מחשבון רווחיות לאתרי איקומרס

פרסום בגוגל לרשת עגליס מוצרי תינוקות
פרסום ממומן לגלידריות
פרסום לחברת ניקלס B2B
פרסום ממומן גוגל ופייסבוק למותג הבית של עידה
פרסום בארצות הברית לחברת תכשיטי כסף
buyenov
פרסום בגוגל לבוקא בוקס
פרסום בגוגל לארצות הברית
פרסום בגוגל לאתר המכולה
תעופה נבונה
פרסום ממומן לחברת רואה חשבון
פרסום ממומן לבית ספר לנהיגה כרמל תחבורה
גרינמיקס לוגו
פרסום ממומן לחברת אקספרט
פרסום ממומן לעמותת ונטעת
פרסום בגוגל לתמרה צמחי מרפא
פרסום בגוגל לפולק כלי עבודה
פרסום גלובלי לסנדפאל ערכה לבניית ארמונות בחול

אתר איקומרס חדש?

החנות כבר מכניסה כסף?

תוצאות של לקוחות מפרסום בגוגל שופינג

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 5,220 ש"ח
הכנסה: 47,300 ש"ח

החזר השקעה

911%

צמיחה

482%

סיפור הצלחה
החזר השקעה חיובי של 911%
שיעור המרה 3.67%
365 רכישות באתר
עלות המרה 14.3

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 49,400 ש"ח
הכנסה: 182,000 ש"ח

החזר השקעה

368%

תוצאות איקומרס ארצות הברית
החזר השקעה חיובי של 368%
80% מהרוכשים לקוחות חדשים
284 רכישות באתר

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 132,000 ש"ח
הכנסה: 735,000 ש"ח

החזר השקעה

556%

צמיחה

139%

סיפור הצלחה
החזר השקעה חיובי של 556%
461 שיחות טלפון
1,880 רכישות באתר
386,000 ש"ח גדילה במכירות

נתוני החזר השקעה

הוצאה: 6,360 ש"ח
הכנסה: 218,000 ש"ח

החזר השקעה

3,419%

צמיחה

1,290%

פרסום בגוגל כלי עבודה
החזר השקעה חיובי של 3,419%
71,500 צמיחה במכירות
1,290% גדילה בהחזר ההשקעה
סיפורי הצלחה נוספים

הסיבות שבוחרים בעלי אתרי שופיפיי לעבוד איתנו

10+
שווקים בעולם
400m+
במכירות אונליין
10+
שנות ניסיון
50m+
תקציבי פרסום במדיה

מוכנים להגדיל את החנות שלכם?

תהליך העבודה

איך מתחילים איתנו?

הלקוחות שלנו מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

לקביעת ייעוץ
תוכנית שיווק דיגיטלי

01. נבצע בדיקת היתכנות

חשוב להגיד שאנחנו עושים דייט ראשון ביחד ולא בהכרח שאתם תתאימו לנו או אנחנו לכם, בודקים היתכנות על החנות, מבינים את העסק ולאחר מכן נגיע לתובנות יחד.

וקטור ניהול עבודה

02. חיבור האתר לגוגל מרצ'נט

בין אם האתר שלכם בוורדפרס או שופיפיי או בכל פלטפורמה אחרת, ניצור פיד מוצרים שימשוך את כל פרטי המוצרים באופן יומי מהאתר כך שאם מוצר מתעדכן – זה יעודכן ישירות גם בפרסום.

רעיון

03. חיבור גוגל מרצ'נט לגוגל אדס

כאן החיבור באמצעות קישוריות של החשבונות בין גוגל אדס למרצ'נט נוכל להתחיל לפרסם בשופינג באמצעות משיכת פיד המוצרים שלנו.

משפך מכירות

04. בניית קמפיין פרסומי בשופינג ופייסבוק עם אסטרטגיה מוכוונת

חשוב לבצע מחקר מקדים לפני הקמת הקמפיינים, רוב בעלי העסקים ומפרסמים מרימים קמפיין אחד ומה שנקרא שגר ושכח. לפעמים זה עובד, אך לרוב לא. אין לכם ניטור ומדידה לפי קטגוריה ומהו החזר ההשקעה שלכם בהתאם שאתם מרימים קמפיין 1 בלבד.

תוכנית עסקית

05. מתחילים לייצר מכירות ומבצעים אופטימיזציה

לאחר שבנינו, חיברנו, סידרנו את הפיד, קישרנו חשבונות והקמנו קמפיינים מנצחים – נבצע אופטימיזציה ובקרה יומית כדי לשפר את הביצועים בצורה עקבית!

FAQs

שאלות נפוצות על אתרי איקומרס:

יש לכם שאלות נוספות?
מוזמנים ליצור איתנו קשר

מה זה קידום אתר בשופיפיי, ולמה הוא חשוב לעסק שלי?

קידום אתר בשופיפיי הוא תהליך של שיפור הנראות והדירוג של החנות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל. ככל שהאתר שלך יופיע במקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש, כך יגדל הסיכוי שהלקוחות הפוטנציאליים ימצאו אותך, מה שמוביל לגידול בתנועה לאתר ובמכירות.

מה היתרונות בקידום אתר איקומרס עם מומחה קמפיינים?

המומחים שלנו בחברה מביאים ידע מעמיק בשימוש נכון בכלי הקידום המובילים, כמו Google Ads, Google Shopping, ופייסבוק/אינסטגרם. כמו כן מתאימים את האסטרטגיה לצרכים של העסק ומבצעים אופטימיזציות שוטפות כדי לשפר ביצועים.

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן באתרי שופיפיי?

קידום אורגני כולל פעולות כמו אופטימיזציה של האתר, יצירת תוכן רלוונטי ושיפור חוויית המשתמש כדי לשפר את הדירוג האורגני בתוצאות החיפוש. קידום ממומן, לעומת זאת, כולל קמפיינים כמו Google Shopping ופרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, אשר מביאים תנועה מידית לאתר בתשלום. שילוב בין השניים לרוב מביא את התוצאות הטובות ביותר.

האם ניתן למדוד את ההצלחה של קידום האתר בשופיפיי/ווקומרס?

בהחלט. ניתן למדוד את ההצלחה באמצעות כלים כמו Google Analytics ו-Dashboard של Shopify, שמציגים נתונים כמו כמות מבקרים, שיעור המרות, החזר השקעה, תנועה ממקורות שונים ועוד. ניתוח קבוע של הנתונים עוזר לנו לבצע שיפורים שוטפים ולהשיג תוצאות טובות יותר לאורך זמן.

יצירת קשר

רוצים תוצאה?

בואו נדבר על איך נביא אותה.

אצלנו לא ממלאים טפסים בשביל “נבדוק אופציות” –
ממלאים טופס כדי לדבר תכל’ס על ROAS, שורת רווח, ודיוק אסטרטגי.
אם אתם מחפשים שותף רציני לניהול קמפיינים, אנחנו כאן.

קיבלנו את הפרטים. ננתח. נתכוונן. נחזור עם תובנות.
שגיאה! בדוק את הטופס שוב

קודם נבין אתכם – אחר כך נציע פתרון. לא לפני.