פרסום ממומן – איך נוכל להשתמש בצורה חכמה בפרסום הממומן

סוגים של פרסום ממומן

רבים מבתי העסק בישראל ובעולם בכלל, מבינים כיום שלצד הנוכחות הפיסית שלהם, באמצעות פריסה של סניפים לוקאליים, הם חייבים לנהל גם נוכחות דיגיטלית ברשת. נוכחות דיגיטלית משמעה ניהול נכס דיגיטלי אליו יכולים להגיע מתעניינים ופונים, בלי קשר למיקום הגיאוגרפי שבו הם נמצאים, ולקבל מידע, הכוונה ואפשרות לבצע פעולות, גם ללא התערבות אנושית ובשעות שנוחות ללקוח הפוטנציאלי.

אלא שניהול נכס דיגיטלי, בין אם יהיה אתר אינטרנט של המותג, דף פייסבוק עסקי, קבוצת וואטסאפ פעילה מאוד, קבוצת פייסבוק, פרופיל אינסטגרם, ערוץ יוטיוב ועוד – אינו מספיק על מנת לייצר הכנסה לעסק. כדי לדאוג שתנועה של גולשים תוכל להיות מומרת בהכנסות צריכים לקרות שני דברים: הראשון, שאסטרטגיית התוכן תהיה מותאמת לצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים ותייצר עבורם ערך מוסף אמיתי. השני – שגולשים פוטנציאליים כאלו אכן יגיעו לנכס הדיגיטלי. כאן בדיוק נכנס לסיפור הפרסום הממומן.

מהו פרסום ממומן?

פרסום ממומן הוא כינוי לאוסף הטכניקות שמטרתן לייצר תנועת גולשים רלוונטית לנכס דיגיטלי כלשהו, וזאת באמצעות מנגנוני פרסום מקובלים. ישנם סוגים שונים של פלטפורמות אשר מאפשרות פרסום ממומן. במאמר הזה נכיר את סוגי הפלטפורמות השונות, וננסה להבין מתי כל פלטפורמה כזו תהיה הבחירה הנכונה מבחינת בית העסק שאמור יהיה ליהנות מפירות הפרסום.

שיחה אחד על אחד עם שי

אפשר לדבר, להתייעץ או שנתחיל כבר לפרסם...

פרסום ממומן במנועי החיפוש

מנועי החיפוש השונים מהווים גם פלטפורמה איכותית לניהול קמפיין פרסום ממומן, שיאפשר לגולשים אשר מבצעים חיפושים של ביטויי מפתח רלוונטיים, להחשף למודעת פרסום של בתי עסק. הקלקה על מודעת הפרסום הזאת תשלח את הגולש בדרך כלל אל הנכס הדיגיטלי אליו היה מעוניין בית העסק להפנות את הגולשים.

מתי פרסום ממומן באמצעות מנועי החיפוש יהיה רלוונטי לבתי עסק שונים? בעיקר כאשר בתי העסק זקוקים לגולשים עם מידת בשלות גדולה לבצע עסקה, כאשר הם זקוקים לגולשים שצריכים לעשות שימוש בשירות או מוצר מסוים, וגם יודעים על כך, בדיוק בזמן המתאים.

היתרון הגדול בפרסום ממומן באמצעות מנועי החיפוש הוא השליטה המלאה על תקציב הפרסום, היכולת לקבוע מחיר מקסימלי שבית העסק מעוניין לשלם עבור כל הקלקה, היכולת לתעדף את ביטויי החיפוש המדוייקים שיצביעו על מידת הרלוונטיות של הגולש להתקשרות מול בית העסק, וגם היכולת להקים קמפיין במהירות יחסית, בלי צורך בבניה לאורך זמן של נכס דיגיטלי משמעותי, שלם, ובר סמכות וותק בנישה.

פרסום ממומן ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות ביצעו מהפכה של ממש בכל הקשור לניהול המידע אודות קהלי היעד הרלוונטיים של העסק. שימוש במנגנוני הפרסום של הרשתות החברתיות מאפשר לבצע פילוח מדויק של קהל היעד על פי מאפיינים כמו גיל, מין, סטטוס משפחתי, תחומי עניין, תחומי פעילות, ומאפיינים פנימיים שונים שמנהלת מערכת הפרסום אודות המשתמש, בעיקר על סמך האינטראקציה שלו עם תכנים שונים.

מתי פרסום באמצעות רשתות חברתיות יכול להיות רלוונטי עבור בית עסק? בעיקר כאשר בית העסק מעוניין להגיע לקהל יעד מאוד מפולח וממוקד, ובעיקר כאשר בית העסק מעוניין לבנות קהלים דומים לאלו שכבר עבדו טוב בעבר עם הקמפיינים השיווקיים של בית העסק. פרסום ברשתות החברתיות מאפשר לבית העסק להגיע ללקוחות פוטנציאליים גם אם אלו לא חיפשו באופן יזום את המוצר או השירות שהוא מספק.

פרסום ממומן באמצעות פלטפורמות להמלצות תוכן

שיטה נוספת שבה עושים עסקים שימוש במערכות לפרסום ממומן היא שיטת המלצות התוכן. באמצעות פלטפורמות כמו אאוטבריין וטאבולה, יכולים עסקים להציע תכנים שנראים טבעיים, כאלו שמייצרים ערך מוסף אמיתי לגולש ונחזים לכתבות תוכן לכל דבר ועניין המתפרסמות במגזינים מובילים.

אל הגולשים, אשר צורכים את התוכן הממומן הזה, מצליחים עסקים המפרסמים תוכן כזה לייצר חיבור חזק יותר. את הגולשים ניתן לצבוע באמצעות פיקסל (קוד מעקב) על מנת לייצר עבורם תוכן שיווקי עתידי, ולהגדיל את הסיכוי שיבחרו להתקשר מול החברה המספקת את השירות הרלוונטי.

פרסום ממומן באמצעות מייל

דרך נוספת להגיע אל קהל היעד של בית העסק, כאשר הוא פנוי וקשוב לקבלת מסרים שיווקיים, היא באמצעות פרסום בערוץ המייל. פרסום במייל מאפשר לעסקים להגיע אל קהל היעד כאשר הוא פנוי מבחינה רגשית לקרוא חומרים שונים, והם ממילא נמצאים בפלטפורמה. כמו כן, כלי המייל מאפשר לגולשים לוודא כי לא פספסו אף מסר, ולסמן מסרים שירצו בסימון המציין כי המייל טרם נקרא.

שיחה אחד על אחד עם שי

הגעת עד לכאן - מעולה, שנתחיל לפרסם?

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בפייסבוק?

אני עוסק בפרסום ברשתות החברתיות מזה שנים רבות ומסייע לעסקים ומותגים להגיע להצלחה.

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל ממשפך שיווקי נכון ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בגוגל?

הניסיון שלי מגיע מעשרות עסקים ומותגים במגוון נישות שאני מניב להם באופן עקבי לידים ומכירות!

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל מאסטרטגיה שיווקית מנצחת ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם