SFB Digital Marketing

קידום אתרים
אורגני בגוגל

Success stories

סיפורי הצלחה

גלו מדוע עשרות עסקים וחברות בחרו לעבוד איתנו

ב SFB התוצאות מדברות בעד עצמם.
רוצים לככב גם בטופ 3 ולקבל תנועה איכותית לאתר שתגדיל לכם את המחזור והרווחיות?

ביטויים בטופ 3

ספסל עץ

כסא בר ראטן

מכתבה

מדף תלייה

מדף בוצ׳ר

שידת עץ עץ מלא

ביטויים בעמוד ה-1

כורסא ראטן

כורסא זוגית

ספסל במבוק

קונסולה קטנה

ביטויים בטופ 3

גנרטורים

קומפרסורים

מכסחת דשא

כלי גינון

פותח סתימות

מכונת פוליש

מקדח יהלום

ציוד נקיון

מגפי עבודה

ביטויים בעמוד ה-1

כלי עבודה

סולמות

מסור שולחן

מערבל בטון

קידום אתרים אורגני בגוגל לסלולארי לי

ביטויים בטופ 3

מעבדת טלפונים הוד השרון

איזה אייפון לקנות

מעבדת תיקונים בהוד השרון

אייפון מומלץ

מעבדת סלולר הוד השרון

ביטויים בעמוד ה-1

טלפונים למבוגרים

תיקון מסך אייפון 11

החלפת מסך אייפון 13

חנות טלפונים הוד השרון

מסך אייפון 12 פרו מקס

החלפת מסך אייפון xr

החלפת מסך אייפון 11 פרו

תיקון מסך אייפון 14

ביטויים בטופ 3

רישיון לאופנוע חוצות המפרץ

רישיון לאופנוע חיפה

רישיון לאופנוע קריות

רישיון אמבולנס

בית ספר לנהיגה חיפה

בית ספר לנהיגה בקריות

ביטויים בעמוד ה-1

רישיון לאופנוע

רישיון c1

מורה נהיגה בקריות

רישיון a1 אוטומט

רישיון לסמיטריילר

רשיון e

ביטויים בטופ 3

קורס הכנה ללידה בזום

איך נראית פתיחה בהריון

ביטויים בעמוד ה-1

לידת מים

רשימה לחדר לידה

ריבוי תנועות עובר

לידת מים

קורס הכנה ללידה אונליין

קידום אתרים אורגני ופרסום בגוגל למנעולן

ביטויים בטופ 3

מנעולן בראשון לציון

טפט לדלת פלדלת כולל התקנה

שכפול מפתחות ראשון לציון

שכפול מפתח לרכב עד הבית

מנעולן רכב בראשון לציון

מנעולן לעסקים

ביטויים בעמוד ה-1

שכפול מפתח כפר סבא

שכפול מפתח לרכב בפתח תקווה

החלפת ידית רב בריח

שכפול מפתח לאוטו

שכפול מפתח רכב

מנעולן חירום

ביטול קודן לרכב מחיר

ביטויים בטופ 3

השקעות נדלן בארהב

מה זה llc

השקעות נדל"ן קטנות

ביטויים בעמוד ה-1

נדלן בארהב

השקעה בארצות הברית

טייטל

קידום אתרים אורגני בגוגל לאילוף כלבים עם מאיה

ביטויים בטופ 3

מאלפת כלבים

כלב מפוחד

ביטויים בעמוד ה-1

קליקר

כמה עולה כלב

כלב נושך

מחיר אילוף כלב

ביטויים בטופ 3

מחמם מגבונים

ארגונית לשידת החתלה

כמה עולה מטפלת לתינוק

אמבטיה קטנה לתינוק

סטריליזטור מומלץ

ביטויים בעמוד ה-1

רשימת קניות לתינוק שנולד

כרית הנקה מיננה

כיסוי לשקע חשמל

כסא בטיחות לתינוק מומלץ

מושב בטיחות מומלץ

ביטויים בטופ 3

מאיזה גיל מותר לשבת מקדימה

סטריליזטור מומלץ

משחת החתלה מומלצת

הליכון לתינוק מאיזה גיל

מיטת מעבר עד איזה גיל

ביטויים בעמוד ה-1

איזו פיקס

מייבש בקבוקים

הליכון ישיבה

שק שינה לתינוקות

סוגי מוצצים

SEO

קידום אורגני בגוגל

מקור התנועה הגדול והאיכותי ביותר שיביא יותר תנועה ויותר לקוחות לאתר שלך הוא דרך הקידום האורגני (SEO).זהו שם כולל למגוון פעולות שמטרתן לדרג את האתר שלך בראש תוצאות החיפוש לקהל היעד שלך.

לתיאום שיחה
לתיאום שיחה
Platforms
Platforms
SEO

מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO)?

תתארו לכם שאתם נמצאים בקניון הכי גדול בעולם ומתוך כל החנויות שמציעות בדיוק את אותם השירותים אתם מנסים לבלוט.

בעזרת מגוון פעולות אופטימיזציה שניתן לעשות באתר כדי לעזור למנועי החיפוש (גוגל בעיקר) להבין שהמידע הרלוונטי אותו מחפשים הגולשים נמצא אצלנו באתר נוכל לבלוט.

מה זה אומר בשבילנו?
זה אומר שבשביל שנתברג בראש תוצאות החיפוש אנו צריכים לעשות מגוון פעולות

שביניהם – תוכן רלוונטי לקהל היעד עם ערך לגולש, תגי HTML, אלטים לתמונות, היררכייה נכונה, קישורים חיצוניים ועוד פעולות שנפרט עליהם בהמשך הדף..

יצירת קשר
יצירת קשר
עגליס
רשת רפאלו
גט לק
באבקום סנטרס
גלובס
ניקלס
הבית של עידה
VY
abuyenov
בוקה בוקס
דנטל פרו
העץ הנדיב
טום האוס
אינוקאפ
גולן קפיטל
המכולה
תעופה נבונה
בולקיפינג
כרמל תחבורה
גט פאקינג
ברומו עיצובים
לילו תכשיטי יהלומים
גט מובינג
ווב אקדימיקס
גרינן מיקס
אקספרטס
סונגאובן
ניר אידלמן
לאקן
קרן דניס
סקירטלי
אניספלד
ונטעת
תמרה צמחי מרפה
פולק כלי עבודה
סנדפאל
Our Numbers

Powering Growth Through Numbers

Online sales
00M
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
4
+

במכירות אונליין

Markets
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1
+

שנות ניסיון

Experience
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1
+

שנות ניסיון

Media budgets
0M
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
5
+

תקציבי פרסום במדיה

שי כהן מנכל
Meet the Founder

מי שמוביל את הסוכנות מבין מה מותגים צריכים.

שי כהן, מייסד ומנכ"ל SFB Digital Marketing.

חי ונושם אתרי איקומרס, שופיפיי ווקומרס ועוד כבר מעל ל-10 שנים, עם התמחות בבניית אסטרטגיות פרפורמנס מבוססות דאטה עבור מותגים, חברות וסטרטאפים בארץ ובעולם.

הקים את SFB מתוך מטרה ברורה:
לבנות סוכנות ממוקדת תוצאה - כזו שמבינה תקציבים, יודעת לפרש דאטה, ומנהלת מהלכים פרסומיים שמייצרים ROAS מדויק ולא קליקים לשם הדו"ח.

שי מוביל אישית את הכיוונים האסטרטגיים של הלקוחות המרכזיים שלנו, שותף מלא לתכנון ולחשיבה מאחורי כל מהלך, ולא עוזב אף קמפיין עד שהוא מביא תוצאה.

אם אתם מותג שמחפש שותף פרפורמנס אמיתי - לא רק סוכנות שתנהל לכם את התקציב -
אתם תרגישו את ההבדל כבר מהשיחה הראשונה.

לקביעת פגישה
לקביעת פגישה
SEO

למה דווקא קידום אתרים בגוגל?

קידום אתר אורגני (SEO) זהו אחד מאפיקי ההשקעה הכי טובים לעסק שלכם שיש כיום לעולם השיווק להציע עם מיליוני חיפושים בגוגל ישראל שרק מחפשים את המוצר או השירות ואת המידע שיש לעסק שלכם להציע.

בין אם אתה עסק קטן או גדול לכל אחד הקידום האורגני מתאים במידה ועושים את הקידום בצורה מקצועית.

פלטפורמת השיווק הזו תתן לנו חשיפה אפקטיבית לקהל מדויק בשל ומוכן לקנייה ובנוסף תאפשר לנו להכיר יותר טוב את הרגלי הצריכה של הלקוחות שלנו ולבלוט במקום הנכון.

אנחנו ב SFB דוגלים בקידום איכותי ומקצועי לפי אסטרטגיה שמותאמת אישית על פי המטרות אותם קבענו בתחילת הדרך כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בשביל העסק שלך.

לקביעת פגישה
לקביעת פגישה
קידום אתר שופיפיי
מוכנים לקחת את
המותג שלכם לשלב הבא?
השאירו פרטים
השאירו פרטים
052-5887718
Testimonials

לקוח, מה הוא אומר?

תג וי כחול
star
star
star
star
star

שי הוא מקצוען אמיתי. עבדתי עם לא מעט מנהלי קמפיינים וזו הפעם הראשונה שאני יודע שהכל מנוהל ומטופל ברמה הגבוהה ביותר, כמעט בלי מעורבות שלי. התוצאות מרשימות בכל קנה מידה, בכמות המרות, עלויות המרה ובעיקר בגידול בכמות התנועה האיכותית לאתר. מנהל הקמפיינים הכי טוב שאני מכיר.

Udi

Owner at KATOM QUALITY PRODUCS LTD

תג וי כחול
star
star
star
star
star

מקצוען אמיתי! תמיד זמין, תמיד במעקב אחר הפעילות בעסק, ובכלל בחור חיובי, שמח שפעילות קידום האתר והעסק בידיים טובות ומקצועיות אלוף

Tamir

Owner at Superlocksmith

תג וי כחול
star
star
star
star
star

אם אתה מחפש איש שיווק מקצועי, בעל ידע מקצועי רחב, ושיהיה לך באמת נעים לעבוד מולו, אנחנו יותר ממליצים לפנות לשי. מעבר לקידום העצום ששי הביא לעסק שלנו, בכל פלטפורמה גוגל, פייסבוק ואינסטגרם, שי גם טרח וידע ולכוון אותנו בתחומים אחרים הקשורים לעסק שלנו ושתרמו לקידום את העסק שלנו לא פחות.אם אני רוצה לתאר את התקשורת מול שי בכמה מילים, אז לפני פגישה עם שי אני מרגיש כאילו אני נפגש עם בעל העסק שלי.

Victor

Owner at VY

תג וי כחול
star
star
star
star
star

שי מקצוען אמיתי, מאסטר בכל מה שקשור לשיווק בדיגטיל מ- seo, ppc בגוגל וגם בפייסבוק. התקשורת עם שי פתוחה והזמינות שלו לפעמים מפתיעה אותי. תענוג גדול לעבוד איתו! אם אתם רוצים לעשות טובה לעסק שלכם בצד של השיווק הדיגטלי קחו את שי!

Mor

Digital Manager at Sand Pal

תג וי כחול
star
star
star
star
star

התחלנו עם שי קידום ממומן ומהר מאוד העברנו לשי גם את הקידום האורגני שלנו.מצאנו אדם יסודי ברמות מטורפות, חד, לא מוותר על הפרטים הקטנים ויודע לעבוד עם יעדים בשונה ממקדמים אחרים שלצערי נכווינו מהם.אין פתרונות קסם. יש עבודה יסודית עם הצלחות קטנות בדרך והצלחה אחת ענקית לאחר תקופת זמן. מומלץ בחום.

Oz

Owner at GoGood

תג וי כחול
star
star
star
star
star

מומלץ בחום, שי אלוף בתחום שלו ועזר לי לשנות את התוצאות של הקמפיינים הפרסומיים בצורה דרסטית, תוך הסבר ברור ומפורט כדי שאוכל להמשיך לנהל זאת בכוחות עצמי.

Sima

Digital Manager at Greenmix

תג וי כחול
star
star
star
star
star

חברת פרסום מעולה, שי הבעלים וענת דואגים לעשות עבודה וחקר קבוע לגבי מיצוי תוצאות מקסימליות מהתקציבים

 yarden elhadad

Owner at Yclean

תג וי כחול
star
star
star
star
star

עובדת עם שי כבר תקופה, תמיד זמין ונותן מענה מקצועי ומהיר.
מעבר לניהול הקמפיינים, מסביר לי מה עומד מאחורי המספרים ועוזר לי לראות את התמונה העסקית בצורה ברורה.
שירות אמין, יחס אישי וסבלני ואני מרגישה שיש על מי לסמוך.
מרוצה מאוד!

Ziv

Owner at Skirtly

תג וי כחול
star
star
star
star
star

אנחנו מרוצים!
עושים את העבודה כמו שצריך, זמינים תמיד לכל בקשה/בעיה
שי בחור קסם !

Yarden

Digital Manager at Tom-House

הסיבות שבעלי אתרים בוחרים לעבוד איתנו

מוכנים לקחת את
המותג שלכם לשלב הבא?
השאירו פרטים
השאירו פרטים
052-5887718
Collaboration

מה קורה אחרי שהתחלנו? ככה נראה שיתוף פעולה רציני.

לקוחות אצלנו לא "מרגישים שיש עבודה" – הם רואים אותה.
אנחנו מספקים לכם שליטה, שקיפות וקצב עבודה שמתאים למותגים שמודדים תוצאה.

השאירו פרטים
השאירו פרטים

נתונים בלי רעש

אנחנו מחוברים לכל מערכת — Google, Meta, GA4, CRM — כדי שתוכלו לדעת מה עובד ומה לא.
אין ניחושים. רק ניתוח שמוביל להחלטות.

עבודה מול אנשי ביצוע – לא מול נציגים

אתם בקשר ישיר עם מי שמנהל את הקמפיין בפועל.לא מוקד שירות. לא "מנהל לקוח". רק מי שיודע, עושה, ומביא תוצאה.

גישה יומיומית לוואטסאפ ייעודי

אנחנו זמינים בצ'אט משותף. אתם לא צריכים לחכות למייל או לפגישה . יש קשר ישיר עם הצוות.

דאשבורד מותאם אישית LIVE

אתם מקבלים מערכת ניטור חיה. כל קליק, כל המרה, כל שקל – מדווח בזמן אמת.לא פעם בחודש. לא עם עיכובים.

עדכונים שוטפים עם תובנות, לא רק נתונים

מעבר לדוחות מסודרים, תמצאו אצלנו ניתוחים, רעיונות, המלצות והבנות עסקיות.כי בסוף זה לא רק פרסום — זו אסטרטגיה.

תהליך העבודה בקידום אתר אורגני?

איפיון ובניית אסטרטגיה
לכל עסק יש מטרות שונות ומס' דרכים בכדי להגיע ליעדים, עוד לפני שאנחנו מתחילים אנחנו רוצים להבין ביחד איתך את המטרות ולהכיר את הדרך הטובה ביותר בשביל היעדים של העסק שלך

אנחנו נבנה אסטרטגייה ונייצר מתודולוגיה מסודרת שלפיה נפעל בהתאם לתכנון הכללי כדי שתוכל להבין את המשמעות של כל פעולת קידום שנעשית.

דוגמא בתוצאות החיפוש

שי כהן

Head Of Marketing | CEO

חלק מהפעולות שמבצעים בקידום אורגני

מחקר מילות מפתח:

זהו החלק שבו אנו מבצעים מחקר מקיף אך מדויק כדי להבין מהם השאילתות אותם מחפשים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שיביאו להשגת היעדים שלכם באתר.

חלק מהתהליך מתבצע יחד עם הלקוח, שבו אנו נבין ביחד מהם הנושאים שמעניינים את הלקוחות ואיך אנחנו יכולים לתת להם ערך, שיגרום להם להגיע לעוד לקוחות פוטנציאלים בעזרת גוגל.

אחד השלבים החשובים ביותר שבו אנחנו נכיר ונבין את הקהל שלך ומה מעניין אותו ונוכל להתמקד במה שחשוב.

אופטימיזציה לאתר:

אופטימיזציה למנועי החיפוש זהו חלק ניכר מתהליך הקידום וזהו תהליך מתמשך כדי להשאיר אותך בקדמת הבמה ומעל המתחרים שלך, חלק מסוגי האופטימיזציה מפורטים בהמשך..

מהי אופטימיזציה בקידום אתרים בגוגל?

ישנם שני סוגים:

ON-PAGE

כאן גוגל בעצם מסתכלת על הדף שעליו עושים אופטימיזציה ובעצם על כל מה שנעשה בתוך האתר שלך כמו כותרות אלטים היררכיית התוכן שלך ועוד.

OF-PAGE

גוגל מסתכלים על כל מה שקורה מחוץ לאתר שלך, מי ממליץ עליך ומי שולח את הגולשים שלו לאתר שלך, בין אם באופן ישיר או עקיף דרך קישורים חיצוניים מאתרים אחרים שמפניים אל האתר שלך, אזכורים ברשתות חברתיות ועוד….

הרבה מאוד פעמים אנשים שוכחים שהמיקוד הנכון הוא אופטימיזציה של האתר אינה עבור גוגל אלא עבור הגולשים/לקוחות שלכם.

שמייצרים תוכן כדי להתברג גבוה במנוע החיפוש, כל מה שצריך לחשוב זה מה הגולש מחפש ולא מה גוגל חושב, מה הוא יחפש בגוגל ואיך אני יכול לעזור לו עם המידע הכי מדוייק שיענה לו על השאלה/הצורך שלו ואיך אנו מעבירים לו את המידע הכי מקצועי ונכון לגולש.

ברגע שנשים את הגולש במרכז העניינים באסטרטגיית שיווק התוכן שלך, ולא את גוגל התוצאות לא יאחרו להגיע ונוכל להתברג במקומות הראשונים במנוע החיפוש.

הכרת המתחרים שלך:

בדיוק כמו שהזכרנו קודם לכן, הקניון הגדול הזה שבו אתה מנסה לבלוט משאר העסקים, זוכרים?

בשביל לבלוט צריך להכיר את המתחרים ולהבין מה הם עושים ומה עובד יותר טוב ומה עובד פחות טוב.

אחד הדברים החשובים הוא לזהות איזה פעולות גורמים למתחרים שלך לבלוט ומהם החסרונות שלהם ובכך נקבל תמונת מצב ונדע את הפעולות אותם נצטרך לבצע כדי שנעקוף את המתחרים שלך.

נבין את החוזקות שלך אל מול המתחרים ונדע איפה אנחנו רוצים להיות מקדימה.

מעבר לביטויים אותם נחליט לקדם בעקבות המחקר יש לקחת בחשבון שעוד המון ביטויים הקשורים אליהם יתקדמו גם הם, המחקר נותן לנו את השביל למדידת התוצאות אותם אנו רוצים למדוד לפי הביטויים שאותם נקדם בגוגל.

התאמת האתר לגוגל בעניין הטכני

בוחנים את הבעיות באתר בעניין הטכני ומתאימים אותו לגוגל (יותר נכון לגולשים) בהתאם:

נסתכל על כל האתר ובודקים שהוא בנוי נכון למנועי החיפוש וללא שגיאות הפוגעות בביצועי האתר והן בחווית המשתמש.

חלק מהשגיאות שעלולות להשפיע על הקידום האורגני

אינדוקס דפים וזחילה של העכבישים לאתר

  • אינדוקס דפים וזחילה של העכבישים לאתר, מה זה אומר? – נבצע סריקה מלאה של האתר ונבדוק שלגוגל קל להגיע לכל כתובות האתר שלך ושאין שגיאות שמונעים ממנה לאנדקס או לזחול לדפים מסוימים במנוע החיפוש ולהציג אותם.

ראשית יש להבין שהכלי היחיד שבו תראו את כל שגיאות האתר מבחינת עונשים ופעולות שיש לבצע הוא google search console

בנוסף יש כלי שאנחנו משתמשים בו scremming frog המאפשר סריקה של כל האתר

עלות הכלי – £149.00 לשנה.

בנוסף יש אופציה לסרוק את האתר ללא עלות עד 500 דפים.

מהירות טעינת האתר שלך

השניה שהגולש לחץ על הקישור לאתר שלנו ועד רגע שהאתר עלה הוא זמן קריטי משום שאם הזמן ארוך מידי אנו עלולים לאבד את הגולש! מהירות האתר מושפעת ממספר גורמים שונים ניתן לקרוא על כך בהרחבה על איך ניתן לשפר את זמן טעינת האתר שלך

סכמות לתצוגה עשירה במנועי החיפוש

כדי לבלוט יותר במנועי החיפוש ולהגדיל בכך את שיעור הקליקים (CTR- click through rate) ולנצל שטח "נדל"ן" במנוע החיפוש, לשם כך עוזרים לנו הסכמות להציג בצורה טובה את מידע למשתמש עוד במנוע החיפוש (גוגל) כדי לגרום לו להיכנס לאתר שלנו.

התאמה למובייל

לא צריך לספר עד כמה זה מתבקש שכל אתר שבאוויר יהיה מותאם למובייל שכן מעל 70% נמצאים בנייד וזהו חלק משמעותי ביותר לדירוג האתר.

היררכיית האתר

היררכיית אתר נכונה תורמת הן לגולשים לנווט באתר והם למנועי החיפוש לסרוק אותו בצורה קלה ההיררכיה שבאתר קריטית לדירוג האתר, חלק ממבנה והיררכיית אתר נכונה זהו מבנה שבו הגולש יכול לנווט באתר בצורה קלה ויכול להגיע לכל מה שהוא מחפש באתר, מבנה אתר טוב גם עוזר לגוגל לסרוק את האתר שלך בצורה יותר יעילה.

קישורים פנימיים

זהו בעצם קישור שמפנה לעמוד אחר באתר שלכם, הם תורמים לחווית המשתמש, משפרים את זמן השהייה באתר, עוזרים לגוגל לסרוק את האתר בצורה יעילה יותר

ויש עוד המון כמובן כחלק מאופטימיזציה לאתר שאינה נגמרת לעולם ותמיד יש מה לשפר, תחשבו על כך שהמתחרים שלכם גם מבצעים גם פעולות כדי לשמור על הדירוג שלהם והאתר שלך צריך תמיד להישאר בפרונט.

דף 404

כנראה אחד הדפים החשובים באתר לקידום אורגני, זהו קוד שגיאה שמציג השרת ברגע שהוא לא מוצא את העמוד באתר אותו חיפשת,המטרה היחידה בדף כזה היא שגולשים לא ינטשו אלא ימשיכו לגלוש באתר לאחר קבלת השגיאה הזאת.

קישורים חיצוניים ו off page

בעצם אומר כל מה שקורה מחוץ לאתר שלך, החל מקישורים שמפנים לאתר שלך ועד כמה הם באמת איכותיים ולא ספאם וכן רלוונטים לעסק שלך, רשתות חברתיות, קידום ממומן ביקורות גולשים ועוד.

מדוע קישורים חיצוניים חשובים לקידום אתרים?

בדיוק כמו בעולם האמיתי שחבר שלך ממליץ לך על עסק אותו הדבר קורה ברשת האינטרנט שקישור מפנה לאתר שלך זה נקרא "קישור חיצוני" ככל שנקבל קישורים חיצוניים איכותיים רלוונטים ובעלי סמכות לתוכן אותו אנו מתמקדים בו באתר, כך גוגל מבין שהאתר שלך פופולרי ואיכותי.

תוכן - אחד הפרמטרים החשובים לקידום אתרים אורגני

ראשית חשוב להבין שמבחינת גוגל הדרך ההגיונית לרוב שבה היא יכולה לקבל את הרושם שמדובר בתוכן איכותי הן על ידי זמן השהייה באתר שלך.

תוכן זאת הדרך שלך להגיע ללקוחות פוטנציאליים על ידי העברת מידע רלוונטי לשאילתת החיפוש שלהם.

מהו תוכן איכותי?

תוכן איכותי זהו תוכן שיהיה רלוונטי לגולש בהתאם לשאילתת החיפוש שלו ויענה על מה שהוא חיפש זה בתשובה קצרה מהו תוכן איכותי.

תוכן איכותי זהו תוכן שנכתב בצורה מקצועית ללא שגיאות כתיב ובדקדוק ועל ידי איש המקצוע עצמו או כותב תוכן שעשה מחקר על נושא התוכן.

אז כמה מילים צריך כדי להתברג בטופ?

ישנם דפים עם 500 מילה שמקום הראשון בביטוי מסוים אך במקום השני והשלישי התוכן שם עובר את רף ה 1000 בקלות, חשוב להבין פה כמה דברים בנוגע לזה גוגל מציג לגולש במנוע חיפוש את התוצאה הכי רלוונטית שהוא מחפש שתענה לו על השאלה/חיפוש/עניין באותו הרגע ולכן במקרים מסויימים איכות התוכן חשובה אך לא רק כי היא נכתבה על ידי פרופסור לכתיבה אלא עוד ממחקר ממוקד שביצעת מראש כדי למקד את ביטויי המפתח שקידמת כדי לענות לגולש על כך.

מסקנה – איכות התוכן חשוב לא פחות מכמות התוכן!

בסופו של דבר התוכן מיועד לגולש ולא לגוגל ואתם צריכים תמיד לחשוב האם זה מספיק טוב ועונה על הצורך או השאלה שהעליתם במאמר והאם היא ברמה שהגולש יישאר ויקרא את כולה או אחרי כמה מילים יבין שזה לא המקום לחפש ויצא.

תגית אלט (Alternative)

בכל תמונה שמעלים לאתר יש לשים אלט (תגית ALT מגיעה מהמילה Alternative) המשקף את מה שנראה בתמונה (ולא לא את המילת מפתח שאתם מנסים לקדם), ראשית כל זה בשביל נגישות וגם למנוע החיפוש שסורק את האתר לצורך הבנת תיאור התמונה. תמונה גם היא מוצגת במנועי החיפוש ומקודמת בגוגל.

במערכת הניהול וורדפרס זה מייושם באופן מאוד פשוט ברגע העלאת התמונה יש ללחוץ על התמונה ומצד שמאל בתפריט יהיה לכם שדה "טקסט אלטרנטיבי" ושם אתם שמים את תיאור התמונה שלכם.

תגית Title (כותרת)

זוהי כותרת שמוצגת במנוע החיפוש ביחד עם הדיסקריפשין – זה אחד הכותרות החשובות ביותר לצורך הנעה לפעולה כדי לגרום לגולשים להיכנס לאתר שלך.
הטייטל חייב להיות סופר רלוונטי לתוכן הדף שאליו מועבר הגולש – אחרת זה פוגש גם בחווית המשתמש וכנראה שהגולש ינטוש את הדף וכך פוגע לך בקידום הדף.

יחד עם כל הפעולות שהסברנו כאן צריך להבין שקידום אתרים אורגני הוא מעטפת שלמה של פעולות שיש לעשות כדי להתברג בראש התוצאות, ביצוע שיפורים ובקרה על האתר כל הזמן בכדי לעקוב אחר ההתקדמות של הקידום ולמקסם את התוצאות. עם האסטרטגיה הנכונה והגדרת מטרות ניתן לגרום לכל אתר לבלוט.

Blogs

עלה לבלוג לאחרונה

שגיאה 404 כל מה שצריך לדעת (Error 404)

כדי להבין מהי השגיאה הנפוצה ביותר באתרים, 404 חשוב לנו להבין איך האינטרנט עובד. גלו במאמר את כל מה שצריך לדעת על 404

SEO
June 16, 2025

מחקר מילות מפתח - המדריך השלם

במאמר זה נדבר על החשיבות של שימוש נכון במילות מפתח על מנת לוודא שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם מודעים לקיומו של האתר שלכם

SEO
June 16, 2025

מה זה קנוניקל?

בעלי אתר לעסק ועדיין לא יודעים מה זה קנוניקל? כנסו למאמר

SEO
June 16, 2025

מה זה SEO ולמה האתר שלי צריך את זה?

מה זה SEO? אנחנו כאן כדי לעשות עבורכם סדר במונח הזה שכל בעל עסק שומע שהוא זקוק לסוג הקידום הזה.

SEO
June 16, 2025