איך לשפר קמפיינים בגוגל משמעותית

איך לשפר את הפרסום בגוגל

אנחנו כל יום נכנסים לקמפיינים שלנו בגוגל ומחפשים דרכים לשפר, בין אם במילות המפתח שהגדרנו, מונחי החיפוש, בקהלים, להגדיל ביד או להנמיך ביד ועוד לא מעט נתונים שאנו עוברים עליהם מידי יום.

אז איך אנחנו יכולים לצמצם את זמן העבודה שלנו? או לפחות להקל עליה ולתת לגוגל להודיע לנו על שינויים שאנחנו נגדיר מראש באמצעות כללים אוטומטיים.

אז אם אתם מפרסמים בגוגל בין אם בתקציבים נמוכים של מאות שקלים ביום או באלפי שקלים זה המאמר בשבילכם בשביל לדעת איך לשפר משמעותית את הקמפיינים שלכם ויחד עם זאת לחסוך זמן משמעותית בניהול הקמפיינים.

מהם כללים אוטומטיים?

כשמם כן הם, כללים שנגדיר לגוגל בין אם ברמת הקמפיין, קבוצת המודעות, מילת המפתח, קהלים ועוד, ושיבצעו מה שנבקש מהם, ממה שגוגל מציע לנו בהגדרות בכללים. אפשר לבקש שישלח לנו מייל ברגע שכלל שהגדרנו מופעל ואפילו לבצע פעולה באופן אוטומטי.

לדוגמא: נגיד שעלות הרכישה שאנו שואפים אליה היא 20 שקלים, אפשר להגדיר כלל אוטומטי שיעלה את הצעת המחיר עבור אותה מילת מפתח שמניבה לנו ב 15% במידה וב-7 ימים האחרונים אותו ביטוי הניב לנו עלות רכישה של 15 שקלים ופחות.

שנזניק את הקמפיינים שלכם?

להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים

איך נייצר כללים לקמפיינים בגוגל?

ניתן להגדיר כללים דרך הקמפיין ובהתאם גם ניתן להגדיר באזור בחשבון בו אתם נמצאים
יש לסמן את הרכיב הרצוי » ולאחר מכן עריכה » יצירת כלל אוטומטי

ניתן גם ללכת ללשונית בחלקו העליון של החשבון "כלים והגדרות" ותחת "פעולות גורפות" לחיצה על "כללים" תוביל אתכם לדף המתאים.

כלים והגדרות כללים

הגעתם לחלק בחשבון בו תוכלו לראות את כל הכללים שהגדרתם בקמפיינים שלכם.
כאן נתחיל להגדיר את הכללים אשר יעזרו לנו לנהל ולפקח על החשבון טוב יותר וכמובן גם לשפר אותו.

לחיצה על כפתור ה +

כפתור פלוס

לאחר הלחיצה ייפתח לנו חלון עם מגוון אפשרויות הקשורות לבחירת הכלל הרצוי אותו אנו רוצים להגדיר שיופעל

לצורך ההדגמה כאן נבחר בכללים למילות מפתח

חלון בחירה בכלל אוטומטי

ניתן שם לכלל האוטומטי בכדי שנזהה אותו בכל פעם שיופעל

שם הכלל

 

עכשיו נבחר איזו פעולה נרצה שיקרה ברגע שהכלל יופעל בהתאם למה שנגדיר אותו בהמשך – לצורך ההדגמה אבחר כאן בשליחה למייל

 

שם הכלל

פעולת הכלל האוטומטי

 

כאן אנו יכולים להגדיר איזה כלל שנרצה בהתאם לקמפיין שלנו וגם נוכל כמובן לכל קמפיין להגדיר כמה וכמה כללים שיעזרו לנו לנהל את החשבון.

בואו נגיד ואני מוציא בקמפיין זה 300 שקלים ביום וחשוב לי לעקוב אחר כל מילת מפתח במידה ויום הקודם שלה היא עברה את עלות הרכישה של מעל ל-35 שקלים

ניתן כמובן בתחילתו של כל קמפיין להגדיר מינימום של חשיפות או קליקים, הכל בהתאם לנפחי החיפושים של אותם מילות מפתח

עלות המרה בחירת כלל

כאן אגדיר כל כמה זמן אני רוצה לקבל התראה לדוא"ל שלי במידה והכלל יופעל עם מה שהגדרתי לו

תדירות הפעלת הכלל האוטומטי

לאחר מכן אגדיר את הדוא"ל אליו ארצה לקבל את הנתונים וההתראות

לבחור לאן יישלח הכלל האוטומטי

הנה לכם כמה כללים אוטומטיים שיכולים לעזור לכם:

יש לא מעט כללים אוטומטיים שניתן להגדיר שיקלו עליכם, בסופו של דבר אתם תעשו מה שאתם רואים לנכון שיעזור לכם עם הקמפיינים שאתם מנהלים.

ניתן לעיין בעזרה של גוגל למידע נוסף

שיהיה בהצלחה

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בגוגל?

הניסיון שלי מגיע מעשרות עסקים ומותגים במגוון נישות שאני מניב להם באופן עקבי לידים ומכירות!

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל מאסטרטגיה שיווקית מנצחת ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם