איך לשפר קמפיינים בגוגל משמעותית

איך לשפר את הפרסום בגוגל

שאלות? אני כאן

תוכן עניינים

אנחנו כל יום נכנסים לקמפיינים שלנו בגוגל ומחפשים דרכים לשפר, בין אם במילות המפתח שהגדרנו, מונחי החיפוש, בקהלים, להגדיל ביד או להנמיך ביד ועוד לא מעט נתונים שאנו עוברים עליהם מידי יום.

אז איך אנחנו יכולים לצמצם את זמן העבודה שלנו? או לפחות להקל עליה ולתת לגוגל להודיע לנו על שינויים שאנחנו נגדיר מראש באמצעות כללים אוטומטיים.

אז אם אתם מפרסמים בגוגל בין אם בתקציבים נמוכים של מאות שקלים ביום או באלפי שקלים זה המאמר בשבילכם בשביל לדעת איך לשפר משמעותית את הקמפיינים שלכם ויחד עם זאת לחסוך זמן משמעותית בניהול הקמפיינים.

מהם כללים אוטומטיים?

כשמם כן הם, כללים שנגדיר לגוגל בין אם ברמת הקמפיין, קבוצת המודעות, מילת המפתח, קהלים ועוד, ושיבצעו מה שנבקש מהם, ממה שגוגל מציע לנו בהגדרות בכללים. אפשר לבקש שישלח לנו מייל ברגע שכלל שהגדרנו מופעל ואפילו לבצע פעולה באופן אוטומטי.

לדוגמא: נגיד שעלות הרכישה שאנו שואפים אליה היא 20 שקלים, אפשר להגדיר כלל אוטומטי שיעלה את הצעת המחיר עבור אותה מילת מפתח שמניבה לנו ב 15% במידה וב-7 ימים האחרונים אותו ביטוי הניב לנו עלות רכישה של 15 שקלים ופחות.

איך נייצר כללים לקמפיינים בגוגל?

ניתן להגדיר כללים דרך הקמפיין ובהתאם גם ניתן להגדיר באזור בחשבון בו אתם נמצאים
יש לסמן את הרכיב הרצוי » ולאחר מכן עריכה » יצירת כלל אוטומטי

ניתן גם ללכת ללשונית בחלקו העליון של החשבון “כלים והגדרות” ותחת “פעולות גורפות” לחיצה על “כללים” תוביל אתכם לדף המתאים.

כלים והגדרות כללים

הגעתם לחלק בחשבון בו תוכלו לראות את כל הכללים שהגדרתם בקמפיינים שלכם.
כאן נתחיל להגדיר את הכללים אשר יעזרו לנו לנהל ולפקח על החשבון טוב יותר וכמובן גם לשפר אותו.

לחיצה על כפתור ה +

כפתור פלוס

לאחר הלחיצה ייפתח לנו חלון עם מגוון אפשרויות הקשורות לבחירת הכלל הרצוי אותו אנו רוצים להגדיר שיופעל

לצורך ההדגמה כאן נבחר בכללים למילות מפתח

חלון בחירה בכלל אוטומטי

ניתן שם לכלל האוטומטי בכדי שנזהה אותו בכל פעם שיופעל

שם הכלל

 

עכשיו נבחר איזו פעולה נרצה שיקרה ברגע שהכלל יופעל בהתאם למה שנגדיר אותו בהמשך – לצורך ההדגמה אבחר כאן בשליחה למייל

 

שם הכלל

פעולת הכלל האוטומטי

 

כאן אנו יכולים להגדיר איזה כלל שנרצה בהתאם לקמפיין שלנו וגם נוכל כמובן לכל קמפיין להגדיר כמה וכמה כללים שיעזרו לנו לנהל את החשבון.

בואו נגיד ואני מוציא בקמפיין זה 300 שקלים ביום וחשוב לי לעקוב אחר כל מילת מפתח במידה ויום הקודם שלה היא עברה את עלות הרכישה של מעל ל-35 שקלים

ניתן כמובן בתחילתו של כל קמפיין להגדיר מינימום של חשיפות או קליקים, הכל בהתאם לנפחי החיפושים של אותם מילות מפתח

עלות המרה בחירת כלל

כאן אגדיר כל כמה זמן אני רוצה לקבל התראה לדוא”ל שלי במידה והכלל יופעל עם מה שהגדרתי לו

תדירות הפעלת הכלל האוטומטי

לאחר מכן אגדיר את הדוא”ל אליו ארצה לקבל את הנתונים וההתראות

לבחור לאן יישלח הכלל האוטומטי

הנה לכם כמה כללים אוטומטיים שיכולים לעזור לכם:

יש לא מעט כללים אוטומטיים שניתן להגדיר שיקלו עליכם, בסופו של דבר אתם תעשו מה שאתם רואים לנכון שיעזור לכם עם הקמפיינים שאתם מנהלים.

ניתן לעיין בעזרה של גוגל למידע נוסף

שיהיה בהצלחה

SFB
SFB

שי כהן - עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם בכל פעם מחדש.

ניווט מהיר

לשתף זה לאהוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לייעוץ עם שי

הזמינו שיחת ייעוץ או בקרה על החשבון שלכם

מאמרים שיכולים לעניין אותך
בניית קהלים בגוגל

איך בונים קהלים?

גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שנוכל להשתמש בו בכדי להגיע ליעדים של העסק שלנו בין

קנוניקל

מה זה קנוניקל?

תג קנוניקל (canonical) זהו בעצם שורת קוד HTML שנמצא בקוד הדף באזור ה- <head> התפקיד שלו מאוד פשוט אך חשיבותו

אפיון פרויקטים לעסקים

אפיון פרויקט לעסקים

אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסק שרוצים לבנות אתר או לקדם אתר בטח שמעתם שכל תהליך מתחיל באפיון. אז מזה אפיון

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.