6 השפעות חיוביות של פרסום בגוגל אדס על שיווק העסק

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

פרסום בגוגל אדס יכול לעזור לעסקים להגיע לקהלים חדשים ולייצר לידים ומכירות. במאמר נדבר על ההשפעות על שיווק העסק

לשתף זה לאהוב
6 השפעות חיוביות של פרסום בגוגל אדס על שיווק העסק
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

בעולם העסקים של היום, שיווק הוא כלי קריטי להצלחה. פרסום בגוגל הוא אחד הכלים היעילים ביותר לשיווק באינטרנט, והוא יכול להציע מגוון רחב של יתרונות לעסקים.

פרסום בגוגל מאפשר לעסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ולהגדיל את המודעות למותג שלהם. הוא בעיקר יכול לעזור לעסקים לשפר את המכירות וההמרות שלהם, לבנות מוניטין חיובי ולשפר את התדמית העסקית שלהם. כל שקל שאנו נוציא בקמפיינים בגוגל יניב לנו דברים טובים בטווח הקצר והארוך.

במאמר זה, נדבר על השפעות של הפרסום בגוגל על שיווק העסק. נציג את היתרונות השונים של פרסום בגוגל אדס, ונראה כיצד הוא יכול לעזור לנו להשיג את מטרות העסקיות שלנו.
בואו נתחיל.

הגדלת החשיפה למותג:

חשוב לדעת ולזכור, כל שקל שאנו מוציאים בשיווק שלנו, מייצר לנו חשיפה למותג.
כאשר אנו משווקים את העסק שלנו בגוגל אדס אנו בעצם מייצרים ומפעילים קמפיין חדש, בין אם בחרנו במטרת קמפיין של המרות, בסופו של דבר אנו חושפים גולשים חדשים לאתר ולעסק שלנו.
בקמפיינים חדשים על בסיס קהלים שלא ביקרו אצלנו באתר, גולשים יחשפו למודעות שיצרנו שבדר"כ יכילו את שם העסק, מוצרים / שירותים שלנו שבחרנו לפרסם, לוגו, תמונות וסרטונים.
הדבר יוצר חשיפה ומודעות למותג, שבסופו של דבר יכולים להניב לנו המרות.

כמובן שגם תוכלו לייצר קמפיין ייעודי וייחודי עבור הגדלת החשיפה למותג, אבל תמיד תזכרו שכל פרסום מייצר לנו חשיפה למותג, השאלה היא כמה רחבה אנו נרצה את החשיפה.

שיפור המכירות וההמרות:

כשאנו מפרסמים את האתר שלנו בקמפיינים בגוגל אדס, אנו תמיד נכוון לקהל יעד ולביטויים רלוונטים על מנת שנגיע לקהלים הנכונים.
וכשקהל יעד רלוונטי נחשף למודעה טובה ואיכותית הוא גם ילחץ עליה, בין אם הוא ראה אותה בתוצאות החיפוש לאחר שחיפש ביטוי מסויים אול לחלופין באתר שותף של גוגל שמציג מודעות ויזואליות ובין אם הוא ראה מודעת סרטון ביוטיוב, שנייה לפני שהסרטון שהוא רצה לראות התחיל לפעול.

אותם גולשים שלחצו על המודעה יגיעו אלינו לאתר ויתחילו לגלוש בין דפי האתר, המוצרים וכל מה שיעניין אותם בעצם.
במהלך הגלישה, הלקוח הפוטנציאלי עלול לבצע 1 או יותר מתוך 4 פעולות עיקריות באתר ולאחר מכן לעזוב:
1. לרכוש מוצר

2. להשאיר טופס פנייה

3. להוסיף מוצר לעגלה

4. לדפדף ולא לבצע שום פעולה

אם יש לכם מנהל קמפיינים מקצועי או ניסיון בפרסום, כנראה שאותו גולש שלא ביצע את ההמרה שרציתם נכנס לכם למשפך השיווקי, ואתם תציגו לו מודעות חדשות ודינאמיות שיהיו ייחודיות לו ולמוצרים או דפים שהוא צפה בהם באתר או הוסיף לעגלה עד שיבצע את ההמרה הרצויה.
אם אין לכם עדיין משפך שיווקי מקצועי שהופך גולשים באתר ללקוחות חדשים, תוכלו ליצור איתנו קשר.

עוד על הגדלת המכירות באמצעות גוגל תוכלו למצוא כאן

מהו משפך שיווקי?

משפך שיווקי הוא תהליך שבו לקוח פוטנציאלי עובר מהיכרות ראשונית עם מותג או מוצר ועד לביצוע רכישה. המשפך השיווקי בנוי משלבים, כאשר כל שלב מייצג מצב או רמת עניין שונה של הלקוח, זהו כלי חשוב לכל עסק או מותג שרוצה להגדיל את המכירות על ידי הבנה של השלבים השונים במשפך השיווקי, ניתן לפתח אסטרטגיה שיווקית יעילה שתסייע להוביל לקוחות פוטנציאליים לרכישה.

השלבים הנפוצים ביותר במשפך השיווקי הם:

מודעות: בשלב זה הגולש פשוט מודע למותג או למוצר. הוא לא בהכרח מעוניין בו, אך הוא מכיר אותו.

התעניינות: בשלב זה הגולש מתחיל להתעניין במותג או במוצר. הוא מחפש מידע נוסף עליו.

רצון: בשלב זה הגולש רוצה לרכוש את המוצר או השירות. הוא שוקל את היתרונות והחסרונות, ומחליט אם הוא מעוניין ברכישה.

פעולה: בשלב זה הגולש מבצע את הרכישה והופך ללקוח.

המטרה של משפך שיווקי היא להוביל את הלקוח הפוטנציאלי דרך כל השלבים עד לביצוע הרכישה.

בניית מוניטין

מוניטין הוא אחד הנכסים החשובים ביותר שיש לעסק, הוא נבנה לאורך הזמן ויכול לשמש אתכם לטווח הארוך.
הוא יכול לסייע לעסק למשוך לקוחות חדשים, לשמור על לקוחות קיימים ולייצר הכנסות רבות.


פרסום בגוגל יכול לסייע לנו לבנות מוניטין חיובי על ידי:

  • הצגת מידע מדויק ועדכני על העסק. מודעות בגוגל אדס יכולות להציג מידע חשוב על העסק, כגון שם החברה, כתובת, מספר טלפון, אתר אינטרנט ועוד. מידע זה יכול לעזור ללקוחות הפוטנציאליים להכיר טוב יותר את העסק ולקבל החלטה מושכלת אם לרכוש ממנו מוצרים או שירותים.
  • פרסום תוכן איכותי. מודעות בגוגל אדס יכולות לכלול תוכן איכותי, כגון טקסט, תמונות וסרטונים. התוכן יכול לסייע לעסק שלכם להציג את המוצרים או השירותים שלו בצורה אטרקטיבית ולהעביר מסרים חיוביים על העסק.
  • תגובות חיוביות של לקוחות. גוגל אדס מאפשרת לעסקים להציג תגובות חיוביות של לקוחות במודעות שלהם. תגובות אלו יכולות לסייע לעסק לבסס את המוניטין שלו כעסק אמין ומקצועי.

הנה לכם 3 טיפים לבניית מוניטין באמצעות פרסום בגוגל:

  • הקפידו שהמודעות שלכם יהיו מדויקות ועדכניות.
  • השקיעו ביצירת תוכן איכותי.
  • עודדו לקוחות לכתוב תגובות חיוביות על העסק שלכם.

שיפור התדמית העסקית

במידה ולעסק שלנו הייתה תדמית רעה בעקבות עבר שלילי מסיבות כאלו ואחרות, או שאנו רוצים לעדכן את הלקוחות שביצענו שינוי רציני באתר או בחנות הפיזית שלנו, נוכל לפרסם זאת באמצעות פרסום בגוגל אדס.
לכן אם נרצה להראות ולשדר לקהל הלקוחות שלנו, שמכירים אותנו, שהשתננו, יש בעלים חדשים, יש אתר חדש, שירות חדש ומקצועי יותר אנו נוכל לעשות זאת במודעות שלנו.
מה שיעזור ללקוחות שאיבדנו לתת לנו הזדמנות חדשה.
או שיעזור לנו להגדיל מכירות במידה והעסק שלנו היה בסדר גמור וביצענו לו שדרוג שהלקוחות פשוט חייבים לדעת כדי שיגיעו ליהנות ממנו.

השפעת פרסום בגוגל על שיווק מקומי


באמצעות הפרסום בגוגל אדס אנו נוכל לכוון את המודעות שלנו לאיזורים מאוד ספציפים על המפה.
לדוגמא, אם יש לכם מרפאת שיניים בחיפה, נוכל לקדם את האתר שלכם עבור גולשים שגרים בחיפה או אפילו מבקרים שם לעיתים קרובות.
אנו נוכל לבחור את כל הביטויים הרלוונטים, גילאים, מין ותחומי עניין ולמקד אותם רק על חיפה.

ניתן גם לפרסם את העסק בגוגל מפות, מה שיעזור לאנשים שמסתובבים או נוהגים באיזור להיחשף לעסק שלנו ולהכיר אותו כדי שאולי בקרוב, כשהם יצטרכו אותנו, הם יזכרו היכן אנו ממוקמים ויזכרו שאנו נוכל לעזור להם.

דבר נוסף ואחרון שתוכלו להשתמש בו בשיווק המקומי הוא Google My Business:
Google My Business היא תוכנה חינמית המאפשרת לעסקים ליצור פרופיל בגוגל, המוצג בתוצאות החיפוש ובגוגל מפות. הפרופיל כולל מידע על העסק, כגון שם, כתובת, מספר טלפון, שעות פעילות, תמונות ותגובות של לקוחות.

כך זה נראה:

תוכלו למצוא עוד על גוגל מיי ביזנס כאן

השפעת פרסום בגוגל על קידום אתרים SEO

פרסום בגוגל אדס עוזרת לנו לא רק לקדם את העסק ולהביא גולשים חדשים באופן ממומן אלא גם עוזרת לנו לקדם אותו אורגנית (SEO).

מה זה קידום אתרים אורגני SEO?


קידום אתרים אורגני זה קידום לאתרים שעוזר להם להגיע ראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל על ידי שיפור איכות האתר וחוויית המשתמש באמצעות כתיבת תכנים איכותיים ומקצועיים, שיפור מהירות האתר ועוד..


2 יתרונות פרסום בגוגל אדס שעוזרים לנו לקדם את האתר אורגנית:


1. כאשר אנו מזרימים תנועה של גולשים לאתר שלנו ואותם גולשים שוהים מעל זמן מסויים באתר, מבצעים פעולות כלשהן ובעצם מקבלים חווית משתמש טובה ומהירה מהאתר שלנו, גוגל מבינה שהאתר שלנו מעניין ואיכותי ומשפרת את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש האורגניות. זהו תהליך ארוך שלוקח לפחות מס חודשים.


2. כאשר אנו מזרימים תנועה לאתר אנחנו יכולים לנתח נתונים של כל דף ולהבין, איזה דף יותר מעניין, כמה זמן הגולשים שוהים באתר, איזה מוצר הם רוכשים או מוסיפים לעגלה הכי הרבה ועוד מגוון רחב של דברים שנוכל לבדוק באמצעות התנועה ששילמנו עבורה דרך גוגל אדס.

לסיכום:

לפרסום בגוגל אדס השפעות חיוביות רבות על שיווק העסק שלנו.
כשאנו יוצרים ומפעילים קמפיינים ומודעות איכותיות שמכוונות לקהל היעד הנכון, כל שקל שנוציא יתן לנו חשיפה לעסק שלנו. גם אם לא בהכרח קיבלנו את כמות ההמרות שרצינו ואפילו אם בכלל נקבל המרות - קורה דבר חיובי והוא שגולשים חדשים נחשפים ונכנסים אלינו לאתר.
הם רואים את השם שלנו, את המוצרים, שירותים ואולי אפילו נחשפים לעוד דפים, אם האתר מושך ומעניין.
אך כדי שבסופו של דבר כן תקבלו המרות ואת הכמות שאתם שואפים אליה, תצטרכו לעשות זאת באמצעות איש שיווק מקצועי שינתח לכם את הנתונים מהאתר, יבצע אופטימיזציות לקמפיינים ויעבוד על פי אסטרטגייה של משפך שיווקי איכותי.

6 השפעות חיוביות של פרסום בגוגל אדס על שיווק העסק

שי כהן, בן 31, נשוי + קטנציק חמוד להפליא.מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים