במאמר זה נגלה לכם כיצד ניתן לשפר קמפיינים בגוגל באמצעות כללים אוטומטיים
אנחנו כל יום נכנסים לקמפיינים שלנו בגוגל ומחפשים דרכים לשפר, בין אם במילות המפתח שהגדרנו, מונחי החיפוש, בקהלים, להגדיל ביד או להנמיך ביד ועוד לא מעט נתונים שאנו עוברים עליהם מידי יום.
אז איך אנחנו יכולים לצמצם את זמן העבודה שלנו? או לפחות להקל עליה ולתת לגוגל להודיע לנו על שינויים שאנחנו נגדיר מראש באמצעות כללים אוטומטיים.
אז אם אתם עושים פרסום בגוגל בין אם בתקציבים נמוכים של מאות שקלים ביום או באלפי שקלים זה המאמר בשבילכם בשביל לדעת איך לשפר משמעותית את הקמפיינים שלכם ויחד עם זאת לחסוך זמן משמעותית בניהול הקמפיינים.
כשמם כן הם, כללים שנגדיר לגוגל בין אם ברמת הקמפיין, קבוצת המודעות, מילת המפתח, קהלים ועוד, ושיבצעו מה שנבקש מהם, ממה שגוגל מציע לנו בהגדרות בכללים. אפשר לבקש שישלח לנו מייל ברגע שכלל שהגדרנו מופעל וכמובן לבצע פעולה באופן אוטומטי.
לדוגמא:
נגיד שעלות הרכישה שאנו שואפים אליה היא 20 שקלים, אפשר להגדיר כלל אוטומטי שיעלה את הצעת המחיר עבור אותה מילת מפתח שמניבה לנו ב 15% במידה וב-7 ימים האחרונים אותו ביטוי הניב לנו עלות רכישה של 15 שקלים ופחות.
בצורה הבאה אנחנו לא מפספסים ביטוי שעובד לנו מעולה ומניב לנו המרות איכותיות בעלות המרה שאנחנו מרוצים ממנה אז למה לא שנגדיל את הביד בעוד 15%..
ניתן להגדיר כללים דרך הקמפיין ובהתאם גם ניתן להגדיר באזור בחשבון בו אתם נמצאים
יש לסמן את הרכיב הרצוי » ולאחר מכן עריכה » יצירת כלל אוטומטי
ניתן גם ללכת ללשונית בחלקו העליון של החשבון "כלים והגדרות" ותחת "פעולות גורפות" לחיצה על "כללים" תוביל אתכם לדף המתאים.
הגעתם לחלק בחשבון בו תוכלו לראות את כל הכללים שהגדרתם בקמפיינים שלכם.
כאן נתחיל להגדיר את הכללים אשר יעזרו לנו לנהל ולפקח על החשבון טוב יותר וכמובן גם לשפר אותו.
לחיצה על כפתור ה +
לאחר הלחיצה ייפתח לנו חלון עם מגוון אפשרויות הקשורות לבחירת הכלל הרצוי אותו אנו רוצים להגדיר שיופעל
לצורך ההדגמה כאן נבחר בכללים למילות מפתח
ניתן שם לכלל האוטומטי בכדי שנזהה אותו בכל פעם שיופעל
עכשיו נבחר איזו פעולה נרצה שיקרה ברגע שהכלל יופעל בהתאם למה שנגדיר אותו בהמשך – לצורך ההדגמה אבחר כאן בשליחה למייל
כאן אנו יכולים להגדיר איזה כלל שנרצה בהתאם לקמפיין שלנו וגם נוכל כמובן לכל קמפיין להגדיר כמה וכמה כללים שיעזרו לנו לנהל את החשבון.
בואו נגיד ואני מוציא בקמפיין זה 300 שקלים ביום וחשוב לי לעקוב אחר כל מילת מפתח במידה ויום הקודם שלה היא עברה את עלות הרכישה של מעל ל-35 שקלים
ניתן כמובן בתחילתו של כל קמפיין להגדיר מינימום של חשיפות או קליקים, הכל בהתאם לנפחי החיפושים של אותם מילות מפתח
כאן אגדיר כל כמה זמן אני רוצה לקבל התראה לדוא"ל שלי במידה והכלל יופעל עם מה שהגדרתי לו
לאחר מכן אגדיר את הדוא"ל אליו ארצה לקבל את הנתונים וההתראות
יש לא מעט כללים אוטומטיים שניתן להגדיר שיקלו עליכם, בסופו של דבר אתם תעשו מה שאתם רואים לנכון שיעזור לכם עם הקמפיינים שאתם מנהלים.