קמפיין המרות בפייסבוק

קמפיין המרות בפייסבוק

שאלות? אני כאן

תוכן עניינים

אם כבר יצא לכם להשתמש במערכת הפרסום של פייסבוק ולעבור על סוגי הקמפיינים שפייסבוק מציעה לנו בשביל לפרסם איתה, ודאי הגעתם למסקנה באיזשהו שלב שקמפיין המרות זהו הקמפיין שמביא לכם את מירב הרכישות או הלידים באתר.

אני כאן בשביל לעשות לכם סדר בדברים ולכן הכנתי מדריך מפורט המסביר את סוגי ההמרות שניתן לעקוב אחריהם עם הפיקסל של פייסבוק וכיצד להגדיר אותם.

מהי המרה?

המרה זוהי פעולה שגולש מבצע ונחשבת השגת יעד כלשהו בהתאם להגדרות היעדים של העסק.
לדוגמא – אתר איקומרס יגדיר כהמרה רכישות בחנות והרשמות ניוזלטר.
דוגמא נוספת – אתר תדמיתי של נותן שירות יגדיר המרה שגולש ישאיר ליד (ימלא טופס באתר).

איך עוקבים אחר המרות?

מעקב אחר המרה מתבצע באמצעות פיקסל שמוטמע בקוד האתר ועוקב אחר פעילות הגולשים.

פעולות כגון:

צפיות בדפים, צפיות בעמוד מוצר, הוספות לעגלה, מעבר לדף תשלום, רכישות ועוד המרות שניתן לייצר ולהתאים אישית.

שנעשה שיחת בקרה על החשבון שלך?

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים

איך מטמיעים את הפיקסל של פייסבוק?

נכנסים למנהל המודעות בפייסבוק ובתפריט לוחצים על מנהל האירועים

מנהל האירועים של פייסבוק

לאחר מכן תגיעו לעמוד מקורות הנתונים של מנהל המודעות, בעמוד זה יש לעבור עם העבר לסרגל הצדדי וללחוץ על חבר מקורות נתונים

חיבור מקור נתונים לפיקסל פייסבוק

לאחר שלחצתם ייפתח לכם חלון בו תתבקשו לבחור את מקור המידע שאליו תרצו להתחבר – במקרה שלנו זהו האתר שלכם, לאחר מכן לחצו על כפתור התחבר

חיבור האתר לפיקסל פייסבוק

בשלב הבא תתבקשו לבחור את שיטת החיבור, אם היינו מדברים לפני העדכון של ה IOS וההשפעה שלו על מדידת אירועים היינו בוחרים בפיקסל פייסבוק ומטמיעים ושם נגמר העניין.
זהו שלא…
נבחר חיבור באמצעות API ונלחץ על הכפתור קשר

חיבור פיקסל באמצעות API

ניתן שם לפיקסל שלנו ונכניס את כתובת האתר שלנו ונלחץ המשך

שם לפיקסל וכתובת אתר

בשלב הבא הודות לתוספים שיש לכמעט כל פלטפורמה ניתן להתקין בקלות ובמהירות את התוסף ולסיים עם התקנת הפיקסל.
נבחר באינטגרציית שותף

חיבור לפיקסל פייסבוק באמצעות אינטגרציית שותף

יוצג לכם חלון עם השותפים שיש להם אינטגרציה ישירה לפייסבוק, לצורך הדוגמא אבחר בווקומרס

בחירת אינטגרציית שותף

בחלון הבא תתבקשו להוריד את התוסף ולבצע את ההתקנה במערכת ניהול התוכן שלכם בוורדפרס

הורדת התוסף

נוכל לוודא בטאב בדיקת אירועים שאכן האינטגרציה בוצעה כהלכה ונוודא שהאיוונטים פועלים כשורה.

בעמוד הפיקסל תחת סקירה כללית » מדידת אירועים מצטברת, יש ללחוץ על הגדרות אירועי אינטרנט ולהגדיר את האיוונטים שמבחינתכם הם הכי חשובים בשבילכם למעקב.

שימו לב כי יש לאמת את הדומיין שלכם בכדי לבצע זאת.

איך עוקבים אחר המרה בקמפייו המרות בפייסבוק?

בעת הקמת קמפיין ובחירת המטרה של הקמפיין המרות, ברמת האד סט (קבוצת המודעות) אנו נבחר את הפיקסל אותו אנו רוצים לשייך לקמפיין ולאחר מכן את האירוע אחריו אנחנו רוצים לעקוב.

לדוגמא אני בחרתי באירוע מסוג ליד (השארת פרטים באתר)

איורע המרה בפייסבוק

לסיכום:

במדריך זה למדנו מהי המרה, איך אנחנו עוקבים אחר המרה ואיך להטמיע את הפיקסל של פייסבוק בצורה נכונה בכדי לעקוב אחר המרות בקמפיינים שלכם.

מוזמנים לקרוא מאמרים שיעזרו לכם בקמפיינים שלכם בנושא בניית קהלים ואיך להקים משפך מכירות בפייסבוק.

בהצלחה!

SFB
SFB

שי כהן - עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם בכל פעם מחדש.

ניווט מהיר

לשתף זה לאהוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לייעוץ עם שי

הזמינו שיחת ייעוץ או בקרה על החשבון שלכם

מאמרים שיכולים לעניין אותך
בניית קהלים בגוגל

איך בונים קהלים?

גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שנוכל להשתמש בו בכדי להגיע ליעדים של העסק שלנו בין

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.