פרסום בגוגל - ניהול קמפיינים | PPC

להיות במקום הנכון ובזמן הנכון גיוס לידים איכותי, שיחות לעסק או הגדלת נפח המכירות באתר. Google Ads זהו אחד מכלי השיווק היעילים ביותר להשיג את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

ניהול תקציב פרסום יעיל
עלות המרה נמוכה יותר
הגברת המודעות למותג
החזר על השקעה גבוה יותר
מיקוד משתמשים בעלי ערך
תוכן עניינים

ניהול קמפיין ממומן רווחי

כל עסק היה רוצה לממש את מלוא הפוטנציאל של הקמפיינים שלהם בגוגל אך לא כולם מבינים שזה לא בדיוק שגר ושכח. 

ב SFB אנו מקימים מסע פרסום בגוגל ותכנון מותאם אישית שמטרתה להגיע ליעדים העסקיים שלכם בכל תחום שהוא.
ניהול מסע פרסום בגוגל דורש מקצועיות גבוהה, ידע וניסיון רב בכדי למקסם את תקציב הפרסום שלך בצורה הנכונה והרווחית ביותר עבורך.

אז מה יש בדיוק לגוגל להציע לנו?

גוגל מציעים לנו מגוון פתרונות פרסום בפלטפרומה שלהם כגון: רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, גוגל שופינג ועוד.

לא כל אחת תתאים לכל עסק לכן מתבצע מחקר מקדים מדוייק ומקיף בהתאם למוצר או לשירות אותו העסק מציע בכדי ראשית קודם כל להבין מי הקהל שלך והיכן הוא נמצא.

שנתחיל את מסע הפרסום שלך?

אז מהם היתרונות בפרסום בגוגל

שלא כמו בקידום האורגני, בפרסום בגוגל התוצאות האיכותיות לא מאחרות להגיע בתוך ימים ספורים בלבד.

בפרסום בגוגל נציג את המודעות שלך אך ורק לקהל שרלוונטי לעסק שלך ושמחפש את השירות או המוצר.

בין אם המטרה שלך היא ליד או קנייה בחנות האונליין ואפילו שיחת טלפון, ב- SFB מתמקדים בעלויות המרה נמוכות ובהתאם ליעדים של העסק.

ניתוח נתונים באנליטיקס

ניתוח נתונים מתקדם

ב- SFB אנו מנהלים את הפרסום בגוגל ברמה הגבוהה ביותר בשביל לקבל את החזר ההשקעה המקסימלי ביותר.

נחבר את חשבון הפרסום שלך בגוגל לאנליטיקס בכדי לנתח את תנועת הגולשים מכל מקור תנועה. להבין כמה זמן הם שהו בדף, מה הדרך שהם עשו עד הרכישה או הפנייה ואם הם נטשו להבין בדיוק היכן ולטפל בזה.

כאן נכנס לפעולה יצירת האירועים על ידי התג מנג’ר של גוגל בכדי לעקוב אחר כל אירוע חשוב באתר שלך שיכול לעזור לקבל החלטות טובות יותר לשיפור הביצועים. ואל דאגה אנו זה שנגדיר את האירועים האלו בשבילך.

כמה תקציב מספיק לפרסום בגוגל?

בכל שיחת טלפון ראשונה שמתקשר אליי לקוח זאת כנראה השאלה הראשונה או השנייה שלקוח שואל אותי.

והתשובה? אותו הדבר תמיד.

ראשית יש להבין שפרסום בגוגל מתאים לכל תקציב פרסום שכן בהתאמה התוצאות אליו כמובן. ניתן להבין עם התקציב החודשי שלך לפרסום מהם התוצאות המשוערות אליהם יהיה ניתן להגיע באותו תקציב פרסום. שכן גוגל לא שמה סכום מינימלי אותו חייבים בכדי להתחיל לפרסם.

כל קמפיין שנשיק לאוויר יהיה ניתן לעצור או להשהות בהתאם לתקציבי הפרסום של העסק באותו הזמן. ניתן לערוך שינויים תמיד בסוג התקציב לשנות בהתאם לעונה או בהתאם לחג מסויים.

האם משלמים רק על תוצאות שגוגל מניב?

תלוי, ראשית צריך להבין לפני כל השקת קמפיין מהו היעד של אותו קמפיין.

במידה וזה קמפיין של לידים משמע שיחת טלפון או השארת פרטים בטופס לדוגמא הרי שחשבון מחוייב על כל קליק שגולש לחץ עליו בין אם זה דרך רשת החיפוש, רשת המדיה או כל פלטפורמה אחרת. שכן זה שהגולש נכנס לאתר לא אומר בהכרח שהוא ישאיר פרטים.

בתחום מנעולנות לדוגמא שמתבצע פרסום בגוגל ברשת החיפוש ניתן לפרסם ישירות לגולש את מספר הטלפון להתקשרות ללא צורך בכניסה לאתר ואז אנו משלמים בדוגמא זו רק על שיחת טלפון. (התייחסו לזה כדוגמא שכן למנעולן לא מספיק מודעת פרסום אחת של מס’ טלפון)

אפשרויות הפרסום בגוגל

פרסום בגוגל ברשת החיפוש - PPC

כל אחד מאיתנו שמחפש שירות או מוצר מסויים מתחיל את דרכו במנוע החיפוש בגוגל. זאת אחת הדרכים הטובות ביותר להיות שם בדיוק שהלקוח מחפש בדיוק את מה שיש לך להציע בשבילו. מודל זה מתבצע על בסיס תשלום על קליק (PPC) משמע שמשלמים רק כאשר גולש לוחץ על המודעה שלך בכדי לעבור לאתר ולא משלמים על עצם החשיפה במנוע החיפוש של גוגל.

בפרסום לרשת החיפוש ניתן להגדיר יעדים כגון: הגדלת התנועה לאתר, הגדלת המכירות בחנות האונליין או לידים.

ניתן להוסיף מידע במודעה כמו מידע על העסק, טלפון ישיר להתקשרות ישירות מהמודעה, יתרונות העסק, קישורים נוספים לאזורים שונים באתר שלך ועוד.

פרסום בגוגל ברשת המדיה

פרסום בגוגל ברשת המדיה - GDN

פרסום ברשת המדיה של גוגל נותנת לנו את היכולת לפרסם מודעות באנרים ועוד אצל אתרים רלוונטים ברחבי הרשת.
לדוגמא: נגיד והעסק שלך מציע מעילים לחורף וישנו אתר מאמרים מצויין בנושא של תיירות באזורים חורפיים או אפילו סקי ויש בו מגוון מאמרים איכותיים. במידה ואותו אתר נמצא ברשת המפרסמים של גוגל ניתן להגדיר בקמפיין שהמודעות שלנו יוצגו באתר זה. זוהי דרך מעולה שכן אם מנהלים אותה במקצועיות ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את מכירות העסק. ניתן בנוסף ברשת המדיה לפרסם במקומות כמו בגימייל, YouTube ואפליקציות. ניתן לטרגט לפי סינון דמוגרפי, מילות מפתח שבאתר, תחומי עניין, מיקום ועוד.

פרסום בגוגל בקמפיין ב- YouTube

מכירים את זה שאתם צופים בסרטון ביוטיוב בין אם זה במחשב או באפליקציה ולפני הצפייה מופיעה לך מודעה שרק מחכים לכפתור של ה”דלג”! ובכן אצלנו מנהלים זאת קצת אחרת.
במידה ואתה בהחלט מחכה לכפתור ה”דלג” כנראה שלא טרגטו אותך בצורה הנכונה כיוון שאתה לא קהל היעד שלהם או פשוט כי יש לך את המוצר/השירות ואינך מעוניין בכך.
בפרסום בגוגל ב- YuoTube ניתן להגיע לקהל היעד שלך באמצעות סרטון שמספר את הסיפור של העסק או שמציג את המוצר שלך בצורה הטובה ביותר. ניתן לטרגט לפי סרטונים וערוצים ספציפיים, מילות מפתח, סינון דמוגרפי, תחומי עניין, מיקום ועוד. וזאת בכדי להגיע לקהל היעד שלך כמו שנאמר במקום הנכון ובזמן הנכון.

פרסום בגוגל שופינג - Google Shopping

יש לכם חנות אונליין ואתם נאבקים לגרוף מכירות מרשת החיפוש? למה לא להציג אותם פשוט בצורה הטובה ביותר שלהם! פרסום בגוגל שופינג נותן לנו את היכולת לפרסם את המוצרים של החנות שלך בצורה הטובה ביותר שרק גוגל יכול ובטופ תוצאות החיפוש. מטרתו לייצר חשיפה גבוהה, הגדלת המכירות בחנות ושיעור המרה גבוה יותר. בגוגל שופינג בשונה מרשת החיפוש ניתן להציג את המוצר שלך עם שם העסק, תמונת המוצר, מחיר, תיאור ועוד. לצורך פרסום בגוגל שופינג יש להירשם ראשית ל- Google Merchant Center.(אל דאגה גם הרישום אנו עושים בשבילכם)

לייעוץ עם שי
לייעוץ לגבי אפיקי הפרסום המתאימים לך השאירו פרטים
לייעוץ עם שי

שנתחיל את מסע הפרסום שלך בגוגל?

ניתן לשוחח ישירות
פרטי יצירת קשר
נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

פרסום בגוגל - שאלות ותשובות

בין אם אתה מפרסם בגוגל באופן עצמאי או עם סוכנות קידום יש המון חישובים שיש לקחת בחשבון בשביל להבין האם הקמפיינים שלך ריווחיים או לא. הכל כמובן בהתאם למוצר שאתה מוכר ולכל ההוצאות שמגיעות יחד עם זה. 
לדוגמא – במידה ויש לך אתר איקומרס שמוכר מוצר פיזי המגיע עד בית הלקוח יש לקחת בחשבון את עלויות השילוח, לוגיסטיקה, אריזה וכו’ יחד עם זאת את תקציב הפרסום שלך וכל זה מנותב לעלות המרה שיש להגדיר מראש (יעדים) בכדי לעמוד בהם ולראות שהקמפיינים שלך נשארים ריווחיים. יחד עם זאת יש לשים לב לעלויות נמוכות והחזר על השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין.
כל אחד יכול לפרסם בגוגל אך אם מעוניינים בקמפיין ריווחי אשמח לנתח את הקמפיין שלך ללא עלות ולעדכן אותך בתוצאות – ליצירת קשר »

כלי זה נועד עבור פרסום ב-YouTube והוא עדיין בגרסת הבטא שלו ולא פתוח לכולם.
מטרתו היא לתכנן את אסטרטגיית הפרסום ביוטיוב ולתכנן נכון יותר את הקהלים אליהם הולכים לפרסם ואת הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם. לאחר מציאת הקהלים הכלי יציג לכם אפשרויות פרסום בהתאם לתקציב והגדרות שבחרתם, ואז ניתן יהיה לראות את פוטנציאל החשיפה לקהל היעד שלכם בהתאם למה שבחרתם למידע נוסף על הכלי לתכנון החשיפה »

קמפיין לרשת החיפוש – כאן ניתן לפרסם מודעות טקסט (ובקרוב גם עם תמונה) וניתן להציג את המודעות האלו על פי מילות מפתח שלקוחות פוטנציאליים מחפשים אתכם במנוע החיפוש של גוגל.

קמפיין ברשת המדיה – פרסום של מודעות תמונה ברחבי הרשת או האפליקציות שלדעתכם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם משתמשים בהם ביום יום.

קמפיין וידאו – מודעות לפרסום ביוטיוב, ישנם כמה סוגי מודעות:
במפר – מודעה קצרה של 6 שניות מצויינת לפרסום להעלאת מודעות למותגים חדשים ועולים.

In-Stream – מודעות וידאו הניתנות לדילוג.

מודעות רצף – יש סיפור למותג שלך לספר? זה סוג המודעה שאתה צריך – בנייה של רצף סרטונים קצרים שמספרים את הסיפור של המותג/המוצר שלך. זוהי מודעת רצף שבה הינך שולט במסע של הגולש שצופה בסרטונים ובמעברים ביניהם.

קמפיין בגוגל שופינג – אם יש לך מוצרים באתר שלך זוהי דרך מצויינת לפרסם את המוצר שלך ולבלוט מעל תוצאות החיפוש יחד עם תמונה ומחיר המוצר ניתן להציג את המוצר שלך ולקבל חשיפה גבוהה יותר בגוגל שופינג.

מאמרים שיכולים לעניין אותך