יש לכם אתר איקומרס, אתר תדמית או דף נחיתה? מעולה! באמצעות ניהול קמפיין בגוגל אדס ניתן להגיע לקהל היעד שלכם
חשוב להבין כי ניהול קמפיינים בגוגל עבור אתר תדמית לדוגמא עבור מנעולן או מרפאת שיניים לעומת ניהול קמפיין עבור אתר איקומרס הם שונים במהותם מבחינת אסטרטגיית השיווק.
בעת החלטתכם להתחיל לפרסם או לחלופין אם אתם לא מרוצים מהשיווק הנוכחי שלכם מכל סיבה שהיא חשוב להבין שמנהל הקמפיינים שינהל עבורכם את מערך השיווק בעל הידע והניסיון המתאים בלנתח ולפצח את קהל היעד שלכם בכדי להביא עבור העסק שלכם מכירות/לידים בצורה עקבית.
נעים מאוד שמי שי מנכ"ל ובעלים ב SFB, שותף של גוגל פרטנר ומנהל קמפיינים בגוגל עבור מגוון לקוחות בארץ ובעולם החל מתקציבים של 3,000 שקלים בחודש ועד חצי מיליון.
אצלנו ב-SFB כל הנתונים מדידים, משוייכים לקמפיינים עם הגדרות יעדים מראש ותיאום ציפיות.
בזכות ניתוח נכון במידה ויש דאטה קיים בחשבון ובין אם לא אז במחקר נכון של קהל היעד, ניתן לטרגט את קהל היעד המדוייק כדי לקבל החזר השקעה גבוהה.
למידע נוסף על שיטת העבודה שלי »
עלות דמי הניהול מתחלקת ל- 2 חלקים:
1. דמי הקמה עבור הקמפיינים: זהו תשלום חד פעמי המשולם בתחילת עבודתנו המשותפת והוא כולל את הקמת הקמפיינים, מחקר ובניית הקהלים, הטמעות ומעקבים לצורך מעקב אחר ביצועי הקמפיינים ושיפורם ועוד.
2. דמי ניהול לקמפיינים: זהו תשלום חודשי עבור ניהול ותחזוק שוטף של הקמפיינים, הכוללים אופטימיזצייה יומית של הקמפיינים, בדיקה ושיפור המודעות, ניתוח ביצועי הקהלים השונים, ניתוח בגוגל אנליטיקס כדי להבין את מסע הגולש באתר מכל קמפיין ועוד וכל זאת בכדי לשפר באופן מתמיד את ביצועי הקמפיינים וכמובן את הריווחיות.