גוגל שופינג – כל מה שצריך לדעת על פרסום בגוגל שופינג

גוגל שופינג
שירות הפרסום הממומן גוגל שופינג, מאפשר לעסקים להציג מודעות במנוע החיפוש הגדול בעולם, ולהציע לקהל הגולשים מוצרים למכירה. גוגל שופינג הוא ערוץ משלים לפרסום בגוגל אדס, ומספק לבתי עסק שמעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם לקהל הגולשים יתרונות משמעותיים, שמיד ניגע בהם.

שימוש נכון ומקצועי בגוגל שופינג מצריך עבודה, שכן את המוצרים, כולל המחירים והתמונות שלהם, צריך לטעון לשירות בנפרד מניהול אתר המכירות של העסק הנקרא גוגל מרצ'נט, אולם ללא ספק מדובר במתודת פרסום שמאפשרת מקסום של המרות והגדלת מכירות.

אצלנו ב – SFB שיווק דיגיטלי, תוכלו לקבל ליווי צמוד בהגדרה וניהול של קמפיינים בשירות גוגל שופינג, שיזניקו את המכירות שלכם מעלה. אז איך בנוי השירות הזה ומה כדאי לדעת על מנת להפיק ממנו את המירב?

ניהול המוצרים וניהול הקמפיינים

בניגוד לפרסום בגוגל אדס, שם עיקר העבודה מתרכז ביצירת קמפיינים, כולל הגדרת מילות מפתח, ניסוח מודעות, שימוש בתוספים וכו', הפרסום בגוגל שופינג עובד בתצורה מעט שונה.

בגוגל שופינג אתם לא נדרשים להגדיר מילות מפתח, ולא לנסח מודעות. כל שעליכם לעשות הוא להזין את המוצרים במרכז הסוחרים של גוגל (Google Merchant Center). מרכז הסוחרים של גוגל הוא,למעשה, המקום בו אתם מנהלים את המוצרים עצמם, כולל המחיר, התמונה, ותיאור קצר בכותרות. במקביל, את הקמפיין עצמו, כולל הגדרות התאריכים, המחירים, והגדרות נוספות המתייחסות לתהליך הפרסום ולא למוצרים עצמם – תנהלו בשירות גוגל אדס.

כך שבפועל, קמפיין בשירות גוגל שופינג, מנוהל בשני מקומות נפרדים: מרכז הסוחרים של גוגל לניהול המוצרים עצמם, וגוגל אדס לניהול הקמפיינים עצמם.

שיחה אחד על אחד עם שי

להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים

אילו סוגי קמפיינים יש בגוגל שופינג?

מודעות שופינג עליון


1. קמפיין שופינג חכם

המטרה של הקמפיין היא שתצריך מכם בעלי העסקים או מי שאמון על הקמפיין מינימום עבודה בתחזוק שלו.

אך אל תטעו! זה שזהו שופינג חכם לא אומר שהוא חכם ושכל אחד יכול להקים אותו בצורה מקצועית! ישנה דרך מסודרת להקים שופינג חכם עם היררכייה שתמקסם את התוצאות ותחזיר לכם השקעה כמה שיותר.

2. קמפיין שופינג ידני

בקמפיין מהסוג הזה אנחנו מלכלכים את הידיים שלנו :), פשוטו כמשמעו הכל ידני וניתן לשליטה.
בין אם זה הקהלים שנבחר לפרסם אליהם, המוצרים שנרצה להציג, איזה ביד נרצה לשים על כל מוצר בהתאם לתחרות שלו ועוד.

פרסום בגוגל שופינג


מהם היתרונות של פרסום בגוגל שופינג?

נשאלת השאלה, מדוע כדאי בכלל לפרסם בגוגל שופינג, ומה היתרון שבפרסום בשירות על גבי זה שבגוגל אדס. התשובה היא שהפרסום בשירות גוגל שופינג מייצר כמה וכמה יתרונות יחסיים:

תחרות

במקרים מסוימים, הפרסום בגוגל אדס לא מאפשר לעסקים קטנים להתמודד מול סביבת התחרות. מחירי הקליקים המאמרים, ותמחורים אגרסיביים מידי גורמים לעסקים קטנים להבין שערוץ הפרסום הזה לא יכול להשאיר אותם במקרים מסוימים עם רווח ביד.

הפרסום בגוגל שופינג מתבסס על התאמה של המוצר לחיפוש שביצע הלקוח. בצורה כזו, גם עסקים קטנים שאין להם תקציב פרסום גבוה מאוד יכולים, בעבודה נכונה, לחשוף את המוצרים שלהם לקהל היעד המתאים.

דינמיות

הפרסום בגוגל שופינג אינו מצריך הזנה של מילות מפתח או ניסוח של מודעות. בתהליך הפרסום, מבצעת גוגל השוואה בין החיפוש של הגולש לכותרות ותיאורי המוצר, וכן למחיר המבוקש.

בתצורת עבודה כזו, עסקים המתאפיינים בדינמיות רבה של הסחורה המוצעת ללקוחות, בכניסה למלאי של מוצרים חדשים וביציאה של מוצרים אחרים מן המלאי, יכולים ליהנות מניהול קמפיינים יציב יחסית, כזה שבו לא צריך להשקיע משאבים בכל פעם שמוצר מתחלף, מלבד ההזנה של המוצר החדש למרכז הסוחרים של גוגל.

יתרון משמעותי נוסף שמציע שירות גוגל שופינג הוא התצוגה של המוצרים בדפי תוצאות החיפוש.

ראשית, תוצאות גוגל שופינג מופיעות בראש דף תוצאות החיפוש, ומתאפשר עיון בהם הן לרוחב והן לאורך (אם בוחרים בטאב המתאים לשופינג בתוצאות החיפוש).

שנית, בניגוד למודעות בשירות גוגל אדס אשר מוצגות עם סימון כי מדובר בקידום ממומן, בשירות גוגל שופינג הרבה יותר קשה להבין שמדובר בפרסום ממומן. התצורה הזאת מקלה על גולשים לקבל החלטה להתקשר מול בית העסק, משום שתוצאת החיפוש נראית להם טבעית יותר, מדויקת יותר, ואובייקטיבית יותר.

בנוסף, לחיצה על מודעה בשירות גוגל שופינג, תוביל את הגולש אל עמוד המוצר והמכירה עצמו, מה שיאפשר דילוג מעל דפי נחיתה מיותרים, בהתאם לכוונת החיפוש של הלקוח.

העובדה שגוגל מנגישה את המידע החשוב ללקוח (תמונה ומחיר) כבר בדף תוצאות החיפוש מספקת חווית שימוש טובה בהרבה מנקודת המבט של הלקוח.

רימרקטינג דינמי בגוגל


שיווק מחדש

גוגל שופינג מאפשר לכם, המפרסמים, לנקוט בפעולות פרסום של Remarketing שמאפשרות הצגה חוזרת של מודעות ללקוחות שכבר חיפשו את המוצר. כמו כן, גוגל שופינג תאפשר לכם לשכלל את הטרגוט בלקוחות, ולהתמקד בנוטשי עגלה, בלקוחות שמחפשים מוצרים דומים וכו'.

פרסום ברימרקטינג דינמי על אחת כמה וכמה מוביל לתוצאות מדהימות שכן הוא מופיע בעיני גולשים חמים שהיו ממש לא מזמן באתר שלכם אך נטשו מאיזושהי סיבה.

גוגל שופינג מאפשר לכם, בדומה לערוצי פרסום אחרים, לנהל ולבנות קהלים – ולאחר מכן לייעד לקהלים אלו קמפיינים שונים. הרעיון שעומד מאחורי מתודה הזאת הוא ההנחה שאם קמפיין עבד היטב מול קהל מוגדר ותחום, יש סבירות גבוהה שקמפיינים דומים שיוצגו לקהלים דומים, יעבדו גם הם בצורה טובה.

google analytics


ניטור ומדידה

את שירות גוגל שופינג תוכלו, כמובן, לחבר לגוגל אנליטיקס, על מנת לעקוב אחר הגולשים המגיעים לביקור ולצפיה במוצרים שלכם, לנתח את התנועה והנטישה של הגולשים, ולשפר את האופן בו מוצגים המוצרים שלכם לקהל היעד בגוגל. כך תוכלו לזהות את המודעות שעבדו היטב ואלו שעבדו טוב פחות, במהלך הקמפיין.

החיבור לגוגל אנליטיקס מתבצע בצורה פשוטה דרך גוגל אנליטיקס דרך ההגדרות, כך שברגע החיבור כל נתוני הקמפיינים שלכם יוצגו לכם באנליטיקס עם כל הנתונים החשובים.

לסיכום

גוגל שופינג הוא ערוץ פרסום ממומן נוסף ולחלק מהעסקים והמותגים בעולם גם הפרסום הממומן העיקרי, המאפשר לכם להציג מודעות מבוססות מוצרים בצורה ויזואלית נגישה יותר לקהל היעד, למקסם המרות, לייצר קמפיינים דינמיים, ולהשתלב היטב בסביבת התחרות. כאשר מבצעים שימוש נכון ומושכל בשירות, אין ספק שמדובר במתכון מנצח להעלאת המכירות בעסק.

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בגוגל?

הניסיון שלי מגיע מעשרות עסקים ומותגים במגוון נישות שאני מניב להם באופן עקבי לידים ומכירות!

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל מאסטרטגיה שיווקית מנצחת ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם