קידום ממומן בגוגל – כל המידע על קידום עם גוגל

קידום ממומן בגוגל
המון עסקים בין אם רק מתחילים את דרכם או כבר עושים קידום בפלטפורמות שונות, מבינים את היתרון בקידום ממומן בגוגל, הרי שזוהי הדרך להשיג תוצאות בטווח הקצר ולהתחיל להביא לקוחות ומכירות לעסק.
במאמר זה נדבר על הקידום הממומן בגוגל, מהם המדיות השונות שניתן לפרסם בהם בגוגל אדס, ובסוף תקבלו גם טיפים מקצועיים לקידום ממומן רווחי.

מהו קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן במערכת של גוגל אדס נותן לחברות ועסקים את האפשרות להופיע בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל ע”י הקמת קמפיין ובחירת מילות מפתח מתאימות המאפיינות את השירותים או המוצרים שבעל העסק מוכר ובכך להופיע בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מחפש אחר ביטויים אלו, או לקדם ברשת המדיה (רחבי האינטרנט) ולהציג באנרים או מודעות טקסט באתרים ובשטחי פרסום אחרים.

איך מתחילים קידום ממומן בגוגל?

ראשית יש לציין שכמעט כל עסק יכול לעשות פרסום בגוגל, אני אומר כמעט כי ישנם מגבלות מחמירות לקידום של עסקים עם רגישות גבוהה בחשיפה עבור ילדים לדוגמא או מידע רפואי כזה או אחר.

אלו הדברים שיש לקחת בחשבון בשביל להתחיל לקדם בגוגל בצורה מקצועית:

כמובן שישנם עוד דברים בשביל להתחיל לקדם בגוגל אך אלו באופן כללי המצרכים הבסיסיים בשביל להתחיל.

מה כולל קידום ממומן בגוגל?

האם כל אחד יכול לקדם בגוגל?

האמת שלא, בפועל כן.

כל אחד יכול ללמוד זאת בצורה בסיסית בין אם ברשת ואפילו בקורסים החינמים שגוגל מציעים.

אך בשביל להגיע לרמה גבוהה של תוצאות עם החזר השקעה חיובי, יש צורך בידע רחב וניסיון רב בשביל להגיע למקומות האלו.

שיחה אחד על אחד עם שי

להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים

במה אנו נתקלים בקידום בגוגל?

יש לא מעט דברים בהם המפרסמים בגוגל וגם בעלי העסקים שמקדמים לעצמם את העסק נתקלים בהם ביומיום.

מתחרים

מתחרים שלוחצים על המודעות שלכם בכדי לזלול לכם את התקציב היומי ובכך להסיר אתכם למשך היום. כמובן ישנם דרכים להפחית זאת ע”י חסימת כתובות IP מסויימות במידה ואתם יודעים אותם, או תוכנות אחרות שעוזרות להפחית את כמות הקליקים המאסיבית מאותם אנשים. בנוסף כמובן ניתן לדווח לגוגל על קליקים לא חוקיים במידה ואתם רואים זאת בדוחות שלכם.

עלויות לקליק

כל אחד היה רוצה לשלם כמה שפחות ולהיות במקום הראשון בחיפוש הממומן של גוגל, אך בכדי להשיג את התוצאות הכי טובות עבורכם יש לעמוד בכמה פרמטרים בשביל לשלם פחות ולקבל יותר בכל מכירה פומבית שמתבצעת בעת חיפוש של גולש.

חשוב שדף הנחיתה שלכם יהיה רלוונטי ובהתאמה למודעה שאתם מקדמים, וכמובן בביטויים שבחרתם להופיע בהם. במידה ויהיו חוסר התאמות בין מה שהגולש חיפש למה שאתם מציעים, שיעור הקליקים שלכם יהיה נמוך, ציון האיכות שלכם גם, ותמצאו את עצמכם משלמים יותר על קליקים ומקבלים פחות תוצאות.

בנוסף, יש להקפיד שדף הנחיתה או האתר שלכם ייטען במהירות לגולש שזהו פרמטר לא רק בקידום האורגני אלא גם בקידום הממומן.

סמכות

בתור מפרסם בגוגל עם ניסיון רב, אני גם עושה קידום אורגני ללקוחותיי. ומה שאני רואה לא מעט פעמים שבשביל הגולש שמחפש שירות, מוצר או פיתרון לבעיה בגוגל – יותר סומך באופן לא מודע על התוצאות שמתחת לממומן ואני מתכוון לתוצאות האורגניות.

לכן חשוב מאוד מעבר לקידום ברשת החיפוש על ביטויים, יש לקדם בצורה רחבה לקהל היעד שלכם ברחבי הרשת או בפלטפורמות האחרות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טאבולה או אאוטבריין (לא חסר) וזאת כדי לייצר סמכות ומודעות למותג, כך שברגע שגולש יחפש את מה שאתם מציעים ויראה אתכם הוא ירגיש הרבה יותר בשל ומוכן להיכנס לאתר שלכם ולרכוש את השירות אותו אתם מציעים.

טיפים לקידום ממומן רווחי בגוגל:

  • תעשו מחקר מילות מפתח איכותי, אל תזלזלו בזה! לקחת את הביטויים המובנים מאליו זה הכי פשוט, לחשוב יצירתי מעבר למה שהמתחרים שלך חושבים זה מה שייקח אתכם קדימה. במידה ואתם ממוקדים למכירות תשאלו את השאלה הבאה בכל בחירה של ביטוי – האם כוונת הגולש בביטוי הזה היא רכישה?
    בנוסף, תשקיעו במחקר מילות מפתח עם זנב ארוך – אמנם פחות חיפושים אך שיעור ההמרה שלכם והעלות רכישה תשתפר פלאים. 

  • בנו את ההירכייה של הקמפיין בצורה הנכונה ביותר, במידה ויש לכם סוגים שונים של קטגוריות שירותים פצלו אותם בקבוצות המודעות. במידה והקטגוריות אינם קשורים כלל אחד לשני ותחתם יש עוד תתי קטגוריות באתר – פיתחו קמפיין נפרד לכל אחד מהם ותחת אותו קמפיין הוסיפו את תתי הקטגוריות שלכם.

  • מילות מפתח שליליות – בצעו אופטימיזציה יומיומית על מילות המפתח שהפעילו את המודעה וחפשו את הביטויים שלא רלוונטים אליכם והוסיפו אותם למילות המפתח השליליות כדי שלא יופיעו יותר, אם תשקיעו בזה בכל יום החיסכון של תקציב הפרסום שלכם יהיה גדול, וגם הקמפיין שלכם יהיה ממוקד יותר.

  • הגדרת יעדים – אל תתחילו אף קמפיין בחיים שלכם אם אתם לא יודעים מהם היעדים שלכם! תגדירו יעדים מראש, תחליטו מהם התוצאות שתגדירו כהצלחה לדוגמא עלות רכישה של 20 שקלים או החזר השקעה של פי 8 מהוצאות הפרסום.

  • שיפור מודעות – לפעמים תמצאו מודעות ששיעור הקליקים שלהם או הביצועים של אותה מודעה לא עובדים כל כך לטובתכם, אל תזניחו אותה. שפרו את הכותרות והתיאורים ושפרו את ההנעה לפעולה שלכם. חשוב שיהיה לכם בכל קבוצת מודעות לפחות 3 מודעות ואפילו 4 זה מבורך ושלפחות אחת מהם תהיה מודעה רספונסיבית.

  • תוספי מודעות – אלו התוספים שיעזרו לכם לשפר את הביצועים של המודעות שלכם, וגם יעזרו לכם להגדיל את נפח המכירות או הלידים באתר. רשמתי מדריך שלם על תוספי המודעות »

  • דף נחיתה – תשקיעו בדף זה הפנים של העסק שלכם, אני רואה המון פרסומים של עסקים שהעיקר אומרים “יש לי פרסום בגוגל” אך בפועל הם מנחיתים את הגולש לדף משנות ה 90 שאפילו עם זכוכית מגדלת אני לא מצליח להבין מה רשום.

  • המרות – דיברנו לפני כן על הגדרת יעדים זוכרים? יופי. איך תעקבו אחר ההצלחות שלכם – באמצעות הגדרה של המרה. יכול להיות שהמרה עבורכם תהיה רכישה באתר, שיחת טלפון, טופס לידים, שיחת וואטסאפ וכל אחד ומה שיש לו בדף כאפשרות רכישה או יצירת קשר עם בעל העסק.

  • פרסמו לקהל היעד שלכם – גוגל אדס מאפשר לנו לבחור כל כך הרבה פרמטרים וזה רק כדי שנגיע לקהל הכי רלוונטי לנו. סננו לפי גיל, מגדר, הוסיפו קהלים לתצפית במידה וזה קמפיין ברשת החיפוש וזאת כדי להבין מהם תחומי העניין של אותו גולש. ניתן לסנן לפי הורים או לא הורה, לפי מיקומים גיאוגרפיים, תזמון הצגת המודעות בהתאם לפעילות העסק במידה והמענה הוא בשיחת טלפון בלבד ואין מענה לאחר שעות הפעילות.

  • שפרו בהתאם להמלצות גוגל כל עוד הם הגיוניות כמובן, את ציון האיכות שלכם.

איזה תקציב נצטרך לקידום בגוגל?

היופי בגוגל זה שניתן להתחיל לפרסם מכל סכום שתרצו. אפשר להגדיר תקציב יומי פר קמפיין וכך תוכלו לדעת כמה באופן חודשי תצטרכו לשלם.

אך כמה בפועל תקציב צריך כל עסק?

זאת שאלה שנשאלת לא מעט ובסופו של דבר זו החלטתו של בעל העסק, במידה והעסק מסודר הרי שיש תקציב פרסום חודשי שהקצו לו. מכאן ניתן לבנות אסטרטגיית פרסום שתתאים לעסק ולצרכיו.

אפשר לפרסם ב-10 שקלים ביום וגם ב-500 ויותר, אין מגבלה. מה שכן יש זה תחרות, ואם לדוגמא אתם בתחום מסויים שהוא תחרותי והעלות לקליק רק מתחילה באזור ה 20 ששקלים אתם מבינים שהשקעה של 10 שקלים בכל יום לא כל כך תיקח אתכם קדימה.

יתרונות הפרסום בגוגל:

לסיכום

הבנו כמובן עד כמה הקידום הממומן בגוגל יכול לעזור לכם להגיע ליעדים העסקיים שלכם, להביא לכם תוצאות בטווח הקצר ובמיוחד לעזור לעסקים חדשים שרק התחילו את דרכם.

אך גם כמו שהבנתם, בכדי לנהל קמפיינים בגוגל יש לעשות זאת בצורה מקצועית לכן כדאי לתת לבעל מקצוע אשר מבין בתחום ויש לו הידע והניסיון לקדם בגוגל.

שיחה אחד על אחד עם שי

להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים

למה לעשות ב SFB את הקידום הממומן בגוגל?

נעים מאוד שמי שי, ובכן, מהסיבה הפשוטה כי אני חי ונושם קידום בגוגל כל יום כל היום, יש לי ניסיון רב במגוון קמפיינים בנישות שונות ובשווקים שונים בעולם וכמובן בישראל היפה.

ניסיון בכל סוגי הקמפיינים – רשת החיפוש, גוגל שופינג, יוטיוב, רשת המדיה, מודעות ג’ימייל, מפות ועוד..

אז בין אם אתם מתחבטים האם הקמפיינים שלכם עובדים או האם החברה שמבצעת לכם את הפרסום עושה זאת בצורה הטובה ביותר עבורכם, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ונעשה שיחה אחד על אחד על החשבון פרסום שלכם.

300+

קמפיינים שונים

5+

שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי

8

הסמכות מגוגל אדס

8+

שווקים בעולם

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לדף הפייסבוק שלי
המייל האישי: info@sfb.co.il

לשתף זה לאהוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
פרסום עסקים בגוגל
פרסום עסקים בגוגל – כך תעשו זאת בדרך הנכונה

בעידן שבו יותר ויותר בתי עסק מעבירים חלק נכבד מן הפעילות שלהם לאונליין, האתגר המשמעותי של עסקים הופך להיות איתור קהל היעד הרלוונטי לעסק, והזרמה של תנועה איכותית לאתר. לצורך כך, עומדים כיום בפני עסקים שפע של ערוצי שיווק דיגיטליים, אשר באמצעות הקמה של קמפיינים ממוקדים יכולים לייצר עבור בית העסק תנועה של גולשים אל הנכסים הדיגיטלים של העסק, ובפרט לאתר האינטרנט שלו.

פרסום ביוטיוב
פרסום ביוטיוב

עסקים שמעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ברשת, ולהגיע אל קהלי יעד חדשים וממוקדים, יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של

בניית קהלים בגוגל
איך בונים קהלים?

גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שנוכל להשתמש בו בכדי להגיע ליעדים של העסק שלנו בין

קנוניקל
מה זה קנוניקל?

תג קנוניקל (canonical) זהו בעצם שורת קוד HTML שנמצא בקוד הדף באזור ה- <head> התפקיד שלו מאוד פשוט אך חשיבותו

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

חזרו אליי
וואטסאפ
050-3441221
phone
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.