פרסום בגוגל - ניהול קמפיינים רווחים
להיות במקום הנכון ובזמן הנכון
בזכות פרסום בגוגל המון עסקים בישראל וברחבי העולם נהנים מלידים איכותיים ומכירות באתר שעוזרות לעסק לצמוח משנה לשנה, כל זאת כמובן בעזרת איש המקצוע הנכון למשימה.
פרסום ממומן בגוגל יניב לכם תוצאות מהירות ואיכותיות יותר מכל פלפטורמה אחרת של פרסום!
להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים
תוצאות של לקוחות מהחודשים האחרונים
אני יכול לכתוב מאמר שלם על פרסום בגוגל לעסקים או פשוט להציג תוצאות ממגון נישות שונות ואתם כבר תחליטו בעצמכם האם אני הדבר הנכון לעסק שלכם.
*ואחר כך תמשיכו לקרוא כמובן כי השקעתי כאן מאמר שלם עבורכם 🙂
מה לקוחותיי מקבלים?
- תוכנית שיווק המבוססת על מחקר של העסק והנישה שלך
- ההתנהלות היא מולי בלבד – זה שמנהל את הקמפיין
- דוחות חודשיים ושבועיים מפורטים אך פשוטים להבנה
- דאשבורד לייב לצפייה בנתוני הקמפיינים
- ניסיון וידע רב בניהול קמפיינים רווחיים
- זמינות, יחס אישי חם ותודעת שירות גבוהה
- החזר השקעה חיובי
- הטמעת מעקבים באנליטיקס ברמה גבוהה ומדוייקת
- הטמעת אירועים בתג מנג'ר בהתאם ליעדים
- קונספט והנחיות לקריאייטיבים (לא כולל את העיצוב בפועל)
- אופטימיזציה ברמה היומית של מסעות הפרסום
- אני שותף של גוגל פרטנר
- מומחה בפרסום בגוגל בכלל הפלטפורמות
שאלות ותשובות
בגדול לפרסום אין תקציב מינימום. אך כדי שנעבוד ביחד אני לוקח לקוחות עם מינימום תקציב פרסום של 3,000 שקלים בחודש ועד 500,000 שקלים.
מהניסיון שלי כדי להביא עסק בין אם קטן או גדול צריך תקציב בהתאם לנישה והתחרותיות בו הוא נמצא בכדי לבסס המרות ונתונים ולהגדיל את העסק לאחר מספר חודשים באמצעות ניתוח והסקת מסקנות.
בין אם אתה מפרסם בגוגל באופן עצמאי או עם סוכנות קידום יש המון חישובים שיש לקחת בחשבון בשביל להבין האם הקמפיינים שלך ריווחיים או לא. הכל כמובן בהתאם למוצר שאתה מוכר ולכל ההוצאות שמגיעות יחד עם זה.
לדוגמא – במידה ויש לך אתר איקומרס שמוכר מוצר פיזי המגיע עד בית הלקוח יש לקחת בחשבון את עלויות השילוח, לוגיסטיקה, אריזה וכו' יחד עם זאת את תקציב הפרסום שלך וכל זה מנותב לעלות המרה שיש להגדיר מראש (יעדים) בכדי לעמוד בהם ולראות שהקמפיינים שלך נשארים ריווחיים. יחד עם זאת יש לשים לב לעלויות נמוכות והחזר על השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין.
הוצאות המדיה משולמות ישירות לפלטפורמת הפרסום (גוגל לצורך העניין).
דמי ניהול לפרסום ממומן משתנים בהתאם לתקציב המדיה באותה פלטפורמה.
ניתן לראות כאן את המחירים שלי עם מידע נוסף.
כמו כן ניתן לבקש הצעת מחיר מותאמת בהתאם לצרכים שלכם.
חשבון הפרסום בבעלותכם הבלעדית! לי בתור קמפיינר תינתן גישה אליו לצורך הניהול שלו.
גם אם אין לכם חשבון פרסום, אנו נעשה יחד שיחת זום ונפתח את זה מהמחשב שלך עם הפרטים שלך כדי שהכל יהיה בבעלותך בלבד.
תקציר על פרסום בגוגל
מחפשים מקור פרסום איכותי ויציב שיניב לעסק שלכם תוצאות?
רוצים לשפר את החזר ההשקעה שלכם באונליין?
האם לפרסם ברשת החיפוש, או בגוגל שופינג, ברחבי הרשת או ביוטיוב?
היכן קהל היעד שלכם נמצא ואיך ניתן לפרסם לו בצורה הטובה ביותר?
כל זה ועוד המון בהמשך המאמר..
איך נדע מה נכון ומה לא?
אני כאן לעשות לכם סדר על כל אפיקי הפרסום בגוגל כדי שתדעו לשווק במקום הנכון – היכן שהלקוחות שלכם נמצאים.
שמי שי כהן, ואני הבעלים של SFB עם ניסיון רב בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ובעל הסמכה של Google Partner המעידה על מקצועיות גבוהה, ידע מעמיק ולקוחות שאיך אומרים רק ממשיכים לצמוח.
ובכן, כמו שכולנו יודעים לא מעט בעלי עסקים מנסים לפרסם בעצמם או שהיו להם ניסיונות לא טובים בעבר בפרסום, ישנם כאלו שעוד מנסים בעצמם ויש שכבר הבינו שצריך לתת לאיש מקצוע לעשות את הפעילות השיווקית שלהם.
כאשר איש מקצוע בתחום עושה את עבודת השיווק הדיגיטלית היא נעשית עם תוכנית עבודה מסודרת ואסטרטגיית שיווק לאחר ניתוח והכרה של העסק אותו מקדמים, ובדרך זו – התוצאות אינם מאחרות לבוא!
מה גוגל אדס מציעה לנו?
מערכת הפרסום של גוגל מציעה לנו בעלי העסקים והחברות מגוון פתרונות פרסום ברשת כגון: רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, גוגל שופינג ועוד.
יחד עם זאת לא כל אחת תתאים לכל עסק, ולכן מתבצע מחקר מקדים מדוייק ומקיף בהתאם למוצר או לשירות אותו העסק מציע, וזאת כדי ראשית קודם כל להבין מי הקהל שלכם והיכן הוא נמצא.
יתרונות הפרסום בגוגל?
תחזית תוצאות
אכן כן, לא מדע מדוייק זה נכון, וממש כמו חיזוי מזג האוויר ניתן באמצעות ולאחר מחקר מקיף של הקהל, יחד עם מחקר מילות המפתח עבור העסק ועוד פרמטרים נוספים לקבל תחזית בעבור ההשקעה הכספית שלנו בפרסום בגוגל.
ובהתאם לזאת כמה לערך נוכל לקבל בתמורה בין אם במכירות או לידים כגון שיחות טלפון, השארות פרטים ועוד.
חשוב לציין כי התחזית מתאפשרת לחשבונות פעילים עם דאטה מהעבר האחרון שלה.
תוצאות מהירות
שלא כמו בקידום האורגני ששם התוצאות יכולות להגיע לאחר 3 חודשים וואפילו שנה ומעלה בתחומים תרותיים יותר.
בפרסום בגוגל התוצאות האיכותיות והמהירות לא מאחרות להגיע בתוך ימים ספורים בלבד.
שליטה מלאה בתקציב
ישנם עסקים וחברות שעובדים "לפי עונות" או לפי שעות פתיחה של העסק.
באמצעות מערכת הפרסום של גוגל ניתן לנהל את התקציב בצורה יעילה כך שניתן לפרסם בדיוק בשעות שהעסק פעיל וזמין לתת שירות.
כך שבאמצעות ניהול תקציב יעיל הפרסום יהיה בעל ערך יותר שכן התקציב לא יושקע בזמנים או שעות בהם הלקוחות של העסק אינם נוכחים ברשת.
קהל יעד ממוקד
בפרסום בגוגל נציג את המודעות שלכם אך ורק לקהל שרלוונטי לעסק שלך המחפש את השירות או המוצר.
ישנם אין סוף אפשרויות טירגוט קהלים בפלטפורמה של גוגל אדס אשר באמצעותה ניתן להציג את המודעות שלכם בדיוק רב לקהל היעד שלנו.
אפשרויות טירגוט הקהל בגוגל מאוד רחבות כגון:
- נתונים דמוגרפיים
- תחומי עניין והרגלים
- קהל עם כוונת רכישה על בסיס החיפוש שלו
- קהל שביצע אינטראקציה עם האתר שלך (גולשים שביקרו באתר, הוסיפו לעגלה ולא רכשו ועוד המון)
- קהלים דומים
- קהלים משולבים (קהלים שניתן לבנות בהתאמה אישית על בסיס פלחים שונים בתחומי עניין/חיפוש שהתבצע/אינטראקציה באתר ועוד)
- קהל בהתאמה אישית (ניתן לטרגט גולשים שגלשו באתרים של המתחרים או דומים להם ועוד)
כמו שאתם מבינים, אופציות הטירגוט הם רחבות אך ממוקדות מאוד עם מחקר ובנייה נכונה של הקהלים על בסיס הצרכים של העסק וניתן להגיע איתם לקהל יעד ממוקד.
הצעדים להקמת קמפיין פרסומי בגוגל
הגדרת מטרות ויעדים לעסק
לפני כל השקה של כל קמפיין באשר הוא אחד הדברים החשובים ביותר זה להבין מהם המטרות שלכם מהקמפיין.
ברגע שתבינו את המטרות שלו בין אם זה בכמות מכירות, החזר השקעה, כמות לידים וכו'. יהיה ניתן להגדיר יעדים בהתאם למטרות.
הטמעות ומעקבים
מעולה! הבנתם את היעדים והמטרות של הקמפיין שלכם עכשיו נותר לעקוב אחריהם בצורה מדידה כך שנוכל להבין את התקדמות הקמפיין והיכן אתם עומדים בכל שלב.
בואו ניקח לדוגמא מנעולן עם דף נחיתה.
המטרה של המנעולן זה להניב 250 שיחות/הודעות וואטסאפ/השארת פרטים בטופס בחודש.
השימוש של אותו עסק בדף הנחיתה הוא באמצעות טלפון, וואטסאפ וטופס. מה שאומר שיש לנו צורך לעקוב אחר מדדים אלו במערכת הפרסום של גוגל וגם ובעיקר באנליטיקס!
הקמת הקמפיין
הגעתם לשלב התכלס, להקים את הקמפיין שלכם.
לצורך הדוגמא אציג לכם את הדרך להקים קמפיין ברשת החיפוש ונמשיך עם אותה דוגמא שדיברנו עליה עד כה.
בשלב הראשון נצטרך לבחור את היעד בו אנו חפצים בקמפיין שלנו, במקרה הזה אנו רוצים להשיג כמה שיותר לידים. (ישנם מקרים שלא אבחר יעד, וניתן אף להמשיך ללא בחירת יעד לקמפיין)
בחירת יעד לקמפיין
בחירת סוג הקמפיין
לאחר מכן יש לבחור את סוג הקמפיין בו נרצה לפרסם. (בהמשך המאמר הרחבתי מידע על שאר סוגי הקמפיינים)
שם הקמפיין
בחלק הזה גוגל תבקש מכם לבחור את הפעולות שיובילו את הקמפיין שלכם להשגת היעד שלו. (גם כאן ניתן להשאיר ריק ולהמשיך ללא בחירה)
נבחר בשם לקמפיין » ונלחץ המשך
תקציב וסוג הביד
כאן תועברו לחלק בו תצטרכו לבחור את התקציב היומי שלכם וכן את שיטת הביד.
אם אתם מתחבטים מהו התקציב היומי המומלץ אז התשובה היא שזה משתנה מנישה לנישה, משתנה בהתאם לכמות החיפושים על מילות המפתח שאתם רוצים להופיע, משתנה בהתאם לעלות לקליק על מילות המפתח ועוד פרמטרים נוספים.
חלק מעניין לא פחות זוהי בחירת שיטת הביד אותה תתחילו את הקמפיין.
כאן לא מעט אנשים גם מתחבטים במה לבחור, הרי אנחנו רוצים כמה שיותר המרות נכון? זאת אומרת לידים/שיחות וכו'… אך במידה והחשבון הוא חדש ואין המרות שנצברו במערכת רצוי להתחיל בעלות ידנית לקליק.
בנוסף ובכלל רצוי ברוב המקרים להתחיל בקמפיין בו יש לך שליטה על העלויות פר מילת מפתח כך שתוכל להתאים את עצמך בהתאם להתקדמות. כמובן שלאחר שנצברו מספיק המרות בקמפיין ניתן לשנות את שיטת הביד אם אתם מרגישים שאתם "תקועים" ולא מצליחים לעלות את הכמות של ההמרות באותו תקציב נתון.
בהמלצות של גוגל כמובן גם הם יציעו לכם את זה מתישהו להחליף את שיטת הביד, אך חשוב לא למהר ולהחליף ולבצע כל המלצה כזו או אחרת שכן יש לנתח את הנתונים ולהבין האם השינוי הזה הוא לטובתכם ויכול להועיל או חלילה לגרוע.
ישנם אפשרויות מתקמדות בפרסום בגוגל וזה לבצע ניסוי של קמפיין כך שתוכלו לנתב חלק מהתקציב לקמפיין שתיצרו שיהיה בדיוק כמו הקמפיין הנוכחי רק עם ביד שונה ותוכלו לתחום זאת לתקופת זמן כך שתוכלו לדעת האם כדאי להחליף את שיטת הביד או לא.
שיוך המרות
בטאב סבב מודעות רצוי להשאיר כפי שהוא.
בטאב של המרות » זוכרים שהגדרתם יעדים? יחד עם היעדים הטמעת מעקבים על אותם אינטראקציות אותם יבצעו הגולשים שיחשבו לכם כליד… מעולה! זה הזמן להגדיר אותם ברמת הקמפיין כך שתוכלו לעקוב אחר אותם אירועים.
במידה ואין עוד סוגי המרות אחרים בחשבון הפרסום שלכם בגוגל ניתן להשאיר את ההגדרה כפי שהיא והיא תאסוף כבר את כל ההמרות שכבר הקמתם בחשבון.
בחירת רשת הפרסום
בחלק של רשתות » יש לבחור את המיקום בו תרצו להופיע עם מודעות הקמפיין.
מיקום גיאוגרפי
מיקום גיאוגרפי » בחירת הערים/מדינות בהם תרצו לפרסם.
כדי לבחור ערים ספציפיות לדוגמא בישראל יש ללכת למיקום אחר » מתקדם » ייפתח לכם חלונית בו תצטרכו להקליד עיר ולבחור אותה לטירגוט.
שפות
יש לבחור את השפה שהלקוחות שלכם דוברים.
זה לאו דווקא נכון שהם אכן דוברים את השפה בתור שפת אם, אלא משתמשים בשפה זו בדפדפן עצמו.
קהל והגדרות נוספות
פלחי קהל » במידה והחשבון שלכם כבר יצר קמפיינים/עם תג המעקב של גוגל כבר זמן מה, גוגל יציע לכם לתצפת על קהלים על בסיס נתוני האתר שלכם.
סוג זה של תצפית יכול לעזור לכם יותר מאוחר בלהבין לאילו תחומי עניין הקהל שממיר אצלכם משתייך ולהתאים בהתאם את הביד.
מודעות דינמיות » ניתן להכניס את כתובת האתר ישירות ולהקים קבוצת מודעות דינמית, מטרתה לסרוק את כל האתר שלכם או דפים שתבחרו בעצמכם ולהפעיל את המודעה על בסיס מילות מפתח הרלוונטיות שהדף מדבר עליו באתר שלכם.
היתרון במודעה דינמית זה החיסכון בזמן בעיקר, אך שימו לב כי יש לעקוב אחר הקבוצת מודעות הזו מקרוב כדי לראות שהיא לא מפשלת.
תאריכי התחלה וסיום » הקצבת תאריך סיום לקמפיין שלכם או ללא סיום מוגדר.
תזמון הצגת המודעות » אם אתם אתר איקומרס אז כנראה שתרצו להשאיר את הקמפיין פעיל 24/7, אך בואו נגיד שאתם חנות פיזית שמקבלת רק שיחות טלפון ונסגרת ב 18:00 ואין לכם מענה לאחר שעות הפעילות אזי הכי נכון הוא להגדיר זמנים ושעות של הפעלת הקמפיין כך שהתקציב ינוהל וישקע בזמנים הכי נכונים לכם.
אפשרויות URL בקמפיין » ניתן להוסיף בחלק זה ערכים שונים אחריהם תרצו לעקוב ברגע שהגולש יקליק על המודעה.
בחירת מילות המפתח
מגדירים את מילות המפתח אותם נרצה לשייך לקבוצת המודעות.
אישית ומקצועית זהו לא המקום לזרוק בו את מילות המפתח שלכם, אלא לבצע מחקר מקיף ומעמיק על מילות המפתח בכלי של גוגל ובכלים אחרים גם ניתן, ורק לאחר מכן להוסיף את הביטויים לקבוצת המודעות שלכם.
סוגי הביטויים:
התאמה רחבה » כשמה כן היא, במידה ותבחרו לטרגט לדוגמא את המילה מנעולן, גם אם הגולש יחפש בגוגל קורס מנעולנים המודעה שלכם יכולה להופיע, מכאן ניתן להביא שהתאמה זו לא הכי נכונה בחלק גדול מהמקרים.
התאמה לביטוי » התאמה זו כרוכה בהוספת "מירכאות" בין הביטוי לדוגמא "מנעולן לרכב", במצב זה אתם דואגים שלא יקפצו לכם ביטויים שתחויבו עליהם שלא קשורים לרוב (רצוי לעקוב כמובן) אך כן תעזור לכם לדוגמא להופיע בביטוי כגון מנעולן לרכב קאיה.
התאמה מדוייקת » גם כאן כשמה כן היא, יש להשתמש בסוגריים כדי להגדיר אותה לדוגמא [מנעולן לרכב] מה שיגרום לכך שביטוי זה יופיע בלבד ואף ביטוי אחר לא חוץ מלדוגמא [מנעולן לרכבים] וכו'.
בניית מודעת חיפוש
יש ליצור את המודעה אשר תוצג, מודעה זו נקראית מודעה רספונסיבית מכיוון שניתן להכניס בה מספר כותרות ומספר תיאורים והם יופיע בוריאציות שונות בהתאם לביצועים של המודעה.
מודעה רגילה » ניתן להקים לאחר הקמת הקמפיין אך שימו לב שהיא הולכת לצאת משימוש בקרוב מאוד.
תוספי מודעות
חלק חשוב מאוד הוא תוספי המודעות של גוגל.
בעזרתו ניתן לתפוס שטח נדלן גדול יותר, להעביר יותר מסרים בצורה ברורה יותר במודעה ועוד.
לשמחתכם כתבתי מאמר שלם שסוקר כל תוסף בנפרד!
למעבר למאמר על תוספי המודעות של גוגל »
עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.
להצעת מחיר לניהול מקצועי של הפרסום
צרו קשר
שיחה אחד על אחד עם שי
להצעת מחיר או לייעוץ השאירו פרטים
ניהול תקציב פרסום יעיל
עלות המרה נמוכה יותר
הגברת המודעות למותג
החזר על השקעה גבוה יותר
מיקוד משתמשים בעלי ערך
אפשרויות הפרסום בגוגל לעסקים וחברות
קידום ברשת החיפוש בגוגל - PPC
הדרך הטובה ביותר שלנו כעסקים שרוצים למכור את השירותים או המוצרים שלנו זה להיות שם בדיוק שהלקוח מחפש זאת במנוע החיפוש של גוגל.
כל אחד מאיתנו מתחיל את דרכו בגוגל, בין אם מחפשים מוצר, שירות, פיתרון לבעיה כזו או אחרת ועוד.
איך מודל הפרסום ברשת החיפוש עובד?
מודל פרסום ברשת החיפוש מתבצע על בסיס תשלום פר קליק (PPC – Pay per click), זאת אומרת – שמשלמים רק כאשר גולש לוחץ על המודעה שלך בכדי לעבור לאתר ולא משלמים על עצם החשיפה במנוע החיפוש של גוגל.
בפרסום ברשת החיפוש ניתן להגדיר יעדים שונים שגוגל תעזור לנו להשיג אותם, לדוגמא: הגדלת התנועה לאתר, הגדלת המכירות בחנות האונליין או לידים, הכל בהתאם למטרות של העסק.
במודעות החיפוש זה לא רק כותרות ותיאורים, ניתן להוסיף מידע נוסף במודעות הנקראים תוספי מודעות, טלפון ישיר להתקשרות ישירות מהמודעה, יתרונות העסק, קישורים נוספים לאזורים שונים באתר שלך ועוד המון תוספים שיעזרו לנו לייצר את המודעה האפקטיבית ביותר עבור העסק שלך.
פרסום בגוגל ברשת המדיה - (GDN – Google Display Network)
פרסום בגוגל ברשת המדיה נותנת לנו את היכולת לפרסם מודעות באנרים או באנרים עם טקסט במקביל ועוד אצל אתרים ואפליקציות ברחבי הרשת.
לדוגמא: נגיד והעסק שלך מציע מעילים לחורף, וישנו אתר מאמרים מצויין בנושא של תיירות באזורים חורפיים או אפילו סקי ויש בו מגוון מאמרים איכותיים.
במידה ואותו אתר נמצא ברשת המפרסמים של גוגל ניתן להגדיר בקמפיין שהמודעות שלנו יוצגו באתר זה.
זוהי דרך מעולה, שכן אם מנהלים אותה במקצועיות ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את מכירות העסק.
אזורים נוספים לפרסום וטירגוטים
בנוסף ניתן ברשת המדיה לפרסם במקומות כמו בג'ימייל, YouTube ואפליקציות.
אפשר לטרגט בקמפיינים סינון דמוגרפי, מילות מפתח שבאתר, תחומי עניין, מיקום ועוד.
ישנם עוד אפשרויות וביניהם גם הרימרקטינג בגוגל
לסיכום קצר: רשת המדיה זהו אפיק פרסום מצויין בכדי לחזור לגולשים שנטשו את האתר שלכם ולא המירו, ניתן לשלוט בתדירות הופעת מודעות הרימרקטינג שלנו לגולשים שנטשו.
פרסום ביוטיוב באמצעות פרסום בגוגל - לראות, לשמוע, לחוות
איזו דרך טובה יותר יש מאשר פרסום באמצעות סרטון?!
סרטונים נכנסו לחיינו כבר ממזן אך צוברים תאוצה מיום ליום ובמיוחד ברשתות החברתיות ואני מדבר כאן על פרסום ביוטיוב.
מידע על פרסום ברשת החברתית יוטיוב
מכירים את זה שאתם צופים בסרטון ביוטיוב, בין אם זה במחשב או באפליקציה ולפני הצפייה מופיעה לכם מודעה שרק מחכים לכפתור של ה"דלג"!
ובכן אצלי מנהלים זאת קצת אחרת.
במידה ואתה בהחלט מחכה לכפתור ה"דלג" כנראה שלא טרגטו אותך בצורה הנכונה כיוון שאתה לא קהל היעד שלהם או פשוט כי יש לך את המוצר/השירות ואינך מעוניין בכך.
בפרסום ביוטיוב ניתן להגיע לקהל היעד שלך באמצעות סרטון שמספר את הסיפור של העסק או שמציג את המוצר שלך בצורה הטובה ביותר. ניתן לטרגט לפי סרטונים וערוצים ספציפיים, מילות מפתח, סינון דמוגרפי, תחומי עניין, מיקום ועוד. וזאת בכדי להגיע לקהל היעד שלך.
דוגמא קטנה לטירגוט: אם נגיד יש לך עסק לסדנת היריון, תוכלי לטרגט ולוגריות של אימהות צעירות, שהפעילו את אפשרות הפרסום אצלם בסרטונים כך שיוצגו מודעות בתחילת הסרטון ובמהלך הסרטון.
כמו שנאמר במקום הנכון ובזמן הנכון.
פרסום בגוגל שופינג - Google Shopping
יש לכם חנות אונליין ואתם נאבקים לגרוף מכירות מרשת החיפוש?
למה לא להציג אותם פשוט בצורה הטובה ביותר שלהם!
פרסום בגוגל שופינג נותן לנו את היכולת לפרסם את המוצרים של החנות שלך בצורה הטובה ביותר שרק גוגל יכול ובטופ תוצאות החיפוש.
מטרתו לייצר חשיפה גבוהה, הגדלת המכירות בחנות ושיעור המרה גבוה יותר.
בגוגל שופינג בשונה מרשת החיפוש ניתן להציג את המוצר שלך עם שם העסק, תמונת המוצר, מחיר, תיאור ועוד. לצורך פרסום בגוגל שופינג יש להירשם ראשית לגוגל מרצ'נט בגוגל. (אל דאגה גם הרישום אני עושהבשבילכם)
ניתוח נתונים מתקדם באמצעות גוגל אנליטיקס
יש כל כך בעלי עסקים ומפרסמים שבוחרים לפרסם בגוגל ובכלי השיווק שהם מציעים לנו. אך לצערי זה כל מה שהם עושים!
מה לגבי ניתוח הקמפיין? זה נחמד להסתכל על כמה כניסות, חשיפות, שיעור קליקים, המרות וכו'… אבל בין זה לבין להבין את הקמפיין ומה גרם לו להצליח או להפסיד זה כבר עולם אחר לגמרי.
ב- SFB אני מנהל את הפרסום בגוגל ברמה הגבוהה ביותר בשביל לקבל את החזר ההשקעה המקסימלי ביותר.
איך עושים זאת?
נחבר את חשבון הפרסום שלך לגוגל אנליטיקס בכדי לנתח את תנועת הגולשים מכל מקור תנועה. להבין כמה זמן הם שהו בדף, מה הדרך שהם עשו עד הרכישה או הפנייה ואם הם נטשו – להבין בדיוק היכן ולטפל בזה!
ניתן גם לחבר ותלוי במוצר או שירות שאנו מוכרים כלים למעקב וניטור אחר הגולשים בתוך האתר, היכן הם לחצו הכי הרבה, היכן הם מתקשים ועוד.
בנוסף ניצור לכם אירועים על ידי התג מנג'ר של גוגל בכדי לעקוב אחר כל אירוע חשוב באתר שלך שיכול לעזור לנו לקבל החלטות טובות יותר לשיפור הביצועים והמכירות.
ולגבי איך עושים או מגדיררים את כל האירועים האלו – ואל דאגה אני זה שמגדיר את האירועים האלו בשבילכם.
כמה עולה פרסום בגוגל?
ראשית יש להבין שפרסום ממומן בגוגל מתאים לכל תקציב פרסום שכן בהתאמה התוצאות אליו כמובן.
ניתן להבין עם התקציב החודשי שלך לפרסום מהם התוצאות המשוערות אליהם יהיה ניתן להגיע באותו תקציב פרסום.
בפרסום בגוגל המערכת לא מציבה לנו סכום מינימלי אותו חייבים כדי להתחיל לפרסם.
נכון, כל עסק היה רוצה לממש את מלוא הפוטנציאל של הקמפיינים שלהם בגוגל אך לא כולם מבינים שזה לא בדיוק שגר ושכח.
ב SFB אני מקים מסע פרסום בגוגל לעסק ותכנון מותאם אישית שמטרתו להגיע ליעדים העסקיים שלכם בכל תחום באשר הוא.
חשוב להבין שניהול של מסע פרסום בגוגל דורש מקצועיות גבוהה, ידע וניסיון רב בכדי למקסם את תקציב הפרסום שלך בצורה הנכונה והרווחית ביותר עבורך.
בכל שיחת טלפון ראשונה שמתקשר אליי לקוח זאת כנראה השאלה הראשונה או השנייה שלקוח שואל אותי – כמה עולה פרסום בגוגל?
והתשובה? אותו הדבר תמיד. אין לדעת אם לא נעשה בדיקה ומחקר או לחלופין המפרסם עם ניסיון באותה הנישה שלכם ויודע את עלויות הפרסום החודשיות.
כמובן שיש לכם בתור בעלי עסקים את האחריות להבין מהו התקציב שיווק החודשי של העסק שאתם מסוגלים להשקיע.
כל קמפיין פרסום שנשיק לאוויר יהיה ניתן לעצור או להשהות בהתאם לתקציבי הפרסום של העסק באותו הזמן. ניתן לערוך שינויים תמיד בסוג התקציב לשנות בהתאם לעונה או בהתאם לחג מסוים.
האם משלמים רק על תוצאות שגוגל מניב?
תלוי, ראשית צריך להבין לפני כל השקת קמפיין מהו היעד של אותו קמפיין.
במידה וזה קמפיין של לידים משמע שיחת טלפון או השארת פרטים בטופס לדוגמא הרי שחשבון מחוייב על כל קליק שגולש לחץ עליו בין אם זה דרך רשת החיפוש, רשת המדיה או כל קמפיין פרסום אחר. שכן זה שהגולש נכנס לאתר לא אומר בהכרח שהוא ישאיר פרטים.
בתחום מנעולנות לדוגמא שמתבצע פרסום בגוגל ברשת החיפוש ניתן לפרסם ישירות לגולש את מספר הטלפון להתקשרות ללא צורך בכניסה לאתר ואז אנו משלמים בדוגמא זו רק על שיחת טלפון. (התייחסו לזה כדוגמא שכן למנעולן לא מספיק מודעת פרסום אחת של מס' טלפון)
שנתחיל את מסע הפרסום שלך?
שיחה אחד על אחד עם שי
צרו קשר
Testimonials
להצעת מחיר
צרו קשר
ניתן לשוחח ישירות
פרטי יצירת קשר
050-3441221
ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח
אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.
אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.
פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.
בעולם שבו מחירי הפרסום באינטרנט נראים, על פניו, אטרקטיביים, ויותר ויותר ערוצי שיווק ופרסום זמינים לכל בית עסק בלחיצת כפתור, קל מאוד להתפתות ולתת לתקציב השיווק בעסק לתפוח בלי פיקוח ובקרה מתאימים.
שירות הפרסום הממומן גוגל שופינג, מאפשר לעסקים להציג מודעות במנוע החיפוש הגדול בעולם, ולהציע לקהל הגולשים מוצרים למכירה. גוגל שופינג הוא ערוץ משלים לפרסום בגוגל אדס, ומספק לבתי עסק שמעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם לקהל הגולשים יתרונות משמעותיים, שמיד ניגע בהם.
אחרי שהקמתם אתר אינטרנט על מנת לייצר הכנסות באמצעות גולשים שיהפכו ללקוחות משלמים, ואחרי שהחלטתם על אסטרטגיית השיווק שבאמצעותה תוכלו לייצר תנועה איכותית של גולשים לאתר, מגיעה המשימה הבאה שלכם: מדידת היישום של האסטרטגיה השיווקית בפועל.
כל בעל עסק מבין היום שבלי פרסום, נוכחות דיגיטלית ברשת, והנגשה של השירותים השונים של העסק אונליין, יהיה לו קשה
רבים מבתי העסק בישראל ובעולם בכלל, מבינים כיום שלצד הנוכחות הפיסית שלהם, באמצעות פריסה של סניפים לוקאליים, הם חייבים לנהל
מנוע החיפוש הגדול בעולם מבית גוגל, הוא לא רק כלי מצויין לאיתור מידע על ידי גולשים שונים ברשת, אלא פלטפורמה שיווקית איכותית, שיכולה לסייע לעסקים להגיע אל קהל היעד שלהם בצורה יעילה, מהירה, וזולה יחסית.
בעידן שבו יותר ויותר בתי עסק מעבירים חלק נכבד מן הפעילות שלהם לאונליין, האתגר המשמעותי של עסקים הופך להיות איתור קהל היעד הרלוונטי לעסק, והזרמה של תנועה איכותית לאתר. לצורך כך, עומדים כיום בפני עסקים שפע של ערוצי שיווק דיגיטליים, אשר באמצעות הקמה של קמפיינים ממוקדים יכולים לייצר עבור בית העסק תנועה של גולשים אל הנכסים הדיגיטלים של העסק, ובפרט לאתר האינטרנט שלו.
כמה עולה לפרסם ביוטיוב? מחירי הפרסום ביוטיוב משתנים בהתאם לפרמטרים שונים ומגוונים, ולכן ניתן כאן הערכה גסה בלבד. כדי להגיע
עסקים שמעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ברשת, ולהגיע אל קהלי יעד חדשים וממוקדים, יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של
הקלות הרבה שבה מתאפשרת הקמה של קמפיין פרסום בגוגל אדס, מביאה לעיתים לא מעט בעלי עסקים לחשוב שכדאי להקים ולנהל
אני מקווה ומאמין שכל בעל עסק לא משנה אם קטן או בינוני מנהל את התקציב החודשי בצורה נכונה ומסודרת. ושאני מדבר על תקציב חודשי אני מדבר על לוגיסטיקה, הוצאות משרד, הוצאות רכב, משכורות ועוד ועוד לא חסר…
המון עסקים בין אם רק מתחילים את דרכם או כבר עושים קידום בפלטפורמות שונות, מבינים את היתרון בקידום ממומן בגוגל, הרי שזוהי הדרך להשיג תוצאות בטווח הקצר ולהתחיל להביא לקוחות ומכירות לעסק.
במאמר זה נדבר על הקידום הממומן בגוגל, מהם המדיות השונות שניתן לפרסם בהם בגוגל אדס, ובסוף תקבלו גם טיפים מקצועיים לקידום ממומן רווחי.
מעבר לפרסום בגוגל ברשת החיפוש ושאר האפשרויות פרסום, יש פיצרים נוספים שניתן להטמיע במודעה הנקראים תוספי מודעות, בשביל לתת עוד
אנחנו כל יום נכנסים לקמפיינים שלנו בגוגל ומחפשים דרכים לשפר, בין אם במילות המפתח שהגדרנו, מונחי החיפוש, בקהלים, להגדיל ביד
כל עסק שפוי שמפרסם בצורה ממומנת בין אם בגוגל פייסבוק אינסטגרם לינקדאין או כל מקום אחר, צריך שתהיה לו הנוכחות
גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שנוכל להשתמש בו בכדי להגיע ליעדים של העסק שלנו בין
איך מחברים את המוצרים באתר לגוגל שופינג? באמצעות גוגל מרצ'נט – זהו כלי של גוגל שניתן להשתמש בו לקליטה של
בעולם של היום אנחנו לא רואים סתם מודעות ברשת, אלא מודעות שמתאימות בדיוק למה שחיפשנו או בהתאם לאתר בו היינו.