8 טיפים לפרסום ממומן בגוגל

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

אחת משיטות הפרסום היעילות ביותר היא פרסום באינטרנט בדגש על פרסום ממומן בגוגל. קבלו מספר טיפים שתהיו חייבים ליישם בשיווק

לשתף זה לאהוב
8 טיפים לפרסום ממומן בגוגל
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

יש הרבה שיטות ודרכים לפרסם דרכן את העסק שלנו. כאשר אנחנו באים לבחור איך לפרסם את העסק שלנו, אנחנו חייבים לבחור לפרסם אותו באינטרנט. אחת משיטות הפרסום היעילות יותר היא פרסום באינטרנט בדגש על פרסום ממומן בגוגל. בשביל שהפרסום הממומן של העסק שלנו בגוגל יהיה יעיל, יש מספר טיפים שאנחנו חייבים ליישם בו:

  1. חשוב שאת הפרסום הממומן ינהל עבורנו מקצוען בתחום – קמפיינר מנוסה.
  2. יש חשיבות קריטית לבחירת מילות המפתח בהן ננהל את קמפיין הפרסום.
  3. חשוב לשים לב לניסוח מדויק עד כמה שניתן לקופי של מודעות הפרסום שלנו בהתאם למילות המפתח.
  4. חשוב להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק בנוגע לשיעורי ההמרה של הקמפיין – ואם הם לא מספקים יש לנתח למה, להסיק מסקנות ולתקן זאת.
  5. כדאי להגביל את הפרסום בזמן (בהתאם ליעדים).
  6. חשוב שיהיו מעקבים אחר ההמרות באתר בין אם שיחות טלפון/וואטסאפ או מכירות אונליין. (בלי זה אין מה להשיק קמפיין)
  7. אנחנו יכולים לבחור לפרסם שירות ספציפי שאנחנו מציעים באמצעות דף נחיתה.
  8. אנחנו יכולים לשלב בין פרסום שהוא ממומן ובין פרסום אורגני בגוגל או פרסום בפלטפורמות אחרות חוץ מגוגל – כמו אינסטגרם או פייסבוק.

יישום של הטיפים האלו יאפשר לנו למצות את קמפיין הפרסום שלנו באופן יעיל ככל הניתן – כלומר להשיג כמה שיותר לידים/מכירות ללקוחות.

איך הכי נכון לקדם באופן ממומן בגוגל עסק חדש?

חשוב לדעת שקיים הבדל בין קידום ממומן של עסק חדש בגוגל (או יותר קידום של עסק שיש לו אתר חדש בלי הרבה תנועה) ובין קידום באותו האופן של אתר שכבר קיים זמן רב. כאשר מקדמים אתר שהוא חדש – משתלם יותר לעשות זאת באמצעות פרסום ממומן בגוגל ולא באמצעות קידום אורגני. למה? פרסום שהוא ממומן יכול להביא לנו יותר תוצאות בצורה מהירה יותר.

בשביל לקדם או לפרסם אתר באופן אורגני בגוגל צריך להשקיע הרבה מאוד משאבים (תוכן, קישורים, אופטימיזציה ועוד) והרבה מאוד זמן. פרסום שהוא ממומן הוא מהיר יותר וזול יותר פעמים רבות מקידום אורגני. הקידום הממומן יכול להשיג לנו מהר יותר תוצאות בשטח. פעמים רבות כאשר יש לנו אתר חדש שווה לשלב בין שני סוגי הקידום בגוגל – ממומן ואורגני בשביל להשיג תוצאות גם לטווח הקרוב וגם לטווח הרחוק יותר בבניית הנוכחות שלנו במנוע החיפוש.

בחירת מילות מפתח – למה זה קריטי בכל סוגי הקידום והפרסום בגוגל?

אחד הדברים הקריטיים בכל סוגי הקידום והפרסום בגוגל הוא בחירת מילות המפתח בהם נרצה להופיע. בחירת מילות המפתח חשובה פעמיים:

  • ככל שהמילה מבוקשת יותר ויש עליה תחרות גבוה יותר, כך קמפיין פרסום ממומן (או אורגני) בה יהיה יקר ותחרותי יותר.
  • בחירה לא נכונה או לא מותאמת של ביטוי המפתח לקהל היעד של לקוחות שאנחנו רוצים להשיג – יכולה לגרום לכך שנקבל לידים לא מתאימים/או בכלל.

כאשר אנחנו באים לבחור מילות מפתח או ביטויי מפתח לקמפיין השיווקי שלנו כדאי לנו יותר לבחור ביטוי מפתח שהם זנב ארוך (כלומר ביטוי שכולל מספר מילים) – בדרך כלל התחרות על ביטוי זנב ארוך תהיה פחותה מאשר על ביטויים שהם קצרים יותר. דוגמא לביטוי זנב ארוך למשל: קוסמטיקאית רפואית לטיפול באקנה בתל- אביב. ביטוי זה זול יותר לקידום ממומן בו מאשר ביטוי קצר יותר כמו: קוסמטיקאית רפואית או טיפול באקנה.

למה חשוב שאת הפרסום הממומן ינהל עבורנו מומחה בתחום?

חשוב וכדאי שאת הפרסום הממומן בגוגל ינהל עבורנו מומחה לפרסום בגוגל. איש פרסום מקצועי ידע לבנות לנו דפי נחיתה ייעודים לקמפיין. לעיתים משתלם יותר לקדם דרך דפי נחיתה ספציפיים שבנינו במיוחד לקמפיין ולא דרך האתר הראשי של העסק שלנו. כאשר אנחנו פונים לאיש המקצוע הוא ידע להמליץ לנו איך בדיוק לבנות את הקמפיין השיווקי שלנו.

האם כדאי לשלב בין ממומן לאורגני?

ככלל, תמיד טוב יותר לשים את הביצים שלנו ביותר מסל אחד. במקרה של קידום ממומן כדאי לשלב בין פרסום שהוא ממומן ובין קידום אורגני בגוגל או פרסום בפלטפורמות אחרות חוץ מגוגל – כמו אינסטגרם או פרסום פייסבוק. כאשר נפרסם את העסק שלנו במגוון רחב של פלטפורמות שיווקיות באינטרנט באופן ממומן ואורגני נבנה לעצמנו נוכחות גבוה יותר ברשת. כמו כן, באמצעות שימוש ביותר מפלטפורמה אחת (ואפשרי גם באחת בלבד לעשות זאת) משפך המכירות שלנו ייגע ביותר גולשים שצבענו בזמן שנעשה להם פרסום חוזר(רימרקטינג).

בסופו של דבר, קידום ממומן של אתרים בגוגל יכול להיות אתגר וחשוב שלא נעשה זאת לבד, בשביל שלא נשקיע הרבה כסף והרבה זמן ולחינם. כאשר אנחנו משווקים את העסק שלנו באופן ממומן או אורגני חשוב לשמור על יצירתיות שתבוא לידי ביטוי בבחירת מילות המפתח וניסוח הטקסטים השיווקיים.

8 טיפים לפרסום ממומן בגוגל

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים