המלצות של גוגל אדס - לאשר או להתעלם?

שי כהן
תאריך:
עודכן לאחרונה:

כל בעל עסק או חברה שמשתמשים בגוגל אדס מכירים את הציון שגוגל אדס נותן לכם לחשבון כמו כל מורה בבית ספר בואו נדבר על זה בהרחבה

לשתף זה לאהוב
המלצות של גוגל אדס - לאשר או להתעלם?
להצעת מחיר
הטופס נשלח בהצלחה.
נחזור אליך בתוך 24-48 שעות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

גוגל אדס הוא כלי חזק ומורכב לפרסום בגוגל, וכחלק משירותיו הוא מציע המלצות לשיפור הקמפיינים. השאלה הגדולה היא - האם כדאי לקבל את ההמלצות הללו או להתעלם מהן?

חשיבות ההמלצות של גוגל אדס

גוגל אדס מציעה המלצות שמתבססות על מגוון רחב של נתונים ואלגוריתמים מתקדמים שהם פיתחו.
ההמלצות של גוגל אדס נועדו לעזור לשפר את הביצועים של הקמפיינים הפרסומיים, להגדיל רלוונטיות לקהל היעד, ולחסוך זמן בניהול הקמפיין.

ציון אופטימיזציה:

ציון האופטימיזציה בגוגל אדס, הוא מדד שמשקף את איכות הקמפיינים בחשבון והאופטימיזציה שלהם. חשוב לשמור על ציון אופטימיזציה גבוהה בחשבון שלנו מהסיבה שגוגל נותנת עדיפות לחשבונות עם ציון אופטימיזציה גבוה. במידה ונשמור על ציון אופטימיזציה גבוה, גוגל תדאג לצ'פר אותנו באמצעות עלות נמוכה יותר לקליק וחשיפה גדולה יותר, מחשבונות עם ציוני אופטימיזציה נמוכים.

יתרונות של ההמלצות של גוגל אדס:

  • נתונים מבוססים על מערכות מתקדמות: אז כמו שאמרנו, המערכות של גוגל מבססות את ההמלצות שלה על נתונים ואלגוריתמים מתקדמים - מה שהופך את ההמלצות שלה למעניינות יותר.
  • שיפור ביצועים: ההמלצות עלולות להוביל לשיפור בביצועים של הקמפיינים.
  • חיסכון בזמן על אופטימיזציה: מעבר לשיפור הביצועים, אנחנו מקבלים חיסכון בזמן. כי במקום לשבת ולנתח נתונים בעצמנו, גוגל מציעה לנו אפשרויות לשיפור הקמפיינים ובלחיצת כפתור מבצעים שינויים.

חסרונות של ההמלצות של גוגל אדס

  • חוסר התאמה: לפעמים ההצעות שהמערכת של גוגל אדס מציעה לנו לא מתאימות כלל לצרכי הפרסום שלנו או העסק שלנו.
  • הצעות אגרסיביות: גוגל לעיתים קרובות נותנת המלצות להעלאת תקציבים לקמפיינים בצורה קיצונית של פי 2 ואפילו 3 ומעלה.
  • איבוד שליטה: ברגע שאנחנו מיישמים כל המלצה של גוגל, אנחנו מאבדים את השליטה על הקמפיינים ועל האסטרטגיה שלנו.

אז לאשר או להתעלם?

אין תשובה וודאית שמתאימה לכל עסק או לכל מטרת פרסום כזו או אחרת.
מהניסיון האישי שלנו, לפעמים היה נכון לאשר חלק מההמלצות של גוגל ולפעמים זה היה הדבר הפחות נכון לעשות.

בפסקה הבאה תקבלו מס טיפים שיעזרו לכם להחליט מה נכון.

3 טיפים לקבלת החלטה נכונה:

  1. הכרת והבנת ההמלצות: גוגל מציעה לנו מגוון של הצעות שחלקן אנחנו נבין מה המטרה, המשמעות וההשפעות שלה וחלקן לא. אם אנחנו רוצים לאשר המלצות כלשהן חשוב שנבין מה המשמעות וההשלכות שלהן.
  2. האם ההמלצה מתאימה למטרה שלי: לפני שתאשרו המלצה של גוגל, חשוב שתבדקו האם זה נכון למטרה העסקית שלכם. לא כל המלצה מתאימה לצרכים שלכם.
  3. ניסוי וטעייה: לפעמים לא נגיע לתשובה חד משמעית ולכן נוכל להחליט לנסות ולטעות. אם הצלחנו אז מעולה ואם לא אז ניסינו, טעינו, למדנו והתקדמנו הלאה. כמובן שניתן לבטל את השינוי, הוא לא לנצח.

לסיכום:

ההמלצות גוגל אדס הן כלי שימושי שיכול לסייע בשיפור הביצועים של הקמפיינים ואו יותר נכון מודעות לתהליכים שקורים לפעמים ויכולים להתפספס. עם זאת, חשוב לבחון אותן בקפידה לפני יישום, כדי לוודא שהן מתאימות לצרכים העסקיים שלך.

המלצות של גוגל אדס - לאשר או להתעלם?

שי כהן, בן 32, נשוי + 2. מנכ"ל ובעלים של חברת SFB Digital Marketing Ltd

מידע נוסף בנושא
לכל המאמרים