מה צריך כדי להתחיל קמפיין ממומן בפייסבוק

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

במאמר זה נדבר על פרסום ממומן בפייסבוק: פתרון לצמיחה והצלחה - חשיפה מדויקת, לידים ולקוחות מרוצים - המפתח לפרוץ הלאה בעסק.

לשתף זה לאהוב
מה צריך כדי להתחיל קמפיין ממומן בפייסבוק
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

רוצים לפרוץ הלאה עם העסק שלכם? להגיע לקהל יעד מדויק, עם חשיפה רחבה ומסע לקוח חם שמניב לקוחות? קמפיין ממומן בפייסבוק, הוא הדרך החד משמעית שלכם, לצוף מעל פני המתחרים, לבלוט בשטח, והכי חשוב לקבל כמויות של לידים בשלים לסגירה מרוויחה ומשתלמת.

מה זה קמפיין ממומן בפייסבוק?

קמפיין ממומן בפייסבוק, הוא קמפיין שמתמקד בנישת הערוץ החברתי המפותח בישראל, ואפשר לומר גם שברחבי העולם כולו – הפייסבוק, או אם נתרגם לעברית מדוברת: ספר הפנים. הפייסבוק חשוף לקהל יעד רחב שחי ונושם אינטרנט, ולכן הוא גם המתאים ביותר לרכישה דרך האינטרנט. וכאשר לקוח פוטנציאלי עובר דרך קמפיין ש'מבשל' אותו, מהר מאד, הוא הפוך למוכן ובשל לרכישה של המוצר או השירות.

איך עושים קמפיין ממומן בפייסבוק?

קמפיין ממומן בפייסבוק, נעשה בצורה הדרגתית ומובנית, על ידי בריף מקיף, שכולל אפיון רחב של העסק, הגדרת מטרות העסק, בחינת היעדים האופרטיביים לטווח הקצר והרחוק ועוד. לאחר שלב האפיון, נבנה לעסק קמפיין, אשר מורכב ממשפך לקוח, או לחילופין מסדרת מודעות מקבילה, או פוסטים מקבילים שמכוונים כולם לאותה מטרה – תדמיתית או מכירתית.

ומה צריך בפועל כדי להתחיל קמפיין ממומן בפייסבוק?

מה שצריך ובלתי אפשרי להתחיל בלעדיו קמפיין ממומן לפרסום בפייסבוק, הוא כמובן חשבון פייסבוק. וכאשר מדובר על קמפיין ממומן, הכיוון יהיה בדרך כלל של חשבון פייסבוק עסקי, ולא רק זה הפרטי המוכר לנו מהידידים שלנו, שמייצג אותם עצמם, אבל לא חברות או ארגונים שהם עומדים מאחוריהם. חשבון הפייסבוק העסקי, מציע פיצ'רים שונים ומגוונים, שמטרתם כמובן, היא להקל על מפרסם הקמפיין, ולסלול עבורו את הדרך הקלה, היעילה והמהירה לפרסום אפקטיבי.

לסיכום

קמפיין ממומן בפייסבוק, הוא דרך יעילה ומשיגת תוצאות מוכחות, להגביר את החשיפה לקהל היעד, לחמם לקוחות פוטנציאליים ולהזרים לידים חמים הבשלים לקניית המוצר או השירות. את הקמפיין הממומן מומלץ ליצור בחשבון הפייסבוק העסקי של העסק, ובכך לקבל פיצ'רים וכלי פיתוח מגוונים, שיקלו על פרסום הקמפיין ויגבירו את יעילותו הקולקטיבית להשגת מטרות הקמפיין.

מה צריך כדי להתחיל קמפיין ממומן בפייסבוק

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים