פרסום מודעת שיחות בגוגל - למי זה מתאים?

במאמר זה נסקור את מודעת השיחות של גוגל ונדריך אתכם צעד אחר צעד איך להקים מודעה כזו בחשבון הפרסום שלכם.

שי כהן
עודכן לאחרונה:
פרסום מודעת שיחות בגוגל - למי זה מתאים?

נשוי ואבא ל-2 ילדים מדהימים, חי ונושם פרסום ממומן ומנכ"ל חברת אס.אף.בי. דיגיטל מרקטינג בע"מ

פרסום מודעת שיחות בגוגל - למי זה מתאים?

הרבה בעלי עסקים מכניסים את רוב הכסף לעסק שלהם ממכירות טלפוניות, או לפחות אחוז גדול ונכבד ממנו. כשאנחנו יוצרים מודעה שמכוונת אנשים ישירות לשיחת טלפון אנחנו בעצם מביאים את הלקוח ישר אלינו לטלפון, איפה שעבור חלקנו זה המגרש הביתי שלנו ושם אנו יכולים להבטיח סיכוי גבוהה להמרת הליד לקנייה, במקום פשוט לשלוח אותו לאתר איפה שהוא עלול ללכת לאיבוד, לא להשאיר פרטים או לנטוש עגלה.

איש מכירות משוחח בטלפון

אז מה זה מודעות לשיחות בגוגל ואיך זה נראה?

מודעות לשיחות בגוגל הן סוג של מודעה בגוגל המאפשרת לבעלי עסקים לעודד אנשים להתקשר לעסק שלהם ישירות ממנוע החיפוש. המודעות מופיעות רק במכשירים שאפשר להתקשר מהם, כגון טלפונים חכמים וטאבלטים.

כשלקוח פוטנציאלי לוחץ על מודעה לשיחות, המכשיר של הלקוח מתקשר אוטומטית למספר הטלפון של העסק. זה מאפשר לעסקים ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים באופן מיידי ויעיל.

כך נראית מודעת שיחה בגוגל:

מודעת שיחות לדוגמא

איך לייצר פרסום מודעה בגוגל של טלפון?

על מנת שנוכל ליצור מודעת טלפון אנחנו צריכים ליצור קמפיין פרסום בגוגל אדס שלנו מאחד הסוגים הבאים:

לאחר שיצרנו את הקמפיין אנחנו מגיעים לעמודת המודעות,

לוחצים על הפלוס ובוחרים ליצור "Call Ad" (מודעת שיחה)

תהליך הקמת מודעת שיחה בגוגל אדס

בוחרים בקבוצת המודעות אליה אתם רוצים לשייך את המודעה וממשיכים להקמת המודעה.

ממלאים את המדינה שבה מס הטלפון שלנו רשום וממלאים את כתובת אתר האינטרנט שלנו, לא חובה אבל מומלץ.

הכנסת מספר טלפון בשדה

לאחר מכן מוסיפים כותרות שימשכו את הגולש להתקשר אליכם, יחד עם שם העסק שלכם ותיאור השירות שלכם.

לבסוף נגדיר את הפעולה שאנו רוצים לקבל מהמודעה.

בחרו באפשרות של שיחות ממודעות.

הגדרות מודעת שיחת טלפון

ברגע שהמודעה מוכנה נלחץ על פרסום ונחכה שהיא תאושר על ידי גוגל.

לאילו סוגי עסקים מודעת שיחות מתאימה?

מודעת שיחות בגוגל מתאימה לעסקים שמחפשים להגדיל את כמות השיחות שהם מקבלים.

הן יעילות עבור מגוון רחב של עסקים בכל תחום שניזון ממכירות ופגישות דרך הטלפון.
לדוגמא, נותן שירות עבור החלפת מצבר מעכשיו לעכשיו, הזמנת פורץ מנעולים מעכשיו לעכשיו, נהג מונית, רופאי שיניים, חברות תקשורת והרשימה לא נגמרת.


כמו שנאמר בתחילת המאמר, עיקר ההכנסה של הרבה בעלי עסקים היא ממכירות בטלפון, אם אתם לא ניזונים ממכירות בטלפון אין צורך שתייצרו מודעה שכזאת.
במיוחד אם רוב היום אתם לא זמינים לשיחות.

יתרונות:

  • יעילות: מודעות שיחות יכולות להיות דרך יעילה מאוד ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים. כשלקוח פוטנציאלי לוחץ על מודעת שיחות, המכשיר שלו מתקשר אוטומטית למספר הטלפון של העסק. זה מאפשר לעסקים ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים באופן מיידי ויעיל.
  • נוחות: לקוחות פוטנציאליים יכולים להתקשר לעסק שלכם בלחיצת כפתור באמצעות מודעת שיחות. זה יכול להיות יתרון חשוב עבור לקוחות פוטנציאליים שרוצים לקבל מידע או לבצע הזמנה באופן מיידי.
  • מתאים למגוון רחב של עסקים: ניתן להתאים את המודעות באופן אישי כדי לענות על הצרכים של כל עסק. ניתן להשתמש במודעות כדי לקדם מוצרים, שירותים, או אפילו אירועים מיוחדים.

לסיכום:

מודעות שיחות בגוגל הן כלי מתאים לקבלת כמות גדולה יותר של שיחות טלפון לעסק, שמהן תוכלו ליצור עוד מכירות ועוד לקוחות חדשים. אך אם זאת חשוב לדעת מה עדיף לכם ולעסק שלכם.
האם יש לכם זמן לענות למס' שיחות טלפון ביום?

האם יש לכם את הידע והיכולת למכור? או שעדיף שהמכירה תתבצע און ליין?

בדקו את השאלות הללו מול עצמכם ולאחר מכן תוכלו לדעת מה תהיה הבחירה הטובה יותר.

ב SFB מנהלים קמפיינים ממומנים ריווחיים בגוגל אדס עבור מגוון לקוחות בארץ ובעולם, החל מנותני שירותים המחפשים לידים באיכות ובכמות ועד לאתרי איקומרס המחפשים להגדיל את המחזור והריווחיות באתר.

לשתף זה לאהוב
פרסום מודעת שיחות בגוגל - למי זה מתאים?

נשוי ואבא ל-2 ילדים מדהימים, חי ונושם פרסום ממומן ומנכ"ל חברת אס.אף.בי. דיגיטל מרקטינג בע"מ

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים