ברוכים הבאים למחשבון הרווחיות שלנו!
הכלי המתקדם שפיתחנו במיוחד לבעלי חנויות איקומרס ודרופשיפינג, מאפשר לך לחשב בלחיצת כפתור את כל מה שאתה צריך כדי להבין האם אתה באמת מרוויח: רווח פר מכירה, שולי רווח גולמי, עלות לרכישה (CPA), ROAS בפועל ו־ROAS ברייק-איוון.
הזן את הנתונים שלך וראה תרחישים של רווח לפי רמות שונות של החזר השקעה בפרסום.
SFB תבנה עבורכם קמפיינים מסוג שופינג
שיניבו לאתר שלכם את המקסימום החזר השקעה.
אנחנו ננתח את מצב החשבון שלכם מ א-ת
ונדאג שתקציב הפרסום יניב את הריווחיות הגבוהה ביותר
ונשפר משמעותית את שיעור ההמרה שלכם.
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח
החזר השקעה
911%
צמיחה
482%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח
החזר השקעה
368%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח
החזר השקעה
556%
צמיחה
139%
נתוני החזר השקעה
הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח
החזר השקעה
3,419%
צמיחה
1,290%
הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.
לקביעת ייעוץחשוב להגיד שאנחנו עושים דייט ראשון ביחד ולא בהכרח שאתם תתאימו לנו או אנחנו לכם, בודקים היתכנות על החנות, מבינים את העסק ולאחר מכן נגיע לתובנות יחד.
בין אם האתר שלכם בוורדפרס או שופיפיי או בכל פלטפורמה אחרת, ניצור פיד מוצרים שימשוך את כל פרטי המוצרים באופן יומי מהאתר כך שאם מוצר מתעדכן – זה יעודכן ישירות גם בפרסום.
כאן החיבור באמצעות קישוריות של החשבונות בין גוגל אדס למרצ'נט נוכל להתחיל לפרסם בשופינג באמצעות משיכת פיד המוצרים שלנו.
חשוב לבצע מחקר מקדים לפני הקמת הקמפיינים, רוב בעלי העסקים ומפרסמים מרימים קמפיין אחד ומה שנקרא שגר ושכח. לפעמים זה עובד, אך לרוב לא. אין לכם ניטור ומדידה לפי קטגוריה ומהו החזר ההשקעה שלכם בהתאם שאתם מרימים קמפיין 1 בלבד.
לאחר שבנינו, חיברנו, סידרנו את הפיד, קישרנו חשבונות והקמנו קמפיינים מנצחים – נבצע אופטימיזציה ובקרה יומית כדי לשפר את הביצועים בצורה עקבית!
יש לכם שאלות נוספות?
מוזמנים ליצור איתנו קשר
קידום אתר בשופיפיי הוא תהליך של שיפור הנראות והדירוג של החנות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל. ככל שהאתר שלך יופיע במקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש, כך יגדל הסיכוי שהלקוחות הפוטנציאליים ימצאו אותך, מה שמוביל לגידול בתנועה לאתר ובמכירות.
המומחים שלנו בחברה מביאים ידע מעמיק בשימוש נכון בכלי הקידום המובילים, כמו Google Ads, Google Shopping, ופייסבוק/אינסטגרם. כמו כן מתאימים את האסטרטגיה לצרכים של העסק ומבצעים אופטימיזציות שוטפות כדי לשפר ביצועים.
קידום אורגני כולל פעולות כמו אופטימיזציה של האתר, יצירת תוכן רלוונטי ושיפור חוויית המשתמש כדי לשפר את הדירוג האורגני בתוצאות החיפוש. קידום ממומן, לעומת זאת, כולל קמפיינים כמו Google Shopping ופרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, אשר מביאים תנועה מידית לאתר בתשלום. שילוב בין השניים לרוב מביא את התוצאות הטובות ביותר.
בהחלט. ניתן למדוד את ההצלחה באמצעות כלים כמו Google Analytics ו-Dashboard של Shopify, שמציגים נתונים כמו כמות מבקרים, שיעור המרות, החזר השקעה, תנועה ממקורות שונים ועוד. ניתוח קבוע של הנתונים עוזר לנו לבצע שיפורים שוטפים ולהשיג תוצאות טובות יותר לאורך זמן.
הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו ש SFB זה הדבר הנכון לעסק שלהם.