קידום אתרים בחיפה – איך לעשות זאת נכון?

תאריך:
עודכן לאחרונה:

קידום אתרים בחיפה הוא תהליך של שיפור הדירוג של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, בעיקר של גוגל.

לשתף זה לאהוב
קידום אתרים בחיפה – איך לעשות זאת נכון?
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

חיפה, אחת מהערים הגדולות והתוססות ביותר בישראל, מכילה בתוכה קיבוץ גלויות אחד גדול ולא רק של אנשים, אלא גם של בעלי עסקים.

בחיפה יש תעשייה טכנולוגית רחבה שגודלת מידי שנה יחד עם עשרות, אלפי עסקים שמתמודדים בתחומים שונים. במרוצת השנים האחרונות, יחד עם ההתקדמות הטכנולוגית, החשיבות של קידום אתרים בחיפה ברשת האינטרנט התרחבה משמעותית.

בעלי עסקים כבר לא יכולים להשאיר את עצמם מחוץ לעולם הזה. היום, בעלי עסקים שלא מקדמים את עצמם באינטרנט מאבדים כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים והכנסות לעסק.

כשבעל עסק לא מופיע מול הלקוחות שלו ברשתות החברתיות, מה שעוזר ללקוחות שלו לזכור אותו, הם מהר מאוד מוצאים לעצמם אתר חדש / עסק שיתן להם מענה לצרכים שלהם.

לכן, כשיש תחרות רבה והטכנולוגיה מציעה לנו הרבה מאוד אמצעים לקידום האתר שלנו בחיפה, צריך לדעת איך לעשות זאת נכון. כשמדובר בקידום אתרים בחיפה, יש מס' פרמטרים ושיטות שאנחנו חייבים לקחת בחשבון כדי לשפר את מעמד האתר שלנו בתוצאות החיפוש ולהביא לנו יותר לקוחות מתוך הקהל באיזור.

מהו קידום אתרים בחיפה?

קידום אתרים הוא למעשה הדרך שבה האתר שלכם יגיע לרמת חשיפה כמה שיותר גבוהה, מה שיעזור לכם בסופו של דבר להגיע ליעדים הנחוצים בעסק שלכם, בין אם מדובר ביעדים של הכנסות, לידים וכו'..
אם אתם בעלי עסקים עם עסק פיזי/אינטרנטי בחיפה, קידום אתרים נועד להבטיח לכם חשיפה גבוהה לעסק שלכם בקרב הלקוחות הפוטנציאליים.

האם כדאי לי לקדם את האתר שלי?

לא משנה מה העסק שלכם, בין אם מדובר על מספרה, חנות לציוד חיות, חנות מכשירי חשמל או עסק לתיקון של כלי עבודה, כולכם חייבים לבצע קידום אתרים. קידום האתרים יוודא שאת העסק שלכם יכירו בכל העיר, ואפילו קצת מחוצה לה. אז אם לא יודעים על מה מדובר, הנה כמה דברים ששיוק נכון יעשה עבורכם.

6 טיפים לקידום אתרים בחיפה, בצורה נכונה ויעילה:

עיר חיפה

טיפ מס' 1: עליכם לבצע מחקר,איפיון ותכנון

כל תהליך של קידום אתרים מחייב אותנו לבצע מחקר מעמיק של השוק והיעדים שלנו.

חשוב שנבדוק מי אלה המתחרים שלנו כדי שנוכל ללמוד מהם.
עלינו לבצע מחקר מילות מפתח אצל המתחרים שלנו בנוסף למחקר הכללי שאנחנו נעשה

על הנישה שלנו כדי להבין באילו מילות מפתח עלינו להשתמש

וגם כדי לדעת איך להטמיע אותן בצורה הכי נכונה באתר שלנו.

ניתן לעשות מחקר חינם באמצעות הכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל.

טיפ מס' 2: יצירת תוכן איכותי

אחד מהאלמנטים החשובים ביותר לקידום האתר שלכם בחיפה הוא יצירת תוכן איכותי,

שמתאים לנישת ואופי העסק שלכם.

מן הסתם חשוב שיהיה קשור גם לעסק שלכם וגם לחיפה.

יצירה של פרסומים, בלוגים, וידאו, תמונות ותוכן חדש בקביעות תשפר את הנוכחות של

האתר שלכם במנועי החיפוש וזה יעזור לכם לשפר את התנועה האורגנית לאתר שלכם.

חשוב להשתמש במילות המפתח הנכונות והרלוונטיות ביותר כשאנחנו כותבים תוכן לאתר שלנו.

טיפ מס' 3: חווית המשתמש ומהירות האתר

כדי להפוך את האתר לידידותי יותר מבחינת האלגוריתם של מנוע החיפוש

תוך מתן דגש על מילות המפתח המשלימות אנחנו נצטרך לבצע

שדרוגים לכותרות העמודים והתיאורים שיש באתר.

אנחנו חייבים לוודא כי אתר האינטרנט שלנו מותאם למנועי החיפוש ובפרט של גוגל.

בדקו את התקינות של הקוד שלכם באתר, מהירות הגלישה וגם כמובן נגישות באתר.

חשוב לשים לב ♥ – לכותרות העמודים, תיאורי המטא ומבנה הURL באתר.
שיפור מהירות אתר – מהירות האתר חייבת להיות מהירה.
בנוסף לאנשים שלא אוהבים אתרים איטיים, גם גוגל לא אוהבת אותם.

התאמה למכשירים סלולארים – היום אתר אינטרנט שלא מותאם לטלפון נייד מפסיד המון לקוחות.

כולנו משתמשים בטלפון הנייד כשאנחנו רוצים לחפש משהו בגוגל, כשאנחנו גולשים ברשתות

החברתיות ולכן מתוך ההבנה הזאת שגם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו הם כאלה

ברוב המקרים נרצה אפילו שאתר האינטרנט שלנו יהיה טוב יותר לטלפונים ניידים.

טיפ מס' 4: פרסום ממומן בגוגל

אם יש לכם תקציב וברצונכם להגדיל את החשיפה של האתר ומהר –
פרסום ממומן בגוגל זאת הדרך לעשות זאת.

פרסום בגוגל הוא תהליך שבו אתם, בעלי העסקים משלמים לגוגל בעבור הצגת מודעות כדי להופיע במיקומים הראשונים ברשת החיפוש.
אתם תשלמו עבור כל קליק שהקלקה עליהן מובילה לדף הנחיתה שהגדרתם מראש.

היכן המודעות יופיעו?

אתם תבחרו איפה, מודעות של קמפיינים ממומנים מוצגות בשני מקומות עיקריים:
ברשת החיפוש מעל התוצאות האורגניות (כמו בתמונה שתראו בהמשך)
וברשת המדיה (מאגר של אתרים שהתקשרו עם גוגל בתוכנית Adsense,
ומארחים מודעות של מפרסמים שונים) שכוללת גם את יוטיוב.


לכן אם נבנה קמפיין כמו שצריך אנחנו נופיע בתוצאות הראשונות של החיפוש.
ככה בעצם נראית מודעה ממומנת:

לדוגמא, יש לנו לקוחה מחיפה שהגיעה אלינו בבקשה לעזרת הגדלת המכירות באתר שלה.
הדבר הראשון שעשינו עבורה הוא קודם כל שיחת אפיון.

בשיחת האפיון עם הלקוחה למדנו המון אודות העסק שלה – היא שיתפה אותנו בקטגוריות
ומוצרים שבהם שולי הרווח גבוהים יותר, נמוכים יותר ואילו מוצרים יכולים לשמש אותנו כרשת דיג בקידום שלנו על מנת לפתות את הלקוחות להגיע אלינו לאתר.

הדבר הבא שעשינו הוא הטמעת גוגל אנליטיקס 4 אצלה באתר כדי שנוכל לעקוב אחר
נתונים מדוייקים מהמכירות שנקבל מקידום האתר ובכלל על מנת ללמוד ולשפר את התוצאות שנקבל.
לאחר מכן ביצענו מחקר מילות מפתח מקיף שמטרתו הייתה לדעת באילו ביטויים
עלינו להשתמש בקמפיינים שלנו, איזה ביטוי יקר יותר? איזה ביטוי תחרותי יותר? ואילו ביטויים אנחנו רוצים להחריג.
לאחר שהבנו מה הביטויים שעלינו להשתמש בהם, הבנו מה הם היעדים שאנחנו רוצים לעמוד בהם
ובנינו אסטרטגיה שיווקית – יצרנו 3 קמפיינים שונים:
1. קמפיין מכירות לרשת החיפוש:
קמפיין זה הוא קמפיין שמופיע בתוצאות החיפוש בגוגל שבנוי על סמך מחקר הביטויים שיצרנו.
בעצם אנחנו בחרנו אילו ביטויים שגולשים מחפשים יחשפו את המודעה שלנו בפניהם. יצרנו כותרות ותיאורים מפתים ומושכים על מנת להצליח לגרום לגולשים להיכנס אלינו לאתר ולבצע רכישה.
2. קמפיין מכירות לרשת החיפוש נוסף עם מודעה דינאמית:
מדובר במודעה של גוגל שסורקת את כלל העמודים באתר האינטרנט ועל סמך התמונות, כותרות, מילות מפתח ותיאורים הוא יוצר מודעות ומציג אותן באינטרנט על בסיס שאילתות הגולש.
ניתן להחריג / לשייך דפים מהאתר לפי בחירתכם.
3. קמפיין שופינג חכם (Performance Max):
קמפיין שמטרתו העיקרית היא לקדם את המוצרים/שירותים שאנו בוחרים(ראו בתמונה) ולהביא לנו המרות, שאנחנו נבחר מראש.
המערכת של גוגל תלמד לבד איפה להופיע, מתי ומול מי.
נוכל להשתמש בתוצאות הקמפיין על מנת לנתח איזו קטגוריה ואילו מוצרים מניבים לנו את רוב ההמרות והקליקים.

קמפיין שופינג


לאחר מס ימים, קליקים ומעקב אחר התוצאות והנתונים מהאתר – התחלנו לקבל המרות.

כעת מתחילים לנתח את הנתונים לעומק, להגדיל תקציבים במודעות המצליחות ועל פי המידע שצברנו באתר אנחנו נקים מודעות על בסיס פרמטרים/ קהלים שונים על מנת לקבל עוד המרות, להגדיל את ההכנסות ואת שולי הרווח בעסק.

אם אתם מרגישים שתהליך כזה עלול לצרוך מכם המון זמן,
תמיד תוכלו תמיד להיעזר
במומחה פרסום בגוגל שיעשה עבורכם את העבודה הקשה.

טיפ מס' 5: Google My Business

הייתם רוצים שהעסק שלכם יקבל חשיפה חינם כשגולשים באיזור שלכם מחפשים את השירות שלכם?

הייתם רוצים שהם יראו תמונות, ביקורות, מס טלפון ויקבלו קישור לאתר שלכם??

מעולה, בשביל זה יש לנו את Google My Business.

גוגל מאפשר לכל בעל עסק לרשום את עצמו במיקומים שלה בגוגל בצורה חינמית לגמרי.

ממש כמו Easy – האפליקציה שכולכם מכירים.. אותו הדבר רק שהחשיפה בגוגל היא גדולה בהרבה.

תוכלו להוסיף למערכת מידע בסיסי מותאים אישית (תמונות, תיאורים, מס טלפון, קישור לאתר וכו'), ככל שיש יותר

מידע, ככה תהיו יותר אמינים והגולשים יתעניינו בכם.

גוגל מיי ביזנס יכול לתרום המון למיתוג של העסק, תוכלו להוסיף למערכת מידע בסיסי מותאים אישית (תמונות, תיאורים, מס טלפון, קישור לאתר וכו'.

לאחר שכבר צברתם לקוחות תבקשו מהם לרשום ביקורת על השירות והחוויה המעולה שהם קיבלו מכם.

זה יתרום ללקוחות פוטנציאליים חדשים שמחפשים אתכם או את השירות/מוצר שלכם לקבל יותר אמינות עליכם בגלל הביקורות הטובות שכבר רשמו.

לכן עצה שלנו – השקיעו בלקוחות שלכם כמה שניתן, בקשו מהם לפרגן לאחר מכן בביקורת 🙂.

טיפ מס' 6: ניתוח נתונים ושיפור ביצועים:

כדי שנדע האם אנחנו במגמת עלייה או ירידה וכדי שנוכל לשפר ביצועים –

עלינו לעכוב תמיד אחר דוחות הנתונים, לראות אילו מילים עבדו יותר טוב,

אילו מאמרים הביאו יותר גולשים, מאיפה מגיעים הכי הרבה גולשים לאתר

,מאיפה מגיעות רוב ההמרות וכו'.

תוכלו להשתמש במומחה לגוגל אנליטיקס.

לסיכום,

כמו בכל תהליך של שיווק באינטרנט, קידום אתרים בחיפה הוא תהליך עקרוני שדורש הבנה

מעמיקה של השוק ומחייב אותנו בתור מקדמים לעשות תכנון מדויק.

עלינו להיות תמיד במעקב על כל הנתונים, להגדיל ראש ולחשוב איך אפשר לצמוח.

עליכם לשקול לעבוד יחד עם מומחים בתחום של קידום אתרים כדי לקבל את התוצאות הטובות

ביותר וגם כדי – לא לשבור את הראש יותר מידי.

שיהיה לכם בהצלחה!

קידום אתרים בחיפה – איך לעשות זאת נכון?

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים