פרסום בפייסבוק - ניהול קמפיין ממומן

הדרך שלך להגיע ללקוחות חדשים

באמצעות פרסום בפייסבוק נוכל ללמוד על הקהל שלך ומה מניע אותו.

עם קמפיין מנצח בפייסבוק נייצר מקסום תוצאה לתקציב השיווק שלך, נלמד להכיר איך הקהל שלך חושב ונשתמש במידע הזה כדי להגדיל את המחזור החודשי שלך והרווחיות.

פרסום בפייסבוק

להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים

מה לקוחותיי מקבלים?

שאלות ותשובות

בגדול לפרסום אין תקציב מינימום. אך כדי שנעבוד ביחד אני לוקח לקוחות עם מינימום תקציב פרסום של 3,000 שקלים בחודש ועד 500,000 שקלים.

מהניסיון שלי כדי להביא עסק בין אם קטן או גדול צריך תקציב בהתאם לנישה והתחרותיות בו הוא נמצא בכדי לבסס המרות ונתונים ולהגדיל את העסק לאחר מספר חודשים באמצעות ניתוח והסקת מסקנות עם.

יש המון חישובים שיש לקחת בחשבון בשביל להבין האם הקמפיינים שלך ריווחיים או לא. הכל כמובן בהתאם למוצר שאתה מוכר ולכל ההוצאות שמגיעות יחד עם זה. 
לדוגמא – במידה ויש לך אתר איקומרס שמוכר מוצר פיזי המגיע עד בית הלקוח יש לקחת בחשבון את עלויות השילוח, לוגיסטיקה, אריזה וכו' יחד עם זאת את תקציב הפרסום שלך וכל זה מנותב לעלות המרה שיש להגדיר מראש (יעדים) בכדי לעמוד בהם ולראות שהקמפיינים שלך נשארים ריווחיים. יחד עם זאת יש לשים לב לעלויות נמוכות והחזר על השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין.

הוצאות המדיה משולמות ישירות לפלטפורמת הפרסום (גוגל לצורך העניין).

חשבון הפרסום בבעלותכם הבלעדית! לי בתור קמפיינר תינתן גישה אליו לצורך הניהול שלו.

גם אם אין לכם חשבון פרסום, אנו נעשה יחד שיחת זום ונפתח את זה מהמחשב שלך עם הפרטים שלך כדי שהכל יהיה בבעלותך בלבד.

דמי ניהול לפרסום ממומן משתנים בהתאם לתקציב המדיה באותה פלטפורמה.

ניתן לראות כאן את המחירים שלי עם מידע נוסף.

כמו כן ניתן לבקש הצעת מחיר מותאמת בהתאם לצרכים שלכם.

איך מתחילים עם פרסום בפייסבוק?

בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מבצעים מחקר מקיף לתחום בו אתם עוסקים ולמוצרים או שירותים אותם אתם מוכרים, וזאת בכדי לתכנן את האסטרגיה הטובה ביותר עבורכם.

אסטרטגייה בפייסבוק
הגדרת יעדים בפייסבוק

הגדרת יעדים - KPI

Key Performance Indicators

אחד החלקים החשובים בתהליך אם לא החלק החשוב ביותר!

נבין את העלויות שלכם, שילוח, לוגיסטיקה ועוד, בכדי להבין מהו הסכום אליו אנו מכוונים בכדי לרכוש לקוח ולהישאר רווחיים!

בניית קהלים רלוונטים וממוקדים

כאן אנחנו משתמשים בדאטה קיים שניתן לבנות ממנו המון סוגי קהלים שכבר ביצעו אינטראקציה עם העסק שלך ולטרגט את אלו שיניבו החזר על השקעה הטוב ביותר.

בנוסף נבנה לכם קהלים חדשים ממוקדים, כן אף עסק לא יצמח אם ימשיך לפרסם לקהל שכבר היה אצלו ולא יפרוץ החוצה לקהלים חדשים שעדיין לא מכירים אותו.

קהלים בפייסבוק
בניית משפך מכירות

בניית משפך מכירות מנצח

אם כבר פירסמתם בפייסבוק בטח כבר הבנתם שלפרסם מודעת עם מבצע ישר לגולשים מבלי היכרות ראשונית של המותג שלכם לא מחזיק לאורך זמן ואפילו לימים בודדים.

ואם עוד לא פרסמתם בפייסבוק – מעולה, נדלג על הטעויות של מפרסמים ובעלי עסקים וניגש ישר לעניינים!

בניית משפך מכירות ממיר מצריך חשיבה ויצירתיות – מהרגע שהגולש רואה בפעם הראשונה את המודעה שלך ועד הרגע שבו הוא נהפך ללקוח.

מתחילים לייצר מכירות ועושים שיפורים

לאחר שהבנו, חקרנו וניתחנו את קהל היעד ובנינו קריאטיב מנצח – נרים את הקמפיינים שלכם עם כל משפך המכירות שהתאמנו לקהל הלקוחות שלך ונתחיל עם הפרסום ולמכור!

גם כאן ממש לא נגמרת העבודה – אנחנו מבצעים אופטימיזציה למודעות, לקהל שלנו עוקבים אחר המתחרים ועוד, בכדי להישאר ריווחים באופן יומיומי.

ניתוח בפרסום בפייסבוק

להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים

אז אילו יתרונות יספק לכם הפרסום בפייסבוק?

פרסום ממוקד ואפשרות לפלח היטב את קהל היעד

כבעלי עסק, לא הייתם רוצים לבזבז את תקציב השיווק שלם על הצגת מודעות חוזרות לקהלים לא רלוונטיים. פייסבוק כפלטפורמה חברתית מאפשרת לכם למקד את הפרסום רק בקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם. תוכלו לסנן את קהל היעד על פי מאפיינים כגון:

גיל

ניתן לפלח החל מגיל 13 ועד 65+ (ישנם חשבונות שיוצג להם מינימום של גיל 18)

מין

ניתן לפלח האם קהל היעד שלכם הוא גברים או נשים או שהמוצר שלכם פונה לשני המינים.

פילוח מפורט

יש כאן אין ספור אפשרויות, החל מדמוגרפיה של הקהל כגון: השכלה, מצב פיננסי (ארה"ב בלבד), מצב מערכת יחסים, סוג עבודה ועוד המון.

תחומי עניין

גם כאן האפשרויות בלתי מוגבלות, לדוגמא: אם יש לכם עסק של קמפינג תוכלו לטרגט קהל שתחום העניין שלו הוא ספורט ופעילויות בחוץ, כמובן שמעבר לזה צריך קצת לחשוב יצירתי ומחוץ לקופסא כדי באמת לייחד את קהל היעד שלכם ולהגיע אליו.

התנהגות הגולש

במקטע הזה תוכלו לברור מבין קהלי היעד מהי ההתנהגות שלו על פי מה שפייסבוק חושב עליו. לדוגמא: במידה ואתם מוכרים ביטוח נסיעות לחו"ל, קהל יעד טוב בחלק הזה יוכל להיות אנשים שהם נוסעים מתמידים.

שפת המשתמש 

חלק חשוב מאוד בפרסום שלכם, נגיד ואתם אתר אונליין שכולו בעברית ויחד עם זאת הקריאטיב שלכם בעברית, יכול להיות שתרצו להחריג את העדה הערבית/הרוסית משיקולים של שפה, בנוסף ניתן ואף רצוי להחריג תחומי עניין כמו אל ג'זירה, עזה ועוד המון שכן תחומי העניין האלו גם מעידים על השפה של המשתמש.

חלק חשוב נוסף בפרסום עסקים בפייסבוק הוא לעשות אקסקלוד (אי הכללה) של קהל שלא רלוונטי אליכם.
לדוגמא: אם אתם מוכרים מוצר שלקוח רוכש מכם פעם אחת וזה הכל, זאת אומרת שאין לו סיבה לחזור ולקנות אותו שוב ושוב..

רצוי לייצר קהל של כל אלו שרכשו מכם/השאירו ליד לצורך העניין ולהוסיף אותו לסדרת המודעות שלכם בחלק של "לא כולל".

היכולת להגיע אל הלקוח בזמן ובמקום שמתאימים לו

פרסום בפייסבוק לעסקים מאפשר לכם לייצר הצעות ערך ללקוח בדיוק בזמן שבו הוא פנוי מבחינת הקשב שיש לו לקבלת מסרים שיווקיים. רוב האנשים, מפנים את זמנם כדי לשוטט בפייסבוק בשעות הפנאי שלהם – אותן שעות שבהן הם פנויים יותר לקבל הצעות שונות, להשוות ביניהן, להרשם לקבל מידע נוסף, להתייעץ עם גורמים נוספים בחוג המשפחה והחברים ועוד.

חשוב להבין בנוסף לנאמר כאן וזאת לדעתי האישית והמקצועית, גולשים בפייסבוק לא גולשים בפיד שלהם או בסטורי כדי לרכוש משהו, אלא פשוט להעביר את הזמן שלהם. לכן אחד הדברים החשובים ביותר שלוקחים נתח מאוד גדול בכל הצלחה של קמפיין זוהי הצעת הערך והקריאטיב של המודעה, השקיעו עליה זמן ורצוי אף לקחת איש מקצוע כגון מעצב גרפי וקופירייטר שיעזרו לכם למקד את המסר אותו אתם רוצים להעביר.

היכולת להציע ללקוח הצעות ערך גם אם לא חיפש אותן

פרסום בפייסבוק לעסקים יאפשר לכם גם להגיע אל קהל היעד של הקמפיין הפרסומי גם אם זה לא חיפש באופן יזום את השירותים או המוצרים שבית העסק המפרסם מציע. מדוע זה יתרון? משום שלא בכל התחומים ניתן לצפות מן הלקוח לחשוב בדיוק בזמן המתאים על פתרון שהוא זקוק לו. בחלק מן המקרים הלקוח בקצה כלל לא מודע לעובדה שקיים פתרון כזה. בחלק מן הפעמים אין לו די זמן כדי לשוטט ברחבי הרשת ולמצוא אילו אפשרויות קיימות בפניו. הפרסום בפייסבוק מאפשר לבית העסק להגיע אל הלקוח בדחיפה – ולעיתים, זו הדרך היחידה להגיע אל לקוח פוטנציאלי כזה.

היכולת להפוך את הפרסום לויראלי וליהנות משיתופים של גולשים

יתרון חשוב נוסף של פרסום בפייסבוק לעסקים הוא העובדה שפרסום איכותי מייצר מעגלי תהודה נוספים. גולשים שאהבו את רוח הפרסום יכולים לשתף אותו, לתייג בו חברים רלוונטיים, להגיב אליו, להצטרף אל דף האוהדים של המותג ועוד.

בתצורה כזו של פרסום – ניתן להרחיב את קהל היעד המקורי אליו כוון הקמפיין באמצעות המעגלים הפנימיים של קהל היעד שבחר להגיב לפרסום, וכל זאת, מבלי לייצר הוצאה נוספת על הפרסום.

גם בחלק הזה של שיתופים ומעורבות חברתית של הגולשים וקהל היעד – רצוי ואף כדאי מאוד להיות מאוד מקורי במודעות שלכם בייחוד המודעות האורגניות.

טיפים חשובים לפרסום בפייסבוק

רוצים לשפר את הפרסום שאתם מבצעים ברשת החברתית הגדולה בעולם? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להפוך את הפרסום שלכם לאפקטיבי יותר.

השקיעו מחשבה ומשאבים בבניית קהל היעד

קהל יעד מפולח וממוקד היטב הוא בקרת מפתח בכל הקשור לפרסום איכותי בפייסבוק. פייסבוק מציעה לכם כלי ייעודי לבניית קהל יעד. בין יתר התכונות שמציע הכלי החשוב הזה, הוא גם מאפשר לעסקים להגדיר אילו קהלי יעד עבדו היטב בפרסומים קודמים, ולנסות לאתר קהלי יעד דומים בתכונות ובמאפיינים שלהם.

בצורה כזו, תוכלו להבטיח שהאפקטיביות של הפרסום לא נפגעת בעקבות טרגוט של קהל יעד שונה, שלא תוכנן להיות חשוף במקור למודעות שייצרתם. בתוך כך, תוכלו גם לשמור על שיעורי המרה דומים.

בצעו ניסוי וטעיה

אחרי ניסיון רב שנים של פרסום בפלטפורמה החברתית הגדולה הזאת, אפשר לשים את הדברים על השולחן: אין נוסחת פלא. כל מקרה לגופו. כדי להבטיח שאתם ממקסמים את ביצועי הקמפיין שהקמתם, תהיו חייבים לבצע ניסוי וטעיה. פרסום בפייסבוק לעסקים הוא תהליך שחייב לכלול בתוכו פרק זמן של ניסוי וטעיה, וזאת על מנת לטייב את הקמפיין ולהשיג תוצאות איכותיות יותר עבור תקציב נתון.

אל תגדירו קהל יעד רחב מידי

רבים מן העסקים לחוצים לקבל לידים כמה שיותר מהר, על מנת לנסות ולהפוך את הלידים האלו ללקוחות משלמים. בדרך, כדי לייצר תנועה רבה יותר של גולשים כאלו לעסק בפרק זמן נתון, הם מתפשרים על איכות קהל היעד של הקמפיין.

שימוש בקהל יעד רחב מידי יפגע בקמפיין שלכם פעמים: פעם אחת, משום שהוא יפנה חלק מתקציב הפרסום אל קהל יעד שממילא לא יגיב לקמפיין ולא יהפוך לקהל משלם. פעם שניה, משום שתקציב מופחת יותר יושקע בקהל יעד שהוא כן רלוונטי.

אתרו את הזמנים המתאימים ביותר לפרסום

ברחבי הרשת תמצאו עצות שונות המתייחסות לזמנים בהם הכי טוב לפרסם בפייסבוק. האמת היא אחרת לגמרי: הזמן הטוב ביותר לפרסם בפייסבוק הוא הזמן שבו קהל היעד שלכם נמצא בו, וקשוב לקבלת המסרים השיווקיים שלכם.

כדי לבחור בצורה האופטימלית את שעות הפרסום שלכם, נסו להבין את הרגלי הצריכה של המשתמשים שעתידים להפוך ללקוחות שלכם. מה מעניין אותם? מתי הם נמצאים בפייסבוק? עד כמה הם נוהגים לשתף תכנים? כמה מן המשתמשים הם משתמשים שקטים, כאלו שצורכים את התוכן שאתם מפרסמים, אך בוחרים שלא להגיב, לתייג או לשתף?

שאלות נפוצות

בגדול אפשר לפרסם גם ב 1500 ש"ח בחודש ופחות או ב 100,000 ש"ח בחודש, אין מגבלת מינימום לתחילת עבודה עם פרסום פייסבוק. אך התשובה לשאלה זו צריכה להגיע לאחר אפיון ובדיקה של צרכי העסק, בדיקת תמחור המוצר/השירות שאתם נותנים ומה המטרה שלכם (לדוגמא 500 לידים בחודש) ובהתאם בונים תוכנית עבודה מסודרת עם תקציב בהתאם.

כאשר מגדירים את הקמפיין היטב, מודדים ומשפרים אותו, קמפיין פרסומי בפייסבוק יכול להפוך את העסק שלכם למכונת שיווק שמייצרת רווחים יפים.

פרסום בפייסבוק זהו שם כולל לפרסום בפלטפורמת השיווק של פייסבוק העונה לשם "מנהל המודעות" הכוללת בתוכה גם את אינסטגרם ועוד אזורי פרסום בתוך פייסבוק.

כחלק מהפרסום בפייסבוק ישנו גם את החלק האורגני של הפרסום שזהו הקמת עמוד עיסקי, עמוד עיסקי חשוב שיהיה מעודכן ויעלו בו פוסטים באופן עקבי אשר יתרמו לתדמית העסק ברגע שגולש יבקר בו.

פרסום בפייסבוק מתאים כמעט לכולם בין אם אתה עסק קטן, בינוני או גדול ובין אם אתה חברת סטארטאפ או מותג עולה, או פשוט פרילנסר שעובד מהבית או נותן שירות ללקוחות, בכל שיחת ייעוץ איתי אני בודק לפי סוג העסק וסוג הלקוחות של העסק היכן קהל היעד שלו נמצא וצורך תוכן.

מה המטרות שלך? האם אתה מחפש יותר לידים לעסק, האם אתה מחפש חשיפה למותג חדש, או יותר מכירות מהחנות אונליין שלך או מהחנות הפיזית.. כל זה ועוד המון ניתן להשיג בפייסבוק ובאינסטגרם בצורה הטובה ביותר לקהל היעד שלך.

במנהל המודעות של פייסבוק ישנה האפשרות ליצור קהלים מותאמים אישית, ביניהם: גיל, מין, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי ועוד.

בעת הקמת קמפיין במנהל המודעות של פייסבוק יש אפשרות לבחור את מיקום הצגת המודעה שלכם באינסטגרם, בפיד, בסטורי, ברילס ועוד, חשוב שחשבון האינסטגרם יהיה עיסקי, ושיחובר לחשבון העיסקי שלכם בפייסבוק ולאחר מכן יש להגדירו בהגדרות העסק במנהל המודעות.

לא, אך כמובן שעדיף שלא תפרסמו ב 5 שקלים ביום, אך לעסקים קטנים בהחלט השאלה הזו נשאלת כיוון שתקציב הפרסום שלהם לרוב קטן יותר מעסקים גדולים יותר. העניין בתקציב פרסום הוא לא רק כמה אלא איך. איך מנהלים לכם את תקציב הפרסום כך שיניב לכם את מירב התוצאות, ובנוסף שהשאיפה שלכם היא לגדול בתקציב הפרסום כל עוד הפרסום רווחי ומניב לכם החזר השקעה שנותן לכם את היכולת גם להגדיל את העסק וגם להקצות עוד תקציב פרסום למדיה.

התשובה היא שלילית. הפרסום בפייסבוק מתבצע רק באמצעות פתיחת דף עסקי.

באמצעות הקמפיין שתקימו בפייסבוק, תוכלו להגדיל את מספר העוקבים שלכם, להרחיב את מספר הנרשמים בדף הנחיתה אליו אתם מפנים, להגדיל המרות, להרחיב את מספר ההתקשרויות הטלפוניות מול בית העסק שלכם ועוד.

אנחנו, ב SFB שיווק דיגיטלי נשמח לסייע לכם לקחת את העסק לשלב הבא באמצעות פרסום מדויק, מדיד ודינמי של העסק שלכם ברשת החברתית הגדולה בעולם.

5/5

להצעת מחיר לפרסום בפייסבוק

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אלו הנושאים שדיברנו עליהם
מידע נוסף על פרסום בפייסבוק
אסטרטגיית שיווק בסושיאל
מדוע כל בעל עסק קטן חייב שתהיה לו אסטרטגיית סושיאל מדיה

תחזוקה של סושיאל מדיה עבור עסק קטן יכולה להיות מאוד מציפה ומאתגרת, במיוחד אם אתה כבעל עסק מנהל את הנוכחות בפלטפורמות השונות. המדיה החברתית הופכת את חשיפת העסק לקהל ליותר נוחה ומהירה. בעזרת המדיה ניתן לבנות מערכת יחסים צמודה עם הלקוחות, הגדלת המודעות למותג שלך ומציאת לקוחות חדשים. ריכזנו עבורכם את הסיבות המרכזיות מדוע בעלי עסקים קטנים חייבים אסטרטגיה למדיה החברתית.

ניהול קמפיין בפייסבוק
ניהול קמפיין בפייסבוק

מותגים או עסקים בין אם קטנים או גדולים שמעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם לקהלי יעד רלוונטיים, יכולים לבחור בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק על מנת להפוך את ניהול הקמפיין שלהם לאפקטיבי, מדיד, וממוקד. אילו רכיבים כולל ניהול קמפיין בפייסבוק? מי יכול בפועל להקים ולהגדיר קמפיין בפייסבוק? מהם האלמנטים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מגדירים קמפיין בפייסבוק? במאמר הזה ננסה להשיב על כל השאלות האלו.

פרסום בפייסבוק מחירים
פרסום בפייסבוק מחירים

פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה בעולם מבחינת תקציבי הפרסום של עסקים שונים, ולא במקרה: פייסבוק מספקת יכולות מתקדמות של בניית ופילוח קהלי יעד, והגדרת מטרות קמפיין, אשר הופכות אותה לפלטפורמה שיווקית שמתאימה כמעט לכל עסק. כדי ליהנות מן הפרסום בפייסבוק נדרש להקצות תקציב שיווקי ייעודי. כמה בדיוק צריך להקצות? בזה בדיוק עוסק המאמר הבא.

Testimonials

לקוחות מפטפטים
סלולארי לי
סלולארי לי
sogerpina.co.il
קרא עוד
כבעל עסק שנתקל באתגרים כל יום.. אשמח להמליץ על שי. בחור אמין הוגן, בעל מקצוע אמיתי. העבודה עם שי תניב לכם תוצאות כבר מהשיחה הראשונה איתו, עוד לפני ששילמתם. הבחור מקצוען וזמין תמיד לכל דבר שבעל עסק קטן צריך. שי ידע להתאים לכם את התקציב הנכון להזנקת העסק.. הוא קודם כל יכניס לכם כסף ורק אחר כך יגדיל תקציבים. בזכותו התחלתי באמת למכור מוצרים באנטרנט.. דבר שנמנעתי ממנו כי לא רציתי להתעסק יותר מדי עם כל הטכנולוגיה והכאב ראש שיש מסביב ולמי שנשאר סקפטי ממליץ לחפש "מעבדת סלולר בהוד השרון" והתוצאה הראשונה תוכיח.
תרגומי תמר
תרגומי תמר
ttranslations.co.il
קרא עוד
בזמן היותי בחל"ת, חזרתי לעבוד כמתרגמת עצמאית, ושי הרים לי מחדש אתר תרגומים מקצועי, מרשים וקל לניווט תוך זמן קצר. מעבר להיותו איש מקצוע בקיא בעולם הדיגיטל, הוא דירבן אותי לכתוב תוכן רלוונטי לאתר שלי שיבדיל אותי מאתרים מתחרים דומים ויניב עוד פניות לאתר. האתר הוא כרטיס הביקור שלי והרושם שהוא עושה על מבקרים ולקוחות הוא עצום!
ערכה לבניית ארמונות בחול
ערכה לבניית ארמונות בחול
sandpal.com
קרא עוד
שי מקצוען אמיתי, מאסטר בכל מה שקשור לשיווק בדיגטיל מ- seo, ppc בגוגל וגם בפייסבוק. התקשורת עם שי פתוחה והזמינות שלו לפעמים מפתיעה אותי. תענוג גדול לעבוד איתו! אם אתם רוצים לעשות טובה לעסק שלכם בצד של השיווק הדיגטלי קחו את שי!
סופר מנעולן
סופר מנעולן
superlocksmith.co.il
קרא עוד
מקצוען אמיתי! תמיד זמין, תמיד במעקב אחר הפעילות בעסק, ובכלל בחור חיובי, שמח שפעילות קידום האתר והעסק בידיים טובות ומקצועיות אלוף
מותג מחליקי שיער
מותג מחליקי שיער
ikonicstyle.com
קרא עוד
האיש גאון!! יש לו הרבה ידע ונסיון, הרבה מאוד סבלנות ללקוחות שלו והוא נותן 100% מעצמו לאתר שלכם והכי חשוב שהוא אתכם בכול צעד וצעד בדרך במחיר שמותאם לכל לכיס ממליצה בחום!!!
ניסים
קרא עוד
שי כהן היה מקצוען ביותר , קשוב ועם הרבה סבלנות. הוא פתר לי את כל הבעיות על הצד הטוב ביותר . לא יכולתי לבקש שרות טוב ואדיב יותר.
עסק עצמאי מהבית
פרילנסרית
קרא עוד
מומלץ מאוד! קידום מקצועי ושירות יוצא דופן קידם את האתר שלי בצורה מקצועית ונתן יחס אישי.
הקודם
הבא