פרסום בפייסבוק - ניהול קמפיין ממומן

הדרך שלך להגיע ללקוחות חדשים

באמצעות פרסום בפייסבוק נוכל ללמוד על הקהל שלך ומה מניע אותו.

עם קמפיין מנצח בפייסבוק נייצר מקסום תוצאה לתקציב השיווק שלך, נלמד להכיר איך הקהל שלך חושב ונשתמש במידע הזה כדי להגדיל את המחזור החודשי שלך והרווחיות.

פרסום בפייסבוק

להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים

דוחות חודשיים מפורטים אך פשוטים להבנה

ניסיון וידע רב בניהול קמפיינים רווחיים

בניית אסטרטגיה מותאמת לעסק

ההתנהלות היא מולי בלבד – זה שמנהל את הקמפיין

זמינות, יחס אישי חם ותודעת שירות גבוהה

החזר השקעה חיובי

נעים מאוד שמי שי,

לא נמאס לכם כל פעם לחפש את הקהלים שלכם שאתם מפרסמים בפייסבוק ולא למצוא אותם?

לפרסם בפייסבוק כל אחד יכול… למצוא את הקהל הנכון בשביל העסק שלכם פחות…

שמי שי, ויש לי את הידע והניסיון להביא לכם את הקהל הנכון לעסק שלכם שירכוש מכם ולא רק ינטוש אתכם..

פרסום בפייסבוק ממוקד ידאג לכך שתפרסמו לקהלים הנכונים עם המודעה הנכונה שמתאימה לעסק שלכם ולצרכים של הלקוחות שלכם. SFB כאן בכדי למצוא את הקהלים שירכשו מכם!

למה לעשות אצלי?

2,000,000+

של תקציבי פרסום במדיה

5+

שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי

40,000+

מכירות אונליין ללקוחות

8+

שווקים בעולם

קהלים

פרסום ממוקד לקהל היעד

ניהול תקציב

ניהול תקציב יעיל

איך מתחילים עם פרסום בפייסבוק?

בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מבצעים מחקר מקיף לתחום בו אתם עוסקים ולמוצרים או שירותים אותם אתם מוכרים, וזאת בכדי לתכנן את האסטרגיה הטובה ביותר עבורכם.

אסטרטגייה בפייסבוק
הגדרת יעדים בפייסבוק

הגדרת יעדים - KPI

Key Performance Indicators

אחד החלקים החשובים בתהליך אם לא החלק החשוב ביותר!

נבין את העלויות שלכם, שילוח, לוגיסטיקה ועוד, בכדי להבין מהו הסכום אליו אנו מכוונים בכדי לרכוש לקוח ולהישאר רווחיים!

בניית קהלים רלוונטים וממוקדים

כאן אנחנו משתמשים בדאטה קיים שניתן לבנות ממנו המון סוגי קהלים שכבר ביצעו אינטראקציה עם העסק שלך ולטרגט את אלו שיניבו החזר על השקעה הטוב ביותר.

בנוסף נבנה לכם קהלים חדשים ממוקדים, כן אף עסק לא יצמח אם ימשיך לפרסם לקהל שכבר היה אצלו ולא יפרוץ החוצה לקהלים חדשים שעדיין לא מכירים אותו.

קהלים בפייסבוק
בניית משפך מכירות

בניית משפך מכירות מנצח

אם כבר פירסמתם בפייסבוק בטח כבר הבנתם שלפרסם מודעת עם מבצע ישר לגולשים מבלי היכרות ראשונית של המותג שלכם לא מחזיק לאורך זמן ואפילו לימים בודדים.

ואם עוד לא פרסמתם בפייסבוק – מעולה, נדלג על הטעויות של מפרסמים ובעלי עסקים וניגש ישר לעניינים!

בניית משפך מכירות ממיר מצריך חשיבה ויצירתיות – מהרגע שהגולש רואה בפעם הראשונה את המודעה שלך ועד הרגע שבו הוא נהפך ללקוח.

מתחילים לייצר מכירות ועושים שיפורים

לאחר שהבנו, חקרנו וניתחנו את קהל היעד ובנינו קריאטיב מנצח – נרים את הקמפיינים שלכם עם כל משפך המכירות שהתאמנו לקהל הלקוחות שלך ונתחיל עם הפרסום ולמכור!

גם כאן ממש לא נגמרת העבודה – אנחנו מבצעים אופטימיזציה למודעות, לקהל שלנו עוקבים אחר המתחרים ועוד, בכדי להישאר ריווחים באופן יומיומי.

ניתוח בפרסום בפייסבוק

שאלות נפוצות

פרסום בפייסבוק זהו שם כולל לפרסום בפלטפורמת השיווק של פייסבוק העונה לשם “מנהל המודעות” הכוללת בתוכה גם את אינסטגרם ועוד אזורי פרסום בתוך פייסבוק.

כחלק מהפרסום בפייסבוק ישנו גם את החלק האורגני של הפרסום שזהו הקמת עמוד עיסקי, עמוד עיסקי חשוב שיהיה מעודכן ויעלו בו פוסטים באופן עקבי אשר יתרמו לתדמית העסק ברגע שגולש יבקר בו.

פרסום בפייסבוק מתאים כמעט לכולם בין אם אתה עסק קטן, בינוני או גדול ובין אם אתה חברת סטארטאפ או מותג עולה, או פשוט פרילנסר שעובד מהבית או נותן שירות ללקוחות, בכל שיחת ייעוץ איתי אני בודק לפי סוג העסק וסוג הלקוחות של העסק היכן קהל היעד שלו נמצא וצורך תוכן.

בגדול אפשר לפרסם גם ב 1500 ש”ח בחודש ופחות או ב 100,000 ש”ח בחודש, אין מגבלת מינימום לתחילת עבודה עם פרסום פייסבוק. אך התשובה לשאלה זו צריכה להגיע לאחר אפיון ובדיקה של צרכי העסק, בדיקת תמחור המוצר/השירות שאתם נותנים ומה המטרה שלכם (לדוגמא 500 לידים בחודש) ובהתאם בונים תוכנית עבודה מסודרת עם תקציב בהתאם.

מה המטרות שלך? האם אתה מחפש יותר לידים לעסק, האם אתה מחפש חשיפה למותג חדש, או יותר מכירות מהחנות אונליין שלך או מהחנות הפיזית.. כל זה ועוד המון ניתן להשיג בפייסבוק ובאינסטגרם בצורה הטובה ביותר לקהל היעד שלך.

במנהל המודעות של פייסבוק ישנה האפשרות ליצור קהלים מותאמים אישית, ביניהם: גיל, מין, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי ועוד.

בעת הקמת קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק יש אפשרות לבחור את מיקום הצגת המודעה שלכם באינסטגרם, בפיד, בסטורי, ברילס ועוד, חשוב שחשבון האינסטגרם יהיה עיסקי, ושיחובר לחשבון העיסקי שלכם בפייסבוק ולאחר מכן יש להגדירו בהגדרות העסק במנהל המודעות.

לא, אך כמובן שעדיף שלא תפרסמו ב 2 שקלים ביום, אך לעסקים קטנים בהחלט השאלה הזו נשאלת כיוון שתקציב הפרסום שלהם לרוב קטן יותר מעסקים גדולים יותר. העניין בתקציב פרסום הוא לא רק כמה אלא איך. איך מנהלים לכם את תקציב הפרסום כך שיניב לכם את מירב התוצאות, ובנוסף שהשאיפה שלכם היא לגדול בתקציב הפרסום כל עוד הפרסום רווחי ומניב לכם החזר השקעה שנותן לכם את היכולת גם להגדיל את העסק וגם להקצות עוד תקציב פרסום למדיה.

להצעת מחיר לפרסום בפייסבוק

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אלו הנושאים שדיברנו עליהם
מידע נוסף על פרסום בפייסבוק
קמפיין המרות בפייסבוק
קמפיין המרות בפייסבוק

במאמר זה נדבר על מהי המרה, איך עוקבים בצורה נכונה אחר המרות ועוד. בנוסף בסוף המאמר תמצאו קישורים רלוונטים לבניית קהלים, ואת הדרך הטובה ביותר לייצר משפך מכירות.

בניית קהלים בגוגל
איך בונים קהלים?

גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שנוכל להשתמש בו בכדי להגיע ליעדים של העסק שלנו בין

אסטרטגיית פרסום בפייסבוק
אסטרטגיית פרסום בפייסבוק ב-2021

המדריך לשיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות בעזרת משפך מכירות במאמר מצויין השם פייסבוק אך מתייחס גם לחברתו הנאמנה אינסטגרם 🙂 משפך