קידום אתרים למרפאות שיניים - בוסט ממומן שיגדיל את הפניות שלך

תאריך:
עודכן לאחרונה:

במאמר זה נדבר על כיצד להפיק את המרב מתקציב הפרסום של מרפאות שיניים עם הטיפים של SFB.

לשתף זה לאהוב
קידום אתרים למרפאות שיניים - בוסט ממומן שיגדיל את הפניות שלך
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

מרפאות שיניים הן ספקי שירותי בריאות חיוניים המסייעים לאנשים לשמור על בריאות הפה שלהם. עם זאת, עם התגברות התחרות בענף, זה הפך מאתגר עבור מרפאות שיניים לבלוט ולמשוך יותר מטופלים. בעוד ששיטות שיווק מסורתיות כמו פליירים וחוברות עדיין יעילות, הן אינן מגיעות לכל כך הרבה אנשים כמו ששיטות שיווק מקוונות מגיעות. כאן נכנס לתמונה פרסום בתשלום למרפאות שיניים.

פרסום בתשלום הוא דרך יעילה להגיע לקהל היעד שלך, להגביר את הנראות המקוונת שלך. במאמר זה, נחקור את היתרונות של פרסום בתשלום עבור מרפאות שיניים, את סוגי המודעות השונים שבהם תוכל להשתמש וכמה שיטות עבודה מומלצות כדי להפיק את המרב מתקציב הפרסום שלך.

מדוע להשתמש בפרסום ממומן?

בשונה מהקידום האורגני שיכול לקחת לפחות שנה עד שתרו ממנו תוצאות, בפרסום הממומן כמו לדוגמא בפרסום בגוגל ניתן להגיע לקהל היעד שלך בצורה מיידית ולהביא לקוחות חדשים למרפאה.

סוגי פרסום ממומן עבור מרפאות שיניים:

מרפאות שיניים שכבר ממותגות ויש להם תקציב שיווק מכובד, חשוב שישקיעו גם בסרטונים עבור פרסום ממומן ברשתות החברתיות כדי לייצר מיתוג גם שם יחד עם פרסום ברשת החיפוש בגוגל כדי להביא טראפיק רלוונטי ואיכותי לדף הנחיתה שלך.

בנוסף, ניתן גם לפרסם ברשת המדיה של גוגל אדס במדורי בריאות הרלוונטים המדברים על בריאות הפה וכך להיחשף בכמות גבוהה יותר לקהל היעד שלך.

Best Practices לקידום אתרים למרפאות שיניים:

הגדירו את קהל היעד שלכם:

החל מהדמוגרפיה של קהל הלקוחות שלכם כגון גיל, מגדר ועד למיקום של העסק. חשוב לשים לב שבמידה ואתם מרפאת שינים לדוגמא בנתניה וקהל הלקוחות העיקרי שלכם הוא מנתניה - אין לכם שום צורך לבזבז כספים מיותרים בערים כמו תל אביב, הרצליה או בכלל בצפון.

ולעניין טירגוט הגילאים - אם אינכם מספקים שירותים עבור קהל צעיר יותר ורוב הטיפולים שלכם יותר מיועדים למבוגרים - החריגו אותם ותייעלו את תקציב הפרסום שלכם.

הגדרת יעד ריאלי:

כיום, כל מרפאת שיניים מסוגלת לפנות למומחה פרסום בגוגל ולשווק את המרפאה שלה. ועל כן, ישנם לא מעט מתחרים בשוק מה שמגדיל את עלות ההמרה לרוב.

לכן, יש להגדיר יעד ריאלי של כמות המרות/לידים שיש לצפות בהתאם לתקציב השיווק שלכם וחתך הקהלים שלכם ובאיזו עיר אתם נמצאים.

ביחרו את מילות המפתח המתאימות ביותר:

אם במרפאת השיניים שלכם אתם מספקים מס' שירותים מסויים שלדוגמא אינו כולל הלבנת שיניים אבל כן כולל הרמות סינוס, טיפולי שורש ועוד, אל תבזבזו את תקציב השיווק על ביטויים שלא יניבו לכם לקוחות שיכולים לקבל מכם את השירות הרצוי.

צרו מודעה ממירה שתבלוט מהמתחרים שלכם:

כמו שציינתי כמה שורות מעל - יש לכם לא מעט מתחרים בשוק גם אם אתם בעיר "בינונית" מבחינת אוכלוסייה. מעבר להגדרות הקמפיין, חתך הקהלים, מיקומים אופטימיזצייה ועוד, חשוב לייצר מודעה שתבלוט מהמתחרים שלך. נסו להבין איך אתם נותנים ערך יותר מכל מרפאה אחרת שמתחרה מולכם ברשת החיפוש וציינו זאת במודעה.

התאימו את דפי הנחיתה שלכם:

חשוב שלכל שירות יהיה דף נחיתה משלו!

אם אתם מספקים שירות של גשר בשיניים והגולש חיפש לדוגמא טיפול בנסיגת חניכיים - אתם מבינים שהסיכויים שאותו גולש ישאיר פרטים בדף זה לא גבוהה אם בכלל.

חשוב למקד את דף הנחיתה וליצור כמה דפי נחיתה עבור כל שירות ועבור כל קמפיין שיכיל את השירות המבוקש - בעיקר עבור הרלוונטיות של מילת המפתח של הגולש ולהגדלת שיעור ההמרה וגם עבור ציון האיכות של אותה מילת מפתח שתעשה איתכם חסד בקמפיין הן בתוצאות והן בעלות ההמרה.

שעות הפעילות שלכם:

הפעילו את הקמפיינים אך ורק בשעות הפעילות של העסק - כך שלא יתבזבז תקציב השיווק שלכם בשעות בהם אתם לא יכולים לתת שירות.

מדידות ומסקנות:

ללא מדידה מדוייקת של ההמרות שלכם בין אם מתבצעים באמצעות טופס באתר או שיחת טלפון למזכירה במשרד לא תוכלו לשפר את התוצאות שלכם מכיוון שלא תוכלו לקבל מסקנות מושכלות עבור הנתונים.

חשוב שגוגל אנליטיקס 4 יהיה מחובר לנכס האתר שלכם כמו כן גם לחשבון הפרסום שלכם בגוגל אדס ולבנות את ההמרות הרצויות כדי לקבל מידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות עבור הקמפיינים.

לסיכום:

פרסום בתשלום למרפאות שיניים ובעיקר פרסום בגוגל יכול להיות דרך יעילה למשוך מטופלים חדשים, להגביר את הנראות שלך. על ידי הגדרת הקהל שלך, הגדרת תקציב ריאלי, בחירת מילות המפתח הנכונות, יצירת מודעה משכנעת, אופטימיזציה של דפי הנחיתה שלך ומעקב אחר התוצאות שלך, תוכל להפיק את המרב מתקציב הפרסום שלך ולהשיג תוצאות מדידות.

קידום אתרים למרפאות שיניים - בוסט ממומן שיגדיל את הפניות שלך

שי כהן, בן 31, נשוי + קטנציק חמוד להפליא.מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים