רשת המדיה של גוגל – מדריך פרסום

פרסום בגוגל ברשת המדיה

כל עסק שפוי שמפרסם בצורה ממומנת בין אם בגוגל פייסבוק אינסטגרם לינקדאין או כל מקום אחר, צריך שתהיה לו הנוכחות המתאימה ברשת.

למה אני מתכוון בנוכחות?
הכוונה היא שהגולש שנמצא בשלב ההתעניינות שלו במוצר או בשירות שלנו ועדיין לא במיינדסט של רכישת המוצר.
הוא עוד מסתובב ברשת מחפש, חוקר, לומד ורק לאחר זמן מסויים מגיע להחלטה כלשהי.
ברשת המדיה בגוגל ניתן להגדיר זאת מבחינתנו כשלב הראשון במשפך המכירות שלנו ללקוח.

כמובן ששם זה לא נגמר, בואו נגיד שהגולש התעניין בשירות או במוצר שלנו ולאחר זמן מה קיבל החלטה לחפש אותו בגוגל ברשת החיפוש – אנחנו צריכים להיות שם בשבילו, זה השלב שבו הוא כבר יותר בשל לקבל החלטה ואפילו נכנס לאתר שלנו כדי להבין מי אנחנו ומה אנחנו יכולים להציע לו בפתרון הבעיה שלו.
אחד משני המקרים יכול לקרות בעת שגולש נכנס לאתר: (בואו נשאיר את זה פשוט)
נכנס אלינו לאתר ורכש? מצויין! 
נכנס ולא רכש? לא נורא – אנחנו נגיע אליו עם רימרקטינג מתאים (פרסום חוזר) שיעזור לו לקבל את ההחלטה הנכונה!

רימרקטינג ברשת המדיה מיועד לגולשים אשר נמצאים ברחבי הרשת ובאפליקציות המפרסמות מודעות ממומנות של גוגל – וכאן נכנס האפיק הפרסומי של רשת המדיה של גוגל הנקרא גם GDN – Google Display Network.

המאפיינים של רשת המדיה:

  • חשיפה גבוהה מאוד
  • שיעור קליקים נמוך בהשוואה לאפיקי הפרסום האחרים
  • עלות לקליק נמוכה

שנתחיל את מסע הפרסום שלך בגוגל?

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים

איך נפרסם ברשת המדיה?

פרסום ברשת המדיה של גוגל נותנת לנו את היכולת לפרסם מודעות באנרים או באנרים עם טקסט במקביל ועוד סוגי התאמות שונים אצל אתרים ואפליקציות ברחבי הרשת.

מעבר לסוגי המיקוד שארשום במאמר זה ניתן גם לבנות קהלים בהתאמה אישית בין אם דרך גוגל אדס וגם דרך אנליטיקס.
קהלים מסוג In Market שתבנו אלו קהלים עם כוונת רכישה.
כאן רשמתי בצורה מפורטת איך ניתן לבנות קהלים »

מהם סוגי המיקוד שיש ברשת המדיה?

פרסום ברשת המדיה באמצעות מילות מפתח:

הגדרת מילות מפתח בדיוק כמו שזה נשמע לכם – אנחנו מגדירים את הביטויים בהם אנחנו רוצים להופיע אשר שם מוצגים הביטויים אותם הגדרנו ובכך מגיעים לקהל הרלוונטי.

לדוגמא:
נגיד שיש לכם עסק של סדנת הכנה ללידה ואנחנו רוצים להגיע לקהל כמה שיותר ממוקד באפיק הפרסומי הזה.

מה נעשה?
נטרטג מילות מפתח הקשורים לנשים הקוראים מידע בנושא היריון, הכנה ללידה וכל מה שקשור לעסק ולשירותים שאתם מציעים.

מה זה נותן לנו?
שהמודעות שלנו יפורסמו במאמרים ואתרים המכלילים את מילות המפתח שהגדרתם בקמפיין בדף שהגולשת נמצאת וכך אנו יודעים שאנחנו מציגים את המודעות שלנו לקהל רלוונטי ביותר עבורנו.

פרסום ברשת המדיה באמצעות טירגוט דפים/נושאים:

ישנם מיליוני אתרים שבחרו להציג מודעות של גוגל באתר שלהם.

ניתן לטרגט דפים מסויימים בהם אנחנו רוצים להופיע בהם.

לדוגמא:
בואו נישאר עם העסק של הסדנה להכנה ללידה, אנחנו נעשה מחקר על הדפים והאתרים המובילים בגוגל וגם הפחות מובילים כי למה לא כל עוד זה רלוונטי לעסק שלנו. ונבחר את הדפים האלו לטירגוט להצגת המודעות שלנו.

מה עשינו?
יצרנו מצב בו אנחנו משווקים מודעות ברשת המדיה בגוגל המציעים סדנה להכנה ללידה במאמרי תוכן הקשורים להכנה ללידה וכל נושא הקשור אליו באופן ישיר או עקיף.

מה זה נותן לנו?
העלאת המודעות למותג, כניסה לראשו של הגולש/ת שיש מוצר או שירות שאנחנו יכולים להציע שיעזור לו.
טירגוט של קהל סופר רלוונטי לעסק שלנו ולשירותים אותם אנו מציעים בעלות נמוכה מאוד.

פרסום ברשת המדיה באמצעות יוטיוב:

ממשיכים עם סדנת הכנה ללידה 🙂

יש המון משפיעניות וולוגריות המעלות סרטונים על החיים שלהם ועל אירועים שהם עוברים בחיים ואחד מהם זה גם היריון וכל מה שמסביב.
רלוונטי? בהחלט!

ניתן לבחור לטרגט ברשת המדיה גם ערוצי יוטיוב עם תוכן הקשורים לעסק שלנו ולשירותים שאנו מציעים, ניתן גם לבחור סרטונים ספציפית ולטרגט אותם שנופיע שם.

איך נדע שאנחנו אבל מציגים לקהל כמה שיותר ממוקד?

אז בחרנו את מילות המפתח שלנו, בחרנו את האתרים ברשת המדיה שאנחנו רוצים להפויע ואפילו את הסרטונים וערוצי היוטיוב שרלוונטים לנו..

איך נדע שהקהל שנמצא שם הוא אכן רלוונטי לנו?

אנחנו נמקד עוד יותר את הקהל!
לצורך העניין אנחנו משווקים סדנת הכנה ללידה, תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
מה המין של הקהל?
מה הטווח גילאים שלו?
האם אנחנו מציעים את השירותים בכל הארץ או באזור מסויים?
האם הם הורים או שלא? (יכול להיות שנרצה להפריד הורים שיש להם ילדים וכאלו שזה ילד/ה ראשונים אצלם)
על אילו נושאים הם קוראים ברשת בתקופה הזו של ההיריון?
אם אתם מפרסמים בחול גם ניתן לטרגט לפי הכנסה למשק (במידה והסדנה שלכם מכוונת לקהל עם הכנסה גבוהה יותר לצורך העניין)

הבנתם את הרעיון?
כך נצמצם את הקהל שלנו ונדע שאנחנו מפרסמים לקהל הנכון בשבילנו.

סוגי מודעות ברשת המדיה:

ניתן לפרסם מודעות תמונה (באנרים) או מודעות רספונסיביות המכילות גם טקסט שהם לדעתי הטובות ביותר כיוון שהם מופיעות במירב האתרים בגלל התאמת המידות שלהם.
ניתן לקרוא בעזרה של גוגל על הגדלים הנפוצים למודעות ברשת המדיה »

סיכום נקודות חשובות וטיפים

להקים קמפיין בגוגל כל אחד יכול, לנהל אותו בצורה רווחית מצריך מקצועיות ידע וניסיון.
להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל את הקמפיין בצורה טובה יותר.

שאלות?

אני כאן לכל שאלה

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בגוגל?

הניסיון שלי מגיע מעשרות עסקים ומותגים במגוון נישות שאני מניב להם באופן עקבי לידים ומכירות!

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל מאסטרטגיה שיווקית מנצחת ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם