העדכון החדש מחייב מפרסמים לחשוף מידע נוסף לגבי מי עומד מאחורי התקציב בפועל, לא רק מי מפעיל את הקמפיין.
למה גוגל עושה את זה? איך הקמפיינים החדשים עובדים? והכי חשוב – איך זה ישפיע על התוצאות שלך? כל התשובות לפניך.
גוגל הכריזה על שדרוג משמעותי לקמפיינים מסוג זה, הכולל מטרות חדשות, שליטה משופרת, דיווחים מעמיקים יותר ושימוש חכם בתמונות
קיבלתם לאחרונה מייל נחמד מגוגל שמעדכן אתכם כי גוגל לעסק שלי הולכת בקרוב לצאת משימוש, אז מה עושים? כל התשובות במאמר
חדשות רשמיות ועדכונים שחשוב להכיר מהעולם של גוגל, מטא, יוטיוב ועוד – כדי להישאר צעד קדימה.