טבלת מחירים עבור דמי ניהול חודשיים

רמת ההוצאה מבוססת על הוצאה לכל ערוץ/פלטפורמה.
כלומר הוצאה של  10,000 בגוגל והוצאה של 10,000 בפייסבוק/אינסטגרם אינה רמת הוצאה של 20,000 ולכן היא תשתמש בתעריפים המבוססים על רמת הוצאה של 10,000.

זהו מודל התמחור שלי.
אם העסק שלך דורש מבנה אחר, ניתן ליצור איתי קשר ואתן הצעת מחיר מותאמות אישית לפי בקשה.

תקציב מדיה
סכום
עד ₪10,000
₪2,400 מינימום
10,000-15,000
20%
15,000-30,000
17.5%
30,000-60,000
15%
60,000-90,000
12.5%
90,000-200,000
10%
200,000-350,000
₪30,000
350,000-500,000
₪45,000

שאלות ותשובות

בגדול לפרסום אין תקציב מינימום. אך כדי שנעבוד ביחד אני לוקח לקוחות עם מינימום תקציב פרסום של 3,000 שקלים בחודש ועד 500,000 שקלים.

מהניסיון שלי כדי להביא עסק בין אם קטן או גדול צריך תקציב בהתאם לנישה והתחרותיות בו הוא נמצא בכדי לבסס המרות ונתונים ולהגדיל את העסק לאחר מספר חודשים באמצעות ניתוח והסקת מסקנות.

יש המון חישובים שיש לקחת בחשבון בשביל להבין האם הקמפיינים שלך ריווחיים או לא. הכל כמובן בהתאם למוצר שאתה מוכר ולכל ההוצאות שמגיעות יחד עם זה. 
לדוגמא – במידה ויש לך אתר איקומרס שמוכר מוצר פיזי המגיע עד בית הלקוח יש לקחת בחשבון את עלויות השילוח, לוגיסטיקה, אריזה וכו' יחד עם זאת את תקציב הפרסום שלך וכל זה מנותב לעלות המרה שיש להגדיר מראש (יעדים) בכדי לעמוד בהם ולראות שהקמפיינים שלך נשארים ריווחיים. יחד עם זאת יש לשים לב לעלויות נמוכות והחזר על השקעה טוב יותר מתקציב הקמפיין.

הוצאות המדיה משולמות ישירות לפלטפורמת הפרסום (גוגל/פייסבוק לצורך העניין).

חשבון הפרסום בבעלותכם הבלעדית! לי בתור קמפיינר תינתן גישה אליו לצורך הניהול שלו.

גם אם אין לכם חשבון פרסום, אנו נעשה יחד שיחת זום ונפתח את זה מהמחשב שלך עם הפרטים שלך כדי שהכל יהיה בבעלותך בלבד.

כן, ניתן ליצור איתי קשר ולאחר שיחת אפיון קצרה אוכל להגיש לך הצעת מחיר שמותאמת לעסק שלך.

להצעת מחיר מותאמת

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00