פרסום בגוגל - ניהול קמפיינים רווחים

להיות במקום הנכון ובזמן הנכון

בזכות פרסום בגוגל המון עסקים בישראל וברחבי העולם נהנים מלידים איכותיים ומכירות באתר שעוזרות לעסק לצמוח משנה לשנה, כל זאת כמובן בעזרת איש המקצוע הנכון למשימה.
גוגל אדס זהו אחד מכלי השיווק היעילים ביותר להשגת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

פרסום בגוגל

להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים

ניהול תקציב פרסום יעיל

עלות המרה נמוכה יותר

הגברת המודעות למותג

החזר על השקעה גבוה יותר

מיקוד משתמשים בעלי ערך

נעים מאוד שמי שי,

חי ונושם פרסום בגוגל כל יום כל היום, עם ניסיון רב במגוון קמפיינים בנישות שונות ובשווקים שונים בעולם וכמובן בישראל היפה.

ניסיון בכל סוגי הקמפיינים – רשת החיפוש, גוגל שופינג, יוטיוב, רשת המדיה, מודעות ג’ימייל, מפות ועוד..

איך אני יכול לעזור?

בין אם אתם מתחבטים האם הקמפיינים שלכם עובדים או האם החברה שמבצעת לכם את הפרסום עושה זאת בצורה הטובה ביותר עבורכם, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ונעשה שיחה אחד על אחד על החשבון פרסום שלכם.

300+

קמפיינים שונים

5+

שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי

8

הסמכות מגוגל אדס

8+

שווקים בעולם

מידע על פרסום בגוגל

לא נמאס לכם לרדוף אחרי הלקוחות שלכם ולנסות כל פעם מחדש למצוא אותם ברחבי הרשת?

האם לפרסם ברשת החיפוש, או בגוגל שופינג, ברחבי הרשת או ביוטיוב?

היכן קהל היעד שלכם נמצא ואיך ניתן לפרסם לו בצורה הטובה ביותר?

איך נדע מה נכון ומה לא?

 

אני כאן לעשות לכם סדר על כל אפיקי הפרסום בגוגל אדס כדי שתדעו לשווק במקום הנכון – היכן שהלקוחות שלכם נמצאים.

שי כהן הבעלים של SFB עם ניסיון רב בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ובעל הסמכה של Google Partner המעידה על מקצועיות גבוהה, ידע מעמיק ולקוחות שרק ממשיכים לצמוח.

לא מעט בעלי עסקים מנסים לפרסם בעצמם או שהיו להם ניסיונות לא טובים בעבר בפרסום בגוגל, ישנם כאלו שעוד מנסים בעצמם ויש שכבר הבינו שצריך לתת לאיש מקצוע לעשות את הפעילות השיווקית שלהם.

כשאיש מקצוע בתחום עושה את עבודת השיווק הדיגיטלית היא נעשית עם תוכנית עבודה מסודרת ואסטרטגיית שיווק לאחר ניתוח והכרה של העסק אותו מקדמים, ובדרך זו – התוצאות אינם מאחרות לבוא.

אז אם אתם מחפשים להגדיל את המכירות באתר או בעסק או להגדיל את כמות הפניות ואת שיחות הטלפון – אני כאן כדי להשיג לכם את זה!

פרסום בגוגל
תוכנית לפרסום בגוגל

איך מנהלים קמפיין פרסום ריווחי?

ראשית יש להבין שפרסום ממומן בגוגל מתאים לכל תקציב פרסום שכן בהתאמה התוצאות אליו כמובן. 

ניתן להבין עם התקציב החודשי שלך לפרסום מהם התוצאות המשוערות אליהם יהיה ניתן להגיע באותו תקציב פרסום.
בפרסום בגוגל המערכת לא מציבה לנו סכום מינימלי אותו חייבים כדי להתחיל לפרסם.

נכון, כל עסק היה רוצה לממש את מלוא הפוטנציאל של הקמפיינים שלהם בגוגל אך לא כולם מבינים שזה לא בדיוק שגר ושכח. 

ב SFB אני מקים מסע פרסום בגוגל לעסק ותכנון מותאם אישית שמטרתו להגיע ליעדים העסקיים שלכם בכל תחום באשר הוא.

חשוב להבין שניהול של מסע פרסום בגוגל דורש מקצועיות גבוהה, ידע וניסיון רב בכדי למקסם את תקציב הפרסום שלך בצורה הנכונה והרווחית ביותר עבורך.

מה גוגל אדס מציעה לנו?

גוגל אדס מציעים לנו מגוון פתרונות פרסום בפלטפרומה שלהם כגון: רשת החיפוש, רשת המדיה, יוטיוב, גוגל שופינג ועוד.

לא כל אחת תתאים לכל עסק, ולכן מתבצע מחקר מקדים מדוייק ומקיף בהתאם למוצר או לשירות אותו העסק מציע, וזאת כדי ראשית קודם כל להבין מי הקהל שלך והיכן הוא נמצא.

מהם היתרונות בפרסום בגוגל אדס?

עלות המרה נמוכה

בין אם המטרה שלך היא ליד או קנייה בחנות האונליין ואפילו שיחת טלפון, ב- SFB מתמקדים בעלויות המרה נמוכות ובהתאם ליעדים של העסק.

תוצאות מהירות

שלא כמו בקידום האורגני, בפרסום בגוגל התוצאות האיכותיות לא מאחרות להגיע בתוך ימים ספורים בלבד.

קהל יעד ממוקד

בפרסום בגוגל נציג את המודעות שלך אך ורק לקהל שרלוונטי לעסק שלך ושמחפש את השירות או המוצר.

מהם אפשרויות הפרסום בגוגל?

פרסום ברשת החיפוש - PPC

הדרך הטובה ביותר שלנו כעסקים שרוצים למכור את השירותים או המוצרים שלנו זה להיות שם בדיוק שהלקוח מחפש זאת במנוע החיפוש של גוגל. 
כל אחד מאיתנו מתחיל את דרכו בגוגל, בין אם מחפשים מוצר, שירות, פיתרון לבעיה כזו או אחרת ועוד.

איך מודל הפרסום ברשת החיפוש עובד?

מודל פרסום ברשת החיפוש מתבצע על בסיס תשלום פר קליק (PPC – Pay per click), זאת אומרת – שמשלמים רק כאשר גולש לוחץ על המודעה שלך בכדי לעבור לאתר ולא משלמים על עצם החשיפה במנוע החיפוש של גוגל.

בפרסום ברשת החיפוש ניתן להגדיר יעדים שונים שגוגל תעזור לנו להשיג אותם, לדוגמא: הגדלת התנועה לאתר, הגדלת המכירות בחנות האונליין או לידים, הכל בהתאם למטרות של העסק.

במודעות החיפוש זה לא רק כותרות ותיאורים, ניתן להוסיף מידע נוסף במודעות הנקראים תוספי מודעות, טלפון ישיר להתקשרות ישירות מהמודעה, יתרונות העסק, קישורים נוספים לאזורים שונים באתר שלך ועוד המון תוספים שיעזרו לנו לייצר את המודעה האפקטיבית ביותר עבור העסק שלך.

פרסום בגוגל ברשת החיפוש
פרסום ברשת המדיה בגוגל

פרסום ברשת המדיה - (GDN – Google Display Network)

פרסום ברשת המדיה של גוגל נותנת לנו את היכולת לפרסם מודעות באנרים או באנרים עם טקסט במקביל ועוד אצל אתרים ואפליקציות ברחבי הרשת.

ניתן לקרוא עוד על פרסום ברשת המדיה »

לדוגמא: נגיד והעסק שלך מציע מעילים לחורף, וישנו אתר מאמרים מצויין בנושא של תיירות באזורים חורפיים או אפילו סקי ויש בו מגוון מאמרים איכותיים. 

במידה ואותו אתר נמצא ברשת המפרסמים של גוגל ניתן להגדיר בקמפיין שהמודעות שלנו יוצגו באתר זה. זוהי דרך מעולה, שכן אם מנהלים אותה במקצועיות ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, להגביר את המודעות למותג ולהגדיל את מכירות העסק.

אזורים נוספים לפרסום וטירגוטים

בנוסף ניתן ברשת המדיה לפרסם במקומות כמו בג’ימייל, YouTube ואפליקציות.

אפשר לטרגט בקמפיינים סינון דמוגרפי, מילות מפתח שבאתר, תחומי עניין, מיקום ועוד.

ישנם עוד אפשרויות וביניהם גם הרימרקטינג בגוגל 

לסיכום קצר: רשת המדיה זהו אפיק פרסום מצויין בכדי לחזור לגולשים שנטשו את האתר שלכם ולא המירו, ניתן לשלוט בתדירות הופעת מודעות הרימרקטינג שלנו לגולשים שנטשו.

פרסום ביוטיוב - לראות, לשמוע, לחוות

איזו דרך טובה יותר יש מאשר פרסום באמצעות סרטון?!

סרטונים נכנסו לחיינו כבר ממזן אך צוברים תאוצה מיום ליום ובמיוחד ברשתות החברתיות ואני מדבר כאן על יוטיוב.

מידע על פרסום ברשת החברתית יוטיוב

 

מכירים את זה שאתם צופים בסרטון ביוטיוב, בין אם זה במחשב או באפליקציה ולפני הצפייה מופיעה לכם מודעה שרק מחכים לכפתור של ה”דלג”! 
ובכן אצלי מנהלים זאת קצת אחרת.

במידה ואתה בהחלט מחכה לכפתור ה”דלג” כנראה שלא טרגטו אותך בצורה הנכונה כיוון שאתה לא קהל היעד שלהם או פשוט כי יש לך את המוצר/השירות ואינך מעוניין בכך.

בפרסום ביוטיוב ניתן להגיע לקהל היעד שלך באמצעות סרטון שמספר את הסיפור של העסק או שמציג את המוצר שלך בצורה הטובה ביותר. ניתן לטרגט לפי סרטונים וערוצים ספציפיים, מילות מפתח, סינון דמוגרפי, תחומי עניין, מיקום ועוד. וזאת בכדי להגיע לקהל היעד שלך.

דוגמא קטנה לטירגוט: אם נגיד יש לך עסק לסדנת היריון, תוכלי לטרגט ולוגריות של אימהות צעירות, שהפעילו את אפשרות הפרסום אצלם בסרטונים כך שיוצגו מודעות בתחילת הסרטון ובמהלך הסרטון.

כמו שנאמר במקום הנכון ובזמן הנכון.

פרסום בגוגל שופינג

פרסום בגוגל שופינג - Google Shopping

יש לכם חנות אונליין ואתם נאבקים לגרוף מכירות מרשת החיפוש? 

למה לא להציג אותם פשוט בצורה הטובה ביותר שלהם!

פרסום בגוגל שופינג נותן לנו את היכולת לפרסם את המוצרים של החנות שלך בצורה הטובה ביותר שרק גוגל יכול ובטופ תוצאות החיפוש. 

מטרתו לייצר חשיפה גבוהה, הגדלת המכירות בחנות ושיעור המרה גבוה יותר.
בגוגל שופינג בשונה מרשת החיפוש ניתן להציג את המוצר שלך עם שם העסק, תמונת המוצר, מחיר, תיאור ועוד. לצורך פרסום בגוגל שופינג יש להירשם ראשית לגוגל מרצ’נט בגוגל. (אל דאגה גם הרישום אני עושהבשבילכם)

שיחה אחד על אחד עם שי

להצעת מחיר או לייעוץ השאירו פרטים

ניתוח נתונים מתקדם

יש כל כך בעלי עסקים ומפרסמים שבוחרים לפרסם בגוגל ובכלי השיווק שהם מציעים לנו. אך לצערי זה כל מה שהם עושים!

מה לגבי ניתוח הקמפיין? זה נחמד להסתכל על כמה כניסות, חשיפות, שיעור קליקים, המרות וכו’… אבל בין זה לבין להבין את הקמפיין ומה גרם לו להצליח או להפסיד זה כבר עולם אחר לגמרי.

ב- SFB אני מנהל את הפרסום בגוגל ברמה הגבוהה ביותר בשביל לקבל את החזר ההשקעה המקסימלי ביותר.

איך עושים זאת?

נחבר את חשבון הפרסום שלך לגוגל לאנליטיקס בכדי לנתח את תנועת הגולשים מכל מקור תנועה. להבין כמה זמן הם שהו בדף, מה הדרך שהם עשו עד הרכישה או הפנייה ואם הם נטשו – להבין בדיוק היכן ולטפל בזה!

ניתן גם לחבר ותלוי במוצר או שירות שאנו מוכרים כלים למעקב וניטור אחר הגולשים בתוך האתר, היכן הם לחצו הכי הרבה, היכן הם מתקשים ועוד.

בנוסף ניצור לכם אירועים על ידי התג מנג’ר של גוגל בכדי לעקוב אחר כל אירוע חשוב באתר שלך שיכול לעזור לנו לקבל החלטות טובות יותר לשיפור הביצועים והמכירות.

ולגבי איך עושים או מגדיררים את כל האירועים האלו – ואל דאגה אני זה שמגדיר את האירועים האלו בשבילכם.

ניתוח נתונים

כמה עולה פרסום בגוגל?

בכל שיחת טלפון ראשונה שמתקשר אליי לקוח זאת כנראה השאלה הראשונה או השנייה שלקוח שואל אותי – כמה עולה פרסום בגוגל?

והתשובה? אותו הדבר תמיד. אין לדעת אם לא נעשה בדיקה ומחקר או לחלופין המפרסם עם ניסיון באותה הנישה שלכם ויודע את עלויות הפרסום החודשיות.

כמובן שיש לכם בתור בעלי עסקים את האחריות להבין מהו התקציב שיווק החודשי של העסק שאתם מסוגלים להשקיע.

כל קמפיין פרסום שנשיק לאוויר יהיה ניתן לעצור או להשהות בהתאם לתקציבי הפרסום של העסק באותו הזמן. ניתן לערוך שינויים תמיד בסוג התקציב לשנות בהתאם לעונה או בהתאם לחג מסוים.

האם משלמים רק על תוצאות שגוגל מניב?

תלוי, ראשית צריך להבין לפני כל השקת קמפיין מהו היעד של אותו קמפיין.

במידה וזה קמפיין של לידים משמע שיחת טלפון או השארת פרטים בטופס לדוגמא הרי שחשבון מחוייב על כל קליק שגולש לחץ עליו בין אם זה דרך רשת החיפוש, רשת המדיה או כל קמפיין פרסום אחר. שכן זה שהגולש נכנס לאתר לא אומר בהכרח שהוא ישאיר פרטים.

בתחום מנעולנות לדוגמא שמתבצע פרסום בגוגל ברשת החיפוש ניתן לפרסם ישירות לגולש את מספר הטלפון להתקשרות ללא צורך בכניסה לאתר ואז אנו משלמים בדוגמא זו רק על שיחת טלפון. (התייחסו לזה כדוגמא שכן למנעולן לא מספיק מודעת פרסום אחת של מס’ טלפון)

לקוחותיי מקבלים שובר פרסום לקמפיין הראשון

פרסום בגוגל

שובר פרסום
300 לקמפיין הראשון
  •  
שובר מתנה

שיחה אחד על אחד עם שי

צרו קשר

שאלות נפוצות

בין אם אתה מפרסם בגוגל באופן עצמאי או עם סוכנות קידום יש המון חישובים שיש לקחת בחשבון בשביל להבין האם הקמפיינים שלך ריווחיים או לא. הכל כמובן בהתאם למוצר שאתה מוכר ולכל ההוצאות שמגיעות יחד עם זה. 
לדוגמא – במידה ויש לך אתר איקומרס שמוכר מוצר פיזי המגיע עד בית הלקוח יש לקחת בחשבון את עלויות השילוח, לוגיסטיקה, אריזה וכו’ יחד עם זאת את תקציב הפרסום שלך וכל זה מנותב לעלות המרה שיש להגדיר מראש (יעדים) בכדי לעמוד בהם ולראות שהקמפיינים שלך נשארים ריווחיים. יחד עם זאת יש לשים לב לעלויות נמוכות והחזר על השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין.
כל אחד יכול לפרסם בגוגל אך אם מעוניינים בקמפיין ריווחי אשמח לנתח את הקמפיין שלך ללא עלות ולעדכן אותך בתוצאות – ליצירת קשר »

כלי זה נועד עבור פרסום ב-YouTube והוא עדיין בגרסת הבטא שלו ולא פתוח לכולם.
מטרתו היא לתכנן את אסטרטגיית הפרסום ביוטיוב ולתכנן נכון יותר את הקהלים אליהם הולכים לפרסם ואת הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם. לאחר מציאת הקהלים הכלי יציג לכם אפשרויות פרסום בהתאם לתקציב והגדרות שבחרתם, ואז ניתן יהיה לראות את פוטנציאל החשיפה לקהל היעד שלכם בהתאם למה שבחרתם למידע נוסף על הכלי לתכנון החשיפה »

קמפיין לרשת החיפוש – כאן ניתן לפרסם מודעות טקסט (ובקרוב גם עם תמונה) וניתן להציג את המודעות האלו על פי מילות מפתח שלקוחות פוטנציאליים מחפשים אתכם במנוע החיפוש של גוגל.

קמפיין ברשת המדיה – פרסום של מודעות תמונה ברחבי הרשת או האפליקציות שלדעתכם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם משתמשים בהם ביום יום.

קמפיין וידאו – מודעות לפרסום ביוטיוב, ישנם כמה סוגי מודעות:
במפר – מודעה קצרה של 6 שניות מצויינת לפרסום להעלאת מודעות למותגים חדשים ועולים.

In-Stream – מודעות וידאו הניתנות לדילוג.

מודעות רצף – יש סיפור למותג שלך לספר? זה סוג המודעה שאתה צריך – בנייה של רצף סרטונים קצרים שמספרים את הסיפור של המותג/המוצר שלך. זוהי מודעת רצף שבה הינך שולט במסע של הגולש שצופה בסרטונים ובמעברים ביניהם.

קמפיין בגוגל שופינג – אם יש לך מוצרים באתר שלך זוהי דרך מצויינת לפרסם את המוצר שלך ולבלוט מעל תוצאות החיפוש יחד עם תמונה ומחיר המוצר ניתן להציג את המוצר שלך ולקבל חשיפה גבוהה יותר בגוגל שופינג.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אלו הנושאים שדיברנו עליהם
מאמרים שיכולים לעניין אותך
פרסום עסקים בגוגל

פרסום עסקים בגוגל – כך תעשו זאת בדרך הנכונה

בעידן שבו יותר ויותר בתי עסק מעבירים חלק נכבד מן הפעילות שלהם לאונליין, האתגר המשמעותי של עסקים הופך להיות איתור קהל היעד הרלוונטי לעסק, והזרמה של תנועה איכותית לאתר. לצורך כך, עומדים כיום בפני עסקים שפע של ערוצי שיווק דיגיטליים, אשר באמצעות הקמה של קמפיינים ממוקדים יכולים לייצר עבור בית העסק תנועה של גולשים אל הנכסים הדיגיטלים של העסק, ובפרט לאתר האינטרנט שלו.

עלויות פרסום ביוטיוב

טבלת עלויות לפרסום ביוטיוב

כמה עולה לפרסם ביוטיוב? מחירי הפרסום ביוטיוב משתנים בהתאם לפרמטרים שונים ומגוונים, ולכן ניתן כאן הערכה גסה בלבד. כדי להגיע

פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב

עסקים שמעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ברשת, ולהגיע אל קהלי יעד חדשים וממוקדים, יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של

מומחה פרסום בגוגל

מומחה לפרסום בגוגל

הקלות הרבה שבה מתאפשרת הקמה של קמפיין פרסום בגוגל אדס, מביאה לעיתים לא מעט בעלי עסקים לחשוב שכדאי להקים ולנהל

פרסום בגוגל מחירים

פרסום בגוגל מחירים

אני מקווה ומאמין שכל בעל עסק לא משנה אם קטן או בינוני מנהל את התקציב החודשי בצורה נכונה ומסודרת. ושאני מדבר על תקציב חודשי אני מדבר על לוגיסטיקה, הוצאות משרד, הוצאות רכב, משכורות ועוד ועוד לא חסר…