פרסום עסקים – כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים

פרסום עסקים

כל בעל עסק מבין היום שבלי פרסום, נוכחות דיגיטלית ברשת, והנגשה של השירותים השונים של העסק אונליין, יהיה לו קשה מאוד להגיע לקהלים חדשים, להרחיב את הפעילות העסקית, להגדיל את המחזור והריווחיות של העסק ולנהל קמפיינים בצורה אפקטיבית. זאת הסיבה, שיותר ויותר בתי עסק נפנים לקבלת שירותי פרסום עסקים בדיגיטל.

אנחנו ב – SFB שיווק דיגיטלי מתמחים בפרסום עסקים ברשת ונשמח לסייע לכם בהגדרת הצרכים, דרכי הפעולה, המדידה, הניטור והשיפור המתמיד באסטרטגיית ופרקטיקת השיווק שלכם, על מנת שהעסק שלכם יוכל לצמוח.

רגע לפני שניגע בשלבים בהגדרת קמפיינים שיווקים ופרסום עסקים ברשת, בואו ננסה להבין לרגע מהם היתרונות המרכזיים שמספק לנו פרסום אונליין.

אילו יתרונות מציע פרסום עסקים בערוצי הדיגיטל?

פרסום עסקים בערוצי הדיגיטל השונים מייצר עבור בית העסק לא מעט יתרונות:

הגדרה פשוטה ודינמית של הקמפיינים

בניגוד לפרסום בערוצי האוף ליין, שם נדרשת לוגיסטיקה מורכבת על מנת להפיץ, לעדכן, לשנות או להרחיב את הקמפיין הפרסומי, הרי שפרסום עסקים ברשת מתאפשר באמצעות הגדרות פשוטות וקלות, שכולן יכולות להתבצע אונליין. תצורת העבודה הזאת מאפשרת, כמובן, עדכון של הקמפיין הפרסומי בכל עת, השהיה של הקמפיין, הרחבה שלו, מיקוד אחר של הקמפיין בקהל יעד שונה – והכל בלחיצת כפתור. כמובן שנדרש כאן ידע והבנה מעמיקה בתחום אך האפשרויות והקלות שבה כמעט כל עסק יכול לפרסם באונליין פשוטה מתמיד.

מדידה וניטור

פרסום עסקים חייב להיות מלווה בתהליך מדידה וניטור. על מנת להבין האם הקמפיין היה אפקטיבי, תהיו מחוייבים להצטייד ביעדים ומדדים מוגדרים מראש. ללא הגדרת יעדים בכל התחלה של קמפיין באשר הוא – אין שום סיבה להתחיל אותו!

בצורה הזו שבה הכל מדוד ומנוטר תוכלו לזהות מקורות תנועה איכותיים שבהם אתם מצליחים להמיר יותר גולשים ללקוחות משלמים, ולזהות גם את הערוצים הפחות אפקטיביים, ואז תתאפשר לכם גם קבלת החלטות מושכלת לגבי המשך ניהול הקמפיין.

ביצוע טסטים

כאשר אתם מפרסמים את העסק שלכם אונליין, אתם יכולים להטמיע מתודת A/B Testing שתאפשר לכם לנהל במקביל קמפיינים בורייאציות שונות, עם דיוקים עדינים בכל קמפיין, וזאת על מנת להבין מה עובד טוב יותר בפרסום ומה עובד טוב פחות.

יכולת הרחבה או צמצום של הקמפיין בהתאם לצורך

ניהול קמפיינים בדיגיטל יאפשר לכם, כאמור, להחליט בצורה מיידית על השהיה של הקמפיין, הרחבה שלו, צמצום של הקמפיין, מיקוד בקהלי יעד חדשים, וכל זאת בלי לוגיסטיקה מורכבת ותוך גמישות מירבית.

אפשרות לעבוד גם בתקציבים נמוכים

בניגוד לעולם האוף ליין, הפרסום הדיגיטלי מאפשר לכם לעבוד גם בתקציבים נמוכים מאוד. מתודה זו יכולה להתאים לעסקים קטנים שקיבולת השירות שלהם נמוכה ממילא, והם אינם זקוקים לכמות לידים גדולה מאוד כדי לנהל את מחזור העסק.

כיצד מתבצע פרסום עסקים בדיגיטל?

איך מנהלים אסטרטגיית פרסום נכונה לעסק? הנה השלבים העיקריים אותם תצטרכו לבצע:

הגדרת מטרות לקמפיין

לפני תחילת השקת כל קמפיין יש להגדיר מהם היעדים שלו, לדוגמא: אנחנו רוצים שכל ליד שנכנס יעלה לנו לא יותר מ 30 שקלים זה היעד שלנו כדי להישאר רווחים במידה ו 1 מכל 8 לידים ייסגר.

אפיון קהל היעד

מה אתם רוצים להשיג באמצעות הקמפיין? האם הגדלת המכירות באופן ישיר? האם הגברת המודעות למותג? האם בניה של קהל יעד איתו תוכלו לעבוד בשלב מאוחר יותר? האם לקבל יותר פניות טלפוניות לעסק?

חישבו היטב מיהו הקהל יעד הפוטנציאלי שלכם ומיהם הלקוחות הקיימים ותפרקו אותם לגורמים כדי לבנות פרסונה של מיהו הלקוח הפוטנציאלי שהכי מתאים לשירות או מוצר שאתם מוכרים.

בחירת ערוצי הפרסום

באילו ערוצי שיווק תירצו לפעול? מהם הערוצים שייצרו עבורכם הכי הרבה ערך בראיית עלות תועלת? היכן הקמפיינים שלכם יהיו האפקטיביים ביותר?

ישנם לא מעט ערוצי פרסום בדיגיטל, פרסום ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק, קידום אורגני, שיווק באמצעות תוכן בטאבולה, אאוטבריין ועוד המון ערוצי דיגיטל שונים ומגוונים אשר יוכלו להתאים לקהלי היעד אליהם אתם פונים.

יצירת הקמפיין

בשלב זה תצטרכו לבצע את ההגדרות השונות לנסח את המודעות, לייצר תוכן, טקסטואלי וויזואלי. זהו לב ליבו של הקמפיין, שכולל את הצעת הערך האמיתית שלכם, והבידול שלכם מן המתחרים.

מדידה וניטור

כאמור, שילוב מדדים איכותיים הוא קריטי על מנת להבין האם הקמפיין מתקדם בכיוון הנכון ומייצר לכם את הלידים הנכונים עבור העסק.

שיפור מתמיד

טיוב באופן שוטף של הקמפיין הוא חלק בלתי נפרד ממחזור החיים של ניהול האסטרטגיה השיווקית שלכם.

שיחה אחד על אחד עם שי

אפשר לדבר, להתייעץ או שנתחיל כבר לפרסם...

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בפייסבוק?

אני עוסק בפרסום ברשתות החברתיות מזה שנים רבות ומסייע לעסקים ומותגים להגיע להצלחה.

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל ממשפך שיווקי נכון ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בגוגל?

הניסיון שלי מגיע מעשרות עסקים ומותגים במגוון נישות שאני מניב להם באופן עקבי לידים ומכירות!

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל מאסטרטגיה שיווקית מנצחת ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם