גוגל טרנדס - איך להשתמש בו עבור הפרסום בגוגל

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

גוגל טרנדס, כלי חינמי של גוגל, הוא כלי חיוני למי שעוסק בקידום עסקים.

לשתף זה לאהוב
גוגל טרנדס - איך להשתמש בו עבור הפרסום בגוגל
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

אך למרות היכולות שלו לעזור ולתרום בעולם הפרסום ושיווק, רבים אפילו לא משתמשים בו. במאמר זה נבחן את היתרונות של גוגל טרנדס וכיצד השימוש בו יכול להפוך לכלי חשוב בפרסום שלנו.

מה זה גוגל טרנדס?

גוגל טרנדס הוא כלי אינטרנטי של גוגל המציג את הפופולריות של מונחי החיפוש השונים בגוגל. ניתן לצפות במגמות חיפוש לאורך זמן, לבחון התעניינות בנושאים מסוימים, ולהשוות בין מילות מפתח שונות. הכלי הוא חיוני לזיהוי טרנדים ולהבנת דפוסי החיפוש של הקהל.

דף הבית

בדף הבית של גוגל טרנדס יוצגו לנו חיפושים טרנדים רנדומלים בגוגל מכל רחבי העולם ונקבל גם את הסיבה לפופולאריות שלהם, גוגל תציג לנו כתבות שפורסמו לאחרונה על אותו טרנד.

בהמשך דף הבית הם מפרסמים גם כל מיני מאמרים מעניינים על השימוש בכלי.

ניתוח נתונים

בדף של ניתוח נתונים, נוכל לחפש ביטוי או מס' ביטויים שונים על מנת לבדוק ולהשוות את הטרנדיות שלהם.

יש לנו אפשרות לבדוק את אותם הביטויים במדינות שונות, על בסיס תאריכים לבחירתנו, קטגוריות מתאימות וגם, חיפוש על בסיס סוג הפלטפורמה.

לפני שנחפש בעצמנו ביטויים, כמו שאתם רואים יש כבר המלצות ונתונים על טרנדים מסויימים שנמצאים בעליה.

ברגע שנרצה לחפש ביטוי נתחיל להקליד במלבן שכתוב עליו "מונח חיפוש חדש". נוכל להוסיף עוד 4 ביטויים נוספים לבדיקה והשוואה בו זמנית.

נוכל לראות השוואת התעניינות לפי איזורים

ונוכל לקבל תמונת מיקוד יותר ממוקדת עבור כל ביטוי, גם מבחינת מיקום גיאוגרפי וגם מבחינת שאילתות קשורות.

חיפושים פופולריים עכשיו

בעמוד הזה נוכל ללמוד אילו חיפושים פופולריים נמצאים במגמת עלייה יומית או בזמן אמת.

נוכל לבחור מדינה אנו רוצים לגלות בה מה טרנדי.

אז איך משתמשים בגוגל טרנדס למינוף הפרסום בגוגל?

על מנת למנף את הפרסום שלנו בגוגל באמצעות בגוגל טרנדס, יש מס דברים שאפשר לעשות באמצעות הכלי:

זיהוי מגמות בזמן אמת

אפשר לזהות באמצעות הכיל מגמות בזמן אמת, זאת אומרת שאם עכשיו - ממש היום, יש נושא חדש ומדובר שאנשים רבים מחפשים לגביו מידע, אוכל לגלות זאת באמצעות הכלי ובמידה והביטוי הזה רלוונטי באתר שלי אוכל לכתוב עליו מאמר או לבצע קידום ממומן במידה ומדובר במגמת עלייה כלפי מוצר ספציפי שיש לי בחנות ועוד. אפשר לבדוק את זה עבור כל מדינה.
בעצם אנחנו מבינים מתי יש ביקוש.

מחקר מילות מפתח

באמצעות גוגל טרנדס נוכל לחקור ביטויים רלוונטים לעסק שלנו. כשאנחנו מחפשים ביטויים מסויימים זה יציע לנו ביטויים שקשורים לאותו ביטוי וכך נוכל לקבל עוד ביטויים ורעיונות חדשים, דומה במקצת למחקר מילות מפתח שעושים בפרסום בגוגל. נוכל גם לקחת 5 ביטויים שקשורים לאותו נושא ולהשוות איזה מהם מקבל יותר חיפוש ואיזה מהם יותר טרנדי. זה יעזור לנו להימנע משפיכת כסף מיותרת על ביטויים שיעבדו פחות טוב ויניבו לנו פחות קליקים.

אסטרטגיית תוכן

באמצעות האפשרות של זיהוי של מגמות, אני יכול לגלות מתי במהלך השנה עולה החיפוש והביקוש על ביטוי מסויים ומתי יורד. האפשרות הזאת עוזרת לי לבצע מחקר להתאמת התוכן שלי לחודשי השנה בהן יש יותר ביקוש ובהן פחות.

אפשרות נוספת היא גילוי של נושאים חדשים רלוונטים שאפשר לכתוב עליהם בפרסום שלנו על מנת לשדר לגולשים וללקוחות שלנו שאנחנו עדכניים כל הזמן.

לסיכום

גוגל טרנדס הוא כלי מדהים ונחוץ לזיהוי מגמות על ביטויים שנהיו טרנדים. נוכל באמצעותו לעשות גם חקר מילות מפתח דיי רחב שיעזור לנו להבין ולקבל המון מידע שיסייע לנו בעסק.

אם תשתמשו בו בתבונה, הוא יעזור לכם המון בעבודת השיווק והפרסום שלכם.

גוגל טרנדס - איך להשתמש בו עבור הפרסום בגוגל

שי כהן, בן 31, נשוי + קטנציק חמוד להפליא.מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים