רימרקטינג דינמי בפייסבוק הוא סוג של מעקב המשתמש במידע מהאתר שלך כדי ליצור מודעות מותאמות אישית למשתמשים שביקרו באתר.
אם יש לכם חנות איקומרס אחד הכלים החזקים בשביל להחזיר את הכסף שנופל שם על הרצפה זה באמצעות רימרקטינג דינמי.
חלקם רק צופים בעמוד המוצר ונוטשים וחלקם אפילו מוסיפים לסל הקניות אך לא משלימים את הרכישה. ולראות את זה ולא לעשות כלום בנוגע לזה זה פשוט פשע.
כאן רשמתי גם על הדרך לבניית רימרקטינג בפייסבוק לפי שלבי הנטישה שלהם.
בדיוק בשביל זה יש את הרימרקטינג הדינמי:
להראות את המודעה הנכונה, או יותר נכון את המוצר הנכון שאותו גולש ביקר בו באתר לפני זמן קצר.
מודעות דינמיות מאפשרות לנו לטרגט את הגולשים שביקרו במוצר מסויים ולחזור אליו שוב בפרסום בפייסבוק או באינסטגרם.
שימו ❤ – הגולשים האלו נקראים גולשים חמים ולא סתם כיוון שהם הגיעו שלבים בודדים לפני רכישה, ולכן יש לבצע היטב את הרימרקטינג הדינמי בכדי לסגור רכישה באתר.
במידה ואתם חנות עם הרבה קטגוריות (וגם אם לא בתכלס) ניתן להוסיף טקסט מעל כל קרוסלת מוצרים דינמית שתתאים לקטגוריה בה הגולש ביקר – כך תיצרו מצב בו הגולש לא רק מקבל את המוצר אותו הוא ביקר אלא תוכן שמותאם לכך.
ניתן ליצור רימרקטינג דינמי על ידי יצירת קטלוג מוצרים.
יש לחבר את האתר שלכם לקטלוג המוצרים באמצעות יצירת פיד וזאת בהנחה שכבר יש לכם גם את הפיקסל של פייסבוק.
שם יש לוודא בהגדרות > נכסי העסק – שהפיקסל משוייך בצורה תקינה גם לפייסבוק וגם לאינסטגרם.
איך מקימים קמפיין רימרקטינג דינמי בפייסבוק?
הולכים למנהל המודעות > יצירת קמפיין > מכירות מהקטלוג
נותנים שם לקמפיין ולוחצים המשך
במידה ואכן יש לכם מגוון קטגוריות גדול באתר וכבר ביצעתם את ההפרדה של הקטגוריות ניתן להקים קבוצת מודעות שונה לכל קטגוריה
בחלק של טרגוט הקהל ישנם כמה אפשרויות וניתן להקים גם אסטרטגיות טובות יותר ממה שרק מוצג באמצעות 'שילוב מותאם אישית' ולהחליט על סוג הביקור וטווח הזמן.
שעושים זאת נכון זה מכונה ליצירת כסף.
שימו לב שקהל שהגיע הכי רחוק עד לשלב הרכישה כמעט ולא רכש הוא הקהל הכי חם שלכם!
לאחר מכן יש להחליט על מיקומי המודעות – לא בכל מקום נכון להציג מודעות דינמיות!
שימו לב להגדיר אירוע מתאים – רכישה במקרה הזה כמובן.
ולחלק האחרון אבל לא חביב זהו החלק של המודעות עצמם – כבר הקמתם את הקטלוג כל שנשאר הוא לוודא שהקטגוריה המתאימה שעליה הקמתם את קבוצת המודעות קיימת במודעה.
להכניס את התוכן המתאים לקהל היעד שלכם בהתאם לקטגוריה שהוא ביקר, כמו כן ניתן להוסיף פרמטרים דינמיים לתוכן המודעה.
אופטימיזציה, AB testing, בדיקת סוג המודעה שמבצעת הכי טוב – קרוסלה/תמונה, בדיקת הקהלים שממירים ואלו שלא, ועוד ועוד.
כמובן לא על הרימרקטינג הדינמי בפייסבוק עומד לבדו בערוצי המכירות שלכם.
חשוב להקים משפך מכירות מדוייק עם מסע לקוח מרגע הכניסה הראשונה לאתר ועד לרגע הרכישה.
ניתן לקרוא כאן עוד על משפך מכירות בפייסבוק »
הכסף לא נופל מהרצפה ולא מפספסים לקוחות – כל גולש שביקר במוצר באתר שלכם יקבל פרסום חוזר. של אותו מוצר בדיוק שהוא ביקר בו.
הפרסום ברימרקטינג דינמי הוא ממוקד יותר כיוון שאנו מראים לאותו גולש בדיוק את אותו המוצר בו הוא צפה לאחרונה.
שיעור המרה גבוה יותר בהשוואה לקמפיינים אחרים.
החזר על השקעה גבוה יותר מכל קמפיין אחר לרוב.