גוגל לעסק שלי תצא משימוש בקרוב – כך תמשיכו לערוך ולתחזק את העסק
כנראה שלאחרונה גם את קיבלתם מייל נחמד מגוגל שמעדכן אתכם כי גוגל לעסק שלי הולכת בקרוב לצאת משימוש, אז מה עושים? היכן נערוך את המידע מעכשיו? כל התשובות במאמר זה
מדריכים, תובנות וטרנדים
כנראה שלאחרונה גם את קיבלתם מייל נחמד מגוגל שמעדכן אתכם כי גוגל לעסק שלי הולכת בקרוב לצאת משימוש, אז מה עושים? היכן נערוך את המידע מעכשיו? כל התשובות במאמר זה
ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח
אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.
אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.
פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.
בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.
אם אתם בעלי עסקים ואתם מחזיקים ברשותכם אתר, יכול להיות שהאתר שלכם לא עושה עבורכם את העבודה כמו שצריך. ברשת קיימים אתרים רבים של בעלי עסקים והתחרות שבה אתם נמצאים קשה מיוחד. קידום אתרים נועד לאפשר לכם להיות בטוחים שהאתר שלכם מגיע לקהל כמה שיותר נרחב ופועל בצורה שלשמה הקמתם אותו.
בעולם שבו מחירי הפרסום באינטרנט נראים, על פניו, אטרקטיביים, ויותר ויותר ערוצי שיווק ופרסום זמינים לכל בית עסק בלחיצת כפתור, קל מאוד להתפתות ולתת לתקציב השיווק בעסק לתפוח בלי פיקוח ובקרה מתאימים.
שירות הפרסום הממומן גוגל שופינג, מאפשר לעסקים להציג מודעות במנוע החיפוש הגדול בעולם, ולהציע לקהל הגולשים מוצרים למכירה. גוגל שופינג הוא ערוץ משלים לפרסום בגוגל אדס, ומספק לבתי עסק שמעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם לקהל הגולשים יתרונות משמעותיים, שמיד ניגע בהם.
יש לכם עסק חדש ומעוניינים לקדם אותו דרך האינטרנט? מחפשים להגדיל את הגישה של הלקוחות אל מוצרים שלכם? הנה כמה פרטים חשובים שכדאי לכם לשמוע אודות בניית אתרי איקומרס.
אם הגעתם לשלב שבו אתם מבינים שהחנות שלכם צריכה אתר, אתם בדרך הנכונה. היום כל בעל עסק מבין שאתר טוב לחנות זו כבר לא פריווילגיה. החנות שלכם צריכה לשמור על לקוחות, לפרסם את עצמה בצורה יעילה, והדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא דרך אתר חנות איכותי.
אחרי שהקמתם אתר אינטרנט על מנת לייצר הכנסות באמצעות גולשים שיהפכו ללקוחות משלמים, ואחרי שהחלטתם על אסטרטגיית השיווק שבאמצעותה תוכלו לייצר תנועה איכותית של גולשים לאתר, מגיעה המשימה הבאה שלכם: מדידת היישום של האסטרטגיה השיווקית בפועל.
השעות הרבות שכולנו מבלים במרחבי הרשת, גורמות לכל מי שרוצה לפרסם משהו להיעזר באתר אינטרנט כדי להגיע לקהל הרחב. בין אם מדובר בעסק חדש, ייבוא של מוצר מקורי או פרסום של הופעה, אתר אינטרנט הפך להיות מוצר חובה עבור כל מי שמחפש להגיע ללב הקהל. הנה כמה דברים שיעזרו לכם לבנות אתר פופולרי ונגיש
העסק מצליח, הכל הולך טוב, אתם בטח שואלים את עצמכם למה גם אתם צריכים אתר. חשוב שתדעו שאתר לעסק הוא לא משהו שיש לכם את האפשרות לוותר עליו. כיום, אתר לעסק הוא דבר חיוני כדי לשמר את ההצלחה שלכם ולעמוד בתחרות הקשה שהשוק מציב.
תחזוקה של סושיאל מדיה עבור עסק קטן יכולה להיות מאוד מציפה ומאתגרת, במיוחד אם אתה כבעל עסק מנהל את הנוכחות בפלטפורמות השונות. המדיה החברתית הופכת את חשיפת העסק לקהל ליותר נוחה ומהירה. בעזרת המדיה ניתן לבנות מערכת יחסים צמודה עם הלקוחות, הגדלת המודעות למותג שלך ומציאת לקוחות חדשים. ריכזנו עבורכם את הסיבות המרכזיות מדוע בעלי עסקים קטנים חייבים אסטרטגיה למדיה החברתית.
כשאתם מנהלים עסק קטן, כל שקל חשוב לכם. ברור לכולם שעם האתגרים הקיימים בסביבת התחרות, הכניסה של שחקנים חדשים לשוק, שינוי הרגלי הצריכה של המשתמשים
כל בעל עסק בישראל ובעולם צריך לדעת, והרוב גם באמת יודעים, שאתר אינטרנט הוא כלי בסיסי והכרחי לכל עסק. אתר אינטרנט איכותי שנבנה על ידי חברת בניית אתרים מקצועית עוזר למשוך ולשמר לקוחות. ואכן, המטרה של חברות בניית האתרים היא לבנות אתר אינטרנט איכותי שיעזור לייצר לעסק תדמית של אמינות ורצינות.
המדריך לשיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות בעזרת משפך מכירות במאמר מצויין השם פייסבוק אך מתייחס גם לחברתו הנאמנה אינסטגרם 🙂 משפך של מודעות בפייסבוק היא אחת
כל בעל עסק מבין היום שבלי פרסום, נוכחות דיגיטלית ברשת, והנגשה של השירותים השונים של העסק אונליין, יהיה לו קשה מאוד להגיע לקהלים חדשים, להרחיב
אם גם אתם הבנתם שכניסה אל הזירה הדיגיטלית היא בלתי נמנעת, וכדי להצליח ולהגדיל את הפעילות של העסק תצטרכו לשווק אונליין, סביר להניח שהתלבטתם בסוגיה
מותגים או עסקים בין אם קטנים או גדולים שמעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם לקהלי יעד רלוונטיים, יכולים לבחור בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק על מנת להפוך את ניהול הקמפיין שלהם לאפקטיבי, מדיד, וממוקד. אילו רכיבים כולל ניהול קמפיין בפייסבוק? מי יכול בפועל להקים ולהגדיר קמפיין בפייסבוק? מהם האלמנטים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מגדירים קמפיין בפייסבוק? במאמר הזה ננסה להשיב על כל השאלות האלו.
פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה בעולם מבחינת תקציבי הפרסום של עסקים שונים, ולא במקרה: פייסבוק מספקת יכולות מתקדמות של בניית ופילוח קהלי יעד, והגדרת מטרות קמפיין, אשר הופכות אותה לפלטפורמה שיווקית שמתאימה כמעט לכל עסק. כדי ליהנות מן הפרסום בפייסבוק נדרש להקצות תקציב שיווקי ייעודי. כמה בדיוק צריך להקצות? בזה בדיוק עוסק המאמר הבא.
רבים מבתי העסק בישראל ובעולם בכלל, מבינים כיום שלצד הנוכחות הפיסית שלהם, באמצעות פריסה של סניפים לוקאליים, הם חייבים לנהל גם נוכחות דיגיטלית ברשת. נוכחות
מנוע החיפוש הגדול בעולם מבית גוגל, הוא לא רק כלי מצויין לאיתור מידע על ידי גולשים שונים ברשת, אלא פלטפורמה שיווקית איכותית, שיכולה לסייע לעסקים להגיע אל קהל היעד שלהם בצורה יעילה, מהירה, וזולה יחסית.
בעידן שבו יותר ויותר בתי עסק מעבירים חלק נכבד מן הפעילות שלהם לאונליין, האתגר המשמעותי של עסקים הופך להיות איתור קהל היעד הרלוונטי לעסק, והזרמה של תנועה איכותית לאתר. לצורך כך, עומדים כיום בפני עסקים שפע של ערוצי שיווק דיגיטליים, אשר באמצעות הקמה של קמפיינים ממוקדים יכולים לייצר עבור בית העסק תנועה של גולשים אל הנכסים הדיגיטלים של העסק, ובפרט לאתר האינטרנט שלו.
כמה עולה לפרסם ביוטיוב? מחירי הפרסום ביוטיוב משתנים בהתאם לפרמטרים שונים ומגוונים, ולכן ניתן כאן הערכה גסה בלבד. כדי להגיע אל המחירים המדויקים, כמובן, צריכים
עסקים שמעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ברשת, ולהגיע אל קהלי יעד חדשים וממוקדים, יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של ערוצי פרסום דיגיטליים. אחד מן
הקלות הרבה שבה מתאפשרת הקמה של קמפיין פרסום בגוגל אדס, מביאה לעיתים לא מעט בעלי עסקים לחשוב שכדאי להקים ולנהל קמפיין פרסום בגוגל לבד, תוך
אני מקווה ומאמין שכל בעל עסק לא משנה אם קטן או בינוני מנהל את התקציב החודשי בצורה נכונה ומסודרת. ושאני מדבר על תקציב חודשי אני מדבר על לוגיסטיקה, הוצאות משרד, הוצאות רכב, משכורות ועוד ועוד לא חסר…
המון עסקים בין אם רק מתחילים את דרכם או כבר עושים קידום בפלטפורמות שונות, מבינים את היתרון בקידום ממומן בגוגל, הרי שזוהי הדרך להשיג תוצאות בטווח הקצר ולהתחיל להביא לקוחות ומכירות לעסק.
במאמר זה נדבר על הקידום הממומן בגוגל, מהם המדיות השונות שניתן לפרסם בהם בגוגל אדס, ובסוף תקבלו גם טיפים מקצועיים לקידום ממומן רווחי.
מעבר לפרסום בגוגל ברשת החיפוש ושאר האפשרויות פרסום, יש פיצרים נוספים שניתן להטמיע במודעה הנקראים תוספי מודעות, בשביל לתת עוד מידע על העסק ועל השירות
אנחנו כל יום נכנסים לקמפיינים שלנו בגוגל ומחפשים דרכים לשפר, בין אם במילות המפתח שהגדרנו, מונחי החיפוש, בקהלים, להגדיל ביד או להנמיך ביד ועוד לא
כל עסק שפוי שמפרסם בצורה ממומנת בין אם בגוגל פייסבוק אינסטגרם לינקדאין או כל מקום אחר, צריך שתהיה לו הנוכחות המתאימה ברשת. למה אני מתכוון
במאמר זה נדבר על מהי המרה, איך עוקבים בצורה נכונה אחר המרות ועוד. בנוסף בסוף המאמר תמצאו קישורים רלוונטים לבניית קהלים, ואת הדרך הטובה ביותר לייצר משפך מכירות שיעזרו לכם להשיג את היעדים שלכם.
גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שנוכל להשתמש בו בכדי להגיע ליעדים של העסק שלנו בין אם במכירות באתר, לידים, טלפונים
איך מחברים את המוצרים באתר לגוגל שופינג? באמצעות גוגל מרצ'נט – זהו כלי של גוגל שניתן להשתמש בו לקליטה של מוצרים מהחנות מסחר שלכם באונליין
בעולם של היום אנחנו לא רואים סתם מודעות ברשת, אלא מודעות שמתאימות בדיוק למה שחיפשנו או בהתאם לאתר בו היינו. מודעות רודפות אותנו בכל מקום,
אם יש לכם חנות איקומרס אחד הכלים החזקים בשביל להחזיר את הכסף שנופל שם על הרצפה זה באמצעות רימרקטינג דינמי.
איך עובד הרימרקטינג בפייסבוק? הרימרקטינג בפייסבוק עובד אודות הפיקסל של פייסבוק שמוטמע באתר ותפקידו הוא לצבוע את הגולשים שמבקרים בדפי האתר השונים. הפיקסל של פייסבוק
גוגל חידשה את הצורה שבה אנחנו מקשרים בין חשבונות ועכשיו ניתן לעשות זאת מהר וקל מתמיד. את השיוך ניתן לבצע דרך ההגדרת בסרץ קונסול >
תג קנוניקל (canonical) זהו בעצם שורת קוד HTML שנמצא בקוד הדף באזור ה- <head> התפקיד שלו מאוד פשוט אך חשיבותו גבוהה – הוא מגדיר למנוע
גוגל סרץ' קונסול או בשמו הקודם Webmaster Tools זהו חד משמעית הכלי הכי נחוץ חשוב ובעל ערך לכל בעל אתר, בין אם הנך מקדם את
גוגל השיקה לאחרונה ועדכנה את הסרץ קונסול שלה עם עוד טאב של חדשות גוגל. חדשות גוגל זהו עוד אופציית חיפוש במנוע החיפוש של גוגל לחיפוש
כדי להבין מהי השגיאה הנפוצה ביותר באתרים, 404 חשוב לנו להבין איך האינטרנט עובד. האם חשבתם פעם על הפעולות שקורות בזמן אמת שאנחנו נתחבר לדפדפן
גוגל לעסק שלי זהו כלי חינמי מבית גוגל שמאפשר לכל עסק לפתוח לעצמו דף עסקי שיוצג במנוע החיפוש כאשר גולשים מחפשים אותו או תחום בנושא
אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסק שרוצים לבנות אתר או לקדם אתר בטח שמעתם שכל תהליך מתחיל באפיון. אז מזה אפיון ולמה זה חשוב? אפיון הוא יריית הפתיחה
למה מהירות טעינת האתר חשובה כל כך? למהירות טעינת האתר שלנו חשיבות מאוד גבוהה כיוון שראשית זה מה שמפריד בין המפגש של הגולש לאתר שלך
להצעת מחיר
צרו קשר
ניתן לשוחח ישירות
פרטי יצירת קשר
050-3441221
תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק
הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.
ייעוץ או שאלה? אני כאן :)
נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.
אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221
אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם