SFB היא חברת פרסום בגוגל שמתמחה מעל 8 שנות ניסיון בגוגל אדס בארצות הברית המספקת לידים ומכירות על בסיס יומי לעסקים, חברות ומותגים.
כחברה ותיקה אנו שותפים של גוגל פרטנר עם כל ההסמכות הנדרשות כך שתדעו שאתם נמצאים בחברה הנכונה עם הידע הנכון לקחת את הקמפיינים שלכם קדימה.
נבנה עבורכם קמפיינים שיניבו לאתר שלכם את המקסימום החזר השקעה.
נדאג שתקציב הפרסום יניב את הריווחיות הגבוהה ביותר
ונשפר משמעותית את שיעור ההמרה שלכם.
פרסום בארצות הברית הוא קריטי במיוחד עבור אנשי שירות כמו אינסטלטורים, מנעולנים, Garage door service וכן חברות ישראליות המעוניינות לחדור אל השוק האמריקאי.
למעשה, עסק אשר שם לעצמו כלמטרה למכור את מוצריה/שירותיה בשוק האמריקאי ולא מבצעת פרסום בארצות הברית, נדונה לכישלון.
פרסום בארצות הברית ובכלל בכל מדינה אחרת שונה מאוד מפרסום בארץ. ישנם מספר כללים חשובים שחשוב לדעת, לפני שמתחילים לפרסם לשוק האמריקאי.
חברת SFB נותנת מענה לפרסום בגוגל בארצות הברית בתחומים השונים המעוניינים בלידים ואו מכירות באתר.
שי כהן, מייסד ומנכ"ל SFB Digital Marketing.
חי ונושם אתרי איקומרס, שופיפיי ווקומרס ועוד כבר מעל ל-10 שנים, עם התמחות בבניית אסטרטגיות פרפורמנס מבוססות דאטה עבור מותגים, חברות וסטרטאפים בארץ ובעולם.
הקים את SFB מתוך מטרה ברורה:
לבנות סוכנות ממוקדת תוצאה - כזו שמבינה תקציבים, יודעת לפרש דאטה, ומנהלת מהלכים פרסומיים שמייצרים ROAS מדויק ולא קליקים לשם הדו"ח.
שי מוביל אישית את הכיוונים האסטרטגיים של הלקוחות המרכזיים שלנו, שותף מלא לתכנון ולחשיבה מאחורי כל מהלך, ולא עוזב אף קמפיין עד שהוא מביא תוצאה.
אם אתם מותג שמחפש שותף פרפורמנס אמיתי - לא רק סוכנות שתנהל לכם את התקציב -
אתם תרגישו את ההבדל כבר מהשיחה הראשונה.
מתחילים מניתוח שוק, קהל, מודל עסקי ותחרות.
רק אחרי שהבנו את העסק ואת המטרות – אנחנו בונים את מהלך הפרסום.
אנחנו מגדירים מראש מדדי הצלחה: ROAS, CPA, AOV, אחוז המרה ועוד.כי בלי יעד – אי אפשר לדייק.
בונים קמפיינים בהתאמה אישית — מהקהל ועד הקריאייטיב.אין טמפלטים. יש מערך פרסום חכם שמחובר למטרות.
דשבורד Live מותאם אישית, דוחות חודשיים, תקשורת רציפה עם מנהל הקמפיין.
אתם לא מנחשים מה קורה — אתם רואים את זה.
לא נחים על מספרים. בודקים, משפרים, משחזרים הצלחות ומורידים בזבוז.
המטרה היא לא לייצר קמפיין – אלא לייצר רווח.
אנחנו מחוברים לכל מערכת — Google, Meta, GA4, CRM — כדי שתוכלו לדעת מה עובד ומה לא.
אין ניחושים. רק ניתוח שמוביל להחלטות.
אתם בקשר ישיר עם מי שמנהל את הקמפיין בפועל.לא מוקד שירות. לא "מנהל לקוח". רק מי שיודע, עושה, ומביא תוצאה.
אנחנו זמינים בצ'אט משותף. אתם לא צריכים לחכות למייל או לפגישה . יש קשר ישיר עם הצוות.
אתם מקבלים מערכת ניטור חיה. כל קליק, כל המרה, כל שקל – מדווח בזמן אמת.לא פעם בחודש. לא עם עיכובים.
מעבר לדוחות מסודרים, תמצאו אצלנו ניתוחים, רעיונות, המלצות והבנות עסקיות.כי בסוף זה לא רק פרסום — זו אסטרטגיה.
לפני שנצלול אל תוך עולמות הפרסום בארצות הברית, חשוב להקדים כמה מילים על שיווק באופן כללי. שיווק הינו כלי העומד לרשות חברה, במטרה למשוך אליה לקוחות פוטנציאליים. השיווק בנוי בכמה שלבים. לעיתים, יהיה צורך להתחיל את השיווק מהשלבים הבסיסיים ביותר. במקרים אחרים, המשווק יוכל להתחיל משלבי שיווק מתקדמים, בהתאם לשוק ולמצב בו החברה נמצאת.
שלבי השיווק הקלאסיים הם יצירת מודעות והכרת המוצר, יצירת צורך אצל הצרכנים, יצירת מידול ומיצוב למוצר ביחס למוצרים מתחרים ושכנוע לבחירה במוצר המסוים. ההיגיון מאחורי השלבים, פשוט. כדי להוביל צרכן לרכישת מוצר, הוא צריך בתחילה להכיר את המוצר הזה. לאחר מכן, עליו להרגיש בחסרונו ולהפנים כי המוצר יכול היה להיטיב עימו. רק בשלב זה הוא ישקול אופציות לרכישת המוצר ויכריע ביניהן.
ישנם מוצרים אשר כולם מכירים ואף מודעים לצורך בהם. מכיוון שכך, משווקי אותם מוצרים יוכלו להתחיל עם הפרסום בשלב המיצוב והבידול. כך, בנק, למשל, לא יצטרך לעורר אצל הצרכנים תחושת צורך בבנק אלא להבהיר להם מדוע הבנק עדיף על פני בנקים אחרים. מנגד, חברה אשר פיתחה מברשת שיניים ייחודית בצורת הפה, תצטרך קודם לחשוף את הצרכנים אל המוצר ולהסביר להם מדוע הם זקוקים לו, לפני שיוכלו לשכנע את הצרכן לרכוש את המוצר.
המסקנה מכל האמור היא כי על המפרסם להכיר את השוק אליו הוא נכנס ולהתחיל לפרסם בהתאם לשלב הרלוונטי. האם עליו ליצור מודעות ותחושת צורך, או שמא מיצוב ובידול. כמו כן, המפרסם צריך לנתח מיהו קהל היעד של המוצר. לאילו צרכנים הוא פונה. לאחר ניתוח זה, המפרסם יוכל לפרסם את המוצר באופן ייעודי לאותם צרכנים ולא יבזבז משאביו לריק.
שאלה נוספת הרת גורל בה נדרש המפרסם להכריע, היא באילו פלטפורמות לשווק את המוצר. האם לפרוס שלטי חוצות במדינת היעד, לפרסם ביוטיוב, ברשת החיפוש, פלטפורמת התוכן טאבולה או להתקשר עם אושיית רשת שתקדם את המוצר. המפרסם יצטרך להבין היכן הלקוחות הפוטנציאלים צורכים תוכן ולפרסם בהתאם.
לאחר שהבנו את כל האמור, לא נותר לנו אלא ליישם אותו על השוק האמריקאי. כאשר בעל חברה מעוניין בפרסום בארצות הברית, עליו לערוך מחקר מעמיק בנוגע לשוק העכשווי של המוצר במדינה ולרוב גם ברמת השכונה, אל תשכחו כי כמות האנשים בכל שכונה בארצות הברית יכולה להיות פי 3 מעיר בישראל. עליו ליצור פילוח, בראש ובראשונה, גיאוגרפי ולפי מדינות בארה"ב. לאחר מכן, עליו לנתח מי הם הלקוחות הפוטנציאליים בשוק האמריקאי, האם הם מודעים למוצר ולצורך בו וכן הלאה.
בארה"ב ישנם ימי מכירות בהם כל חברה שמפרסמת שם חייבת להכיר.
לרוב לא כל החנויות הפיזיות יעשו סיילים ביום זה, אך אתרים גדולים כמו אמאזון, טרגט וולמרט ועוד חברות ענק יעניקו הנחות ומבצעים על מגוון גדול של מוצרים.
בזמן זה יש לצפות לרוב מכירות בתחום הביגוד, קומסטיקה ויופי ומוצרים לבית.
בוולנטיין דיי תמצאות המון אתרי תכשיטים בין אם טבעות אירוסין, עגילים, צמידים עווד משיקים מבצעי ענק על מגוון התכשיטים שלהם.
חג הפסחא, בזמן זה לרוב נמשך המבצע במשך כשבוע על ביגוד ובעיקר לילדים, חליפות ועוד.
יום האם, כבר כמה שבועות לפני יום האם יתחילו אתרי מכירות וחנויות תכשיטים ובשמים ושאר אתרי קניות של מתנות להשיק מבצעים לכבוד יום האם.
יום האב, כי גם לנו מגיע משו לא?
גם כאן יתחילו המבצעים שבועות בודדים לפני יום זה. גם כאן המבצעים יהיו על מתנות בעיקר לגברים כמובן, נעליים, שעונים ארנקים ועוד.
לרוב אין יותר מידי מבצעים בימים אלו, אך חנויות שנשארו להם עוד מלאי של תחפושות וממתקים ייתנו הנחות בהתאם כדי להתפטר מהמלאי הקיים.
בלאק פרידיי מכירים אותו כמעט בכל העולם וכולם משווקים מבצעי ענק על מגוון גדול של מוצרים. כאן אין נישה מסויימת שעושה מבצעים ספציפית אלא כל אתר משיק מבצעים ולרוב מתחיל זאת מתחילת נובמבר.
מיד לאחר הבלאק פרידיי מגיע הסייבר מנדיי, גם כאן אין נישה ספציפית אך לרוב תמצאו המון הנחות באתרי ביגוד והנעה ובתחום הנסיעות והטיולים.
לסיום בראש השנה האזרחית לאחר קריסמס, חנויות ואתרים מציעים הנחות ומבצעים. בדרך כלל זה מתחיל מדצמבר 26 ועד ה 1 לינואר.
מחקר לפני פרסום בארצות הברית
האמריקאים הינם צרכנים משמעותיים של אינטרנט ומדיה חברתית. אשר על כן, נכון להקדיש מאמצי פרסום בארצות הברית בפרסום בדיגיטל. תוכלו לבחור מבין שלל סוגים של שיווק דיגיטלי, בהתאם למוצר אותו אתם מעוניינים לפרסם. ביכולתכם לקדם את האתר באופן אורגני או בפרסום בגוגל, לפרסם אותו ברשתות החברתיות המסורתיות דוגמת יוטיוב, פרסום בפייסבוק וטוויטר או ברשתות החברתיות הצעירות דוגמת טיקטוק ואינסטגרם.
לכל הכרעה היכן לפרסם, באיזה אופן לפרסם ומה בדיוק לפרסם, תהיה השלכה קריטית על הצלחת הפרסום שלכם. תוכלו לבצע מחקר שוק ולהגיע להכרעות בעצמכם, אך אתם מסתכנים בכך שתטעו בדרך, מה שיוביל להפסדים במקום לרווחים.
לסיכום, שיווק הינו כלי ביד בתי עסק וחברות כדי לחשוף את המוצר שלהם לציבור ולהגביר את הרכישות שלו. שיווק בנוי בשלבים, כאשר השלבים הראשוניים הם יצירת מודעות למוצר ותחושת צורך בו ולאחר מכן המשווק מתמקד בבידול ומיצוב של המוצר ביחס למוצרים מתחרים. פרסום בארה"ב דורש מחקר שוק מעמיק, שיבוצע על ידי חברה המתמחה בכך. כך, תשפרו את סיכויי ההצלחה שלכם בפרסום בארצות הברית.
הגיע הזמן! תוסף/נכס וואטסאפ לגוגל אדס עבור מודעות חיפוש הגיע. ניתן להוביל גולשים ישירות לוואטסאפ מהמודעה.
במאמר זה נענה על שאלה שנשאלת הרבה פעמים- למי מתאים שיווק בגוגל?
במאמר זה תוכלו לגלות האם אתם זכאים לשובר פרסום מגוגל בסך 1500 ש"ח
במאמר זה נדבר על קמפיין דיסקברי, נסביר מהו, ניתן טיפים, נסביר את יתרונותיו ואף נלמד אתכם צעד אחר צעד לבניית קמפיין משלכם