המדריך השלם לרימרקטינג דינמי בפייסבוק

רימרקטינג דינמי בפייסבוק
אם יש לכם חנות איקומרס אחד הכלים החזקים בשביל להחזיר את הכסף שנופל שם על הרצפה זה באמצעות רימרקטינג דינמי.

חלקם רק צופים בעמוד המוצר ונוטשים וחלקם אפילו מוסיפים לסל הקניות אך לא משלימים את הרכישה. ולראות את זה ולא לעשות כלום בנוגע לזה זה פשוט פשע.

כאן רשמתי גם על הדרך לבניית רימרקטינג בפייסבוק לפי שלבי הנטישה שלהם.

אז איך אוספים את המכירות שלא נסגרו בחנות האונליין שלנו?

בדיוק בשביל זה יש את הרימרקטינג הדינמי:
להראות את המודעה הנכונה, או יותר נכון את המוצר הנכון שאותו גולש ביקר בו באתר לפני זמן קצר.

מודעות דינמיות מאפשרות לנו לטרגט את הגולשים שביקרו במוצר מסויים ולחזור אליו שוב בפרסום בפייסבוק או באינסטגרם.

שימו  ❤ – הגולשים האלו נקראים גולשים חמים ולא סתם כיוון שהם הגיעו שלבים בודדים לפני רכישה, ולכן יש לבצע היטב את הרימרקטינג הדינמי בכדי לסגור רכישה באתר.

במידה ואתם חנות עם הרבה קטגוריות (וגם אם לא בתכלס) ניתן להוסיף טקסט מעל כל קרוסלת מוצרים דינמית שתתאים לקטגוריה בה הגולש ביקר – כך תיצרו מצב בו הגולש לא רק מקבל את המוצר אותו הוא ביקר אלא תוכן שמותאם לכך.

איך יוצרים רימרקטינג דינמי בפייסבוק?

ניתן ליצור רימרקטינג דינמי על ידי יצירת קטלוג מוצרים.

יש לחבר את האתר שלכם לקטלוג המוצרים באמצעות יצירת פיד וזאת בהנחה שכבר יש לכם גם את הפיקסל של פייסבוק.

  • יש ללכת לתפריט במנהל המודעות ולרדת עד למטה שם יש ללחוץ על מנהל המסחר (Catalog Manager)

תפריט ראשי ואז מנהל המסחר

שם יש לוודא בהגדרות > נכסי העסק – שהפיקסל משוייך בצורה תקינה גם לפייסבוק וגם לאינסטגרם.

  • לבעלי חנות ווקומרס ניתן בפשטות להתקין את התוסף Facebook for WooCommerce בחינם, ההתקנה היא נורא מהירה וקלה – יש ללחוץ על הגדרות (Configure) וללכת לפי השלבים בחיבור הקטלוג שבאתר לחיבור הקטלוג של פייסבוק.

     

  •  בהגדרות בקטלוג המסחר יש לעדכן גם את תדירות עדכון הנתונים – במידה ואתם משנים בכל יום או בכל שעה נתונים במוצרים שלכם רצוי שהעדכון ייעשה בתדירות גבוהה יותר.

    וזה הכל האתר שלכם מחובר באופן ישיר לקטלוג שלכם בפייסבוק ומתעדכן בהתאם לזמן שבחרתם שיעדכן.

איך מקימים קמפיין רימרקטינג דינמי בפייסבוק?

  1. הולכים למנהל המודעות > יצירת קמפיין > מכירות מהקטלוג
    נותנים שם לקמפיין ולוחצים המשך

    בחרית קמפיין מכירות מהקטלוג

     

  2. במידה ואכן יש לכם מגוון קטגוריות גדול באתר וכבר ביצעתם את ההפרדה של הקטגוריות ניתן להקים קבוצת מודעות שונה לכל קטגוריה
    בחירת פיד מוצרים מהקטלוג הדינמי

     

  3. בחלק של טרגוט הקהל ישנם כמה אפשרויות וניתן להקים גם אסטרטגיות טובות יותר ממה שרק מוצג באמצעות 'שילוב מותאם אישית' ולהחליט על סוג הביקור וטווח הזמן.
    שעושים זאת נכון זה מכונה ליצירת כסף.
    שימו לב שקהל שהגיע הכי רחוק עד לשלב הרכישה כמעט ולא רכש הוא הקהל הכי חם שלכם!
    בחירת סוג טרגוט הקהל

     

  4. לאחר מכן יש להחליט על מיקומי המודעות – לא בכל מקום נכון להציג מודעות דינמיות!

     

  5. שימו לב להגדיר אירוע מתאים – רכישה במקרה הזה כמובן.

     

  6. ולחלק האחרון אבל לא חביב זהו החלק של המודעות עצמם – כבר הקמתם את הקטלוג כל שנשאר הוא לוודא שהקטגוריה המתאימה שעליה הקמתם את קבוצת המודעות קיימת במודעה.
    להכניס את התוכן המתאים לקהל היעד שלכם בהתאם לקטגוריה שהוא ביקר, כמו כן ניתן להוסיף פרמטרים דינמיים לתוכן המודעה.

     

  7. אופטימיזציה, AB testing, בדיקת סוג המודעה שמבצעת הכי טוב – קרוסלה/תמונה, בדיקת הקהלים שממירים ואלו שלא, ועוד ועוד.

כמובן לא על הרימרקטינג הדינמי בפייסבוק עומד לבדו בערוצי המכירות שלכם.

חשוב להקים משפך מכירות מדוייק עם מסע לקוח מרגע הכניסה הראשונה לאתר ועד לרגע הרכישה.

ניתן לקרוא כאן עוד על משפך מכירות בפייסבוק »

מהם היתרונות בקמפיין רימרקטינג דינמי בפייסבוק?

הכסף לא נופל מהרצפה ולא מפספסים לקוחות – כל גולש שביקר במוצר באתר שלכם יקבל פרסום חוזר. של אותו מוצר בדיוק שהוא ביקר בו.

הפרסום ברימרקטינג דינמי הוא ממוקד יותר כיוון שאנו מראים לאותו גולש בדיוק את אותו המוצר בו הוא צפה לאחרונה.

שיעור המרה גבוה יותר בהשוואה לקמפיינים אחרים.

החזר על השקעה גבוה יותר מכל קמפיין אחר לרוב.

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בפייסבוק?

אני עוסק בפרסום ברשתות החברתיות מזה שנים רבות ומסייע לעסקים ומותגים להגיע להצלחה.

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל ממשפך שיווקי נכון ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם