8 טיפים לפרסום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל
יש הרבה שיטות ודרכים לפרסם דרכן את העסק שלנו. כאשר אנחנו באים לבחור איך לפרסם את העסק שלנו, אנחנו חייבים לבחור לפרסם אותו באינטרנט. אחת משיטות הפרסום היעילות יותר היא פרסום באינטרנט בדגש על פרסום ממומן בגוגל. בשביל שהפרסום הממומן של העסק שלנו בגוגל יהיה יעיל, יש מספר טיפים שאנחנו חייבים ליישם בו:
  1. חשוב שאת הפרסום הממומן ינהל עבורנו מקצוען בתחום – קמפיינר מנוסה.
  2. יש חשיבות קריטית לבחירת מילות המפתח בהן ננהל את קמפיין הפרסום.
  3. חשוב לשים לב לניסוח מדויק עד כמה שניתן לקופי של מודעות הפרסום שלנו בהתאם למילות המפתח.
  4. חשוב להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק בנוגע לשיעורי ההמרה של הקמפיין – ואם הם לא מספקים יש לנתח למה, להסיק מסקנות ולתקן זאת.
  5. כדאי להגביל את הפרסום בזמן (בהתאם ליעדים).
  6. חשוב שיהיו מעקבים אחר ההמרות באתר בין אם שיחות טלפון/וואטסאפ או מכירות אונליין. (בלי זה אין מה להשיק קמפיין)
  7. אנחנו יכולים לבחור לפרסם שירות ספציפי שאנחנו מציעים באמצעות דף נחיתה.
  8. אנחנו יכולים לשלב בין פרסום שהוא ממומן ובין פרסום אורגני בגוגל או פרסום בפלטפורמות אחרות חוץ מגוגל – כמו אינסטגרם או פייסבוק.

יישום של הטיפים האלו יאפשר לנו למצות את קמפיין הפרסום שלנו באופן יעיל ככל הניתן – כלומר להשיג כמה שיותר לידים/מכירות ללקוחות.

איך הכי נכון לקדם באופן ממומן בגוגל עסק חדש?

חשוב לדעת שקיים הבדל בין קידום ממומן של עסק חדש בגוגל (או יותר קידום של עסק שיש לו אתר חדש בלי הרבה תנועה) ובין קידום באותו האופן של אתר שכבר קיים זמן רב. כאשר מקדמים אתר שהוא חדש – משתלם יותר לעשות זאת באמצעות פרסום ממומן בגוגל ולא באמצעות קידום אורגני. למה? פרסום שהוא ממומן יכול להביא לנו יותר תוצאות בצורה מהירה יותר.

בשביל לקדם או לפרסם אתר באופן אורגני בגוגל צריך להשקיע הרבה מאוד משאבים (תוכן, קישורים, אופטימיזציה ועוד) והרבה מאוד זמן. פרסום שהוא ממומן הוא מהיר יותר וזול יותר פעמים רבות מקידום אורגני. הקידום הממומן יכול להשיג לנו מהר יותר תוצאות בשטח. פעמים רבות כאשר יש לנו אתר חדש שווה לשלב בין שני סוגי הקידום בגוגל – ממומן ואורגני בשביל להשיג תוצאות גם לטווח הקרוב וגם לטווח הרחוק יותר בבניית הנוכחות שלנו במנוע החיפוש.

בחירת מילות מפתח – למה זה קריטי בכל סוגי הקידום והפרסום בגוגל?

אחד הדברים הקריטיים בכל סוגי הקידום והפרסום בגוגל הוא בחירת מילות המפתח בהם נרצה להופיע. בחירת מילות המפתח חשובה פעמיים:

  • ככל שהמילה מבוקשת יותר ויש עליה תחרות גבוה יותר, כך קמפיין פרסום ממומן (או אורגני) בה יהיה יקר ותחרותי יותר.
  • בחירה לא נכונה או לא מותאמת של ביטוי המפתח לקהל היעד של לקוחות שאנחנו רוצים להשיג – יכולה לגרום לכך שנקבל לידים לא מתאימים/או בכלל.

כאשר אנחנו באים לבחור מילות מפתח או ביטויי מפתח לקמפיין השיווקי שלנו כדאי לנו יותר לבחור ביטוי מפתח שהם זנב ארוך (כלומר ביטוי שכולל מספר מילים) – בדרך כלל התחרות על ביטוי זנב ארוך תהיה פחותה מאשר על ביטויים שהם קצרים יותר. דוגמא לביטוי זנב ארוך למשל: קוסמטיקאית רפואית לטיפול באקנה בתל- אביב. ביטוי זה זול יותר לקידום ממומן בו מאשר ביטוי קצר יותר כמו: קוסמטיקאית רפואית או טיפול באקנה.

למה חשוב שאת הפרסום הממומן ינהל עבורנו מומחה בתחום?

חשוב וכדאי שאת הפרסום הממומן בגוגל ינהל עבורנו מומחה לפרסום בגוגל. איש פרסום מקצועי ידע לבנות לנו דפי נחיתה ייעודים לקמפיין. לעיתים משתלם יותר לקדם דרך דפי נחיתה ספציפיים שבנינו במיוחד לקמפיין ולא דרך האתר הראשי של העסק שלנו. כאשר אנחנו פונים לאיש המקצוע הוא ידע להמליץ לנו איך בדיוק לבנות את הקמפיין השיווקי שלנו.

האם כדאי לשלב בין ממומן לאורגני?

ככלל, תמיד טוב יותר לשים את הביצים שלנו ביותר מסל אחד. במקרה של קידום ממומן כדאי לשלב בין פרסום שהוא ממומן ובין קידום אורגני בגוגל או פרסום בפלטפורמות אחרות חוץ מגוגל – כמו אינסטגרם או פרסום פייסבוק. כאשר נפרסם את העסק שלנו במגוון רחב של פלטפורמות שיווקיות באינטרנט באופן ממומן ואורגני נבנה לעצמנו נוכחות גבוה יותר ברשת. כמו כן, באמצעות שימוש ביותר מפלטפורמה אחת (ואפשרי גם באחת בלבד לעשות זאת) משפך המכירות שלנו ייגע ביותר גולשים שצבענו בזמן שנעשה להם פרסום חוזר(רימרקטינג).

בסופו של דבר, קידום ממומן של אתרים בגוגל יכול להיות אתגר וחשוב שלא נעשה זאת לבד, בשביל שלא נשקיע הרבה כסף והרבה זמן ולחינם. כאשר אנחנו משווקים את העסק שלנו באופן ממומן או אורגני חשוב לשמור על יצירתיות שתבוא לידי ביטוי בבחירת מילות המפתח וניסוח הטקסטים השיווקיים.

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מנהל קמפיינים רווחיים ללקוחותיו, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לשתף זה לאהוב

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
מומחה פרסום בגוגל
מומחה לפרסום בגוגל

הקלות הרבה שבה מתאפשרת הקמה של קמפיין פרסום בגוגל אדס, מביאה לעיתים לא מעט בעלי עסקים לחשוב שכדאי להקים ולנהל

פרסום עסקים בגוגל
פרסום עסקים בגוגל – הדרך להשיג לקוחות לעסק

בעידן שבו יותר ויותר בתי עסק מעבירים חלק נכבד מן הפעילות שלהם לאונליין, האתגר המשמעותי של עסקים הופך להיות איתור קהל היעד הרלוונטי לעסק, והזרמה של תנועה איכותית לאתר. לצורך כך, עומדים כיום בפני עסקים שפע של ערוצי שיווק דיגיטליים, אשר באמצעות הקמה של קמפיינים ממוקדים יכולים לייצר עבור בית העסק תנועה של גולשים אל הנכסים הדיגיטלים של העסק, ובפרט לאתר האינטרנט שלו.

google partner
שובר פרסום בסך 1,500 ש"ח מגוגל אדס

ממש לא מזמן גוגל אדס הודיעו כי יגדילו את סכום השובר אותו שותפי גוגל פרטנר יכולים להעניק ללקוחות חדשים אשר פותחים להם חשבון חדש בגוגל אדס מ- 300 ש"ח ל 1,500 ש"ח

שירותי קידום אתרים
אילו שירותי קידום אתרים מוצעים לעסקים

אם העסק שלך כבר מחזיק ברשותו אתר איכותי, חשוב שתדע שלא בטוח שזה הכל. שירותי קידום אתרים נועדו לוודא שכל ההשקעה שהשקעת בעת בניית האתר תהיה השקעה מועילה ותוביל לכך שכמה שיותר לקוחות ייחשפו לתכנים שאותם אתה מעלה באתר שלך. ישנם כמה מאפיינים שחשוב שתכיר כדי שהאתר שלך יוביל אותך כמה שיותר מהר להצלחה.

מחקר מילות מפתח בגוגל
איך לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל בעל עסק הוא כמובן אתר אינטרנט פעיל. עם זאת, גם לאחר שכבר בניתם אתר אינטרנט מושקע אתם צריכים לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים לקיומו ושאתם לא מפספסים אף לקוח. אחת הדרכים שיכולות לעזור לכם בזה היא שימוש נכון במילות מפתח. אם אתם לא יודעים על מה מדובר, כאן תקבלו את כל המידע.

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

החלטת להתקדם...
צעד חכם

החלטת להתקדם... צעד חכם

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם