אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

תאריך:
עודכן לאחרונה:

ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה, במאמר זה נחשוף אותם ונדבר עליהם.

לשתף זה לאהוב
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מה זה קידום אתרים?

כיום, כל בעל עסק מבין את החשיבות של הרשת בתור זירה פרסומית. העובדה הזו מובילה לכך שאתר טוב הוא כמעט מוצר חובה עבור כל בעל עסק שמעוניין לפרסם את העסק שלו בצורה יעילה ולהגיע לקהל לקוחות כמה שיותר גדול ומדוייק. פרסום ברשת הוא תורה בפני עצמה, וכאשר אתם בונים אתר אתם צריכים לבנות אותו בצורה הנכונה כדי שהוא יגיע לרמת חשיפה גבוהה.


גם לאחר שהאתר שלכם כבר בנוי, חשוב לוודא שהתכנים שאותם אתם מעלים מגיעים לכמה שיותר לקוחות. שירותי קידום אתרים עוסקים בדיוק בתחום הזה והוא נועד לקחת אתרים שכבר קיימים ולתת להם את הדחיפה שתעזור להם להגיע לרמת חשיפה גבוהה במיוחד. בקידום אתרים נעשה שימוש במספר שיטות שכולן נועדו להגביר את רמת החשיפה של האתר, כמו כן את כמות הכניסות לאתר וכמובן הגדלת מספר הלקוחות.
לפניכם כמה מהשיטות הללו:

שירותי קידום אתרים:

1. מהירות

גולשים באתרי אינטרנט נותנים משמעות רבה למהירות שבה האתר פועל. האתר חייב לפעול בצורה מהירה כדי שהגולשים ימשיכו את הגלישה בו, ובנוסף אתר שלא עובד מהר לא יתועדף בתוצאות של מנועי החיפוש השונים (ובעיקר של גוגל). כדי לוודא שהאתר שלכם פועל בצורה מהירה עליכם לדאוג כבר בעת הבנייה שלו לבנות אותו בצורה נכונה כדי שהוא ירוץ מהר.

לאחר שהאתר בנוי ואתם אלו שמתפעלים אותו עליכם לוודא שהקבצים שאתם מעלים לא פוגעים במהירות האתר. מידי פעם מומלץ להיעזר באיש מקצוע שמומחה בבניית אתרים שיעזור לכם לוודא שאין עומס על האתר שלכם.

לדוגמא: המון בעלי אתרים שאינם מתמחים בבניית אתרים או קידום אתרים אורגני, מעלים תמונות ישירות מהמחשב ללא כל בדיקה של התמונה בין אם באיכות שלה וכמובן בגודל הקובץ עצמו.

גודל של תמונה שמועלית לאתר צריכה להיות פחות מ 100KB! במידה ועברתם את זה בקצת בואו לא נבכה על כך, אך כשאני מקבל לקוחות חדשים ובודק את קבצי המדיה שבאתר אני מגלה שישנם תמונות בגדול של יותר מ 3MB!!

גודל תמונה שכזה מאט את האתר משמעותית, פוגע בחווית המשתמש והתוצאה היא גולשים שנוטשים את האתר.

זוהי רק דוגמא אחת קטנה אך חשובה לאיך ניתן לשפר את מהירות האתר שלכם ולא משנה באיזו פלטפורמה היא נמצאת.

2. מילות מפתח

אחד הכלים שחשוב לעשות בהם שימוש הוא מילות מפתח. המילים הללו נועדו לוודא שחיפוש של העסק או המוצר שלכם יובילו את הגולש דווקא אל האתר שלכם. בעזרת מספר כלים כגון: מחקר מילות מפתח מקיף על כל האתר, מחקר מתחרים ועוד.. תוכלו להגיע אל מילות המפתח הנכונות.

3. תוכן + אופטימיזציה

כאשר אנחנו ממשיכים להעלות תוכן לאתר יש לשים לב לדרך שבה עושים זאת. ישנם מצבים בהם מעלים תוכן לאתר בין אם מוצר או מאמר לבלוג, אך לא שמים דגש על ריווחים נכונים בין פסקאות, תגיות מתאימות בכותרות ועוד.

אם אתם לא יודעים איך לעשות זאת מומלץ להיעזר בשירותי קידום אתרים שיכולים לדאוג לכם להכל בהתאם לחבילה שתרכשו.

4. קישורים

בניית פרופיל קישורים איכותי לקידום של האתר שלכם הוא אחד הדברים החשובים (התוכן כמובן יותר חשוב וזו דעתי) לצורך קידום של האתר בצורה מהירה יותר מאחרים.

קישור = המלצה. לדוגמא: אני שי המלצתי לחבר שלי על מישהו מהתחום שלי שאני מכיר ויכול לעזור לו בבעיה שלו ולתת לו שירות.
כנ"ל גם בקידום אתרים. לדוגמא: אתר של בעלי מקצוע מכיל בתוכו מאמר איכותי שבתוכן המאמר ישנו לינק המפנק לאתר שלכם בביטוי של המותג/בביטויי המפתח שעליו מקדמים את המאמר.

איך שירותי קידום אתרים עוזר לי?

קידום אתרים נועד בדיוק כדי לפתור את הבעיות הללו. יחד עם מומחה הקידום תשפרו את מהירות הגלישה של האתר, תוודאו שכל הפרטים בו רלוונטיים ותהפכו את הנראות של האתר למושכת ואטרקטיבית. עם קצת מאמץ האתר שלך יהפוך להיות בדיוק מה שרצית.

לסיכום:

אתר לעסק הוא לא סוף הסיפור. מלבד העובדה שחשוב להקפיד שהאתר יהיה כמה שיותר מעודכן ומושך, חשוב לוודא שהוא עובד בצורה מהירה ושלקוח שנכנס לאתר גם מרגיש בנוח לגלוש בו. בסופו של דבר חווית המשתמש של הלקוח היא זו שתקבע האם הוא ימשיך לגלוש באתר שלכם או לא. בנו אתר איכותי והקפידו לקדם אותו על פי ההנחיות שראיתם כאן.

אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים