הקמת קמפיין רימרקטינג דינמי בגוגל אדס

רימרקטינג בגוגל

בעולם של היום אנחנו לא רואים סתם מודעות ברשת, אלא מודעות שמתאימות בדיוק למה שחיפשנו או בהתאם לאתר בו היינו. מודעות רודפות אותנו בכל מקום, ברשת האינטרנט, ברשתות החברתיות ועוד..

איך זה קורה? 

איך מקימים קמפיין בגוגל שמציג לגולש בדיוק את אותו המוצר שבו הוא גלש אך לא רכש?

איך אנחנו הופכים את הלקוח החם הזה שנטש רגע לפני סגירה וסוגרים אותו לאחר מספר שעות או מספר ימים?

כל התשובות לשאלות שלכם וגם שלב אחר שלב על הדרך להקים קמפיין רימרקטינג דינמי בגוגל שופינג.

איך יוצרים רימרקטינג דינמי?

ניתן ליצור רימרקטינג דינמי בגוגל על ידי יצירה וחיבור של קטלוג מוצרים לגוגל מרצ'נט מהאתר שלכם ומשם לחשבון הגוגל אדס.

במידה ועוד לא עשיתם זאת ניתן לקרוא כאן על פתיחת חשבון בגוגל מרצ'נט »

כך נראית מודעות רימרקטינג דינמי ברשת המדיה

מודעות רימרקטינג ברשת המדיה

שנעשה שיחת בקרה על החשבון שלך?
לשיחת ייעוץ השאירו פרטים:

איך להקים קמפיין רימרקטינג דינמי בגוגל שופינג:

  1. נכנסים לחשבון גוגל אדס שלכם » לחיצה על קמפיינים » קמפיין חדש.
  2. בוחרים את היעד אותו תרצו להשיג במקרה הזה מכירות.

    יעד מכירות בגוגל רימרקטינג

  3. לאחר מכן בוחרים את סוג הקמפיין – רשת המדיה.

    בחירה ברשת המדיה בקמפיין רימרקטינג

  4. בוחרים את התת סוג של הקמפיין שבחרתם – כאן אבחר קמפיין רגיל לרשת המדיה ולחיצה על המשך.

    קמפיין רגיל לרשת המדיה

  5. בוחרים שם לקמפיין כך שתדעו במבט חטוף במידה ומנהלים כמה קמפיינים באיזה קמפיין מדובר.

    שם לקמפיין רימרקטינג

  6. בחלק של בחירת המיקומים:
    במידה ואתם מוכרים אך ורק בערים מסויימות ועושים רק להם משלוחים חשוב לבחור "אנשים שנמצאים עכשיו במיקומים הגיאוגרפיים" במידה ותבחרו את הראשון המודעה תוצג גם לאנשים שאינם גרים בעיר אך נמצאים שם או הביעו עניין בעיר באיזה שהיא צורה.

    בחירת מיקום לפרסום בקמפיין רימרקטינג

  7. בחלק של השפות גם כאן צריך לשים לב שלא בוחרים רק עברית, יש לא מעט אנשים בישראל שמשתמשים בדפדפן שלהם בשפה האנגלית וגם הרוסית.

    בחירת שפת משתמשים לקמפיין

  8. בשיטת הבידינג לא מעט אנשים בוחרים ישר מקסימום המרות, שזה נחמד ונשמע יפה אך בתור התחלה בגוגל שופינג בעיקר גוגל אינה יודעת מהי העלות המרה שברצונך להשיג, ואתם לא יודעים מהי התחרות על כל מוצר שאתם משווקים בגוגל. (כמובן שרצוי לעשות מחקר לפני).
    העצה שלי וזה למתקדמים יותר בגוגל היא לבחור בשיטה של ביד ידני ולאלו שרוצים לקבוע רף לקליק אתם מוזמנים. לאחר כמה ימים שהקמפיין רץ יודעים יותר טוב לאחר שהצטבר דאטה מהי העלות לקליק המומלצת לכל מוצר ומהי רמת התחרות. לאחר שאספתם מספיק המרות (מעל 50 לפחות) ויש לכם עלות להמרה משביעת רצון בואו נגיד 20 שקלים עלות המרה לצורך העניין, זה הזמן לשנות את סוג הבידינג ליעד עלות להמרה או למקסימום המרות.

    סוג מטרה בקמפיין רימרקטינג בגוגל

    יש גם סוגים שונים כמו יעד החזר על הוצאות פרסום אך צריך להבין היטב איך התהליכים האלו עובדים לפני שמתחילים להשתמש בהם.

  9. מגדירים את התקציב היומי אותו תרצו להשקיע על הקמפיין
    שימו לב כי גוגל יכולה להוציא יותר או פחות מהתקציב היומי אך היא לא תוציא יותר מהתקציב היומי שהגדרת כפול מספר הימים הממוצע שיש בחודש.

    תקציב יומי בקמפיין בגוגל

  10. הגדרות נוספות:
    ניתן להגדיר גם כאן עוד מספר דברים לקמפיין כגון – האם גוגל תעשה אופטימיזציה למודעה שעובדת הכי טוב או שלא מהם השעות והימים אותם תרצו להציג את המודעות שלכם. האם יש תאריך סיום לקמפיין או שרתצו להפסיק אותו ידנית. סוג המכשירים שתרצו שהמודעה שלכם תוצג – מחשבים, טאבלטים וניידים, מערכות הפעלה שונות, דגמי מכשירים שונים ואפילו סוגי הרשת שתוצג לו המודעה במידה והיא מתקיימת.
  11. בחלק של הגדרות נוספות שם אנו מגדירים את הפיד שיצרנו קודם בגוגל מרצ'נט:
    יש לסמן וי על התיבה ולאחר מכן לבחור את הפיד:

    בחירת פיד

  12. החלק הכי חשוב לאחר מכן יש טאב של בחירת סוג הפעולה שתיחשב מצידכם המרה בקמפיין במקרה הזה זה כמובן מכירה. מה שאומר שבמידה ובאנליטיקס שלכם כבר יש המרה מוגדרת לעסקה שמבוצעת יחד עם הערך שלה ועוד נתונים אז יש לבחור אותה זה נראה כך:

    עסקאות המרה

  13. החרגות תוכן (אני יודע שהמאמר ארוך אך לא חוסך עליכם בכדי שתדעו את כל מה שצריך בהקמת קמפיין) כאן ניתן להחריג שהמודעה שלך לא תוצג במקומות שונים עם תוכן מסויים לדוגמא – אם אנחנו לא רוצים שהמודעה שלנו תוצא באתרים שיש בהם רימזות מיניות או גידופים ושפה קשה אז אנחנו נסמן את התיבות הללו בכדי להחריג אותם.

    החרגות תוכן

  14. בחירת שם לקבוצת המודעות.

    שם קבוצת מודעות

  15. ועכשיו אנו בוחרים את הקהלים אליהם אנו רוצים להציג את המודעה.

    גם כאן שימו לב שבניית הקהלים ברובה מתבצעת דרך גוגל אנליטיקס שמחובר לחשבון הגוגל אדס שלכם.
    ניתן לבנות אין ספור סוגי קהלים שונים אך שימו לב שהקהלים אינם קטנים מ 100 ועצה שלי שיהיו גדולים מ 500 אפילו לרשת המדיה כיוון שקהל שהוא מתחת ל 100 אנשים בתוכו המודעה לא תוצג לקהל הזה.

    קהלים בגוגל

    בוחרים את אופן האינטראקציה בעבר עם העסק שלך.
    ולאחר מכן מבקרים באתר
    תוצג לכם רשימה של כל הקהלים אותם בניתם באנליטיקס.

    סוגי קהלי רימרקטינג

    מסמנים את הקהלים אותם אנו רוצים לטרגט.
    שימו ❤
    לא מעט אנשים שפונים אליי בכדי להקים להם קמפיינים לאחר שלא צלחו או בעלי עסקים שלוקחים אצלי שיעורים פרטיים בגוגל אני מגלה שהדבר הבסיסי בקהלים לא מבוצע אצלם והוא החרגה של כל הקהל שכבר רכש מכם באתר!

    למה? כי גולש שרכש מכם הרגע חבל שתשרפו עליו את הכסף זה נקרא ניהול תקציב נכון גם כן. ניתן להקים קהל שרכש באתר למשך 30 יום כך שלאחר 30 יום במידה ואותו גולש שרכש אצלכם נכנס שוב לאתר שלכם הוא יקבל רימרקטינג שוב.
    שימו לב זה תלוי גם בהתאם לחנות ולמוצרים שאתם מוכרים..
    במידה ואתם חנות שבה גולש קונה מכם לפחות פעמיים או שלושה בחודש  אין לעשות אי הכללה על רכישות באתר.

     

  16. דמוגרפיה:
    כאן זה תלוי בסוג העסק,
    אם אתם מביאים גם טראפיק מהאורגני והוא לא רלוונטי אז אתם תשרפו את הכסף שלכם על קהל שאתם לא מעניינים אותו.

    אם כך המצב אז יש לסנן את הדמוגרפיה ולבחור את הגיל של קהל היעד שלך ומינו.
    במידה ולא כך המצב ורוב הקהל שנכנס לאתר שלך רלוונטי – לא לגעת בכלום.

  1. הרחבת הטירגוט – במידה והקהל שלכם די קטן הייתי משאיר את ההגדרה כפי שגוגל הגדירה.
  2. ולאחר מכן יש לייצר מודעה רספונסיבית בנוסף לרשת המדיה ולהעלות כותרות, תיאורים, לוגו העסק ותמונות מתאימות.
בואו תעשו מאסטר ברימרקטינג בגוגל!

מורה פרטי לפרסום בגוגל בכדי להבין תהליכי שיווק וניתוח מתקדם בכדי להניב תוצאות לעסק – השיעורים מועברים על ידי שי כהן בעלים ב SFB ומנהל קמפיינים ריווחים בגוגל ופייסבוק.

לשתף זה לאהוב
שנקים לך מסע פרסום ריווחי בגוגל?
לשיחת ייעוץ השאירו פרטים:

שאלות נפוצות

בכדי להציג מודעות רימרקטינג ברשת המדיה הקהל שלכם צריך לכלול לפחות 100 משתמשים פעילים.

בכניסה לחשבון

יש ללחוץ על כלים והגדרות » המרכז לניהול קהלים

שם תוכלו לראות את קהלי הרימרקטינג שבניתם באנליטיקס, ואת הקהלים שתוכלו לבנות על פי תחומי עניין או על ביטויי חיפושים בגוגל.

בכניסה לחשבון האנליטיקס שלכם יש ללחוץ על
Admin » Audience Definitions » Audiences

שם ניתן להקים קהלים מותאמים אישית או לחלופין לייבא רשימות קהלים מובנות דרך הגלריה.

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

קידום ממומן ביוטיוב
מהו קידום ממומן ביוטיוב?

פרסום ברשת הוא צעד שכל בעל עסק או מי שמעוניין לפרסם מוצר או שירות מסוים חייב לעשות. אחד המקומות החמים ביותר לפרסום הוא יוטיוב, אתר שיתוף הסרטונים הגדול בעולם. פרסום ביוטיוב כולל כמה אפשרויות ועל כולן תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם. אז אם אתם מתלבטים לגבי פרסום ביוטיוב, איך זה עובד או אילו סוגי פרסום יש לנו שם, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שחשוב.

מערכת לניהול משימות
מהם מערכות ניהול המשימות הטובות ביותר

בשנים האחרונות קמו מספר מערכות שמאפשרות לכם לנהל משימות בצורה יעילה ביותר. בין אם אתם מנהלים מספר עובדים גדול, עסק או אפילו חברה, המערכות הללו יכולות להועיל לכם בצורה רבה. ניהול יעיל חוסל לכם זמן יקר וכמובן מוודא שכל משימה שצריכה להתבצע, מבוצעת. כאן תקבלו סקירה על המערכות הטובות ביותר שבעזרתן ניתן לנהל משימות.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

שנדבר על פרסום העסק שלכם בגוגל?

הניסיון שלי מגיע מעשרות עסקים ומותגים במגוון נישות שאני מניב להם באופן עקבי לידים ומכירות!

השאירו פרטים ואראה לכם איך אני עושה זאת גם עבורכם!

"הכל מתחיל מאסטרטגיה שיווקית מנצחת ומציאת קהל היעד שלכם"

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
דוא"ל
חזור אליי
whatsapp
וואטסאפ
התקשרות טלפון
050-3441221
התקשרות טלפון
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם