הקמת קמפיין רימרקטינג דינמי בגוגל אדס

רימרקטינג דינמי בגוגל
תוכן עניינים

בעולם של היום אנחנו לא רואים סתם מודעות ברשת, אלא מודעות שמתאימות בדיוק למה שחיפשנו או בהתאם לאתר בו היינו. מודעות רודפות אותנו בכל מקום, ברשת האינטרנט, ברשתות החברתיות ועוד..

איך זה קורה? 

איך מקימים קמפיין בגוגל שמציג לגולש בדיוק את אותו המוצר שבו הוא גלש אך לא רכש?

איך אנחנו הופכים את הלקוח החם הזה שנטש רגע לפני סגירה וסוגרים אותו לאחר מספר שעות או מספר ימים?

כל התשובות לשאלות שלכם וגם שלב אחר שלב על הדרך להקים קמפיין רימרקטינג דינמי בגוגל שופינג.

למידע נוסף על פרסום בגוגל »

איך יוצרים רימרקטינג דינמי?

ניתן ליצור רימרקטינג דינמי בגוגל על ידי יצירה וחיבור של קטלוג מוצרים לגוגל מרצ’נט מהאתר שלכם ומשם לחשבון הגוגל אדס.

במידה ועוד לא עשיתם זאת ניתן לקרוא כאן על פתיחת חשבון בגוגל מרצ’נט »

כך נראית מודעות רימרקטינג דינמי ברשת המדיה

מודעות רימרקטינג ברשת המדיה

שנעשה שיחת בקרה על החשבון שלך?
לשיחת ייעוץ השאירו פרטים:

איך להקים קמפיין רימרקטינג דינמי בגוגל שופינג:

  1. נכנסים לחשבון גוגל אדס שלכם » לחיצה על קמפיינים » קמפיין חדש.
  2. בוחרים את היעד אותו תרצו להשיג במקרה הזה מכירות.

    יעד מכירות בגוגל רימרקטינג

  3. לאחר מכן בוחרים את סוג הקמפיין – רשת המדיה.

    בחירה ברשת המדיה בקמפיין רימרקטינג

  4. בוחרים את התת סוג של הקמפיין שבחרתם – כאן אבחר קמפיין רגיל לרשת המדיה ולחיצה על המשך.

    קמפיין רגיל לרשת המדיה

  5. בוחרים שם לקמפיין כך שתדעו במבט חטוף במידה ומנהלים כמה קמפיינים באיזה קמפיין מדובר.

    שם לקמפיין רימרקטינג

     

  6. בחלק של בחירת המיקומים:
    במידה ואתם מוכרים אך ורק בערים מסויימות ועושים רק להם משלוחים חשוב לבחור “אנשים שנמצאים עכשיו במיקומים הגיאוגרפיים” במידה ותבחרו את הראשון המודעה תוצג גם לאנשים שאינם גרים בעיר אך נמצאים שם או הביעו עניין בעיר באיזה שהיא צורה.

    בחירת מיקום לפרסום בקמפיין רימרקטינג

     

  7. בחלק של השפות גם כאן צריך לשים לב שלא בוחרים רק עברית, יש לא מעט אנשים בישראל שמשתמשים בדפדפן שלהם בשפה האנגלית וגם הרוסית.

    בחירת שפת משתמשים לקמפיין

  8. בשיטת הבידינג לא מעט אנשים בוחרים ישר מקסימום המרות, שזה נחמד ונשמע יפה אך בתור התחלה בגוגל שופינג בעיקר גוגל אינה יודעת מהי העלות המרה שברצונך להשיג, ואתם לא יודעים מהי התחרות על כל מוצר שאתם משווקים בגוגל. (כמובן שרצוי לעשות מחקר לפני).
    העצה שלי וזה למתקדמים יותר בגוגל היא לבחור בשיטה של ביד ידני ולאלו שרוצים לקבוע רף לקליק אתם מוזמנים. לאחר כמה ימים שהקמפיין רץ יודעים יותר טוב לאחר שהצטבר דאטה מהי העלות לקליק המומלצת לכל מוצר ומהי רמת התחרות. לאחר שאספתם מספיק המרות (מעל 50 לפחות) ויש לכם עלות להמרה משביעת רצון בואו נגיד 20 שקלים עלות המרה לצורך העניין, זה הזמן לשנות את סוג הבידינג ליעד עלות להמרה או למקסימום המרות.

    סוג מטרה בקמפיין רימרקטינג בגוגל

    יש גם סוגים שונים כמו יעד החזר על הוצאות פרסום אך צריך להבין היטב איך התהליכים האלו עובדים לפני שמתחילים להשתמש בהם.

  9. מגדירים את התקציב היומי אותו תרצו להשקיע על הקמפיין
    שימו לב כי גוגל יכולה להוציא יותר או פחות מהתקציב היומי אך היא לא תוציא יותר מהתקציב היומי שהגדרת כפול מספר הימים הממוצע שיש בחודש.

    תקציב יומי בקמפיין בגוגל

     

  10. הגדרות נוספות:
    ניתן להגדיר גם כאן עוד מספר דברים לקמפיין כגון – האם גוגל תעשה אופטימיזציה למודעה שעובדת הכי טוב או שלא מהם השעות והימים אותם תרצו להציג את המודעות שלכם. האם יש תאריך סיום לקמפיין או שרתצו להפסיק אותו ידנית. סוג המכשירים שתרצו שהמודעה שלכם תוצג – מחשבים, טאבלטים וניידים, מערכות הפעלה שונות, דגמי מכשירים שונים ואפילו סוגי הרשת שתוצג לו המודעה במידה והיא מתקיימת.

  11. בחלק של הגדרות נוספות שם אנו מגדירים את הפיד שיצרנו קודם בגוגל מרצ’נט:
    יש לסמן וי על התיבה ולאחר מכן לבחור את הפיד:

    בחירת פיד

     

  12. החלק הכי חשוב לאחר מכן יש טאב של בחירת סוג הפעולה שתיחשב מצידכם המרה בקמפיין במקרה הזה זה כמובן מכירה. מה שאומר שבמידה ובאנליטיקס שלכם כבר יש המרה מוגדרת לעסקה שמבוצעת יחד עם הערך שלה ועוד נתונים אז יש לבחור אותה זה נראה כך:

    עסקאות המרה

  13. החרגות תוכן (אני יודע שהמאמר ארוך אך לא חוסך עליכם בכדי שתדעו את כל מה שצריך בהקמת קמפיין) כאן ניתן להחריג שהמודעה שלך לא תוצג במקומות שונים עם תוכן מסויים לדוגמא – אם אנחנו לא רוצים שהמודעה שלנו תוצא באתרים שיש בהם רימזות מיניות או גידופים ושפה קשה אז אנחנו נסמן את התיבות הללו בכדי להחריג אותם.

    החרגות תוכן

     

  14. בחירת שם לקבוצת המודעות.

    שם קבוצת מודעות

     

  15. ועכשיו אנו בוחרים את הקהלים אליהם אנו רוצים להציג את המודעה.

    גם כאן שימו ❤ שבניית הקהלים ברובה מתבצעת דרך גוגל אנליטיקס שמחובר לחשבון הגוגל אדס שלכם.
    ניתן לבנות אין ספור סוגי קהלים שונים אך שימו לב שהקהלים אינם קטנים מ 100 ועצה שלי שיהיו גדולים מ 500 אפילו לרשת המדיה כיוון שקהל שהוא מתחת ל 100 אנשים בתוכו המודעה לא תוצג לקהל הזה.

    קהלים בגוגל

     

    בוחרים את אופן האינטראקציה בעבר עם העסק שלך.
    ולאחר מכן מבקרים באתר
    תוצג לכם רשימה של כל הקהלים אותם בניתם באנליטיקס.

    סוגי קהלי רימרקטינג

     

    מסמנים את הקהלים אותם אנו רוצים לטרגט.
    שימו ❤
    לא מעט אנשים שפונים אליי בכדי להקים להם קמפיינים לאחר שלא צלחו או בעלי עסקים שלוקחים אצלי שיעורים פרטיים בגוגל אני מגלה שהדבר הבסיסי בקהלים לא מבוצע אצלם והוא החרגה של כל הקהל שכבר רכש מכם באתר!

    למה? כי גולש שרכש מכם הרגע חבל שתשרפו עליו את הכסף זה נקרא ניהול תקציב נכון גם כן. ניתן להקים קהל שרכש באתר למשך 30 יום כך שלאחר 30 יום במידה ואותו גולש שרכש אצלכם נכנס שוב לאתר שלכם הוא יקבל רימרקטינג שוב.
    שימו לב זה תלוי גם בהתאם לחנות ולמוצרים שאתם מוכרים..
    במידה ואתם חנות שבה גולש קונה מכם לפחות פעמיים או שלושה בחודש  אין לעשות אי הכללה על רכישות באתר.

     

  16. דמוגרפיה:
    כאן זה תלוי בסוג העסק,
    אם אתם מביאים גם טראפיק מהאורגני והוא לא רלוונטי אז אתם תשרפו את הכסף שלכם על קהל שאתם לא מעניינים אותו.

    אם כך המצב אז יש לסנן את הדמוגרפיה ולבחור את הגיל של קהל היעד שלך ומינו.
    במידה ולא כך המצב ורוב הקהל שנכנס לאתר שלך רלוונטי – לא לגעת בכלום.

  1. הרחבת הטירגוט – במידה והקהל שלכם די קטן הייתי משאיר את ההגדרה כפי שגוגל הגדירה.
  2. ולאחר מכן יש לייצר מודעה רספונסיבית בנוסף לרשת המדיה ולהעלות כותרות, תיאורים, לוגו העסק ותמונות מתאימות.
לשתף זה לאהוב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שנקים לך מסע פרסום ריווחי בגוגל?
לשיחת ייעוץ השאירו פרטים:

שאלות נפוצות

בכדי להציג מודעות רימרקטינג ברשת המדיה הקהל שלכם צריך לכלול לפחות 100 משתמשים פעילים.

בכניסה לחשבון

יש ללחוץ על כלים והגדרות » המרכז לניהול קהלים

שם תוכלו לראות את קהלי הרימרקטינג שבניתם באנליטיקס, ואת הקהלים שתוכלו לבנות על פי תחומי עניין או על ביטויי חיפושים בגוגל.

בכניסה לחשבון האנליטיקס שלכם יש ללחוץ על
Admin » Audience Definitions » Audiences

שם ניתן להקים קהלים מותאמים אישית או לחלופין לייבא רשימות קהלים מובנות דרך הגלריה.

SFB
SFB

שי כהן - עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם בכל פעם מחדש.

ניווט מהיר

לשתף זה לאהוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לייעוץ עם שי

הזמינו שיחת ייעוץ או בקרה על החשבון שלכם

מאמרים שיכולים לעניין אותך

לייעוץ עם שי

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

החלטתם להתקדם - מעולה!
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

ייעוץ או שאלה? אני כאן 😀

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם.

רימרקטינג דינמי בגוגל

שנעשה שיחת ייעוץ ללא עלות

הלקוחות שלי אומרים שבשיחת טלפון הראשונה שלהם איתי היא זו שגרמה להם להבין שאני הדבר הנכון לעסק שלהם.