המדריך השלם לרימרקטינג דינמי בפייסבוק

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

אם יש לכם חנות איקומרס אחד הכלים החזקים בשביל להחזיר את הכסף שנופל שם על הרצפה זה באמצעות רימרקטינג דינמי.

חלקם רק צופים בעמוד המוצר ונוטשים וחלקם אפילו מוסיפים לסל הקניות אך לא משלימים את הרכישה. ולראות את זה ולא לעשות כלום בנוגע לזה זה פשוט פשע.
כאן רשמתי גם על הדרך לבניית רימרקטינג בפייסבוק לפי שלבי הנטישה שלהם.

אז איך אוספים את המכירות שלא נסגרו בחנות האונליין שלנו?

בדיוק בשביל זה יש את הרימרקטינג הדינמי:
להראות את המודעה הנכונה, או יותר נכון את המוצר הנכון שאותו גולש ביקר בו באתר לפני זמן קצר.

מודעות דינמיות מאפשרות לנו לטרגט את הגולשים שביקרו במוצר מסויים ולחזור אליו שוב בפרסום בפייסבוק או באינסטגרם.

שימו  ❤ – הגולשים האלו נקראים גולשים חמים ולא סתם כיוון שהם הגיעו שלבים בודדים לפני רכישה, ולכן יש לבצע היטב את הרימרקטינג הדינמי בכדי לסגור רכישה באתר.

במידה ואתם חנות עם הרבה קטגוריות (וגם אם לא בתכלס) ניתן להוסיף טקסט מעל כל קרוסלת מוצרים דינמית שתתאים לקטגוריה בה הגולש ביקר – כך תיצרו מצב בו הגולש לא רק מקבל את המוצר אותו הוא ביקר אלא תוכן שמותאם לכך.

איך יוצרים רימרקטינג דינמי בפייסבוק?

ניתן ליצור רימרקטינג דינמי על ידי יצירת קטלוג מוצרים.

יש לחבר את האתר שלכם לקטלוג המוצרים באמצעות יצירת פיד וזאת בהנחה שכבר יש לכם גם את הפיקסל של פייסבוק.

  • יש ללכת לתפריט במנהל המודעות ולרדת עד למטה שם יש ללחוץ על מנהל המסחר (Catalog Manager)

תפריט ראשי ואז מנהל המסחר

שם יש לוודא בהגדרות > נכסי העסק – שהפיקסל משוייך בצורה תקינה גם לפייסבוק וגם לאינסטגרם.

  • לבעלי חנות ווקומרס ניתן בפשטות להתקין את התוסף Facebook for WooCommerce בחינם, ההתקנה היא נורא מהירה וקלה – יש ללחוץ על הגדרות (Configure) וללכת לפי השלבים בחיבור הקטלוג שבאתר לחיבור הקטלוג של פייסבוק.

  •  בהגדרות בקטלוג המסחר יש לעדכן גם את תדירות עדכון הנתונים – במידה ואתם משנים בכל יום או בכל שעה נתונים במוצרים שלכם רצוי שהעדכון ייעשה בתדירות גבוהה יותר.

    וזה הכל האתר שלכם מחובר באופן ישיר לקטלוג שלכם בפייסבוק ומתעדכן בהתאם לזמן שבחרתם שיעדכן.

איך מקימים קמפיין רימרקטינג דינמי בפייסבוק?

  1. הולכים למנהל המודעות > יצירת קמפיין > מכירות מהקטלוג
    נותנים שם לקמפיין ולוחצים המשך

    בחרית קמפיין מכירות מהקטלוג

     

  2. במידה ואכן יש לכם מגוון קטגוריות גדול באתר וכבר ביצעתם את ההפרדה של הקטגוריות ניתן להקים קבוצת מודעות שונה לכל קטגוריה
    בחירת פיד מוצרים מהקטלוג הדינמי

     

  3. בחלק של טרגוט הקהל ישנם כמה אפשרויות וניתן להקים גם אסטרטגיות טובות יותר ממה שרק מוצג באמצעות ‘שילוב מותאם אישית’ ולהחליט על סוג הביקור וטווח הזמן.
    שעושים זאת נכון זה מכונה ליצירת כסף.
    שימו לב שקהל שהגיע הכי רחוק עד לשלב הרכישה כמעט ולא רכש הוא הקהל הכי חם שלכם!
    בחירת סוג טרגוט הקהל

     

  4. לאחר מכן יש להחליט על מיקומי המודעות – לא בכל מקום נכון להציג מודעות דינמיות!

     

  5. שימו לב להגדיר אירוע מתאים – רכישה במקרה הזה כמובן.

     

  6. ולחלק האחרון אבל לא חביב זהו החלק של המודעות עצמם – כבר הקמתם את הקטלוג כל שנשאר הוא לוודא שהקטגוריה המתאימה שעליה הקמתם את קבוצת המודעות קיימת במודעה.
    להכניס את התוכן המתאים לקהל היעד שלכם בהתאם לקטגוריה שהוא ביקר, כמו כן ניתן להוסיף פרמטרים דינמיים לתוכן המודעה.

     

  7. אופטימיזציה, AB testing, בדיקת סוג המודעה שמבצעת הכי טוב – קרוסלה/תמונה, בדיקת הקהלים שממירים ואלו שלא, ועוד ועוד.

כמובן לא על הרימרקטינג הדינמי בפייסבוק עומד לבדו בערוצי המכירות שלכם.

חשוב להקים משפך מכירות מדוייק עם מסע לקוח מרגע הכניסה הראשונה לאתר ועד לרגע הרכישה.

ניתן לקרוא כאן עוד על משפך מכירות בפייסבוק »

מהם היתרונות בקמפיין רימרקטינג דינמי בפייסבוק?

שיעור המרה גבוה יותר בהשוואה לקמפיינים אחרים.

החזר על השקעה גבוה יותר מכל קמפיין אחר לרוב.

הכסף לא נופל מהרצפה ולא מפספסים לקוחות – כל גולש שביקר במוצר באתר שלכם יקבל פרסום חוזר. של אותו מוצר בדיוק שהוא ביקר בו.

הפרסום ברימרקטינג דינמי הוא ממוקד יותר כיוון שאנו מראים לאותו גולש בדיוק את אותו המוצר בו הוא צפה לאחרונה.

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לדף הפייסבוק שלי
המייל האישי: info@sfb.co.il

לשתף זה לאהוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
קמפיין המרות בפייסבוק
קמפיין המרות בפייסבוק

במאמר זה נדבר על מהי המרה, איך עוקבים בצורה נכונה אחר המרות ועוד. בנוסף בסוף המאמר תמצאו קישורים רלוונטים לבניית קהלים, ואת הדרך הטובה ביותר לייצר משפך מכירות.

בניית קהלים בגוגל
איך בונים קהלים?

גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שנוכל להשתמש בו בכדי להגיע ליעדים של העסק שלנו בין

אסטרטגיית פרסום בפייסבוק
אסטרטגיית פרסום בפייסבוק ב-2021

המדריך לשיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות בעזרת משפך מכירות במאמר מצויין השם פייסבוק אך מתייחס גם לחברתו הנאמנה אינסטגרם 🙂 משפך

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

חזרו אליי
וואטסאפ
050-3441221
phone
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.