פרסום בפייסבוק מחירים

פרסום בפייסבוק מחירים
פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה בעולם מבחינת תקציבי הפרסום של עסקים שונים, ולא במקרה: פייסבוק מספקת יכולות מתקדמות של בניית ופילוח קהלי יעד, והגדרת מטרות קמפיין, אשר הופכות אותה לפלטפורמה שיווקית שמתאימה כמעט לכל עסק. כדי ליהנות מן הפרסום בפייסבוק נדרש להקצות תקציב שיווקי ייעודי. כמה בדיוק צריך להקצות? בזה בדיוק עוסק המאמר הבא.

אילו משתנים משפיעים על עלות הפרסום בפייסבוק?

כדי להבין טוב יותר כמה עולה פרסום בפייסבוק, כדאי יהיה קודם לכן לדעת ממה תמחור כזה מורכב. אז בלי ללכת סחור סחור, אלו המשתנים העיקריים שמשפיעים על התמחור של קמפיין בפייסבוק:

פרמטר מספר 1: מטרת הקמפיין

קמפיין שמטרתו לשכנע גולש להצטרף לדף האוהדים של המותג אינו דומה במהותו לקמפיין שמטרתו העלאת החשיפה למותג, וודאי שאינו דומה במהותו לתמחור של קמפיין שמטרתו הקלקות על קישור לדף נחיתה ואו ביצוע המרות בחנות או המרות של לידים.

פרמטר מספר 2: מיקום המודעה

פייסבוק מאפשרת למפרסמים להחליט היכן תוצג המודעה שלהם: בפיד עצמו של פייסבוק או אינסטגרם, בצידי המסך, במסנג’ר, בסטורי, ברילס (ונכון לכתיבת מאמר זה זהו מיקום מעולה תלוי במוצר שאתם מוכרים והחשיפה שם זולה) בסרטונים או בכל המקומות גם יחד. מיקום המודעה משפיע על העלות להקלקה עליה וכן על עלות החשיפה ועוד פרמטרים שבסופו של דבר משפיעים על התמחור הסופי.

פרמטר מספר 3: מועד הפרסום

המחיר עבור הפרסום בפייסבוק משתנה בהתאם לשעות הפעילות וימי הפעילות. במועדים מסוימים, למשל לקראת תקופות החגים, המחיר יכול להאמיר בצורה משמעותית.

פרמטר מספר 4: מחיר ניהול הקמפיין עצמו

חברות פרסום וגם פרילנסרים, המומחים ביצירת הישגים משמעותיים באמצעות הפרסום בפייסבוק, עובדות במודלים שונים של תמחור, בין אם מדובר באחוז קבוע עם רף מינימלי מתקציב השיווק, ובין אם מדובר במחיר פיקס. כאן המחיר משתנה בהתאם לניסיון של חברת הפרסום, הותק שלה, ההיכרות עם הנישה ועוד.

פרמטר מספר 5: התחום שבו פועל בית העסק המפרסם

לנישה הספציפית שבה פועל בית העסק ישנה השפעה ישירה על המחיר לקליק. ישנם תחומים שהעלות לקליק בהם היא יקרה ותחומים אחרים בהם היא זולה משמעותית.

אז כמה עולה בפועל הפרסום בפייסבוק?

כאמור, מחיר הפרסום בפייסבוק תלוי בלא מעט משתנים. ובכל זאת, נוכל לזרוק כאן כמה וכמה מספרים שיאפשרו לכם קבלת מסגרת רלוונטית.

חברת ניהול קמפיינים תגבה מכם, קרוב לודאי, סכום מינימלי של אלפי שקלים בחודש עבור ניהול הקמפיין (לרוב זה אחוז מסויים שנע בין 10%-20% מעלות הפרסום).

תקציב קמפיין שמטרתו להגדיל את כמות הלייקים לדף חייב להתחיל מ 5$ ביום לפחות.

תקציב קמפיין שמטרתו להניע גולש אל עבר המרה יתחיל מ 50 $ ביום.

יתר המספרים נעים בסקאלות מאוד מאוד רחבות ולכן אין טעם לפרטם כאן.

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לדף הפייסבוק שלי
המייל האישי: info@sfb.co.il

לשתף זה לאהוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
ניהול קמפיין בפייסבוק
ניהול קמפיין בפייסבוק

מותגים או עסקים בין אם קטנים או גדולים שמעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם לקהלי יעד רלוונטיים, יכולים לבחור בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק על מנת להפוך את ניהול הקמפיין שלהם לאפקטיבי, מדיד, וממוקד. אילו רכיבים כולל ניהול קמפיין בפייסבוק? מי יכול בפועל להקים ולהגדיר קמפיין בפייסבוק? מהם האלמנטים שחשוב לשים אליהם לב כאשר מגדירים קמפיין בפייסבוק? במאמר הזה ננסה להשיב על כל השאלות האלו.

פרסום עסקים בגוגל
פרסום עסקים בגוגל – כך תעשו זאת בדרך הנכונה

בעידן שבו יותר ויותר בתי עסק מעבירים חלק נכבד מן הפעילות שלהם לאונליין, האתגר המשמעותי של עסקים הופך להיות איתור קהל היעד הרלוונטי לעסק, והזרמה של תנועה איכותית לאתר. לצורך כך, עומדים כיום בפני עסקים שפע של ערוצי שיווק דיגיטליים, אשר באמצעות הקמה של קמפיינים ממוקדים יכולים לייצר עבור בית העסק תנועה של גולשים אל הנכסים הדיגיטלים של העסק, ובפרט לאתר האינטרנט שלו.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

Fill out the form and I will get back to you soon

Let's talk
Whatsapp
050-3441221
חזרו אליי
וואטסאפ
050-3441221
phone
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.