מומחה לפרסום בגוגל

מומחה פרסום בגוגל

הקלות הרבה שבה מתאפשרת הקמה של קמפיין פרסום בגוגל אדס, מביאה לעיתים לא מעט בעלי עסקים לחשוב שכדאי להקים ולנהל קמפיין פרסום בגוגל לבד, תוך ביצוע ניסוי וטעיה, ושילוב ההתאמות הנדרשות. 

בפועל, למרות שהפלטפורמה של גוגל מאפשרת לכל מי שמתמצא מעט בטכנולוגיה להקים ולהגדיר קמפיין פרסום ממומן לבדו, עבודה עצמאית של בעלי עסקים מול פלטפורמת השיווק הזאת עלולה לגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

כאשר מגדירים קמפיין גוגל אדס בצורה לא נכונה, עלולים להזרים אל האתר תנועה לא איכותית של גולשים, ולגרום לכך שמכירת המוצרים או השירותים של בית העסק בתצורה הזאת תהיה לא רווחית.

מאחר שבתצורת הפרסום בגוגל אתם כבעלי עסקים תידרשו להמשיך ולשלם בעבור תנועת גולשים כל זמן שהקמפיין פעיל, ייתכן שמהר מאוד תגלו שבראיית עלות תועלת הדבר לא כדאי. זאת למרות, שאם הייתם נעזרים במומחה להקמת קמפיינים בגוגל, הייתם מצליחים לייצר תוצאות איכותיות ומשביעות רצון, שהיו הופכות את ההשקעה בקמפיין לכדאית.

זה המקום לציין ש SFB הוקמה בדיוק לצורך הזה: אני, שי כהן, חרטתי על דגלי לסייע לבעלי עסקים להגדיר בצורה נכונה ואפקטיבית את הקמפיינים השיווקיים שלהם ולאפשר להם לראות תוצאות שידרבנו אותם להמשיך קדימה באמצעות הפרסום בגוגל.

טעויות נפוצות של בעלי עסקים בניהול קמפיין גוגל אדס

אם בחרתם לממש לבד את הקמפיין השיווקי של העסק באמצעות מערכת הפרסום של גוגל על מנת לקדם את העסק שלכם, ייתכן שביצעתם אחת או יותר מן הטעויות הבאות, שגרמו לקמפיין שלכם להיות לא אפקטיבי:

בחירת ביטויים למיקוד לא נכונה

מחקר מילות מפתח מעמיק הוא שלב הכרחי לפני הקמה של כל קמפיין. רבים מבעלי העסקים נוטים להתמקד בביטויי חיפוש פופולריים במיוחד של גולשים, בהנחה שיותר תנועה לאתר, משמעה הצלחה של הקמפיין. זוהי טעות יסודית. תנועה לא איכותית של גולשים לאתר מבזבזת את תקציב הפרסום ומונעת מתנועה אחרת של גולשים, שהייתה יכולה להיות רלוונטית יותר, להגיע לאתר באמצעות הקמפיין.

לכן, מנהל קמפיינים מנוסה ישקיע משאבים לפני הקמת הקמפיין דווקא בבחירה מושכל של ביטויי חיפוש, כזאת שתשרת באופן הטוב ביותר את בית העסק המפרסם.

בנוסף לשימוש של בעלי עסקים בקמפיינים מסוג רשת החיפוש, הם אינם מכירים את הכלים השונים שגוגל אדס מציעה לנו לפרסום של העסק. אזורי נדלן דיגיטלי חשובים אחרים שבהתאם לסוג העסק יכולים לתרום אף יותר מפרסום ברשת החיפוש.

התעלמות מן הצרכים של בית העסק

לבתי עסק שונים אשר עושים שימוש בשירות הפרסום של גוגל ישנם צרכים שונים. יהיו בתי עסק שכל רצונם הוא להגיע למכסת רוכשים מהר ככל האפשר במהלך החודש, גם במחיר של התפשרות על התשלום שיבצעו עבור כל הקלקה בממוצע. בתי עסק אחרים ירצו למקסם את המרווח שבין ההכנסות להוצאות השיווק, וירצו לעשות שימוש באסטרטגיה שתבטיח להם את הפער הגדול ביותר בין מחיר ההקלקה הממוצע למחיר המכירה ללקוח. במקרים כאלו, יסכימו בתי העסק לעיתים לוותר על תנועת של לקוחות שמעוניינים להתקשר מול בית העסק, אם זו לא תשאיר להם שולי רווח מספקים.

מומחה פרסום בגוגל יאפשר לכם להתאים את אסטרטגיית הפרסום לצרכים של בית העסק שלכם, ולהתחשב במאפייני העונתיות שלו, המחזור שלו, קיבולת השירותים שהוא מסוגל לספק, הצורך בקיום קבוצה מינימלית של רוכשים בפרק זמן נתון על מנת לאחד משלוחים, ועוד ועוד.

שיחה אחד על אחד עם שי

שי כהן מומחה לפרסום בגוגל

לשיחת ייעוץ עם מומחה

תמחור לא נכון של קליקים

טעות נוספת שלא מעט בעלי עסק שבוחרים לפרסם בגוגל בעצמם מבלי להיעזר בגורם מקצועי מבצעים, היא תמחור לא נכון של קליקים. במקרים מסוימים, בעלי עסק סבורים שעל מנת להופיע בתוצאות החיפוש הם חייבים לבחור באסטרטגיית תמחור מקסימלי, על מנת להציב את המודעה שלהם בראש העמוד, ולדחוק את מודעות המתחרים.

בפועל, אסטרטגיה זו עלולה להתברר כשגויה, בעיקר אם לבית העסק פחות דחוף לייצר זרם גדול של גולשים לאתר, וחשוב לו יותר דווקא למזער את העלות לקליק. מדוע אסטרטגיה זו היא שגויה? משום שבתצורת העבודה עם שירותי הפרסום של גוגל, בית העסק משלם אך ורק עבור הקלקות של גולשים על מודעת הפרסום שלו. כאשר מודעה מוצבת שלא בראש העמוד וגולשים עדיין מקליקים עליה, הדבר אומר בהכרח שבעל העסק שילם מחיר נמוך יותר עבור הקלקה. אם כך, כדי למקסם את התוצאות של הקמפיין, לא תמיד נכון יהיה להציע את המחיר הגבוה ביותר שבית העסק מוכן לשלם לכל קליק של גולש על מודעת הפרסום.

בעזרת ידע והבנה שיש למומחה פרסום בגוגל של המערכת, יחד עם הבנה של המכירה הפומבית, ניתן להבין מהי הדרך היעילה והטובה ביותר להיות בראש התוצאות ולשם מעט ככל שניתן.

אי התאמה בין מודעת הפרסום להצעת הערך של בית העסק

אמת בפרסום היא לא רק ערך שצריך להנחות בעלי עסקים בעת ניהול של קמפיינים שיווקיים, זה גם מרכיב חיוני בהצלחה של הקמפיין. אם כותרת מודעת הפרסום שלכם מציעה דבר אחד אולם דף הנחיתה אליו מופנה הגולש מציע דבר אחר, לא רק מדד הרלוונטיות של המודעה יהיה נמוך וייקר את עלות הקמפיין, אלא שגם האפקטיביות של הקמפיין תפגע, ועוד ועוד גולשים שיגיעו אל דף הנחיתה יבחרו לנטוש אותו.

מומחה לפרסום בגוגל יוודא במסגרת ניהול הקמפיין שישנה התאמה מלאה בין המסר המוצג לגולש בכותרת המודעה ובדף הנחיתה עצמו.

העדר שימוש בתוספים השונים בעת הצגת המודעה

פלטפורמת הפרסום של גוגל מאפשרת למפרסמים להציג מתחת למודעת הפרסום גם תוספים שונים, שמעבים את התוכן המוצג לגולש, ומייצרים עבורו ערך מוסף אמיתי. תוספים כאלו יכולים לספק מידע נוסף על מוצרים או שירותים, להציג את שעות הפתיחה של העסק, לאפשר התקשרות מהירה עם בית העסק, לקשר לעמודים פנימיים באתר של בית העסק ועוד ועוד.

רבים מבעלי העסקים שבוחרים להתניע קמפיין פרסומי בגוגל מוותרים על שימוש בתוספים האלו. בדרך זו, הם דווקא מקטינים את מספר ההזדמנויות של גולשים שנתקלים במודעה להקליק על הנכסים הפרסומיים של בית העסק. מומחה פרסום בגוגל ידאג לכך שהשימוש בתוספים השונים יתבצע בהתאם לצרכים של בית העסק, ויאפשר גם, במידה מסוימת, דחיקת התוצאות הבאות במנוע החיפוש מטה.

שנתחיל את מסע הפרסום שלך?

5/5

שיחה אחד על אחד עם שי

צרו קשר

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בגוגל?

הניסיון שלי מגיע מעשרות עסקים ומותגים במגוון נישות שאני מניב להם באופן עקבי לידים ומכירות!

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל מאסטרטגיה שיווקית מנצחת ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם