שיווק באינטרנט לעסקים -היתרונות של השיווק הדיגיטלי

תאריך:
עודכן לאחרונה:

שיווק באינטרנט: חשיפה מקצועית ופרסום אפקטיבי. פתרון המגשים תוצאות מהירות ורווחיות.

לשתף זה לאהוב
שיווק באינטרנט לעסקים -היתרונות של השיווק הדיגיטלי
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

אם פעם היו מגוון ערוצים לפרסום עסקים, החל מפרינט, המשך בפה לאוזן וכלה במודעות גרילה חוצות מגזרים. כיום האופציה היחידה שבאמת משיגה תוצאות, היא אופציית הפרסום באינטרנט דרך השיווק הדיגיטלי. אז איך עושים את זה? כל התשובות לשאלה המיליון, במאמר שלפניכם.

מאחורי הקלעים של שיווק באינטרנט לעסקים

שיווק טוב לעסקים, דרך האינטרנט כמובן, הוא תוצר של עבודה מתמשכת שמתחילה דבר ראשון במושג העיקרי, שנקרא: אפיון.

מהו אפיון?

אפיון, הוא תהליך שלוקח את כלל הנתונים המרכיבים את העסק, ומיישם אותם, מחפש להם פתרונות עם הגדרות ובכך מוביל לשיווק האופטימלי.

מי עורך את האפיון?

את האפיון עורך כמובן, מי שאחראי על השיווק. חייבת להיות הלימה מוחלטת בין האפיון לשיווק, כי רק כך תושג מטרת העסק והיעדים המוצהרים שלו.

איך מבצעים שיווק באינטרנט לעסקים?

ישנם כמה דרכים שנועדו על מנת לשווק את העסק לקהל רחב ומגוון. ישנו את השיווק ברשתות החברתיות, כמו: פייסבוק אינסטגרם טיקטוק ועוד. השיווק ברשתות החברתיות הוא יעיל למדי, אך מוגבל. ומהו השיווק פורץ הדרך שמאפשר חשיפה בלתי מוגבלת לקהלים מגוונים ובלתי נדלים? השיווק דרך מלך האינטרנט – Google Ads. גוגל מאפשר לנו סט כלים משלימים ומקצועיים לפרסום אפקטיבי דרכו. וכיוון שגוגל, הוא השולט על האינטרנט, הוא מאפשר גם פרסום יעיל, מדוייק והכי חשוב עוצמתי.

מהם סוגי השיווק באינטרנט לעסקים דרך גוגל?

ישנם כמה דרכים לפרסם דרך גוגל. הדרך הראשונה היא הדרך המהירה והקלה, אבל זו שגם עולה כסף. לדרך הזו קוראים: פרסום ממומן, וכשמו כן הוא. בלחיצת כפתור אחת (לא באמת זה עולם שלם), המפרסם בוחר: מה לפרסם, איפה לפרסם, מתי לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם. המעלות של פרסום ממומן, הן זה שהן מביאות תוצאות בזמן קצר יחסית ובמהירות. החסרונות הן, שהוא תלוי בהוצאת תקציב מהעסק לצורך הכנסה של כסף, החכמה היא שיהיה ניהול של תקציב יעיל בפרסום וכן החזר השקעה שריווחי עבור העסק גם בשביל משיכת משכורת נחמדה+ כמובן ולא פחות חשוב להשקיע חזרה עוד כסף בעסק לצורך צמיחה.

ומהי הדרך השנייה? פרסום טבעי, או כמו שהוא נקרא בעגה המקצועית: קידום אורגני. פרסום מסוג זה, כולל מחקר של עבודת נמלים והשקעה מרובה. אבל בסופו של דבר, הוא משיג תוצאות אדירות לטווח הרחוק, ולכן הוא מומלץ, לעסקים שיודעים גם להסתכל על הטווח הקצר-בינוני כדי להשתמש בפרסום הממומן אך יחד עם זאת להבין שהקידום האורגני הוא זה שמחזיק לטווח ארוך יותר.

שיווק באינטרנט לעסקים קטנים

עסקים קטנים אשר מעוניינים בשיווק באינטרנט, יבחרו בדרך כלל באופציה של קידום ממומן. הקידום הממומן, יוביל אליהם לידים חמים המעוניינים ברכישה, אבל הוא לא מספיק. כדי שהשיווק יעבוד, יש צורך בבניית משפך מכירות, מסע לקוח, שיחמם את הלקוח בהדרגה לקראת האירוע המבוקש: הוצאת כרטיס האשראי, ורכישה של המוצר או השירות. ככל שקידום הממומן, יהיה מוגדר טוב יותר, וערוך בצורה אמינה ומקצועית, כך במקביל עולים הסיכויים שהוא ימצה את עצמו, וישיג כמה שיותר לקוחות בכמה שפחות תקציב.

אומנם, גוגל הוא מלך האינטרנט. אבל בפועל, כדי להגיע לתוצאות מקסימליות ואוניברסליות, מומלץ להשתמש גם בערוצים מקבילים או משלימים, כמו: שיווק ברשתות החברתיות, יצירת דפי נחיתה עבור פרסומים מותאמי קהל יעד ועוד. לכל אורך הדרך, יש להקפיד על שפה אחידה, ויז'ואל זהה וקונספט אחיד שיתרום לאמינות של הגולשים בעסק המפרסם. מומלץ, לבחור בגוף מקצועי אחד שירכז את כל ערוצי השיווק, ולא בכמה אחראי פרסום שונים שעלולים לגרום לסתירה בין המסרים, חוסר אחידות בולט ואי סנכרון בין מרכיבי הפרסום.

מי משתמש בשיווק באינטרנט לעסקים?

השאלה שצריכה להישאל, היא: מי לא משתמש באינטרנט, לשיווק העסק שלו? והתשובה היא: כל מי שלא שמעו עליו… כי מה לעשות, בעידן הטכנולוגי של ימינו, מי שרוצה להיות על המפה, חייב לעצמו את התהליך של השיווק באינטרנט. אין שתי אופציות, וכמו שהגדיר זאת שייקספיר, מדובר בשאלת השאלות, של להיות או לא להיות.


לסיכום:

שיווק עסקים באינטרנט, הוא חובה לכל עסק שרוצה להתחיל להרוויח ובגדול. וכן, גם לעסקים קטנים יש את האופציה לשווק באינטרנט ולהזרים לקוחות רוכשים לטווח הרחוק ולהפוך את עצמם מקטנים לגדולים.

שיווק באינטרנט לעסקים -היתרונות של השיווק הדיגיטלי

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים