קמפיין המרות בפייסבוק

קמפיין המרות בפייסבוק
במאמר זה נדבר על מהי המרה, איך עוקבים בצורה נכונה אחר המרות ועוד. בנוסף בסוף המאמר תמצאו קישורים רלוונטים לבניית קהלים, ואת הדרך הטובה ביותר לייצר משפך מכירות שיעזרו לכם להשיג את היעדים שלכם.

אם כבר יצא לכם להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק ולעבור על סוגי הקמפיינים שפייסבוק מציעה לנו בשביל לפרסם איתה, ודאי הגעתם למסקנה באיזשהו שלב שקמפיין המרות זהו הקמפיין שמביא לכם את מירב הרכישות או הלידים באתר.

אני כאן בשביל לעשות לכם סדר בדברים ולכן הכנתי מדריך מפורט המסביר את סוגי ההמרות שניתן לעקוב אחריהם עם הפיקסל של פייסבוק וכיצד להגדיר אותם.

מוזמנים לקרוא מאמרים שיעזרו לכם בקמפיינים שלכם בנושא בניית קהלים ואיך להקים משפך מכירות בפייסבוק.

מהי המרה?

המרה זוהי פעולה שגולש מבצע ונחשבת השגת יעד כלשהו בהתאם להגדרות היעדים של העסק.
לדוגמא – אתר איקומרס יגדיר כהמרה רכישות בחנות והרשמות ניוזלטר.
דוגמא נוספת – אתר תדמיתי של נותן שירות יגדיר המרה שגולש ישאיר ליד (ימלא טופס באתר).

איך עוקבים אחר המרות?

מעקב אחר המרה מתבצע באמצעות פיקסל שמוטמע בקוד האתר ועוקב אחר פעילות הגולשים.

פעולות כגון:

צפיות בדפים, צפיות בעמוד מוצר, הוספות לעגלה, מעבר לדף תשלום, רכישות ועוד המרות שניתן לייצר ולהתאים אישית.

שימו לב! כי לאחר עדכון IOS הטמעת הפיקסל של פייסבוק בצורה בה הכרתם הרגילה כבר לא עושה את העבודה כשורה וגורמת לכם לפספס המון גולשים!

ניתן באמצעות הפלאגין של Pixel Your Site שאני אישית משתמש בו בעצמי וגם אצל לקוחותיי, להטמיע את הפיקסל של פייסבוק בצורה שבה היא תעקוב אחר כל ההמרות וכל זה בכמה לחיצות פשוטות ויש להם גם הדרכה של וידאו איך לעשות.

שיחה אחד על אחד עם שי

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים

איך מטמיעים את הפיקסל של פייסבוק?

נכנסים למנהל המודעות בפייסבוק ובתפריט לוחצים על מנהל האירועים

מנהל האירועים של פייסבוק

לאחר מכן תגיעו לעמוד מקורות הנתונים של מנהל המודעות, בעמוד זה יש לעבור עם העבר לסרגל הצדדי וללחוץ על חבר מקורות נתונים

חיבור מקור נתונים לפיקסל פייסבוק

לאחר שלחצתם ייפתח לכם חלון בו תתבקשו לבחור את מקור המידע שאליו תרצו להתחבר – במקרה שלנו זהו האתר שלכם, לאחר מכן לחצו על כפתור התחבר

חיבור האתר לפיקסל פייסבוק

בשלב הבא תתבקשו לבחור את שיטת החיבור, אם היינו מדברים לפני העדכון של ה IOS וההשפעה שלו על מדידת אירועים היינו בוחרים בפיקסל פייסבוק ומטמיעים ושם נגמר העניין.
זהו שלא…
נבחר חיבור באמצעות API ונלחץ על הכפתור קשר

חיבור פיקסל באמצעות API

ניתן שם לפיקסל שלנו ונכניס את כתובת האתר שלנו ונלחץ המשך

שם לפיקסל וכתובת אתר

בשלב הבא הודות לתוספים שיש לכמעט כל פלטפורמה ניתן להתקין בקלות ובמהירות את התוסף ולסיים עם התקנת הפיקסל.
נבחר באינטגרציית שותף

חיבור לפיקסל פייסבוק באמצעות אינטגרציית שותף

יוצג לכם חלון עם השותפים שיש להם אינטגרציה ישירה לפייסבוק, לצורך הדוגמא אבחר בווקומרס

בחירת אינטגרציית שותף

בחלון הבא תתבקשו להוריד את התוסף ולבצע את ההתקנה במערכת ניהול התוכן שלכם בוורדפרס

הורדת התוסף

נוכל לוודא בטאב בדיקת אירועים שאכן האינטגרציה בוצעה כהלכה ונוודא שהאיוונטים פועלים כשורה.

בעמוד הפיקסל תחת סקירה כללית » מדידת אירועים מצטברת, יש ללחוץ על הגדרות אירועי אינטרנט ולהגדיר את האיוונטים שמבחינתכם הם הכי חשובים בשבילכם למעקב.

שימו לב כי יש לאמת את הדומיין שלכם בכדי לבצע זאת.

איך עוקבים אחר המרה בקמפיין המרות בפייסבוק?

בעת הקמת קמפיין ובחירת המטרה של הקמפיין המרות, ברמת האד סט (קבוצת המודעות) אנו נבחר את הפיקסל אותו אנו רוצים לשייך לקמפיין ולאחר מכן את האירוע אחריו אנחנו רוצים לעקוב.

לדוגמא אני בחרתי באירוע מסוג ליד (השארת פרטים באתר)

איורע המרה בפייסבוק

לסיכום:

במדריך זה למדנו מהי המרה, איך אנחנו עוקבים אחר המרה ואיך להטמיע את הפיקסל של פייסבוק בצורה נכונה בכדי לעקוב אחר המרות בקמפיינים שלכם.

שאלות? אני כאן בשמחה 🙂

בהצלחה!

שיחה אחד על אחד עם שי

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בפייסבוק?

אני עוסק בפרסום ברשתות החברתיות מזה שנים רבות ומסייע לעסקים ומותגים להגיע להצלחה.

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל ממשפך שיווקי נכון ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם