פתרון תקלות בגוגל אדס
למי לא יצא שמודעה לא מאושרת בגלל הפרת מדיניות של גוגל? במאמר זה נדבר על תקלות ופיתרון שלהם
הרבה פעמים קורה למשווקים בגוגל שהמודעות שלהם לא מאושרות על ידי המערכת.
זה יכול להיות ממגוון רחב של סיבות שונות, אשר כולן קשורות להפרה כלשהי של מדיניות הפרסום בגוגל ובמקרים בודדים זאת סתם טעות של גוגל.
כדי לעשות לנו סדר בכל מה שלא אושר והסיבה לכך, גוגל יצרה את העמוד פתרון תקלות שכולל שלבים לאיתור ותיקון בעיות בקמפיינים שלנו.
מנהל מדיניות (Policy Manager):
מנהל מדיניות בגוגל אדס הוא כלי שמספק מידע על הפרות מדיניות שהתגלו במודעות, ומציע המלצות לתיקון.
אם יש מודעות שלא אושרו אנחנו נראה אותן בעמוד הזה, עם קישור למדיניות שהן הפרו כדי להבין איך לתקן. הכלי עוזר לנו לשמור על חשבון מודעות תקין בנושא מדיניות הפרסום של גוגל.
נוכל לראות את היסטוריית הערעורים שלנו ולעקוב אחר סטטוס הטיפול שלהן, נוכל גם לראות ריבוי תקלות שהיו לנו בעבר באמצעות שאר הלשוניות בדף.
למידע נוסף על מדיניות הפרסום של גוגל אדס לחצו כאן.
תצוגה מקדימה ואבחון של מודעה (Ad preview and diagnosis):
הכלי "תצוגה מקדימה ואבחון של מודעה" מאפשר לנו לבדוק איך המודעות שלנו נראות בתוצאות החיפוש של גוגל ללא השפעה על נתוני הקמפיין. הכלי נותן אפשרות לבדוק את המודעה במקומות גיאוגרפיים שונים, במכשירים שונים ובהגדרות שונות. זה עוזר לנו לוודא שהמודעות מופיעות כראוי לקהל היעד הרלוונטי ועוזר לנו לאבחן בעיות שונות בהצגת המודעות.
איך אפשר להימנע מהפרה של מדיניות הפרסום של גוגל?
כדי להימנע מביטול מודעות בשל הפרה של המדיניות של גוגל אדס, צריך 2 דברים.
אחד מהם זה לקרוא את מדיניות הפרסום של גוגל, להבין מה חשוב להם ומה תקין ולפעול על פי זה.
והדבר השני זה להשתמש בכלי לתצוגה מקדימה ואבחון של מודעה, שדיברנו עליו מקודם,
כדי להימנע מהפרה כלשהי של המדיניות..
לסיכום
אם הפרתם את המדיניות של גוגל ומודעה שלכם לא אושרה, זה לא סוף העולם.
מטפלים בבעיה ומגישים ערעור שנקבל תשובה לגביו תוך שעות או מס ימים ספורים.
לא הפרתם את המדיניות ובכל זאת המודעה שלכם לא אושרה?
תגישו ערעור עד שיאשרו אותה, ואם זה לא עזר תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של גוגל כדי לטפל בבעיה.