פרסום ברשת המדיה בגוגל

פרסום בגוגל ברשת המדיה

שאלות? אני כאן

תוכן עניינים

כל עסק שפוי שמפרסם בצורה ממומנת בין אם בגוגל פייסבוק אינסטגרם לינקדאין או כל מקום אחר, צריך שתהיה לו הנוכחות המתאימה ברשת.

למה אני מתכוון בנוכחות?
הכוונה היא שהגולש שנמצא בשלב ההתעניינות שלו במוצר או בשירות שלנו ועדיין לא במיינדסט של רכישת המוצר.
הוא עוד מסתובב ברשת מחפש, חוקר, לומד ורק לאחר זמן מסויים מגיע להחלטה כלשהי.
ברשת המדיה בגוגל ניתן להגדיר זאת מבחינתנו כשלב הראשון במשפך המכירות שלנו ללקוח.

כמובן ששם זה לא נגמר, בואו נגיד שהגולש התעניין בשירות או במוצר שלנו ולאחר זמן מה קיבל החלטה לחפש אותו בגוגל ברשת החיפוש – אנחנו צריכים להיות שם בשבילו, זה השלב שבו הוא כבר יותר בשל לקבל החלטה ואפילו נכנס לאתר שלנו כדי להבין מי אנחנו ומה אנחנו יכולים להציע לו בפתרון הבעיה שלו.
אחד משני המקרים יכול לקרות בעת שגולש נכנס לאתר: (בואו נשאיר את זה פשוט)
נכנס אלינו לאתר ורכש? מצויין! 
נכנס ולא רכש? לא נורא – אנחנו נגיע אליו עם רימרקטינג מתאים (פרסום חוזר) שיעזור לו לקבל את ההחלטה הנכונה!

רימרקטינג ברשת המדיה מיועד לגולשים אשר נמצאים ברחבי הרשת ובאפליקציות המפרסמות מודעות ממומנות של גוגל – וכאן נכנס האפיק הפרסומי של רשת המדיה של גוגל הנקרא גם GDN – Google Display Network.

המאפיינים של רשת המדיה:

  • חשיפה גבוהה מאוד
  • שיעור קליקים נמוך בהשוואה לאפיקי הפרסום האחרים
  • עלות לקליק נמוכה

שנתחיל את מסע הפרסום שלך בגוגל?

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים

איך נפרסם ברשת המדיה?

פרסום ברשת המדיה של גוגל נותנת לנו את היכולת לפרסם מודעות באנרים או באנרים עם טקסט במקביל ועוד סוגי התאמות שונים אצל אתרים ואפליקציות ברחבי הרשת.

מעבר לסוגי המיקוד שארשום במאמר זה ניתן גם לבנות קהלים בהתאמה אישית בין אם דרך גוגל אדס וגם דרך אנליטיקס.
קהלים מסוג In Market שתבנו אלו קהלים עם כוונת רכישה.
כאן רשמתי בצורה מפורטת איך ניתן לבנות קהלים »

מהם סוגי המיקוד שיש ברשת המדיה?

פרסום ברשת המדיה באמצעות מילות מפתח:

הגדרת מילות מפתח בדיוק כמו שזה נשמע לכם – אנחנו מגדירים את הביטויים בהם אנחנו רוצים להופיע אשר שם מוצגים הביטויים אותם הגדרנו ובכך מגיעים לקהל הרלוונטי.

לדוגמא:
נגיד שיש לכם עסק של סדנת הכנה ללידה ואנחנו רוצים להגיע לקהל כמה שיותר ממוקד באפיק הפרסומי הזה.

מה נעשה?
נטרטג מילות מפתח הקשורים לנשים הקוראים מידע בנושא היריון, הכנה ללידה וכל מה שקשור לעסק ולשירותים שאתם מציעים.

מה זה נותן לנו?
שהמודעות שלנו יפורסמו במאמרים ואתרים המכלילים את מילות המפתח שהגדרתם בקמפיין בדף שהגולשת נמצאת וכך אנו יודעים שאנחנו מציגים את המודעות שלנו לקהל רלוונטי ביותר עבורנו.

פרסום ברשת המדיה באמצעות טירגוט דפים/נושאים:

ישנם מיליוני אתרים שבחרו להציג מודעות של גוגל באתר שלהם.

ניתן לטרגט דפים מסויימים בהם אנחנו רוצים להופיע בהם.

לדוגמא:
בואו נישאר עם העסק של הסדנה להכנה ללידה, אנחנו נעשה מחקר על הדפים והאתרים המובילים בגוגל וגם הפחות מובילים כי למה לא כל עוד זה רלוונטי לעסק שלנו. ונבחר את הדפים האלו לטירגוט להצגת המודעות שלנו.

מה עשינו?
יצרנו מצב בו אנחנו משווקים מודעות ברשת המדיה בגוגל המציעים סדנה להכנה ללידה במאמרי תוכן הקשורים להכנה ללידה וכל נושא הקשור אליו באופן ישיר או עקיף.

מה זה נותן לנו?
העלאת המודעות למותג, כניסה לראשו של הגולש/ת שיש מוצר או שירות שאנחנו יכולים להציע שיעזור לו.
טירגוט של קהל סופר רלוונטי לעסק שלנו ולשירותים אותם אנו מציעים בעלות נמוכה מאוד.

פרסום ברשת המדיה באמצעות יוטיוב:

ממשיכים עם סדנת הכנה ללידה 🙂

יש המון משפיעניות וולוגריות המעלות סרטונים על החיים שלהם ועל אירועים שהם עוברים בחיים ואחד מהם זה גם היריון וכל מה שמסביב.
רלוונטי? בהחלט!

ניתן לבחור לטרגט ברשת המדיה גם ערוצי יוטיוב עם תוכן הקשורים לעסק שלנו ולשירותים שאנו מציעים, ניתן גם לבחור סרטונים ספציפית ולטרגט אותם שנופיע שם.

איך נדע שאנחנו אבל מציגים לקהל כמה שיותר ממוקד?

אז בחרנו את מילות המפתח שלנו, בחרנו את האתרים ברשת המדיה שאנחנו רוצים להפויע ואפילו את הסרטונים וערוצי היוטיוב שרלוונטים לנו..

איך נדע שהקהל שנמצא שם הוא אכן רלוונטי לנו?

אנחנו נמקד עוד יותר את הקהל!
לצורך העניין אנחנו משווקים סדנת הכנה ללידה, תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
מה המין של הקהל?
מה הטווח גילאים שלו?
האם אנחנו מציעים את השירותים בכל הארץ או באזור מסויים?
האם הם הורים או שלא? (יכול להיות שנרצה להפריד הורים שיש להם ילדים וכאלו שזה ילד/ה ראשונים אצלם)
על אילו נושאים הם קוראים ברשת בתקופה הזו של ההיריון?
אם אתם מפרסמים בחול גם ניתן לטרגט לפי הכנסה למשק (במידה והסדנה שלכם מכוונת לקהל עם הכנסה גבוהה יותר לצורך העניין)

הבנתם את הרעיון?
כך נצמצם את הקהל שלנו ונדע שאנחנו מפרסמים לקהל הנכון בשבילנו.

סוגי מודעות ברשת המדיה:

ניתן לפרסם מודעות תמונה (באנרים) או מודעות רספונסיביות המכילות גם טקסט שהם לדעתי הטובות ביותר כיוון שהם מופיעות במירב האתרים בגלל התאמת המידות שלהם.
ניתן לקרוא בעזרה של גוגל על הגדלים הנפוצים למודעות ברשת המדיה »

סיכום נקודות חשובות וטיפים

להקים קמפיין בגוגל כל אחד יכול, לנהל אותו בצורה רווחית מצריך מקצועיות ידע וניסיון.
להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל את הקמפיין בצורה טובה יותר.

שאלות?

אני כאן לכל שאלה

SFB
SFB

שי כהן - עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם בכל פעם מחדש.

ניווט מהיר

לשתף זה לאהוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לייעוץ עם שי

הזמינו שיחת ייעוץ או בקרה על החשבון שלכם

מאמרים שיכולים לעניין אותך
בניית קהלים בגוגל

איך בונים קהלים?

גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שנוכל להשתמש בו בכדי להגיע ליעדים של העסק שלנו בין

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.