מיהו יועץ שיווק ואיך הוא יכול לעזור לעסק שלכם?

יועץ שיווק
בעולם שבו מחירי הפרסום באינטרנט נראים, על פניו, אטרקטיביים, ויותר ויותר ערוצי שיווק ופרסום זמינים לכל בית עסק בלחיצת כפתור, קל מאוד להתפתות ולתת לתקציב השיווק בעסק לתפוח בלי פיקוח ובקרה מתאימים.

אלא שהטבלה, כמו שנהוג לומר, לא משקרת, ובעלי עסקים רבים שבוחרים להשקיע את מיטב כספם בפרסום בגוגל או בפייסבוק וכן באורגני וזאת מבלי לקבל שירות מיועץ שיווק בעל ניסיון – יכולים לגלות מהר מאוד שבמקום להגדיל את סעיף ההכנסות, שיווק לא אופטימלי מגדיל בעיקר את סעיף ההוצאות.

אז במאמר הבא ננסה להסביר כיצד יכול לתרום לכם יועץ שיווק בעסק. אני, ב SFB שיווק דיגיטלי, אוכל ללוות אתכם בהגדרת האסטרטגיה השיווקית של העסק, במציאת ערוצי השיווק המתאימים לכם, בהגדרה ואפיון מדויק של קהל היעד שלכם, ובמקסום התוצאות שתוכלו לקבל מן הקמפיין השיווקי שלכם.

ובכן, בלי להכביר במילים, הנה כמה מתפקידיו העיקריים של יועץ שיווק:

מיפוי היתרון היחסי של העסק:

יועץ שיווק מקצועי בראש ובראשונה ינסה למפות, יחד אתכם כבעלי העסק, מהם היתרונות היחסיים שבית העסק מציע אל מול סביבת התחרות. האם בית העסק מציע זמני משלוח מהירים יותר? האם מבחר גדול יותר של מוצרים או שירותים? אולי זה המחיר האטרקטיבי? מותג חזק ובעל שם? תקופת אחריות ממושכת?

היתרון היחסי של העסק הוא המפתח להגדרת הקמפיין ולמיפוי קהל היעד בשלבים הבאים. אם העסק משווק מוצרי יוקרה, קהל היעד שלו ככל הנראה יורכב מאוכלוסיות אמידות, ואילו אם בית העסק מספק מחירים זולים במיוחד, קהל היעד ימצא במקומות אחרים.

שיחה אחד על אחד עם שי

להצעת מחיר או ייעוץ השאירו פרטים

אפיון מדויק של קהל היעד:

הפעולה השניה שצפוי יועץ שיווק לבצע יחד אתכם היא אפיון מדויק ככל האפשר של קהל היעד שלכם. המטרה היא ברורה: ככל שהקמפיין שלכם יהיה מדויק יותר, כך סביר יהיה להניח שהוא יהיה ממיר יותר.

על מנת לדייק את קהל היעד, יועץ שיווק מקצועי ימפה יחד אתכם היכן קהל היעד הזה נמצא, באילו שעות הוא פעיל, האם הוא קהל יעד עסקי או פרטי, האם המוצר שאתם מספקים לקהל היעד נחשב למוצר צריכה בסיסי והכרחי או נתפס כמותרות, האם קהל היעד מודע לעצם הפתרון או שצריך להכיר לו את הפתרון המוצע, האם קהל היעד מחפש ביוזמתו את הפתרון וכו'.

הגדרת אסטרטגיית השיווק:

אסטרטגיית השיווק היא שם כולל לתזמור כלל המערכים בעסק כדי להוביל להצלחת הקמפיין. יועץ שיווק יגדיר יחד אתכם את הפעולות הדרושות על מנת למקסם את המכירות מקהל היעד.

החל מגיבוש אסטרטגיית התוכן, דרך מיפוי הערוצים שבהם תפרסמו את השירותים שלכם, דרך מיפוי מילות המפתח המתאימות, הן לקידום האורגני והן לקידום הממומן, דרך פעילות בערוצים משלימים כמו ניהול דפי סושיאל, העלאת תוכן וידאו ליוטיוב, פעילות שיווקית באינסטגרם – כל אלו רק חלק מן הטקטיקות שבהן ישתמש יועץ שיווק כדי להגדיר היטב את האסטרטגיה השיווקית שלכם.

ביצוע מדידה, טיוב ואופטימיזציה לקמפיין באופן שוטף:

יועץ שיווק ילווה אתכם לא רק בשלב הגדרת הצעת הערך שלכם והקמפיין השיווקי של העסק, אלא גם במדידה, ניטור, וביצוע הטיובים הדרושים על מנת למקסם את ביצועי הקמפיין.

כדי שקמפיין שיווקי יעבוד בצורה האפקטיבית ביותר, נדרש זמן למידה לא מבוטל, שבו מנתח היטב בית העסק לאילו תכנים מגיב קהל היעד טוב מאחרים, אלו הצעות ערך רלוונטיות לו יותר מאחרות ובאילו ערוצים כדאי יהיה לו לפעול.

אני ב – SFB צברתי ניסיון רב בשירותי ייעוץ שיווקי לעסקים רבים, ואשמח, כמובן, לעמוד גם לשירותכם על מנת לוודא שמאמצי השיווק שלכם ישאו פרי.

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בגוגל?

הניסיון שלי מגיע מעשרות עסקים ומותגים במגוון נישות שאני מניב להם באופן עקבי לידים ומכירות!

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל מאסטרטגיה שיווקית מנצחת ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם