קידום אתרים אורגני לעסקים

מקור התנועה הריווחי ביותר

מקור התנועה הגדול והאיכותי ביותר שיביא יותר תנועה ויותר לקוחות לאתר שלך
הוא דרך הקידום האורגני (SEOׂ).
זהו שם כולל למגוון פעולות שמטרתן לדרג את האתר שלך
בראש תוצאות החיפוש לקהל היעד שלך.

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים עכשיו
תוכן עניינים
לפני התחלה של כל השקעה לטווח הארוך חשוב לקרוא בעיון את הנושא
אנו כאן לשירותכם בכל שאלה

מה זה קידום אתרים אורגני (SEO)?

תתארו לכם שאתם נמצאים בקניון הכי גדול בעולם ומתוך כל החנויות שמציעות בדיוק את אותם השירותים אתם מנסים לבלוט.

בעזרת מגוון פעולות אופטימיזציה שניתן לעשות באתר כדי לעזור למנועי החיפוש (גוגל בעיקר) להבין שהמידע הרלוונטי אותו מחפשים הגולשים נמצא אצלנו באתר נוכל לבלוט.

מה זה אומר בשבילנו?

זה אומר שבשביל שנתברג בראש תוצאות החיפוש אנו צריכים לעשות מגוון פעולות

שביניהם – תוכן רלוונטי לקהל היעד עם ערך לגולש, תגי HTML, אלטים לתמונות, היררכייה נכונה, קישורים חיצוניים ועוד פעולות שנפרט עליהם בהמשך הדף..

למה דווקא קידום אורגני?

קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) זהו אחד מאפיקי ההשקעה הכי טובים שיש כיום לעולם השיווק להציע עם מיליוני חיפושים בגוגל ישראל שרק מחפשים את המוצר או השירות ואת המידע שיש לעסק שלכם להציע.
בין אם אתה עסק קטן או גדול לכל אחד הקידום האורגני מתאים במידה ועושים את הקידום בצורה מקצועית.

פלטפורמת השיווק הזו תתן לנו חשיפה אפקטיבית לקהל מדויק בשל ומוכן לקנייה ובנוסף תאפשר לנו להכיר יותר טוב את הרגלי הצריכה של הלקוחות שלנו ולבלוט במקום הנכון.

אנחנו ב SFB דוגלים בקידום איכותי ומקצועי לפי אסטרטגיה שמותאמת אישית על פי המטרות אותם קבענו בתחילת הדרך כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בשביל העסק שלך.

איך עובד התהליך בקידום אתרים אורגני?

איפיון ובניית אסטרטגיה

לכל עסק יש מטרות שונות ומס’ דרכים בכדי להגיע ליעדים, עוד לפני שאנחנו מתחילים אנחנו רוצים להבין ביחד איתך את המטרות ולהכיר את הדרך הטובה ביותר בשביל היעדים של העסק שלך

אנחנו נבנה אסטרטגייה ונייצר מתודולוגיה מסודרת שלפיה נפעל בהתאם לתכנון הכללי כדי שתוכל להבין את המשמעות של כל פעולת קידום שנעשית.

הנה חלק מהפעולות שיש לבצע בקידום אורגני

מחקר מילות מפתח:

זהו החלק שבו אנו מבצעים מחקר מקיף אך מדויק כדי להבין מהם השאילתות אותם מחפשים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שיביאו להשגת היעדים שלכם באתר.

חלק מהתהליך מתבצע יחד עם הלקוח, שבו אנו נבין ביחד מהם הנושאים שמעניינים את הלקוחות ואיך אנחנו יכולים לתת להם ערך, שיגרום להם להגיע לעוד לקוחות פוטנציאלים בעזרת גוגל.

אחד השלבים החשובים ביותר שבו אנחנו נכיר ונבין את הקהל שלך ומה מעניין אותו ונוכל להתמקד במה שחשוב.

אופטימיזציה לאתר:

אופטימיזציה למנועי החיפוש זהו חלק ניכר מתהליך הקידום וזהו תהליך מתמשך כדי להשאיר אותך בקדמת הבמה ומעל המתחרים שלך, חלק מסוגי האופטימיזציה מפורטים בהמשך..

מהי אופטימיזציה בקידום אתרים בגוגל?

ישנם שני סוגים:

ON-PAGE

כאן גוגל בעצם מסתכלת על הדף שעליו עושים אופטימיזציה ובעצם על כל מה שנעשה בתוך האתר שלך כמו כותרות אלטים היררכיית התוכן שלך ועוד.

OF-PAGE

גוגל מסתכלים על כל מה שקורה מחוץ לאתר שלך, מי ממליץ עליך ומי שולח את הגולשים שלו לאתר שלך, בין אם באופן ישיר או עקיף דרך קישורים חיצוניים מאתרים אחרים שמפניים אל האתר שלך, אזכורים ברשתות חברתיות ועוד….

הרבה מאוד פעמים אנשים שוכחים שהמיקוד הנכון הוא אופטימיזציה של האתר אינה עבור גוגל אלא עבור הגולשים/לקוחות שלכם.

שמייצרים תוכן כדי להתברג גבוה במנוע החיפוש, כל מה שצריך לחשוב זה מה הגולש מחפש ולא מה גוגל חושב, מה הוא יחפש בגוגל ואיך אני יכול לעזור לו עם המידע הכי מדוייק שיענה לו על השאלה/הצורך שלו ואיך אנו מעבירים לו את המידע הכי מקצועי ונכון לגולש.
ברגע שנשים את הגולש במרכז העניינים באסטרטגיית שיווק התוכן שלך, ולא את גוגל התוצאות לא יאחרו להגיע ונוכל להתברג במקומות הראשונים במנוע החיפוש.

נכיר את המתחרים שלך:

בדיוק כמו שהזכרנו קודם לכן, הקניון הגדול הזה שבו אתה מנסה לבלוט משאר העסקים, זוכרים?

בשביל לבלוט צריך להכיר את המתחרים ולהבין מה הם עושים ומה עובד יותר טוב ומה עובד פחות טוב.

אחד הדברים החשובים הוא לזהות איזה פעולות גורמים למתחרים שלך לבלוט ומהם החסרונות שלהם ובכך נקבל תמונת מצב ונדע את הפעולות אותם נצטרך לבצע כדי שנעקוף את המתחרים שלך.

נבין את החוזקות שלך אל מול המתחרים ונדע איפה אנחנו רוצים להיות מקדימה.

מעבר לביטויים אותם נחליט לקדם בעקבות המחקר יש לקחת בחשבון שעוד המון ביטויים הקשורים אליהם יתקדמו גם הם, המחקר נותן לנו את השביל למדידת התוצאות אותם אנו רוצים למדוד לפי הביטויים שאותם נקדם בגוגל.

הקידום האורגני שלך מתחיל מכאן:

התאמת האתר לגוגל בעניין הטכני

בוחנים את הבעיות באתר בעניין הטכני ומתאימים אותו לגוגל (יותר נכון לגולשים) בהתאם:

נסתכל על כל האתר ובודקים שהוא בנוי נכון למנועי החיפוש וללא שגיאות הפוגעות בביצועי האתר והן בחווית המשתמש.

חלק מהשגיאות שעלולות להשפיע על הקידום האורגני

אינדוקס דפים וזחילה של העכבישים לאתר

  • אינדוקס דפים וזחילה של העכבישים לאתר, מה זה אומר? – נבצע סריקה מלאה של האתר ונבדוק שלגוגל קל להגיע לכל כתובות האתר שלך ושאין שגיאות שמונעים ממנה לאנדקס או לזחול לדפים מסוימים במנוע החיפוש ולהציג אותם.

ראשית יש להבין שהכלי היחיד שבו תראו את כל שגיאות האתר מבחינת עונשים ופעולות שיש לבצע הוא google search console

בנוסף יש כלי שאנחנו משתמשים בו scremming frog המאפשר סריקה של כל האתר

עלות הכלי – £149.00 לשנה.

בנוסף יש אופציה לסרוק את האתר ללא עלות עד 500 דפים.

מהירות טעינת האתר שלך

השניה שהגולש לחץ על הקישור לאתר שלנו ועד רגע שהאתר עלה הוא זמן קריטי משום שאם הזמן ארוך מידי אנו עלולים לאבד את הגולש! מהירות האתר מושפעת ממספר גורמים שונים ניתן לקרוא על כך בהרחבה על איך ניתן לשפר את זמן טעינת האתר שלך

סכמות לתצוגה עשירה במנועי החיפוש

כדי לבלוט יותר במנועי החיפוש ולהגדיל בכך את שיעור הקליקים (CTR- click through rate) ולנצל שטח “נדל”ן” במנוע החיפוש, לשם כך עוזרים לנו הסכמות להציג בצורה טובה את מידע למשתמש עוד במנוע החיפוש (גוגל) כדי לגרום לו להיכנס לאתר שלנו.

התאמה למובייל

לא צריך לספר עד כמה זה מתבקש שכל אתר שבאוויר יהיה מותאם למובייל שכן מעל 70% נמצאים בנייד וזהו חלק משמעותי ביותר לדירוג האתר.

היררכיית האתר

היררכיית אתר נכונה תורמת הן לגולשים לנווט באתר והם למנועי החיפוש לסרוק אותו בצורה קלה ההיררכיה שבאתר קריטית לדירוג האתר, חלק ממבנה והיררכיית אתר נכונה זהו מבנה שבו הגולש יכול לנווט באתר בצורה קלה ויכול להגיע לכל מה שהוא מחפש באתר, מבנה אתר טוב גם עוזר לגוגל לסרוק את האתר שלך בצורה יותר יעילה.

קישורים פנימיים

זהו בעצם קישור שמפנה לעמוד אחר באתר שלכם, הם תורמים לחווית המשתמש, משפרים את זמן השהייה באתר, עוזרים לגוגל לסרוק את האתר בצורה יעילה יותר 

ויש עוד המון כמובן כחלק מאופטימיזציה לאתר שאינה נגמרת לעולם ותמיד יש מה לשפר, תחשבו על כך שהמתחרים שלכם גם מבצעים גם פעולות כדי לשמור על הדירוג שלהם והאתר שלך צריך תמיד להישאר בפרונט.

דף 404

כנראה אחד הדפים החשובים באתר לקידום אורגני, זהו קוד שגיאה שמציג השרת ברגע שהוא לא מוצא את העמוד באתר אותו חיפשת,המטרה היחידה בדף כזה היא שגולשים לא ינטשו אלא ימשיכו לגלוש באתר לאחר קבלת השגיאה הזאת.

קישורים חיצוניים ו off page

בעצם אומר כל מה שקורה מחוץ לאתר שלך, החל מקישורים שמפנים לאתר שלך ועד כמה הם באמת איכותיים ולא ספאם וכן רלוונטים לעסק שלך, רשתות חברתיות, קידום ממומן ביקורות גולשים ועוד.

מדוע קישורים חיצוניים חשובים לקידום אתרים?

בדיוק כמו בעולם האמיתי שחבר שלך ממליץ לך על עסק אותו הדבר קורה ברשת האינטרנט שקישור מפנה לאתר שלך זה נקרא “קישור חיצוני” ככל שנקבל קישורים חיצוניים איכותיים רלוונטים ובעלי סמכות לתוכן אותו אנו מתמקדים בו באתר, כך גוגל מבין שהאתר שלך פופולרי ואיכותי.

תוכן - אחד הפרמטרים החשובים לקידום אתרים אורגני

ראשית חשוב להבין שמבחינת גוגל הדרך ההגיונית לרוב שבה היא יכולה לקבל את הרושם שמדובר בתוכן איכותי הן על ידי זמן השהייה באתר שלך.

תוכן זאת הדרך שלך להגיע ללקוחות פוטנציאליים על ידי העברת מידע רלוונטי לשאילתת החיפוש שלהם.

מהו תוכן איכותי?

תוכן איכותי זהו תוכן שיהיה רלוונטי לגולש בהתאם לשאילתת החיפוש שלו ויענה על מה שהוא חיפש זה בתשובה קצרה מהו תוכן איכותי.

תוכן איכותי זהו תוכן שנכתב בצורה מקצועית ללא שגיאות כתיב ובדקדוק ועל ידי איש המקצוע עצמו או כותב תוכן שעשה מחקר על נושא התוכן.

אז כמה מילים צריך כדי להתברג בטופ?

ישנם דפים עם 500 מילה שמקום הראשון בביטוי מסוים אך במקום השני והשלישי התוכן שם עובר את רף ה 1000 בקלות, חשוב להבין פה כמה דברים בנוגע לזה גוגל מציג לגולש במנוע חיפוש את התוצאה הכי רלוונטית שהוא מחפש שתענה לו על השאלה/חיפוש/עניין באותו הרגע ולכן במקרים מסויימים איכות התוכן חשובה אך לא רק כי היא נכתבה על ידי פרופסור לכתיבה אלא עוד ממחקר ממוקד שביצעת מראש כדי למקד את ביטויי המפתח שקידמת כדי לענות לגולש על כך.

מסקנה – איכות התוכן חשוב לא פחות מכמות התוכן!

בסופו של דבר התוכן מיועד לגולש ולא לגוגל ואתם צריכים תמיד לחשוב האם זה מספיק טוב ועונה על הצורך או השאלה שהעליתם במאמר והאם היא ברמה שהגולש יישאר ויקרא את כולה או אחרי כמה מילים יבין שזה לא המקום לחפש ויצא.

תגית אלט (Alternative)

בכל תמונה שמעלים לאתר יש לשים אלט (תגית ALT מגיעה מהמילה Alternative) המשקף את מה שנראה בתמונה (ולא לא את המילת מפתח שאתם מנסים לקדם), ראשית כל זה בשביל נגישות וגם למנוע החיפוש שסורק את האתר לצורך הבנת תיאור התמונה. תמונה גם היא מוצגת במנועי החיפוש ומקודמת בגוגל.

במערכת הניהול וורדפרס זה מייושם באופן מאוד פשוט ברגע העלאת התמונה יש ללחוץ על התמונה ומצד שמאל בתפריט יהיה לכם שדה “טקסט אלטרנטיבי” ושם אתם שמים את תיאור התמונה שלכם.

תגית Title (כותרת)

זוהי כותרת שמוצגת במנוע החיפוש ביחד עם הדיסקריפשין – זה אחד הכותרות החשובות ביותר לצורך הנעה לפעולה כדי לגרום לגולשים להיכנס לאתר שלך.
הטייטל חייב להיות סופר רלוונטי לתוכן הדף שאליו מועבר הגולש – אחרת זה פוגש גם בחווית המשתמש וכנראה שהגולש ינטוש את הדף וכך פוגע לך בקידום הדף.

יחד עם כל הפעולות שהסברנו כאן צריך להבין שקידום אתרים אורגני הוא מעטפת שלמה של פעולות שיש לעשות כדי להתברג בראש התוצאות, ביצוע שיפורים ובקרה על האתר כל הזמן בכדי לעקוב אחר ההתקדמות של הקידום ולמקסם את התוצאות. עם האסטרטגיה הנכונה והגדרת מטרות ניתן לגרום לכל אתר לבלוט.

יש יותר מידי חברות קידום בשוק אז למה דווקא ב- SFB?

אנו זמינים תמיד בנייד האישי בכל שאלה שתתעורר בדרך. הלקוחות שלנו מקבלים דוחות שקופים וגישה לתהליך על בסיס יומי שתוכל לעקוב אחר קידום האתר שלך בכל זמן.

אנו מפיקים דוחות סופר שקופים מפורטים בצורה פשוטה וברורה על כל פעולת קידום שנעשים באתר שלך זאת כדי שתוכל לעקוב אחר תהליך הקידום ולראות את ההתקדמות שלך.

לעולם לא תדבר עם אנשי מכירות אלא עם איתי (שי) ישירות זה שמבין את הדרך ומעורב בכל תהליך הקידום שלך.

ב- SFB משתמשים בטכנולוגיות הטובות ביותר ותוצאות שמדברות בעד עצמם כדי לגרום לעסק שלך לבלוט מעל המתחרים.

ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו אנו לוקחים את העסק שלך ברצינות בדיוק כמו שהיה שלנו.

שאלות נפוצות על קידום אתרים אורגני

לייעוץ עם שי
שנדבר על הקידום האורגני של האתר שלך?
לייעוץ עם שי

שנדבר...

ניתן לשוחח ישירות
פרטי יצירת קשר
נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il