מדריך מקצועי לפרסום ממומן באינסטגרם

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

פרסום ממומן באינסטגרם הוא דרך להציג את המוצרים, השירותים או התוכן שלך למשתמשים באינסטגרם.

לשתף זה לאהוב
מדריך מקצועי לפרסום ממומן באינסטגרם
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

כבר ניסיתים את כל הדרכים האפשריות, ועדיין לא נחשפתם לקהל יעד מספק? כנראה שעל פרסום באינסטגרם דילגתם. הפרסום באינסטגרם הולך וצובר תאוצה גורפת, יחד עם התפתחות העולם הדיגיטלי וענף הרשתות החברתיות, שלא מדלג על כל אזרח מהוגן בעולם המערבי. קבלו את כל הכלים לפרסום מקצועי ממומן באינסטגרם, שמניב תוצאות מהירות, והכי חשוב רווחיות.

מה זה פרסום ממומן באינסטגרם

מי לא מכיר את האינסטגרם? הפלטפורמה שהולכת וצוברת תאוצה עם כל יום שעובר, וחזאי דיגיטל אף טוענים, שהיא עומדת לעקוף את פייסבוק (כבר עקפה כן)… וכמו כל דבר טוב בחיים שמנצל את עצמו, גם הפלטפורמה הזו הבינה, כי בנוסף לשעות הכיף וההנאה שהיא מעניקה לגולשים, היא יכולה גם לנצל זאת לטובתה, ולהתחיל להרוויח על ידי פרסום ממומן באינסטגרם, שגורף רווחים לה ולמפרסמים כאחת.

איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן מתאפשר באינסטגרם בצורת מודעת תמונה, סרטון בסטורי, ברילס, בפיד, בחנות ועוד. כמובן שעל הפרסומת הנבחרת להיות מושכת ובולטת, וכמו שאומרים: :שתי שניות זה שם המשחק" אם המודעה תפסה את עיני הגולש בשתי השניות הראשונות, אז "עשינו את זה". ואם לא… אז כנראה שהמודעה לא מספיק טובה, כי ידלגו עליה הלאה. מכך ניתן להסיק, כי בסופו של דבר, הנתון המכריע לביצוע פרסום ממומן באינסטגרם, הוא הבולטות המצטיינת שמושכת את תשומת הלב של הקוראים.

מעבר לחשיבות שלהיות מושך ואטרקטיבי עם המודעה לא פחות חשוב מזה זאת היכולת להציג זאת לקהל היעד שלכם. אפיון קהל היעד של העסק זהו כנראה אחד הדברים ההתחלתיים החשובים ביותר עוד לפני שאתם מתחילים לפרסם ובכלל לפני שפותחים דף עסקי.

הבינו מיהו הקהל שלכם, איזה תוכן הוא צורך, איך המוצר/השירות שלך יכול לעזור לו, הציגו לו את הפיתרון לבעיה שכנראה יש לו בצורה הטובה והמשכנעת ביותר. את בניית הקהלים כמו גם את בניית הקמפיין כולם מתבצעים דרך מנהל המודעות של פייסבוק ממנו מתבצע הפרסום באינסטגרם.

למי מתאים הפרסום הממומן באינסטגרם?

בשונה מערוצי פרסום אחרים, הפרסום הממומן בערוץ החברתי של האינסטגרם, מתאים לכלל העסקים, קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. עסקים קטנים למה? כי הפלטפורמה מאפשרת פרסום גם במחיר נמוך יחסית. ועסקים בינוניים וגדולים – למה דווקא באינסטגרם? כי אם אתה לא מפרסם שם – אתה לא קיים. ולכן נוכל לראות שבאינסטגרם מפרסמים גם חברות בין-לאומיות ובעלות שם שרוצות להיות נוכחות בערוץ החם.

כמות הטקסט לפרסום ממומן בערוץ האינסטגרם

בשונה מערוצי פרסום אחרים ברשתות החברתיות, הדגש באינסטגרם, הוא על הוויז'ואל, על העיצוב, התמונה או הסרטון שמהווים את העיקר. ומה לגבי הטקסט? כן מומלץ גם לשלב טקסט לצד או בתוך התמונה, כדי להוסיף טעם, מלח ופלפל. אך יש להקפיד על טקסט חריף, קולע, ישיר וקצר. זה שאינו מסרבל או מסבך את הוויז'ואל, אלא רק מוסיף לו 'רוטב' עסיסי.

שילוב הנעה לפעולה בפרסום הממומן באינסטגרם

דווקא בגלל שמדובר בערוץ דיגיטלי 'חם', חשוב מאד לפרסם בתוך המודעה, הנעה חזקה לפעולה, על מנת שלא לפספס את המומנטום, אלא לנצל ביעילות את רגע הצפייה הגורלי. הנעה לפעולה יכולה להיות ארוכה, כמו: גם אתם הייתם רוצים להגשים את החלומות שלכם…?" או לחילופין קצרה ותמציתית: "לחצו כאן" עם הפנייה לקישור "התקשרו ל…". פחות משנה מה תהיה ההנעה לפעולה, יותר משנה וחשוב שהיא באמת תהיה, כדי שבסופו של דבר, המודעה תשיג את מטרתה ותפנה למפרסם לידים ולקוחות.

לסיכום

פרסום ממומן באינסטגרם, מאפשר לפרוץ לקהל יעד חם ועדכני. השימוש בערוץ הפרסום הוא מגוון, אך יחד עם זאת מגיע עם מכנה משותף של שימת דגש על הוויז'ואל והנראות, יחד עם שימוש בטקסטים קצרים וקולעים, ותוך יצירת מודעות וויראליות, מושכות תשומת לב, וכאלה שלא ניתן להתעלם מהן.

מדריך מקצועי לפרסום ממומן באינסטגרם

שי כהן, בן 31, נשוי + קטנציק חמוד להפליא.מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd