פרסום בגוגל הגעתם למקום הנכון

SFB מספקת לחברות ועסקים שירותי פרסום בגוגל עם אסטרטגיה ברורה וקמפיינים ריווחיים בארץ ובארה"ב.
בפרסום בגוגל אנחנו שואפים תמיד להיות הכי טובים, מדוייקים, עם ביצועים מצויינים, יחס אישי ורמת שירות גבוהה ללקוח וצוות מדהים שיש לו מטרה אחת בלבד - שהעסק שלכם יצמח בצורה עקבית ויהיה רווחי.

פרסום בגוגל
גרינמיקס לוגו
בניית אתר לחברת תרגומים
פרסום בגוגל לארצות הברית
קידום אורגני לאתרים
פרסום בגוגל לתמרה צמחי מרפא
פרסום ממומן לגלידריות
פרסום ממומן לעמותת ונטעת
פרסום בגוגל לאתר המכולה
פרסום ממומן לחברת אקספרט
פרסום בגוגל לחברת י בראל
לוגו עיר המנעולים
פרסום בגוגל לרשת עגליס מוצרי תינוקות
פרסום ממומן לחברת רואה חשבון
פרסום בגוגל לפולק כלי עבודה
פרסום בגוגל לחברת הלוואות
פרסום לחברת ניקלס B2B
פרסום ממומן גוגל ופייסבוק למותג הבית של עידה
פרסום ממומן לבית ספר לנהיגה כרמל תחבורה
קידום אתרים אורגני ופרסום בגוגל למנעולן
ייעוץ לפרסום
פרסום בגוגל לבוקא בוקס
קידום אתרים אורגני בגוגל לסלולארי לי
פרסום בגוגל לחברת מצברים
פרסום ממומן בארצות הברית טקסס לאיקוניק
פרסום בגוגל אדס ל DMO חברת מחשבים
פרסום גלובלי לסנדפאל ערכה לבניית ארמונות בחול
פרסום בארצות הברית לחברת תכשיטי כסף
קידום אתרים אורגני בגוגל לאילוף כלבים עם מאיה
buyenov

חדשים בגוגל?

יש לכם חשבון פעיל?

תוצאות של לקוחות מפרסום בגוגל

אפשר לכתוב מאמר שלם על פרסום בגוגל או פשוט שנציג תוצאות ממגון נישות שונות ואתם כבר תחליטו בעצמכם האם SFB הדבר הנכון לעסק שלכם. ואחר כך תמשיכו לקרוא כמובן כי השקענו כאן מידע בעל ערך עבורכם :)

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח

החזר השקעה

911%

צמיחה

482%

פרסום בגוגל לחברת ריהוט
החזר השקעה חיובי של 911%
שיעור המרה 3.67%
365 רכישות באתר
עלות המרה 14.3

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח

החזר השקעה

368%

תוצאות איקומרס ארצות הברית
החזר השקעה חיובי של 368%
80% מהרוכשים לקוחות חדשים
284 רכישות באתר

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח

החזר השקעה

556%

צמיחה

139%

פרסום בגוגל לרשת תינוקות
החזר השקעה חיובי של 556%
461 שיחות טלפון
1,880 רכישות באתר
386,000 ש"ח גדילה במכירות

נתוני המרות

הוצאה: 49,300 ש"ח
המרות: 3,240 ש"ח

לידים

3,240

עלות המרה

15.22

תוצאות פרסום בגוגל בתחום ההלוואות
3,240 המרות
19% שיעור המרה
מערכת CRM חכמה
מידע בזמן אמת על כל ליד

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח

החזר השקעה

3,419%

צמיחה

1,290%

פרסום בגוגל כלי עבודה
החזר השקעה חיובי של 3,419%
71,500 צמיחה במכירות
1,290% גדילה בהחזר ההשקעה
סיפורי הצלחה נוספים
Testimonials

לקוחות מספרים

שי הוא מקצוען אמיתי. עבדתי עם לא מעט מנהלי קמפיינים וזו הפעם הראשונה שאני יודע שהכל מנוהל ומטופל ברמה הגבוהה ביותר, כמעט בלי מעורבות שלי. התוצאות מרשימות בכל קנה מידה, בכמות המרות, עלויות המרה ובעיקר בגידול בכמות התנועה האיכותית לאתר. מנהל הקמפיינים הכי טוב שאני מכיר.

Udi
Owner at KATOM QUALITY PRODUCS LTD

מקצוען אמיתי! תמיד זמין, תמיד במעקב אחר הפעילות בעסק, ובכלל בחור חיובי, שמח שפעילות קידום האתר והעסק בידיים טובות ומקצועיות אלוף

Tamir
Owner at Superlocksmith

אם אתה מחפש איש שיווק מקצועי, בעל ידע מקצועי רחב, ושיהיה לך באמת נעים לעבוד מולו, אנחנו יותר ממליצים לפנות לשי. מעבר לקידום העצום ששי הביא לעסק שלנו, בכל פלטפורמה גוגל, פייסבוק ואינסטגרם, שי גם טרח וידע ולכוון אותנו בתחומים אחרים הקשורים לעסק שלנו ושתרמו לקידום את העסק שלנו לא פחות.אם אני רוצה לתאר את התקשורת מול שי בכמה מילים, אז לפני פגישה עם שי אני מרגיש כאילו אני נפגש עם בעל העסק שלי.

Victor
Owner at VY

שי מקצוען אמיתי, מאסטר בכל מה שקשור לשיווק בדיגטיל מ- seo, ppc בגוגל וגם בפייסבוק. התקשורת עם שי פתוחה והזמינות שלו לפעמים מפתיעה אותי. תענוג גדול לעבוד איתו! אם אתם רוצים לעשות טובה לעסק שלכם בצד של השיווק הדיגטלי קחו את שי!

Mor
Digital Manager at Sand Pal

התחלנו עם שי קידום ממומן ומהר מאוד העברנו לשי גם את הקידום האורגני שלנו.מצאנו אדם יסודי ברמות מטורפות, חד, לא מוותר על הפרטים הקטנים ויודע לעבוד עם יעדים בשונה ממקדמים אחרים שלצערי נכווינו מהם.אין פתרונות קסם. יש עבודה יסודית עם הצלחות קטנות בדרך והצלחה אחת ענקית לאחר תקופת זמן. מומלץ בחום.

Oz
Owner at GoGood

מומלץ בחום, שי אלוף בתחום שלו ועזר לי לשנות את התוצאות של הקמפיינים הפרסומיים בצורה דרסטית, תוך הסבר ברור ומפורט כדי שאוכל להמשיך לנהל זאת בכוחות עצמי.

Sima
Digital Manager at Greenmix
חץ שמאלה
חץ ימינה

הסיבות שעסקים בוחרים לעבוד איתנו

10+
שווקים בעולם
2.4m+
מכירות אונליין
8+
שנות ניסיון
50m+
תקציבי פרסום במדיה
הפלטפורמות שאנחנו עובדים איתם
וורדפרסשופיפייYouTube - Elements Webflow Library - BRIX Templates

מוכנים לקחת את הפרסום בגוגל שלכם לשלב הבא?

תהליך העבודה איתנו

תהליך פשוט, מדוייק, אך אפקטיבי ב 5 צעדים

הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

לקביעת ייעוץ
התקדמות

01. בניית אסטרטגיה ומחקר מעמיק

נבצע מחקר מקיף לתחום בו אתם עוסקים ולמוצרים או שירותים אותם העסק מוכר, וזאת כדי לתכנן את האסטרגיה הטובה ביותר עבורכם.
אחד הדברים החשובים ביותר בתחילת פעילות בפרסום בגוגל זהו מחקר מילות מפתח מקצועי.

התקדמות

02. הגדרת יעדים - KPI

Key Performance Indicators נבין את העלויות שלכם, שילוח, לוגיסטיקה ועוד. במידה והינכם אנשי שירות נבין את סוגי השירותים, שולי הרווח ועוד פרמטרים חשובים. כל זאת בכדי להבין מהו הסכום אליו אנו מכוונים בכדי לרכוש לקוח ולהישאר רווחיים!

אנליטיקס 4

03. בניית קהלים ודאטה קיים

נשתמש בחכמה בדאטה קיים שניתן לבנות ממנו סוגי קהלים שביצעו אינטראקציה עם העסק שלך ולטרגט את אלו שיניבו לעסק החזר גבוה. בנוסף נבנה קהלים חדשים וממוקדים שמעוניינים במוצר או בשירות שלכם.

מגנט

04. נבנה משפך מכירות

בניית משפך מכירות ממיר מצריך חשיבה ויצירתיות – מהרגע שהגולש רואה אותנו בפעם הראשונה ועד הרגע שבו הוא נהפך ללקוח.

מטבע דולר

05. נתחיל לייצר מכירות/לידים ונבצע שיפורים

לאחר שהבנו, חקרנו וניתחנו את קהל היעד ובנינו קריאטיב מנצח – נרים את הקמפיינים שלנו עם כל משפך המכירות שהתאמנו לקהל הלקוחות שלך ונתחיל לתת למכור!

איך העבודה איתנו

יתרונות העבודה עם SFB

הנה בדיוק איך שתהליך העבודה שלנו נראה, לא בערך - בדיוק!

לקביעת ייעוץ
איש עם הגב אלינו ומסתכל ומנתח נתונים על לוח

ניתוח נתונים מתקדם

רמת הניתוח של הקמפיינים בגוגל אצלנו היא גבוהה, לא בינונית לא בערך אלא ממש גבוהה. כמו כן רמת ניתוח התנהגות הגולשים באתר/בדף הנחיתה לצורך מיקסום שיעור ההמרה.

איש מחזיק מחשב ביד יחד עם איורים של סוס בשחמט וקליעה למטרה

עבודה מול מומחה מוסמך

אצלינו אין מנהלי קמפיינים מתחילים אלא עם מינימום שנתיים+ ניסיון ועבר עשיר של מאות ואלפי קמפיינים.

2 אנשים עם לוח של נתוני אנליטיקס

תוצאות ריווחיות

בתור בעלים של עסק ובעיקר אתכם מעניין דבר אחד בלבד – כמה כסף הכנסת על כל שקל שהוצאת. לשם אנחנו שואפים! לייקים, תגובות ושיתופים לא מעניינים אף אחד.

אישה יושבת על כורסא עם מחשב נייד

פגישות מתוזמנות

אנחנו יושבים אחת לחודש בזום ומתעדכנים על הדוח החודשי ועל כלל ביצועי הקמפיינים ומתכננים קדימה תמיד. אני זמין כמובן גם בנייד בכל יום עבורכם.

דאשבורד נתונים

דאשבורד מותאם אישית LIVE

שקיפות זה הכל. גם אם אתם עסוקים כל הזמן בעסק ואין לכם מושג מה קורה בקמפיינים – זמין עבורכם דאשבורד לייב שניתן להיכנס דרכו מהנייד ולדעת בכל רגע נתון איך מתנהלים הקמפיינים שלכם.

משפך מכירות

עדכונים

מעבר לדוחות חודשיים מסודרים כמו שעון, צפו לעדכונים ממני על הביצועים מידי שבוע ועל הנעשה בקמפיינים שלכם.

6 יתרונות עיקריים למפרסמים בגוגל

אייקון של וי
פרסום במגוון פלטפורמות:
גוגל שופינג, רשת המדיה, יוטיוב, דיסקברי, רשת החיפוש, ג'ימייל
אייקון של וי
שיפור החזר ההשקעה שלכם
אייקון של וי
חשיפה גבוהה יותר לשירות של העסק שלכם ולאתר
אייקון של וי
יכולות פילוח מדוייקות של קהל היעד
אייקון של וי
העלאת מודעות למותג בצורה מדידה
אייקון של וי
מקור פרסום איכותי ויציב שיניב לעסק שלכם תוצאות
שי כהן
שי כהן

פרסום בגוגל – מה נכון ומה לא?

מטרת המידע שנביא לכם כאן היא לעזור למפרסמים חדשים וגם לאלו שכבר מפרסמים בגוגל עם מידע פשוט אך מעמיק על אפיקי הפרסום בגוגל.

שמי שי כהן, ואני הבעלים של SFB עם ניסיון רב בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ובעל הסמכה של גוגל פרטנר.

כמו שכולנו יודעים לא מעט בעלי עסקים מנסים לפרסם בעצמם או שהיו להם ניסיונות לא טובים בעבר בפרסום, ישנם כאלו שעוד מנסים בעצמם ויש שכבר הבינו שצריך לתת לאיש מקצוע לעשות את הפעילות השיווקית שלהם.

כאשר איש מקצוע בתחום עושה את עבודת השיווק הדיגיטלית היא נעשית עם תוכנית עבודה מסודרת ואסטרטגיית שיווק לאחר ניתוח והכרה של העסק/החברה אותו מקדמים, ובדרך זו – התוצאות אינם מאחרות לבוא!

מה זה פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל, המכונה גם גוגל אדס או גוגל אדוורדס (לשעבר), הוא פלטפורמת פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) המאפשרת לעסקים ליצור ולהציג מודעות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ובנכסים אחרים של גוגל. עם גוגל אדס עסקים יכולים למקד למילות מפתח, מיקומים ודמוגרפיה ספציפיים כדי להגיע ללקוחות האידיאליים שלהם.

צפו בסרטון הקצר ותבינו איך אצלנו מנהלים קמפיינים ומנתחים נתונים עם שקיפות מלאה ללקוח.

האם הפרסום בגוגל אדס מתאים לכם לעסק?

תשאלו את עצמכם את 2 השאלות הבאות בתור התחלה:

1. האם יש לכם תקציב שיווק מספיק ביחס למחזור שלכם וכן לריווחיות בהתאם לנישה בה אתם נמצאים.
2. האם סוג השירות/המוצר שאתם מוכרים – זהו מוצר שלקוח פוטנציאלי שלך יחפש בגוגל?

מושגים בגוגל אדס שחשוב שיבין כל אחד שמפעיל קמפיינים:

מטבע דולר
תקציב

זהו התקציב היומי של הקמפיין.

תג וי כחול
סטטוס

זהו מצב הסטטוס של כל קמפיין, סטטוס "כשיר" זה תקין, וישנם סטטוסים כגון – שיטת בידינג מוגבלת, מוגבל בתקציב, מודעות שנדחו ועוד, וכל אחד מהם דורשת התייחסות אך לאו דווקא פעולה מצידך.

תג וי צהוב
ציון אופטימיזציה

זהו מדד של גוגל אדס שמעריך את יעילות ההגדרות של חשבון הפרסום ואת ההשפעה שלהן על פוטנציאל הביצועים.

גרפים
קליקים

כמה גולשים לחצו על המודעות שלכם.

צוות
עלות לקליק

מחיר עבור כל קליק ששילמתם.

מטבע דולר
עלות

זוהי העלות הכוללת עבור טווח הזמן שבחרת להציג.

משתמשים
המרות

כמות ההמרות (שיחת טלפון, ליד בטופס, וואטסאפ, מכירה באתר) שהשגת עבור כל קמפיין.

דוחות
עלות המרה

העלות הממוצעת של המרה. כדי לחשב את הערך הזה, העלות מחולקת במספר ההמרות.

גרפים
ערך המרה

סכום הערכים שהגדרת לכל ההמרות, אצל אתרי איקומרס ההגדרה היא דינמית לאתרים עם מספר מוצרים במחירים שונים.

מסמך
שיעור המרה

התדירות הממוצעת שבה אינטראקציה עם מודעה הובילה את הגולש להמרה.

לפטופ
נתח חשיפות במיקום הבולט

הנתון מתייחס לאחוז החשיפות של המודעות לרשת החיפוש שהופיעו במיקום הבולט ביותר בחיפוש בגוגל.

מחשב
חשיפה

נספרת לאחר כל הצגה של המודעה ברשתות המודעות של Google.

מה גוגל אדס מציעה לנו?

מערכת גוגל אדס מציעה לנו מגוון פתרונות פרסום בגוגל כגון: רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, גוגל שופינג ועוד.

יחד עם זאת לא כל אחת תתאים לכל עסק, ולכן חשוב לבצע מחקר מקדים, מדוייק ומקיף בהתאם למוצר או לשירות אותו העסק מציע, וזאת בכדי קודם כל להבין מי הקהל שלכם, מה מאפיין אותו והיכן הוא נמצא ברשת.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, עם למעלה מ-3.5 מיליארד חיפושים ביום. עם כל כך הרבה אנשים שמשתמשים בגוגל כדי למצוא מידע, מוצרים ושירותים, גוגל אדס יכול להיות דרך מעולה להגיע לקהל היעד שלך ולהגדיל את מחזור והריווחיות של העסק שלך. אז בואו נחקור את היתרונות של פרסום בגוגל.

פרסום עסקים בגוגל - כך תגדילו את המכירות בעסק

בעידן שבו יותר ויותר בתי עסק מעבירים חלק נכבד מן הפעילות שלהם לאונליין, האתגר המשמעותי של עסקים הופך להיות איתור קהל היעד הרלוונטי לעסק, והזרמה של תנועה איכותית לאתר. לצורך כך, עומדים כיום בפני עסקים שפע של ערוצי שיווק דיגיטליים, אשר באמצעות הקמה של קמפיינים ממוקדים יכולים לייצר עבור העסק תנועה של גולשים אל הנכסים הדיגיטלים של העסק, ובפרט לאתר האינטרנט שלו.

מבין כלל ערוצי השיווק הקיימים, הפרסום בגוגל נחשב לאחד מן הערוצים האפקטיביים ביותר. באמצעות פרסום בגוגל יכולים עסקים ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שעליהם אפרט בהמשך. עם זאת, חשוב לזכור, כי על מנת למקסם את תוצאות הקמפיין השיווקי שתקימו באמצעות הפרסום בגוגל לעסק, וכדי לוודא שכסף לא נזרק סתם כך לפח, חשוב מאוד לתת למומחה להקים ולנהל עבורכם את הקמפיין הפרסומי בגוגל.

שמי שי כהן מנכ"ל ב SFB, ואנחנו מסייעים לעסקים להזניק קדימה את המכירות שלהם, להפוך לרווחיים ולנצל את הידע הנרחב שלנו בתחום השיווק הדיגיטלי ובייחוד בגוגל אדס (שותף של גוגל פרטנר) על מנת לייצר עבור בית העסק בדיוק את קהל הגולשים שקל יהיה לו להמיר ללקוחות משלמים.

כדי לסייע לכם להבין עד כמה הפרסום בגוגל לעסקים יכול לשרת אתכם ומאילו יתרונות תוכלו ליהנות אם תבחרו בו כערוץ שיווק מרכזי בעסק, אני רוצה להתעכב לרגע על המשמעות של הפרסום בגוגל, או למעשה, היכן אנחנו פוגשים את קהל הלקוחות שלנו באמצעות הפרסום הזה.

אילו סוגים של קמפיינים פרסומיים קיימים בפרסום עסקים בגוגל?

לא נתעכב כאן על כל תת הגדרה של קמפיין פרסומי לעסק בגוגל. משאיר זאת לפוסטים אחרים. אולם כן אציין, כי הקמה של קמפיין פרסומי בגוגל יכולה להתבצע בכמה אופנים:

  • הקמת קמפיין בגוגל אדס והצגת מודעות ברשת החיפוש כאשר גולשים עושים שימוש במנוע החיפוש ומחפשים ביטויים רלוונטיים.
  • הקמת קמפיין ברשת המדיה על מנת להציג מודעות פרסום באתרים המשתתפים בתוכנית השותפים של גוגל ומארחים מפרסמים שונים.
  • ניהול קמפיין יוטיוב שמאפשרת הצגת קמפיינים ברשת הסרטונים הגדולה בעולם.
  • הקמת קמפיין גוגל שופינג, שמאפשר לכם למקסם את הביצועים של החנות הוירטואלית שלכם.

מהם היתרונות שמייצר עבורכם קמפיין לעסק בגוגל?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לבחור בגוגל כפלטפורמה הפרסומית שבאמצעותה תחשפו מסרים שיווקים לקהלי היעד שלכם, תוכלו ליהנות ממגוון יתרונות שהפלטפורמה הזאת מציעה.

תוכלו להגיע אל קהל היעד כאשר הוא מחפש אתכם

הסוד בהצלחה של קמפיין שיווקי הוא בראש ובראשונה להגיע אל קהל היעד כאשר הוא קשוב לקבלת מסרים שיווקים, נמצא במיינדסט הנכון, ובדיוק בזמן הרלוונטי לו, כאשר הוא חם ובשל לבצע עסקה ולא התפנה אל עיסוקים אחרים. כמות המסרים השיווקיים שמציפים גולש ממוצע ביום היא אדירה, ואם לא תכו על הברזל בעודו חם, ייתכן שתפספסו את ההזדמנות לעניין את קהל היעד שלכם בהצעת הערך שאתם מסוגלים לייצר עבורו.

הפרסום בגוגל עושה בדיוק את זה: הוא מציג לגולש הצעת ערך מותאמת של שירות או מוצר, בדיוק בזמן שבו הגולש פנוי לצרוך את התוכן הזה, ומביע כוונה אקטיבית לצרוך את התוכן הזה.

תוכלו לקבל שליטה מלאה על הקמפיין

הפרסום בגוגל מאפשר לכם להגדיר כל סוג של צורך שלכם בקמפיין, החל משעות הפעילות של הקמפיין, התקופה בה יפעל, המחיר לקליק שאתם מוכנים לשלם, הביטויים שעבור חיפוש שלהם תרצו להציג את מודעת הפרסום שלכם, סוגי ההתאמות השונים לחיפושים שמבצעים הגולשים, קישורי האתר שיתווספו למודעה, קצב ניצול התקציב על גבי היום ועוד ועוד.

בצורה כזאת, יש לכם שליטה מלאה על הקמפיין השיווקי שאמור להזרים תנועה איכותית לעסק שלכם. כך, למשל, אם מילאתם את החודש שלכם בלקוחות שהזמינו פגישת ייעוץ, ואתם לא זקוקים ללקוחות נוספים, תוכלו להשהות את הקמפיין. לעומת זאת, אם סוף החודש מתקרב ואתם מעוניינים לסגור יותר עסקאות גם במחיר יקר יותר, תוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה.

טירגוט ביטויי כסף

לא כל הביטויים שווים. הנה, אמרתי את זה. לא תמיד ביטויים שמתהדרים בנפח חיפושים גבוה במיוחד הם אלו שמכניסים את הכסף לעסק. כאשר אתם נפנים להגדרת קמפיין ממומן, יש לכם את האפשרות להגדיר בדיוק אילו גולשים יגיעו אליכם לאתר. אם אתם מספקים שירות נישתי ומיוחד מאוד, תוכלו למקד את הקמפיין שלכם רק באותם גולשים שמחפשים את השירות הספציפי שאתם מציעים. בצורה כזו, תשלמו רק עבור אותם גולשים שבית העסק שלכם אכן רלוונטי עבורם.

העסק יקבל תנועה איכותית לאתר

באותה מידה שבה תוכלו למקד באמצעות פרסום בגוגל את המסרים השיווקיים שלכם ולייעד אותם לקהל היעד שבו אתם מעוניינים, כך תוכלו גם להימנע מהזרמת תנועה לא איכותית לאתר. תנועה לא איכותית לאתר עלולה לגרום לכם נזק כפול: ראשית, היא תבזבז את תקציב הקמפיין שלכם עבור גולשים שממילא לא יתקשרו מול בית העסק שלכם. שנית, היא עלולה להעסיק את נציגי השירות שלכם בשיחות בטלות שלא תתכנסנה למכירה על חשבון שיחות שתוכלו לבצע עם קהל יעד רלוונטי. אחד היתרונות הבולטים של הפרסום בגוגל הוא שהוא מאפשר לכם להחריג חיפושים מסוימים של גולשים, אשר מביעים כוונת רכישה קטנה עד אפסית.

תוכלו להזרים תנועה לאתר בלי השקעה ראשונית משמעותית

יתרון חשוב נוסף שחשוב יהיה להכיר בכל הקשור לפרסום בגוגל הוא ההשקעה המינימלית שתצטרכו לבצע כדי להרים את הקמפיין. בניגוד לקידום אורגני, תהליך שבו תצטרכו להשקיע משאבים רבים לזמן ממושך מבלי להבטיח תוצאות, פרסום בגוגל הוא מיידי באופן יחסי, ויאפשר לכם השגת תוצאות מהירות. כמו כן, אם אתם עסק חדש שרק החל בפעילות השיווקית שלכם ואין לכם מרווח נשימה מספק, תוכלו להיעזר בפרסום בגוגל כדי להזרים תנועה מיידית אל אתר בית העסק שלכם.

איך פרסום בגוגל אדס עוזר לנו?

להגיע לקהל היעד שלך

גוגל אדס מאפשרת לעסקים למקד למילות מפתח ספציפיות שהלקוחות האידיאליים שלהם מחפשים. על ידי הופעה בראש תוצאות החיפוש, עסקים יכולים להגיע לאנשים שמחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים שלהם.

מחקר מילות מפתח

דוגמא:

כשלקוח מחפש בגוגל "מתנות לעובדים" יופיעו בפניו 4 תוצאות ראשונות עם הכיתוב ממומן כפי שמופיע בתמונה שצירפתי. תוצאות אלו מופעלים על ידי כך שהם טירגטו את הגולש שיחפש את הביטוי הזה ומציגים לו מודעה רלוונטית וכמובן מפנים אותו לדף נחיתה התואם את המודעה ואת השירות אותו חיפש.

דוגמא פרסום ברשת החיפוש

אפשרויות טירגוט הקהל הם:

  • נתונים דמוגרפיים
  • תחומי עניין והרגלים
  • קהל עם כוונת רכישה על בסיס החיפוש שלו
  • קהל שביצע אינטראקציה עם האתר שלך (גולשים שביקרו באתר, הוסיפו לעגלה ולא רכשו ועוד המון)
  • קהלים דומים
  • קהלים משולבים (קהלים שניתן לבנות בהתאמה אישית על בסיס פלחים שונים בתחומי עניין/חיפוש שהתבצע/אינטראקציה באתר ועוד)
  • קהל בהתאמה אישית (ניתן לטרגט גולשים שגלשו באתרים של המתחרים או דומים להם ועוד)

כמו שאתם מבינים, אופציות הטירגוט הם רחבות אך ממוקדות מאוד עם מחקר ובנייה נכונה של הקהלים על בסיס הצרכים שלכם וניתן להגיע איתם לקהל יעד ממוקד.

שליטה בתקציב הפרסום שלך

באמצעות גוגל אדס, עסקים יכולים להגדיר תקציב יומי לקמפיינים שלהם ולשלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלו. זה מקל על שליטה בהוצאות הפרסום שלך ולהבטיח שאתה מקבל החזר טוב על ההשקעה.

מדידת תוצאות

גוגל אדס מספקת ניתוח מפורט המאפשר לעסקים לעקוב אחר ביצועי הקמפיינים שלהם. זה כולל מידע על קליקים, הופעות, שיעורי קליקים והמרות (וזה רק קצה המזלג של הנתונים). על ידי ניתוח נתונים אלה, עסקים יכולים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלהם ולשפר את התוצאות שלהם לאורך זמן.

מודעות למותג שלך

גם אם מישהו לא לוחץ על המודעה שלך, פשוט לראות אותה בראש תוצאות החיפוש יכול להגביר את המודעות למותג ולעזור לאנשים לזכור את העסק שלך כשהם מוכנים לבצע רכישה.

תוצאות מהירות יותר

שלא כמו בקידום האורגני ששם התוצאות יכולות להגיע לאחר 3 חודשים ואפילו שנה ומעלה בתחומים תחרותיים יותר.

התוצאות האיכותיות והמהירות לא מאחרות להגיע בתוך ימים ספורים בלבד.

פרסום בגוגל ברשת החיפוש – PPC

הדרך הטובה ביותר שלנו כעסקים שרוצים למכור את השירותים או המוצרים שלנו זה להיות שם בדיוק שהלקוח מחפש זאת במנוע החיפוש של גוגל.
כל אחד מאיתנו מתחיל את דרכו בגוגל, בין אם מחפשים מוצר, שירות ופיתרון לבעיה כזו או אחרת.

איך מודל הפרסום ברשת החיפוש עובד?

מודל פרסום ברשת החיפוש מתבצע על בסיס תשלום פר קליק (PPC – Pay per click), זאת אומרת – שמשלמים רק כאשר גולש לוחץ על המודעה שלך בכדי לעבור לאתר ולא משלמים על עצם החשיפה במנוע החיפוש של גוגל.

בפרסום ברשת החיפוש ניתן להגדיר יעדים שונים שגוגל תעזור לנו להשיג אותם, לדוגמא: הגדלת התנועה לאתר, הגדלת המכירות בחנות האונליין או לידים, הכל בהתאם למטרות העסק.

כמובן שתמיד רצוי לבחור את המטרה העליונה – אם יש לכם לדוגמא אתר תדמית שמטרתו לקבל יותר לידים בקמפיין החיפוש שלכם אז ביחרו במטרה לידים.

אם האתר שלכם הוא איקומרס ומוכר מוצרים אונליין – ביחרו במטרת מכירות.

כמובן בחירת המטרות אפקטיבית אך ורק אם יש לכם את ההמרות המתאימות מוגדרות כראוי בין אם זה השלמת טופס צור קשר או עסקה שבוצעה באתר.

במודעות החיפוש זה לא רק כותרות ותיאורים, ניתן להוסיף מידע נוסף במודעות הנקראים תוספי מודעות, טלפון ישיר להתקשרות ישירות מהמודעה, יתרונות העסק, קישורים נוספים לאזורים שונים באתר שלך ועוד המון תוספים שיעזרו לנו לייצר את המודעה האפקטיבית ביותר עבור העסק שלך.

סוגי ההתאמות ברשת החיפוש:

התאמה רחבה – נוגע יותר לביטוי שהוא מאוד גנרי וכאן גוגל אדס נכנסת לפעולה בכך שאתם לא מגבילים אותה במיקוד של מילות המפתח. בתכלס, גוגל תמיד תמליץ לכם לעשות התאמה זו אבל תאמת – זה ממש לא מתאים לכולם.

התאמה לביטוי – בהתאמה זו מילות המפתח שתמקדו צריכות להכיל "בביטוי" (גרשיים), התאמה זו הרבה יותר פופולרית בעיקר בתחילתו של קמפיין חדש אך שנעשה בו מחקר מילות מפתח מקיף כך שתוכלו לקבל מצד אחד עוד רעיונות למילות מפתח ומאידך לא לבזבז את התקציב על ביטויים בהתאמה רחבה שרק יזללו תקציב בשלב הראשוני.

התאמה מדוייקת – בהתאמה זו גוגל תפעיל את המודעה שלכם רק אם חיפשו במדוייק את מילת המפתח שהוספתם לקמפיין. לדוגמא – אם בחרתם בביטוי [חולצה] בלבד אז המודעה שלכם לא תפעל אם הגולש יוסיף מילה לפני/אחרי הביטוי. לדוגמא אם יחפשו חולצת פסים, ולכן ביטוי כמו זה יכול להיכנס להתאמה לביטוי "חולצה" כך שאם גולש יחפש חולצת פסים/חולצה לגבר/חולצת 100% כותנה ועוד, המודעה שלכם תפעל בהתאם.

מאוד חשובה היררכיית הקמפיין גם בשביל גוגל ומבחינת האופטימיזצייה של הקמפיין וכמובן עבורכם שהנתונים יהיו מסודרים ולא מבולגנים עם כל ההתאמות בקבוצת מודעות אחת.

יחד עם זאת, יש להכניס באופן קבוע ורצוי אף לעשות מחקר מקדים של מילות מפתח שליליות, בכך תחסכו לכם המון תקציב שיזלל בתחילת הקמפיין וכן יבוצע ייעול תקציב בכך שהוא ייצא על ביטויים רלוונטים בלבד.

התאמות ביד

שיטה נוספת לשיפור קמפיין ברשת החיפוש בגוגל היא דרך התאמות הביד.

התאמת ביד נותנת לנו לשלוט ב % בו אנו מוכנים להשקיע יותר או פחות בהתאם לביצועים.

לדוגמא: בואו נגיע שחתך הגילאים 35-45 מניב לכם יותר המרות ובעלות המרה נמוכה יותר משאר חתכי הגילאים.

נוסיף ונאמר שנשים ממירות יותר מגברים אך אצל הגברים עלות ההמרה נמוכה בחצי.

מהצד שלנו מה שניתן לעשות זה להתאים את הביד בהתאם לנתונים אלו ועוד נתונים שיש לבחון על הגולשים שנכנסו לדף נחיתה שלכם.

כמו למשל להגדיל את הביד לגילאי 25-45 ב 35% – כי מבחינתי אם הם ממירים לי בעלות המרה שהוא טובה לעסק והכמות היא יפה – אני מוכן לשלם יותר על קליק כדי לקבל יותר חשיפה בהתאם לחתך זה.

בדוגמא של הנשים והגברים – נוכל לבצע ניסוי ולשכפל קמפיין/קבוצת מודעות כדי לנסות בנפרד את התקציב – כך נוכל להבין האם אנחנו יכולים להמיר יותר גברים באותה עלות המרה מבלי שלגוגל תהיה שליטה לנהל את התקציב בין המינים איך שהוא רוצה.

הקמת קמפיין בגוגל – מדריך שלב אחר שלב

הצעדים להקמת קמפיין בגוגל אדס

1. הגדרת מטרות ויעדים לעסק

לפני כל השקה של כל קמפיין באשר הוא אחד הדברים החשובים ביותר זה להבין מהם המטרות שלכם מהקמפיין.
ברגע שתבינו את המטרות שלו בין אם זה בכמות מכירות, החזר השקעה, כמות לידים וכו'. יהיה ניתן להגדיר יעדים בהתאם למטרות.

2. הטמעות ומעקבים

מעולה! הבנתם את היעדים והמטרות של הקמפיין שלכם עכשיו נותר לעקוב אחריהם בצורה מדידה כך שנוכל להבין את התקדמות הקמפיין והיכן אתם עומדים בכל שלב.
תוכלו לקבל מידע במאמר הבא על גוגל אנליטיקס 4 והטמעות מעקבים.
בואו ניקח לדוגמא מנעולן עם דף נחיתה.
המטרה של המנעולן זה להניב 250 שיחות/הודעות וואטסאפ/השארת פרטים בטופס בחודש.
השימוש של אותו עסק בדף הנחיתה הוא באמצעות טלפון, וואטסאפ וטופס. מה שאומר שיש לנו צורך לעקוב אחר מדדים אלו במערכת הפרסום של גוגל וגם ובעיקר באנליטיקס!

3. הקמת הקמפיין בגוגל

הגעתם לשלב התכלס, להקים את הקמפיין שלכם.
לצורך הדוגמא אציג לכם את הדרך להקים קמפיין ברשת החיפוש ונמשיך עם אותה דוגמא שדיברנו עליה עד כה.
בשלב הראשון נצטרך לבחור את היעד בו אנו חפצים שהקמפיין יניב לנו, במקרה הזה אנו רוצים להשיג כמה שיותר לידים. (ישנם מקרים שלא אבחר יעד, וניתן אף להמשיך ללא בחירת יעד לקמפיין)

4. בחירת יעד לקמפיין

מטרת הקמפיין

כאן יש לבחור את היעד אותו תרצו להשיג באמצעות הקמפיין

5. בחירת סוג הקמפיין

סוג הקמפיין

כאן יש לבחור את סוג הקמפיין בו נרצה לפרסם, במקרה שלנו קמפיין לרשת החיפוש. (בהמשך המאמר הרחבתי מידע על שאר סוגי הקמפיינים)

6. שם הקמפיין

פעולות שיובילו להשגת היעד

בחלק הזה תתבקשו לבחור את הפעולות שיובילו את הקמפיין שלכם להשגת היעד שלו. (גם כאן ניתן להשאיר ריק ולהמשיך ללא בחירה)
נבחר בשם לקמפיין » ונלחץ המשך

7. הגדרת תקציב

שיטת הביד

חלק מעניין לא פחות זוהי בחירת שיטת הביד אותה תתחילו את הקמפיין.
כאן לא מעט אנשים גם מתחבטים במה לבחור, הרי אנחנו רוצים כמה שיותר המרות נכון? זאת אומרת לידים/שיחות וכו'… אך במידה והחשבון הוא חדש ואין המרות שנצברו במערכת רצוי להתחיל בעלות ידנית לקליק.
בנוסף ובכלל רצוי ברוב המקרים להתחיל בקמפיין בו יש לך שליטה על העלויות פר מילת מפתח כך שתוכל להתאים את עצמך בהתאם להתקדמות. כמובן שלאחר שנצברו מספיק המרות בקמפיין ניתן לשנות את שיטת הביד אם אתם מרגישים שאתם "תקועים" ולא מצליחים לעלות את הכמות של ההמרות באותו תקציב נתון.
בהמלצות של גוגל כמובן גם הם יציעו לכם את זה מתישהו להחליף את שיטת הביד, אך חשוב לא למהר ולהחליף ולבצע כל המלצה כזו או אחרת שכן יש לנתח את הנתונים ולהבין האם השינוי הזה הוא לטובתכם ויכול להועיל או חלילה לגרוע.
ישנם אפשרויות מתקמדות בפרסום בגוגל וזה לבצע ניסוי של קמפיין כך שתוכלו לנתב חלק מהתקציב לקמפיין שתיצרו שיהיה בדיוק כמו הקמפיין הנוכחי רק עם ביד שונה ותוכלו לתחום זאת לתקופת זמן כך שתוכלו לדעת האם כדאי להחליף את שיטת הביד או לא.

9. שיוך המרות

הגדרת המרות

בטאב סבב מודעות רצוי להשאיר כפי שהוא.
בטאב של המרות » זוכרים שהגדרתם יעדים? יחד עם היעדים הטמעת מעקבים על אותם אינטראקציות אותם יבצעו הגולשים שיחשבו לכם כליד… מעולה! זה הזמן להגדיר אותם ברמת הקמפיין כך שתוכלו לעקוב אחר אותם אירועים.
במידה ואין עוד סוגי המרות אחרים בחשבון הפרסום שלכם בגוגל ניתן להשאיר את ההגדרה כפי שהיא והיא תאסוף כבר את כל ההמרות שכבר הקמתם בחשבון.
*שימו לב כי מומלץ באתרי לידים עם טפסים או באתרי איקומרס לבנות המרה משופרת שתייעל את אופטימיזציית הקמפיין בצורה טובה יותר.

10. בחירת הרשת בה תירצו לפרסם

סוג הרשת לפרסום

בחלק של רשתות » יש לבחור את המיקום בו תרצו להופיע עם מודעות הקמפיין.
אישית, אני נוטה להוריד את הסימון משותפי החיפוש ומרשת המידה. הסיבה היא כי ברגע שתקציב יוצא ברשתות הללו ומכיוון שהם לא ברשת החיפוש אלא בשותפי חיפוש או שהם ברשת המדיה – אין לנו מידע על איזה מילת מפתח הביאה להמרה או יצא עליה תקציב כלל.
במידה ורוצים לפרסם ברשת המדיה – אין בעיה, פשוט פיתחו לזה קמפיין ייעודי.

11. מיקום גיאוגרפי

מיקום גיאוגרפי

מיקום גיאוגרפי » בחירת הערים/מדינות בהם תרצו לפרסם.
כדי לבחור ערים ספציפיות לדוגמא בישראל יש ללכת למיקום אחר » מתקדם » ייפתח לכם חלונית בו תצטרכו להקליד עיר ולבחור אותה לטירגוט.

12. שפות

שפות

יש לבחור את השפה שהלקוחות שלכם דוברים.
זה לאו דווקא נכון שהם אכן דוברים את השפה בתור שפת אם, אלא משתמשים בשפה זו בדפדפן עצמו.

13. קהל והגדרות נוספות

הגדרות נוספות

פלחי קהל » במידה והחשבון שלכם כבר יצר קמפיינים/עם תג המעקב של גוגל כבר זמן מה, גוגל יציע לכם לתצפת על קהלים על בסיס נתוני האתר שלכם.
סוג זה של תצפית יכול לעזור לכם יותר מאוחר בלהבין לאילו תחומי עניין הקהל שממיר אצלכם משתייך ולהתאים בהתאם את הביד.
מודעות דינמיות » ניתן להכניס את כתובת האתר ישירות ולהקים קבוצת מודעות דינמית, מטרתה לסרוק את כל האתר שלכם או דפים שתבחרו בעצמכם ולהפעיל את המודעה על בסיס מילות מפתח הרלוונטיות שהדף מדבר עליו באתר שלכם.
היתרון במודעה דינמית זה החיסכון בזמן בעיקר, אך שימו לב כי יש לעקוב אחר הקבוצת מודעות הזו מקרוב כדי לראות שהיא לא מפשלת.
תאריכי התחלה וסיום » הקצבת תאריך סיום לקמפיין שלכם או ללא סיום מוגדר.
תזמון הצגת המודעות » אם אתם אתר איקומרס אז כנראה שתרצו להשאיר את הקמפיין פעיל 24/7, אך בואו נגיד שאתם חנות פיזית שמקבלת רק שיחות טלפון ונסגרת ב 18:00 ואין לכם מענה לאחר שעות הפעילות אזי הכי נכון הוא להגדיר זמנים ושעות של הפעלת הקמפיין כך שהתקציב ינוהל וישקע בזמנים הכי נכונים לכם.
אפשרויות URL בקמפיין » ניתן להוסיף בחלק זה ערכים שונים אחריהם תרצו לעקוב ברגע שהגולש יקליק על המודעה.

14. בחירת מילות המפתח

הגדרת מילות מפתח

מגדירים את מילות המפתח אותם נרצה לשייך לקבוצת המודעות.
אישית ומקצועית זהו לא המקום לזרוק בו את מילות המפתח שלכם, אלא לבצע מחקר מקיף ומעמיק על מילות המפתח בכלי של גוגל ובכלים אחרים גם ניתן, ורק לאחר מכן להוסיף את הביטויים לקבוצת המודעות שלכם.
סוגי הביטויים:
התאמה רחבה » כשמה כן היא, במידה ותבחרו לטרגט לדוגמא את המילה מנעולן, גם אם הגולש יחפש בגוגל קורס מנעולנים המודעה שלכם יכולה להופיע, מכאן ניתן להביא שהתאמה זו לא הכי נכונה בחלק גדול מהמקרים.
התאמה לביטוי » התאמה זו כרוכה בהוספת "מירכאות" בין הביטוי לדוגמא "מנעולן לרכב", במצב זה אתם דואגים שלא יקפצו לכם ביטויים שתחויבו עליהם שלא קשורים לרוב (רצוי לעקוב כמובן) אך כן תעזור לכם לדוגמא להופיע בביטוי כגון מנעולן לרכב קאיה.
התאמה מדוייקת » גם כאן כשמה כן היא, יש להשתמש בסוגריים כדי להגדיר אותה לדוגמא [מנעולן לרכב] מה שיגרום לכך שביטוי זה יופיע בלבד ואף ביטוי אחר לא חוץ מלדוגמא [מנעולן לרכבים] וכו'.

15. בניית מודעת חיפוש

בנייית מודעות הפרסום

יש ליצור את המודעה אשר תוצג, מודעה זו נקראית מודעה רספונסיבית מכיוון שניתן להכניס בה מספר כותרות ומספר תיאורים והם יופיע בוריאציות שונות בהתאם לביצועים של המודעה.
מודעה רגילה » ניתן להקים לאחר הקמת הקמפיין אך שימו לב שהיא הולכת לצאת משימוש בקרוב מאוד.

16. תוספי מודעות בגוגל אדס

הגדרת תוספי מודעות

חלק חשוב מאוד הוא תוספי המודעות של גוגל.
בעזרתו ניתן לתפוס שטח נדלן גדול יותר, להעביר יותר מסרים בצורה ברורה יותר במודעה ועוד.

פרסום בגוגל ברשת המדיה – (GDN – Google Display Network)

פרסום ברשת המדיה נותנת לנו את היכולת לפרסם מודעות באנרים או באנרים עם טקסט במקביל ועוד אצל אתרים ואפליקציות ברחבי הרשת.

לדוגמא: נגיד והעסק שלך מציע מעילים לחורף, וישנו אתר מאמרים מצויין בנושא של תיירות באזורים חורפיים או אפילו סקי ויש בו מגוון מאמרים איכותיים.

במידה ואותו אתר נמצא ברשת המפרסמים של גוגל ניתן להגדיר בקמפיין שהמודעות שלנו יוצגו באתר זה.

זוהי דרך מעולה, שכן אם מנהלים אותה במקצועיות ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את מכירות העסק.

אזורים נוספים לפרסום וטירגוטים

בנוסף ניתן ברשת המדיה לפרסם במקומות כמו בג'ימייל, YouTube ואפליקציות.

אפשר לטרגט בקמפיינים סינון דמוגרפי, מילות מפתח שבאתר, תחומי עניין, מיקום ועוד.

ישנם עוד אפשרויות וביניהם גם הרימרקטינג בגוגל

לסיכום קצר: רשת המדיה זהו אפיק פרסום מצויין בכדי לחזור לגולשים שנטשו את האתר שלכם ולא המירו, ניתן לשלוט בתדירות הופעת מודעות הרימרקטינג שלנו לגולשים שנטשו.

פרסום ביוטיוב – לראות, לשמוע, לחוות

איזו דרך טובה יותר יש מאשר פרסום באמצעות סרטון?!

סרטונים נכנסו לחיינו כבר ממזן אך צוברים תאוצה מיום ליום ובמיוחד ברשתות החברתיות ואני מדבר כאן על פרסום ביוטיוב.

מידע על פרסום ברשת החברתית יוטיוב

מכירים את זה שאתם צופים בסרטון ביוטיוב, בין אם זה במחשב או באפליקציה ולפני הצפייה מופיעה לכם מודעה שרק מחכים לכפתור של ה"דלג"!
ובכן אצלי מנהלים זאת קצת אחרת.

במידה ואתה בהחלט מחכה לכפתור ה"דלג" כנראה שלא טרגטו אותך בצורה הנכונה כיוון שאתה לא קהל היעד שלהם או פשוט כי יש לך את המוצר/השירות ואינך מעוניין בכך.

בפרסום ביוטיוב ניתן להגיע לקהל היעד שלך באמצעות סרטון שמספר את הסיפור של המותג או שמציג את המוצר שלך בצורה הטובה ביותר. ניתן לטרגט לפי סרטונים וערוצים ספציפיים, מילות מפתח, סינון דמוגרפי, תחומי עניין, מיקום ועוד. וזאת בכדי להגיע לקהל היעד שלך.

דוגמא קטנה לטירגוט: אם נגיד יש לך עסק לסדנת היריון, תוכלי לטרגט ולוגריות של אימהות צעירות, שהפעילו את אפשרות הפרסום אצלם בסרטונים כך שיוצגו מודעות בתחילת הסרטון ובמהלך הסרטון.

כמו שנאמר במקום הנכון ובזמן הנכון.

פרסום בגוגל שופינג – PMAX

יש לכם חנות אונליין ואתם נאבקים לגרוף מכירות מרשת החיפוש?

למה לא להציג אותם פשוט בצורה הטובה ביותר שלהם!

פרסום בגוגל שופינג נותן לנו את היכולת לפרסם את המוצרים של החנות שלך בצורה הטובה ביותר שרק גוגל יכול ובטופ תוצאות החיפוש.

מטרתו לייצר חשיפה גבוהה, הגדלת המכירות בחנות ושיעור המרה גבוה יותר.
בגוגל שופינג בשונה מרשת החיפוש ניתן להציג את המוצר שלך עם שם העסק, תמונת המוצר, מחיר, תיאור ועוד. לצורך פרסום בגוגל שופינג יש להירשם ראשית לגוגל מרצ'נט בגוגל. (אל דאגה גם הרישום אני עושה בשבילכם)

תוספי מודעות בגוגל

מעבר לפרסום ברשת החיפוש ושאר אפשרויות הפרסום, יש פיצרים נוספים שניתן להטמיע במודעה הנקראים תוספי מודעות, בשביל לתת עוד מידע על העסק ועל השירות או מוצר שאתם מוכרים.

לקמפיינרים ובעלי עסקים שמפרסמים בגוגל יש את היכולת להוסיף תוספי מודעות שונים (תוספים לגוגל אדס) כמו, תוסף שיחה, תוסף סייטלינקס, תוסף קידום מכירות, תוסף של יתרונות, תוסף תמונה (חדש יחסית) ועוד.

במאמר זה אני הולך לתת מידע מפורט על סוגי תוספי המודעות השונים של גוגל, איך מגיעים אליהם, כיצד ניתן להוסיף אותם למודעות שלכם, ואיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כך שתגדיל את הסיכויים שלכם למכור יותר.

למה כדאי להטמיע תוספים במודעות של גוגל?

לא כל עסק ישתמש בכל התוספים שכן כל תוסף מתאים לצורך שונה, התוספים שימושיים לנו מאוד גם בתפיסת "שטח נדלן" גדול יותר בשטח הפרסום ובנוחות למשתמש ליצור קשר ולקבל עוד מידע על העסק וזאת עוד מבלי להיכנס לתוך דף הנחיתה, הגדלת שיעור הקליקים, ועוד יתרונות רבים שאפרט עליהם בהמשך מאמר זה.

איך ניתן להגדיר את תוספי המודעות?

ניתן להגדיר אותם ברמת החשבון, הקמפיין וקבוצת המודעות.

מה זאת אומרת?

נגיד שיש לכם 3 קמפיינים פעילים ברשת החיפוש, במידה והגדרתם תוסף שיחה שמטרתו להופיע ישירות בתוצאות החיפוש בשביל לתת גישה לגולש ליצור קשר טלפונית ישירות, וההגדרה נעשתה ברמת החשבון שזאת רמה מעל הקמפיין, תוסף זה יוגדר לכל 3 הקמפיינים הפעילים.

ניתן כמובן להגדיר תוסף שיחה שונה לכל קמפיין בנפרד עם מספר אחר אך מיד נגיע לפירוט על כל תוסף ואיך ניתן להשתמש בו.

היכן נמצאים תוספי המודעות?

ניתן להגיע לתוספי המודעות בגוגל ברמת החשבון ע"י לחיצה על הטאב "מודעות ותוספים" ולאחר מכן לחיצה על תוספים. אתם אמורים לראות את החלון הבא:

מודעות ותוספים

גוגל שדרגה את הצורה של התצוגה המקדימה וניתן לראות ישירות איך ייראו תוספי המודעות בתצוגה מקדימה.

חשוב לדעת על הקמת תוספים:

שימו לב כי הקמת התוסף או כל תוסף שהוא מתבצע ברמות שונות, זאת אומרת – אם הגדרתם תוסף ברמת הקמפיין, התוסף יופיע לכל קבוצות המודעות שתחת אותו קמפיין.

דוגמא נוספת:

אם הגדרתם תוסף ברמת החשבון – התוסף יוצג בכל הקמפיינים שבחשבון.

אילו סוגי תוספים יש בגוגל אדס?

תוסף sitelinks

מטרת התוסף:

לתת לגולש אפשרות לנווט לדפים נוספים באתר כגון דף אודות, צור קשר, קטגוריית מוצר ועוד.

ניתן לעקוב גם אחר המרות שמגיעות מה- sitelinks.
אפשרות לתזמן את הזמנים בהם אנו רוצים להציג את התוסף.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » ונבחר בתוסף sitelink

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים

מילוי תוכן

בתחתית אפשרויות התוסף יוצג לכם הטאב "אפשרויות מתקדמות" – ניתן להעדיף מכשיר מסוג נייד שיופיע יותר ובנוסף ניתן לתזמן את הזמנים בהם התוסף יוצג.

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף יתרונות מרכזיים

מטרת התוסף:

לתת לנו את היכולת להדגיש את יתרונות העסק.
לדוגמא – אתר איקומרס ירצה להציג במידה והוא נותן משלוח חינם עד הבית, ושיש צאט שירות לקוחות זמין באתר ועוד יתרונות שלכל עסק באשר הוא יכול להבליט.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף יתרונות מרכזיים

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים

הוספת יתרונות בכל שדה טקסט בהתאם לכמות התווים המוגבלת

גם כאן כמובן ניתן לתזמן את זמן הופעתו של התוסף

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף מידע מובנה

מטרת התוסף:

לתת לנו את היכולת להדגיש פרטים נוספים על המוצר או השירות שלנו.

לדוגמא – אתר של קורסים דיגיטליים ירצה להציג את סוגי הקורסים שהוא מעביר וכך ליצור רלוונטיות יותר, הן בהופעת המודעה שלו לגולשים המתאימים, וגם בשיעור הקליקים לאתר וכך נגדיל את הסיכויים שירכשו מאיתנו.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מידע מובנה

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
בחירה בסוג הכותרת שנרצה להדגיש – לדוגמא קורסים

הוספת התכונות המתאימות בשדות הטקסט בהתאם למגבלת התווים

גם כאן כמובן ניתן לתזמן את זמן הופעתו של התוסף

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף שיחה

מטרת התוסף:

לתת לגולש את האופציה לחייג לבית העסק ישירות ממנוע החיפוש.

תוסף שיחה

במידה והחלטתם שכל המודעות בכל הקמפיינים בחשבון שלכם זקוקים לתוסף שיחה, רצוי להגדיר זאת פעם אחת ברמת החשבון וזה יתפוס לכם לכל הקמפיינים בחשבון.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף שיחה

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים

בחירה מדינה » הוספת מספר הטלפון » בחירת פעולת המרה » תזמון במידה ורוצים

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף השארת פרטים

מטרת התוסף:

לאסוף לידים של גולשים ישירות מתוך המודעה שלך
תוסף השארת פרטים מעולה לצורך הגדלת כמו הלידים מהקמפיין (הכל בהתאם למה שאתם מוכרים).

תוכלו להשתמש בתוסף לא רק בקמפיינים ברשת החיפוש אלא גם ברשת המדיה, דיסקברי, ווידאו.

תוסף השארת פרטים

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף השארת פרטים

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
נוסיף כותרת ותיאור לטופס, נוסיף גם תמונה רלוונטית שתמשוך את עיני הגולש ותשכנע אותו להשאיר פרטים.

נבחר אילו פרטים נרצה שהגולש ימלא, חשוב מאוד להשאיר את זה כמה שיותר קצר ופשוט לרוב מספיק רק שם וטלפון. ניתן לבחור באופציה מילוי אוטומטי כך שיש מצב שגוגל כן מזהה את החשבון בו נכנס הגולש הוא יכול לשאוב את הנתונים שלו ולמלא באופן אוטומטי את השם והנייד שלו.

אם ברצונכם לסנן לקוחות מאיזה סיבה שהיא, ניתן להוסיף שאלות אמריקאיות או שאלות עם תשובות קצרות שהגולש יצטרך לענות עליהם.

את הלידים מהטופס ניתן לקשר באמצעות זאפייר לתוכנת CRM כזו או אחרת, או לחלופין להוריד אותם בכל פעם כקובץ אקסל (שימו לב כי הלידים בקובץ ניתנים להורדה רק 30 יום אחורה)

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף מיקום

מטרת התוסף:

מטרתו להציג לגולש את מיקום העסק ישירות במודעה שלכם.
בלחיצה על קישור התוסף מיקום במודעה, הגולש יועבר לכתובת שלכם במפות של גוגל ויוצגו לו פרטים נוספים על העסק כפי שעדכנתם אותם. בנוסף הגולש יוכל להתקשר גם משם ישירות לבית העסק.

תוסף מיקום

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מיקום

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
יוצגו לכם 3 אפשרויות לבחירת מיקום

אפשרויות לבחירת מיקום

בחירת מיקום מאוסף שגוגל מציע לנו, אין שם כמובן את כל המיקומים אך ניתן לבדוק ולבחור משם.

תוכלו לחפש חשבון בגוגל לעסק שלי לפי דומיין

אפשרות שלישית והכי מומלצת זה לקשר לחשבון גוגל לעסק שלי שכבר מחובר לחשבון הגוגל אדס שלכם
במידה ואתם קמפיינרים ואין לכם גישה לגוגל לעסק שלי של אותו לקוח – תוכלו לשלוח ישירות מהתוסף בקשת גישה לחשבון שלו.

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף תמונה (פיצר חדש)

פיצר די חדש שנוסף לאחרונה לתוספי המודעות של גוגל.

מטרת התוסף:

להציג תמונה במודעות ברשת החיפוש
תוסף תמונה יעזור למודעה שלכם בקמפיינים ברשת החיפוש של גוגל לשפר את הביצועים בצורה משמעותית אם תשתמשו בה נכון!

תמונה שנוספת לטקסט תגדיל לכם את ה CTR (שיעור קליקים) ובהתאם את ההמרות באתר.
חשוב לבחור תמונות שיעשו חסד עם המודעה ושהיא תהיה רלוונטית ומושכת את העין כמובן. יש לשים לב להנחיות של גוגל מבחינת התמונה, 80% ממנה שתהיה במרכז התמונה בכדי שלא תיחתך לכם בעת הופעתה בחיפוש, ושמירה על רזולוציה ויחסי גובה ורוחב כמפורט בקישור הבא »

תוסף תמונה

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף תמונות

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
ניתן להוסיף כמה תמונות ולא רק אחת, חשוב לייחד את התמונות עם המודעה ולא לשים ברמת הקמפיין, תלוי כמובן בהיררכיית החשבון שלכם והקמפיינים השונים שאתם מריצים.

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף קידום מכירות

יש לכם אתר איקומרס? או שאתם מוכרים שירותים מקצועיים ועושים סיילים מידי פעם? מעולה! כאן זה המקום לעשות שימוש חכם בתוסף קידום מכירות.

מטרת התוסף:

לעדכן את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם על מבצעים ודילים בעת חיפוש אחר מוצר או שירות שלכם.
תוכלו לתזמן את התוסף בהתאם לחג או לטווח זמן שתחליטו.

לדוגמא – אם אתם מוכרים אוכל לכלבים אז הקישור הראשי של המודעה תהיה לקטגוריה, נגיד שיש לכם מוצר כלשהו בקטגוריה הזו שיש לכם עליהם מבצע של 20% הנחה ואתם רוצים להדגיש זאת ישירות במודעה שלכם, או לחלופין שיש לכם מבצע על כל שקי האוכל ותרצו ליידע את הגולשים, כך תעשו זאת.

תוסף קידום מכירות

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף קידום מכירות

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
תוכלו לבחור את סוג האירוע מהרשימה שוגל יציג לכם במידה ואתם מעוניינים לשייך את זה לחג כלשהו או אירועים שנתיים של מבצעים בעולם.

לאחר מכן נבחר את השפה, ואז נבחר את סוג קידום המכירות – תוכלו לבחור בשיעור הנחה, הנחה כספית, הנחה בסכום של עד, והנחה בשיעור של עד..

נרשום את שם המוצר או המבצע ונמלא את כתובת ה URL אליה נרצה שהגולש ינחת בלחיצה על קישור המבצע.

אפשר לבחור לעשות קופון מיוחד שיהיה ספציפי לגוגל ומעבר למעקבים שיש כמובן תוכלו גם לשייך את הקופון לכך שהגיע מקמפיין או מודעה ספציפית.

תוסף קידום מכירות

תוכלו כמובן וכדאי מאוד לתזמן את תאריך המבצע שכן לא יישאר לאחר שכבר המבצע יירד מהאתר.

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף מחיר

מעוניינים לעשות קרוסלת מחירים במודעה ברשת החיפוש ישירות? זה התוסף הנכון בשבילכם!

מטרת התוסף:

להציג מגוון מוצרים עם מידע עליהם ישירות במודעה, שימוש נכון בתוסף הזה יגדיל לכם את ה CTR וההמרות באתר שלכם.

גם כאן גוגל חשבו עלינו, שהרי שימוש בתוסף שכזה עם קרוסלה של מחירים יכול לגרום לגולש ללחוץ כמה פעמים על מספר מוצרים שונים מה שיגרום לנו לשלם ביוקר אך לא כך המצב, שיטת החיוב כאן מתבצעת בצורה כזו שלא תחויבו על יותר מ 2 קליקים בכל חשיפה.

תוסף מחיר

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מחיר

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
לא ניתן להציג את המטסע בשקלים, לכן לא בטוח שיהיה רלוונטי לחלקכם.

במידה וכן אלו הדברים שתוכלו לעשות בתוסף המדהים הזה:
תוכלו לבחור סוג – אירוע, שירות, מוצרים ועוד.

בחירה של מחיר – זאת אומרת, החל מ-, עד סכום של, ממוצע, או ללא בכלל.
בכל מוצר יש להכניס כותרת – סכום – ונתון של זמן או יחידה אחת – יש להוסיף תיאור וכתובת URL אליו יופנה הגולש.

גם כאן ניתן לבחור טווח תאריכים בו יוצג התוסף

לחיצה על שמירה » וסיימת!

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מחיר

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
לא ניתן להציג את המטסע בשקלים, לכן לא בטוח שיהיה רלוונטי לחלקכם.

במידה וכן אלו הדברים שתוכלו לעשות בתוסף המדהים הזה:
תוכלו לבחור סוג – אירוע, שירות, מוצרים ועוד.

בחירה של מחיר – זאת אומרת, החל מ-, עד סכום של, ממוצע, או ללא בכלל.
בכל מוצר יש להכניס כותרת – סכום – ונתון של זמן או יחידה אחת – יש להוסיף תיאור וכתובת URL אליו יופנה הגולש.

גם כאן ניתן לבחור טווח תאריכים בו יוצג התוסף

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף קישור לאפליקציה

יש לכם אפליקציה להורדה בין אם באנדרואיד או באפל, תציעו ללקוחות שלכם להוריד אותה במודעה שלכם.

מטרת התוסף:

לגרום לגולש להוריד את האפליקציה שלכם ולהשתמש בה.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף קישור לאפליקציה

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
נחפש את האפליקציה בשורת החיפוש ונבחר אותה.

נוסיף טקסט הנעה לפעולה
נבחר האם להחריג ממכשירי הטאבלטים נוכל לתזמן את תאריכי הצגת התוסף.

לחיצה על שמירה » וסיימת!

כפי שאתם מבינים ישנם יתרונות רבים לתוספי המודעות השונים והם יכולים לעזור לנו לשפר את הקמפיינים שלנו משמעותית ולהגדיל את הצורה בה אנו מוצגים לגולש וכן לתפוס יותר שטח נדל"ן.

ניתוח נתונים מתקדם באמצעות גוגל אנליטיקס

יש כל כך בעלי עסקים ומפרסמים שבוחרים לפרסם בגוגל ובכלי השיווק שהם מציעים לנו. אך לצערי זה כל מה שהם עושים!

מה לגבי ניתוח הקמפיין? זה נחמד להסתכל על כמה כניסות, חשיפות, שיעור קליקים, המרות וכו'… אבל בין זה לבין להבין את הקמפיין ומה גרם לו להצליח או להפסיד זה כבר עולם אחר לגמרי.

ב- SFB אני מנהל את מסע הפרסום ברמה הגבוהה ביותר בשביל לקבל את החזר ההשקעה המקסימלי ביותר.

איך עושים זאת?

נחבר את חשבון הפרסום שלך לגוגל אנליטיקס בכדי לנתח את תנועת הגולשים מכל מקור תנועה. להבין כמה זמן הם שהו בדף, מה הדרך שהם עשו עד הרכישה או הפנייה ואם הם נטשו – להבין בדיוק היכן ולטפל בזה!

ניתן גם לחבר ותלוי במוצר או שירות שאנו מוכרים כלים למעקב וניטור אחר הגולשים בתוך האתר, היכן הם לחצו הכי הרבה, היכן הם מתקשים ועוד.

בנוסף ניצור לכם אירועים על ידי התג מנג'ר של גוגל בכדי לעקוב אחר כל אירוע חשוב באתר שלך שיכול לעזור לנו לקבל החלטות טובות יותר לשיפור הביצועים והמכירות.

ולגבי איך עושים או מגדיררים את כל האירועים האלו – ואל דאגה אני זה שמגדיר את האירועים האלו בשבילכם.

פרסום בגוגל מחירים:

ראשית יש להבין שפרסום בגוגל מתאים לכל תקציב פרסום שכן בהתאמה התוצאות אליו כמובן.
ניתן להבין עם התקציב החודשי שלך לפרסום מהם התוצאות המשוערות אליהם יהיה ניתן להגיע באותו תקציב פרסום.
גוגלאדס המערכת לא מציבה לנו סכום מינימלי אותו חייבים כדי להתחיל לפרסם.
נכון, כל עסק היה רוצה לממש את מלוא הפוטנציאל של הקמפיינים שלהם בגוגל אך לא כולם מבינים שזה לא בדיוק שגר ושכח.

ב SFB אנו מקימים מסע פרסום לעסק ותכנון מותאם אישית שמטרתו להגיע ליעדים העסקיים שלכם בכל תחום באשר הוא.

חשוב להבין שניהול של מסע פרסום דורש מקצועיות גבוהה, ידע וניסיון רב בכדי למקסם את תקציב הפרסום שלך בצורה הנכונה והרווחית ביותר עבורך.

בכל שיחת טלפון ראשונה שמתקשר אליי לקוח זאת כנראה השאלה הראשונה או השנייה שלקוח שואל אותי – כמה עולה פרסום בגוגל?

והתשובה? אותו הדבר תמיד. אין לדעת אם לא נעשה בדיקה ומחקר או לחלופין המפרסם עם ניסיון באותה הנישה שלכם ויודע את עלויות הפרסום החודשיות.

כמובן שיש לכם בתור בעלי עסקים את האחריות להבין מהו התקציב שיווק החודשי של העסק שאתם מסוגלים להשקיע.

כל קמפיין פרסום שנשיק לאוויר יהיה ניתן לעצור או להשהות בהתאם לתקציבי הפרסום שלכם באותו הזמן. ניתן לערוך שינויים תמיד בסוג התקציב לשנות בהתאם לעונה או בהתאם לחג מסוים.

האם משלמים רק על תוצאות שגוגל מניב?

תלוי, ראשית צריך להבין לפני כל השקת קמפיין מהו היעד של אותו קמפיין.

במידה וזה קמפיין של לידים משמע שיחת טלפון או השארת פרטים בטופס לדוגמא הרי שחשבון מחוייב על כל קליק שגולש לחץ עליו בין אם זה דרך רשת החיפוש, רשת המדיה או כל קמפיין פרסום אחר. שכן זה שהגולש נכנס לאתר לא אומר בהכרח שהוא ישאיר פרטים.

בתחום מנעולנות לדוגמא שמתבצע פרסום ברשת החיפוש ניתן לפרסם ישירות לגולש את מספר הטלפון להתקשרות ללא צורך בכניסה לאתר ואז אנו משלמים בדוגמא זו רק על שיחת טלפון. (התייחסו לזה כדוגמא שכן למנעולן לא מספיק מודעת פרסום אחת של מס' טלפון)

⭐⭐⭐⭐⭐

שי כהן מנהל קמפיינים בפרסום בגוגל

שי כהן, בן 31, נשוי + קטנציק חמוד להפליא. עוסק בפרסום בגוגל מעל 8 שנים ומייצר לעסקים וחברות צמיחה עקבית וריווחית.
מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

שי כהן מנכ"ל SFB
שי כהן
FAQs

שאלות נפוצות:

יש לכם שאלות נוספות?
מוזמנים ליצור איתנו קשר

האם יש תקציב מינימום לפרסום?

בגדול לפרסום אין תקציב מינימום. אך כדי שנעבוד ביחד אני לוקח לקוחות עם מינימום תקציב פרסום של 3,000 שקלים בחודש ועד 500,000 שקלים.מהניסיון שלי כדי להביא עסק בין אם קטן או גדול צריך תקציב בהתאם לנישה והתחרותיות בו הוא נמצא בכדי לבסס המרות ונתונים ולהגדיל את העסק לאחר מספר חודשים באמצעות ניתוח והסקת מסקנות.

איך בוחרים חברת פרסום בגוגל?

כל בעל עסק רוצה להגיע לחברה הנכונה שאיתם ירוץ שנים קדימה מבלי להחליף כל חודש בגלל חוסר מקצועיות. אלו הפרמטרים החשובים ביותר לפני שאתם בוחרים חברת פרסום בגוגל:

ניסיון והסמכה: חשוב לבחור חברה עם ניסיון של לפחות כמה שנים בתחום פרסום בגוגל. כמו כן, כדאי לבחור חברה מוסמכת על ידי גוגל, המעידה על הידע והמיומנות שלה במערכת הפרסום של גוגל.

יחסי הלקוחות: חשוב לבחור חברה עם שירות לקוחות טוב. כדאי לבדוק את המלצות הלקוחות של החברה, ולוודא שהם מרוצים מהשירות שהחברה מספקת.

למי משלמים את הוצאות המדיה?

הוצאות המדיה משולמות ישירות לפלטפורמת הפרסום (גוגל לצורך העניין).

בבעלות מי חשבון הפרסום?

חשבון הפרסום בבעלותכם הבלעדית! לי בתור קמפיינר תינתן גישה אליו לצורך הניהול שלו.גם אם אין לכם חשבון פרסום, אנו נעשה יחד שיחת זום ונפתח את זה מהמחשב שלך עם הפרטים שלך כדי שהכל יהיה בבעלותך בלבד.

איך אפשר לדעת שהקמפיין רווחי?

בין אם אתה מפרסם בגוגל באופן עצמאי או עם סוכנות קידום יש המון חישובים שיש לקחת בחשבון בשביל להבין האם הקמפיינים שלך ריווחיים או לא. הכל כמובן בהתאם למוצר שאתה מוכר ולכל ההוצאות שמגיעות יחד עם זה.לדוגמא – במידה ויש לך אתר איקומרס שמוכר מוצר פיזי המגיע עד בית הלקוח יש לקחת בחשבון את עלויות השילוח, לוגיסטיקה, אריזה וכו' יחד עם זאת את תקציב הפרסום שלך וכל זה מנותב לעלות המרה שיש להגדיר מראש (יעדים) בכדי לעמוד בהם ולראות שהקמפיינים שלך נשארים ריווחיים. יחד עם זאת יש לשים לב לעלויות נמוכות והחזר על השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין.

מהם דמי הניהול עבור הפרסום?

דמי ניהול לפרסום ממומן משתנים בהתאם לתקציב המדיה באותה פלטפורמה.
ניתן ליצור קשר לצורך קבלת הצעת מחיר.

איך מתחילים לפרסם בגוגל אדס?

יוצרים איתנו קשר, נעשה שיחת היכרות להתאמה ובהתאם נתחיל לעבוד יחד.

מאמרי מידע על פרסום בגוגל אדס

הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב
להצעת מחיר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.