קידום אתרים לרופאים להגדלת מאגר המטופלים

תאריך:
עודכן לאחרונה:

רופא, מרפאה, קליניקה? יש לנו שאלה אליכם בתחילת המאמר - לאחר שתענו על השאלה מוזמנים ליצור קשר לייעוץ

לשתף זה לאהוב
קידום אתרים לרופאים להגדלת מאגר המטופלים
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

בואו נעשה את הבדיקה הבאה, תשאלו אנשים שלא מכירים אתכם ולא יודעים שאתם רופאים ותשאלו אותם - נניח ויש לכם בעיה רפואית, ואין לכם זמן לחכות לתור בשירותי קופת החולים שלכם, איך אתם מוצאים רופא שיעזור לכם ויתן לכם מענה?

התשובה שלהם כמובן מיד תהיה - חיפוש בגוגל.

בעצם בעולם של היום שבו האינטרנט הוא מקור המידע הראשון שלנו לכל דבר, גם החיפוש אחר שירותים רפואיים מתחיל שם.

לכן, כשאנחנו מבינים שרבים האנשים אשר מחפשים את השירות שלנו באינטרנט, נוכל להסיק שבמידה ואנחנו רוצים יותר לקוחות - נצטרך למצוא דרך להופיע בפני אותם אנשים.

ולדרך הזאת קוראים שיווק דיגיטלי.

למה זה כל כך חשוב קידום לרופאים?

כמו שאמרנו, המון אנשים מחפשים מענה רפואי באינטרנט. לכן אם אנחנו מחפשים להגדיל את המרפאה שלנו באמצעות מטופלים נוספים עלינו להופיע בפניהם כדי שיוכלו ליצור איתנו קשר וכדי שנוכל לתת להם את השירות שהם צריכים.

קידום אתרים לרופאים מתחלק ל-2 סוגים שונים:

קידום אורגני (SEO)

קידום אתרים אורגני בגוגל זה שיטת קידום שבמהלכה אנחנו מבצעים אופטימיזציה לאתר ולתכנים באתר, מייצרים תכנים איכותיים נוספים ומוצירים קישורים מאתרי נישה ואתרי חדשות ומגזינים רלוונטים שקשורים לתחום שבו אנחנו עוסקים על מנת שמנועי החיפוש של גוגל ידרגו אותנו במיקום גבוהה.

מה הכוונה דירוג במיקום גבוה?

הכוונה היא שבמידה וגולש מחפש שאילתא מסויימת בגוגל, ויש לנו דף איכותי באתר שעונה לו על הצורך באיכות הכי טובה ובצורה שגוגל מגדירה שהיא הכי טובה, תהיה סבירות גבוהה שנופיע במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש עבור אותה שאילתא.
העניין עם קידום אורגני הוא שלוקח הרבה יותר זמן לראות תוצאות, בשונה מקידום ממומן שמקבלים תוצאות כמעט מיידית.

למה רופא צריך קידום אורגני?

יש מס' סיבות שבגללן מומלץ לרופא לבצע קידום אורגני לאתר שלו והן:

  • בניית אמון ומוניטין: אתרים שמופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל באופן לא ממומן, משדרים מקצועיות ונראים כמובילים בתחומם. זה עוזר לחזק את האמון בין הגולשים לרופא המטפל במרפאה.
  • עלות יעילה: בשונה מקידום ממומן, שכאשר מפסיקים לשלם לא מקבלים יותר חשיפה, קידום אורגני ממשיך לעבוד גם לאחר שמפסיקים לקדם.
  • איכות הפניות: הגולשים של היום כבר יודעים להבדיל בין פרסומת ממומנת בגוגל לבין תוצאה אורגנית. רוב הגולשים מדלגים על התוצאות הממומנות והולכים ישר לתוצאות האורגניות.
  • תחרות: כמו שאמרנו, אתרים שמופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות נראים כמובילים בתחום, מעבר לזה, נקבל יותר תנועה מאתרים שנמצאים במיקום מתחת לאתר שלנו בתוצאות החיפוש.
    הגולשים בדר"כ נכנסים לאתרים שמופיעים כמה שיותר ראשונים בתוצאות החיפוש.

קידום ממומן בגוגל לרופאים

פרסום בגוגל  ברשת החיפוש או באנגלית PPC, זה הוא קידום לאנשים שרוצים לקבל חשיפה ותוצאות מיידיות. בקידום בגוגל אנחנו בוחרים את הביטויים שאנחנו רוצים להופיע עליהם בפני גולשים אשר מחפשים אותם. בקידום ממומן אנחנו נשלם רק עבור קליקים על המודעה שלנו, זאת אומרת שאם קיבלנו רק חשיפה לא נשלם כלום, שיטת פרסום נוחה ומשתלמת.

ככל שנשים יותר תקציב בקידום הממומן שלנו נקבל יותר חשיפה, אם המודעה שלנו טובה ורלוונטית נקבל גם הרבה יותר קליקים ואם האתר שלנו איכותי - נקבל הרבה יותר פניות.

למה רופא צריך קידום בגוגל?

יש מס' סיבות שבגללן מומלץ לרופא לבצע קידום ממומן בגוגל:

  • נראות מיידית:  לעומת הקידום האורגני שלוקח זמן לבנות ולראות תוצאות - באמצעות הקידום הממומן אפשר להופיע כמעט מיידית בתוצאות החיפוש.
  • מיקוד: בקידום ממומן בגוגל אפשר להתמקד בקהלים שאנחנו רוצים, הן מבחינת רמת ההכנסות של אותו קהל, מין הגולש, גילאים ומיקומים גיאוגרפיים. באמצעות הקמת קמפיין איכותי כמו שצריך, נוכל להביא את הקהל הכי רלוונטי לאתר שלנו, מה שמבטיח שלא יבוזבז כסף לשווא.
  • גמישות בתקציב: קידום אורגני עלול להיות יקר, במיוחד בתחומים שהם תחרותיים ודורשים עבודה איכותית וטובה, וזה עלול להיות עבור עסקים מסויימים מאתגר, לעומת קידום ממומן שאפשר לעבוד בתקציבים נמוכים יותר.

מה האתגרים?

האתגר הכי גדול הוא אצלכם הרופאים.

בשנים האחרונות נוצרה מגמה שבה מטופלים רבים מחפשים אחר רופאים באינטרנט, בעיקר בגוגל.

זה יוצר עבור הרבה רופאים אתגר חדש ומשמעותי מהסיבה שזה לא נוח להם הרעיון של לפרסם את עצמם, ולבקש מהלקוחות להשאיר חוות דעת באתר או בגוגל ולצלם את התהליך שלהם בשביל שיהיה אפשר אחר כך להשתמש בזה עבור הפרסום. אנחנו מבינים ומכירים את הבעיה הזאת שלכם.

אולם בעידן הדיגיטלי הזה, נדרש שינוי בגישה השיווקית, זה כבר לא כמו פעם - היום חייב נוכחות חזקה ברשת. מי שלא מופיע ברשת פשוט מפסיד לקוחות ונשאר מאחור.

לסיכום

קידום אתרים לרופאים הוא תהליך חשוב למרפאה שלכם, שברגע שבוחרים את האנשים הנכונים לעשות אותו, זוכים לקבל יותר חשיפה שמביאה לכם מטופלים חדשים. הבחירה ללכת על השירות עלולה להיות מאתגרת עבור רופאים רבים שעוד נשארו מאחור ודבוקים בשיטה הישנה של שיטת "פה לאוזן", אך זו השיטה שלוקחת הכי הרבה זמן ליישום.

לכן, קידום אתרים הוא שירות חובה לכל רופא שרוצה להגדיל את קהל המטופלים שלו ולכל רופא שלא רוצה להישאר מאחור.

אם ברצונכם לקחת את המרפאה שלכם קדימה, ב SFB נוכל לעזור להגשים את המטרות והיעדים שלכם, בצורה המקצועית והיעילה ביותר עבורכם.

השאירו פרטים ונהייה בקשר.

קידום אתרים לרופאים להגדלת מאגר המטופלים

שי כהן, בן 31, נשוי + קטנציק חמוד להפליא.מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים