מערכת דיוור - איך משתמשים בה לשיפור ההמרות באתר?

תאריך:
עודכן לאחרונה:

במאמר הזה אנחנו הולכים לדבר על אחד מהכלים החזקים לשיפור ההמרות באתר שלכם -מערכת דיוור.

לשתף זה לאהוב
מערכת דיוור - איך משתמשים בה לשיפור ההמרות באתר?
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

בעידן של היום כשאנו בעלי העסקים שמשקיעים כל חודש הרבה כסף על שיווק, מבינים שכל גולש שנכנס ועשה פעולה כלשהי באתר שלנו יכול להיות לקוח פוטנציאלי - אנחנו נעשה הכל בשביל לשמר אותו ולעשות את המיטב בשביל שיחזור לבצע המרה.
לכן, על מנת לשפר את אחוזי ההמרה באתר שלנו בעוד שאנחנו מכניסים את קהל היעד ממערכות הפרסום השונות כגון פרסום בגוגל ובפייסבוק, אנחנו כל הזמן חייבים להתעדכן בכלים חדשים שמסתובבים ברשת שעוזרים לנו לייצר יותר המרות.

מה זה מערכת דיוור?

מערכת דיוור זו מערכת שמשמשת ככלי לשליחת הודעות מסוגים שונים לקהל רחב של נמענים. היא מאפשרת למשתמשים בה ליצור, לנהל ולשלוח הודעות בכמויות גדולות באופן אוטומטי או ידני. מערכת הדיוור מספקת כלים ופונקציות שונות לניהול התהליך, כולל יכולת ליצור תבניות מותאמות אישית, לקבוע קהל יעד, לתזמן שליחת הודעות, ולעקוב אחר תגובות הנמענים.
בעסקים, נהוג להשתמש במערכת דיוור על מנת לשלוח הודעות שיווקיות, עדכונים ומבצעים מיוחדים. בדרך כלל קהל היעד שלנו יהיה גולשים שביצעו פעולות כלשהם באתר שברצוננו לחזור אליהם כגון - הוספה לעגלה, רכישה וגם לקוחות קיימים.

אז לאחר שהבנו מה היא בעצם מערכת דיוור, אנו רוצים להמליץ לכם על מערכת דיוור שאנו משתמשים בה להגדלת ההמרות באתרים שאנו מנהלים, שיכולה לשמש גם אתכם ככלי בעסק שלכם.

הכירו את "פלאשי" - מערכת דיוור ואוטומציות לחנויות איקומרס

מתאימה לחנות שופיפיי, וויקס, ווקומרס ועוד.

"פלאשי" היא מערכת לדיוור ואוטומציות לחנויות איקומרס שתתן לכם את המענה ככלי לשיפור
אחוזי ההמרה באתר האינטרנט שלכם באמצעות מס' פונקציות שהיא מספקת לנו.
המערכת מתממשקת לחנות בקלות - בלי צורך בחיבור לאוטומציות חיצוניות.
יש בה המון אפשרויות שימושיות שיעזרו לנו לשפר את אחוזי ההמרה באתר שלנו,
ממליצים לכם לקרוא עד הסוף.


אפשר לבנות בה בקלות אוטומציות כגון נטישת עגלה, חוות דעת אחרי רכישה ועוד,
אפשר לבנות בה פופאפים ולהתאים אישית מתי יקפצו.
כמובן יש עוד הרבה אפשרויות שימושיות – כמו דיוורים, מועדון לקוחות, הטבות ללקוחות בימי הולדת ועוד.

אז איך אפשר להשתמש בפלאשי על מנת לשפר אחוזי המרה באתר?

מסרים מותאמים אישית ללקוחות:
כדי לעשות לכם סדר ושתוכלו להבין בצורה הטובה ביותר את היעילות של הכלי, אנו נסביר לכם על האפשרויות הרבות שיש בו על פי סדר פעולות המשפך.
הדבר הראשון שפלאשי יעשה הוא שמירת כל אינטראקציה שהלקוח מבצע עם העסק שלך.


לא משנה באיזה דרך הלקוח יבצע אינטראקציה עם העסק שלכם, פלאשי שומר את כל המידע ויאפשר לכם להשתמש בו כדי לייצר תכנים מותאמים אישית על בסיס הפעולות שהוא מבצע כמו עמודים שנצפו באתר, טפסים שהלקוח ממלא, מוצרים שהוא צפה ורכש, מיילים שנפתחו ואינטרקציות נוספות שקרו במערכות אחרות שאתם משתמשים בהם.


איך בדיוק זה טוב לנו?


כי תהיה לנו מערכת שתיקח את כלל הלקוחות שלנו ותאפשר לנו לחלק אותם לקבוצות שונות על בסיס הפרמטרים שאנו נקבע.


למשל, אנו נרצה לחלק לקוחות שנטשו עגלה ל3 קבוצות שונות:
- נטשו עגלה אתמול
- נטשו עגלה השבוע
- נטשו עגלה לפני שבועיים


לאחר שיצרנו שלושה קבוצות שונות נוכל לייצר קופון הנחה באחוז שונה לכל קבוצה.
ככל שנטשו עגלה לפני יותר זמן אנו נרצה לתת אחוז הנחה גבוה יותר.
כמובן נוכל לחלק גם על פי קטגוריות מוצרים, על פי סכום נטישת העגלה ועוד, האפשרויות
לא נגמרות.


שליחת הודעות אסמס / מיילים מותאמים אישית אוטומטים לכל לקוח:


לאחר שיצרנו קהלים, אנו נרצה לייצר הודעות מותאמות אישית ללקוחות עם שם הלקוח, המוצר/ים שנטשו
ולתת להם קופון הנחה מתאים כדי לשכנע אותם לחזור לבצע המרה באתר.
אבל מה, נכתוב עכשיו לכל לקוח הודעה מותאמת אישית?!
יש לי 500 לקוחות חדשים בחודש, זה נשמע כמו עבודת נמלים!
אז זהו שבאמצעות הממשק הקל והידידותי תוכלו לייצר הודעה דינאמית שתגרום ללקוחות שלכם להרגיש שאתם מכירים אותם ומציעים להם את מה שבאמת מעניין אותם.


כל מה שצריך לעשות הוא לבחור באיזה חלק של ההודעה אתם רוצים להוסיף את שם הלקוח, המוצר שנטש ואת קופון ההנחה וזה יחזור על עצמו עם כל קבוצה שאתם תבחרו
לדוגמא:
אנו יכולים ליצור הודעה כזו:
היי "שם הלקוח", רצינו להזכיר לך שהשארת את המוצר "המוצר/ים שהלקוח נטש" בעגלה שלך
ורצינו לתת לך קופון של "אחוזי הנחה לקופון" הנחה להשלמת הרכישה.

ההודעה תתאים את עצמה בהתאם למידע על כל לקוח וכך זה יראה:
"היי יוסי, רצינו להזכיר לך שהשארת את המוצר חולצה שחורה אדידס בעגלה שלך
ורצינו לתת לך קופון של 10% הנחה להשלמת הרכישה."

פופאפ לאיסוף לידים, הגדלת סל הרכישה ושיפור המעורבות באתר:

לכל פופאפ יש מטרה ברורה, לאסוף לידים ממבקרים באתר באמצעות טופס, להגדיל את ערך הסל באמצעות הצעות אטרקטיביות כמו "משלוח חינם לרכישה מעל 300₪" או להציע מוצרים משלימים למה שכרגע יש למבקר בסל ופופאפ לשיפור המעורבות באתר והגדלת זמן השהייה באמצעות המלצות תוכן על בסיס ההתנהגות של המבקר באתר.

תציעו למבקר אצלכם באתר את ההצעה הטובה ביותר שלכם בדיוק לפני שהוא מתכוון לצאת, תציעו לו עזרה כשהוא שוהה בעמוד מעל X שניות, תספרו לו על מוצרים שמתאימים למוצרים שכרגע יש לו בסל - הטריגרים מאפשרים לכם להציג את המסר הנכון בזמן הנכון.

דוחות מלאים על המטרות והביצועים של הפופאפ:

תוכלו לדעת בדיוק כמה חשיפות היו לפופאפים, מאיזה מכשירים ולבחון את האפקטיביות של כל פופאפ לפי מטרת העל שאתם בחרתם - איסוף לידים, הגדלת סל הרכישה ועוד. הכל מחולק לקטגוריות הנכונות שיקלו עליכם לדעת מה עובד טוב ומה יכול לעבוד אפילו יותר טוב.

מערכת דיוור - איך משתמשים בה לשיפור ההמרות באתר?

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים