות בוואטסאפ ובטלפון.
פיצלנו חלק מתקציב הפרסום עם מטרה של לידים לצורך יותר התקשרויות מכיוון שבתחום הריהוט ישנם המון מוצרים שפשוט חייבים להגיע פיזית לחנות.
ושאר התקציב נועד לאיקומרס ישירות כדי להגדיל את המכירות באתר.
סיפורי הצלחה נוספים
אצלנו לא ממלאים טפסים בשביל “נבדוק אופציות” –
ממלאים טופס כדי לדבר תכל’ס על ROAS, שורת רווח, ודיוק אסטרטגי.
אם אתם מחפשים שותף רציני לניהול קמפיינים, אנחנו כאן.
קודם נבין אתכם – אחר כך נציע פתרון. לא לפני.