סיכום כנס Google Marketing Live 2023 – החידושים שאתם צריכים לדעת עליהם

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

הכנס השנתי של גוגל אדס ב 2023 היה חשוב להם מאוד להראות כמה שיותר חידושים בתחום ה AI, קראו את המאמר וגלו על העתיד שמגיע

לשתף זה לאהוב
סיכום כנס Google Marketing Live 2023 – החידושים שאתם צריכים לדעת עליהם
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

יצירת מודעות במערכת הפרסום של גוגל באמצעות AI

גוגל אדס נותנים לנו את האפשרות לייצר נכסים כמו כותרות, תיאורים, תמונות ועוד וכל זה באמצעות צ'אט של גוגל ישירות באינרטפייס שלהם תוך כדי יצירת המודעה בקמפיין.

כמובן שהכל נתון לשיקולכם איזה מהכותרות/תיאורים להשאיר, לערוך או פשוט לא להכניס.

מה שכן, לאלו שעוסקים בפרסום בגוגל אדס ברמה היומים זה תורם המון בלהגות רעיונות יצירתיים ליצירת מודעות, הנעות לפעולה וכמובן תמונות בתוך שניות.

בנוסף לפיצר זה, לאלו מכם שעובדים עם החלה אוטומטית של יצירת כותרות למודעות – גוגל תשתמש ב AI (לא שעד עכשיו היא לא השתמשה) כדי לשפר בצורה אוטומטית את המודעות שלכם ברשת החיפוש (יש להשתמש בזהירות).

שינוי התצורה והעיצוב של מנוע החיפוש להגדלת המכירות

המטרה של גוגל תמיד הייתה ותמיד תהיה – ליצור מנוע חיפוש לגולשים שייתן להם לחפש בצורה חכמה וקלה יותר.

אז איך החיפוש הולך להיראות:

ראשית מנוע החיפוש הולך להציג לכם תשובות לשאילתות שלכם באמצעות AI ומעל תוצאות החיפוש.

תוצג התשובה לשאילתא של הגולש

בצירוף של מודעות חיפוש ממומנות ומעט המאורגני.

יחד עם כרטיסיות של גוגל שופינג.

אז מי אמור לשמוח ומי פחות אתם שואלים?

ובכן, לאלו שמפרסמים בצורה ממומנת הם חד משמעית צריכים לשמוח ולא מעט, היכולות השתפרו, התצוגה תופסת שטח טוב יותר ובצורה נוחה יותר ויש מיקוד גבוהה יותר לשאילתא של הגולש.

ולאלו שעושים אורגני – קצת פחות שמחים שכן בסופו של דבר דוחקים אותם עוד טיפה לצורך מודעות ממומנות.

אל תשכחו – שהאחוז הגבוה ביותר של ההכנסות של גוגל הם מפרסום!

עריכות באמצעות AI ביוטיוב

אם יש לכם סרטונים שאתם משתמשים בהם לצורך פרסום ביוטיוב לדוגמא, ניתן יהיה לערוך סרטון ריבועי לאנוכי בכמה קליקים פשוטים!

אמנם פיצר זה כבר מעל שנה אצלם אך הם הואילו בטובם לשפר זאת משמעותית.

באמצעות עריכת הסרטון לכמה פורמטים שונים תוכלו להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם בכלל הפורמטים של גוגל אדס.

למאמר המלא

שיפור מדידת הנתונים

מעבר לכך שלגוגל אדס יש כבר חיבור ישיר למערכות CRM בשביל נתוני המרות, חשוב להם להשקיע בתשתית חזקה של מדידה ולפשט את התהליך עבור הטמעת המדידות האלו לאתרי איקומרס וגם לאתרי לידים.

המרות משופרות כבר נכנסו יחסית מזמן, אך חשוב מאוד שלכל חשבון של גוגל אדס בין אם המטרה שלו הינה מכירות באתר או לידים בטפסי צור קשר – חשוב שיהיה לו גם מעקב אחר המרות משופרות!

המרה משופרת בשפה פשוטה – הוספת טורבו למנוע.

המרה משופרת משפרת את המדידה בכך שיש להמרה תמונה שהיא מקיפה יותר על הביצועים של הקמפיינים שלכם בעזרת פרטים שהמשתמש מספק שיש להעבירם לדף תודה כגון שם מלא, טלפון, מייל וכו'.

כלי חדש לייצור ועריכת תמונות מרהיבות למפרסמים בגוגל שופינג

לכלי המדהים הזה קוראים Product Studio, הוא הולך לעזור משמעותית לעסקים וחברות המפרסמות בגוגל שופינג ליצור תמונות באמצעות AI, עם רקעים מתאימים למוצרים שלהם כאילו צולמו על ידי צלם מקצוען.

2 יתרונות בולטים ל Product Studio:

  • עריכת תמונות ברמה גבוהה והוספת רקעים מתאימים למוצרים שלכם
  • שיפור רזולוצייה ללא צורך בצילום מחדש של המוצר

אז איך נשארים תמיד מקדימה?

מי שנמצא בעולם הפרסום ובמיוחד אם מפרסם בגוגל אדס, אחד הדברים החשובים זה להיות מעודכן על כל עדכון שיוצא שיכול לתרום לו לשיפור התוצאות, במיוחד בעידן של ה AI.

ממליץ להירשם לעדכונים קבועים כדי להיות מעודכן על כל מה שקורה.

סיכום כנס Google Marketing Live 2023 – החידושים שאתם צריכים לדעת עליהם

שי כהן, בן 31, נשוי + קטנציק חמוד להפליא.מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים