תוספי מודעות בגוגל – המדריך המקיף ביותר

תוספי מודעות בגוגל

מעבר לפרסום בגוגל ברשת החיפוש ושאר האפשרויות פרסום, יש פיצרים נוספים שניתן להטמיע במודעה הנקראים תוספי מודעות, בשביל לתת עוד מידע על העסק ועל השירות או מוצר שאתם מוכרים.

לקמפיינרים ובעלי עסקים שמפרסמים בגוגל יש את היכולת להוסיף תוספי מודעות שונים כמו, תוסף שיחה, תוסף סייטלינקס, תוסף קידום מכירות, תוסף של יתרונות, תוסף תמונה (חדש יחסית) ועוד.

במאמר זה אני הולך לתת מידע מפורט על סוגי תוספי המודעות השונים של גוגל, איך מגיעים אליהם, כיצד ניתן להוסיף אותם למודעות שלכם, ואיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כך שתגדיל את הסיכויים שלכם למכור יותר.

למה כדאי להטמיע תוספים במודעות שלנו?

לא כל עסק ישתמש בכל התוספים שכן כל תוסף מתאים לצורך שונה, התוספים שימושיים לנו מאוד גם בתפיסת “שטח נדלן” גדול יותר בשטח הפרסום ובנוחות למשתמש ליצור קשר ולקבל עוד מידע על העסק וזאת עוד מבלי להיכנס לתוך דף הנחיתה, הגדלת שיעור הקליקים, ועוד יתרונות רבים שאפרט עליהם בהמשך מאמר זה.

איך ניתן להגדיר את תוספי המודעות?

ניתן להגדיר אותם ברמת החשבון, הקמפיין וקבוצת המודעות.

מה זאת אומרת?

נגיד שיש לכם 3 קמפיינים פעילים ברשת החיפוש, במידה והגדרתם תוסף שיחה שמטרתו להופיע ישירות בתוצאות החיפוש בשביל לתת גישה לגולש ליצור קשר טלפונית ישירות, וההגדרה נעשתה ברמת החשבון שזאת רמה מעל הקמפיין, תוסף זה יוגדר לכל 3 הקמפיינים הפעילים.

ניתן כמובן להגדיר תוסף שיחה שונה לכל קמפיין בנפרד עם מספר אחר אך מיד נגיע לפירוט על כל תוסף ואיך ניתן להשתמש בו.

היכן נמצאים תוספי המודעות?

ניתן להגיע לתוספי המודעות בגוגל ברמת החשבון ע”י לחיצה על הטאב “מודעות ותוספים” ולאחר מכן לחיצה על תוספים. אתם אמורים לראות את החלון הבא:

מודעות ותוספים ניווט

גוגל שדרגה את הצורה של התצוגה המקדימה וניתן לראות ישירות איך ייראו תוספי המודעות בתצוגה מקדימה.

חשוב לדעת על הקמת תוספים:

שימו לב כי הקמת התוסף או כל תוסף שהוא מתבצע ברמות שונות, זאת אומרת – אם הגדרתם תוסף ברמת הקמפיין, התוסף יופיע לכל קבוצות המודעות שתחת אותו קמפיין.

דוגמא נוספת: 

אם הגדרתם תוסף ברמת החשבון – התוסף יוצג בכל הקמפיינים שבחשבון.

מעוניינים בפרסום ממוקד בגוגל?

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים

אילו סוגי תוספים יש בגוגל אדס?

תוסף sitelinks

מטרת התוסף:

לתת לגולש אפשרות לנווט לדפים נוספים באתר כגון דף אודות, צור קשר, קטגוריית מוצר ועוד.

ניתן לעקוב גם אחר המרות שמגיעות מה- sitelinks.
אפשרות לתזמן את הזמנים בהם אנו רוצים להציג את התוסף.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » ונבחר בתוסף sitelink

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים

בחירת רמת התוסף והאם חדש או קיים

מילוי טקסט » תיאורים » וכתובת URL אליו נרצה להפנות

מילוי תוכן sitelink

בתחתית אפשרויות התוסף יוצג לכם הטאב “אפשרויות מתקדמות” – ניתן להעדיף מכשיר מסוג נייד שיופיע יותר ובנוסף ניתן לתזמן את הזמנים בהם התוסף יוצג.

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף יתרונות מרכזיים

מטרת התוסף:

לתת לנו את היכולת להדגיש את יתרונות העסק.
לדוגמא – אתר איקומרס ירצה להציג במידה והוא נותן משלוח חינם עד הבית, ושיש צאט שירות לקוחות זמין באתר ועוד יתרונות שלכל עסק באשר הוא יכול להבליט.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף יתרונות מרכזיים

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים

הוספת יתרונות בכל שדה טקסט בהתאם לכמות התווים המוגבלת

גם כאן כמובן ניתן לתזמן את זמן הופעתו של התוסף

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף מידע מובנה

מטרת התוסף:

לתת לנו את היכולת להדגיש פרטים נוספים על המוצר או השירות שלנו.

לדוגמא – אתר של קורסים דיגיטליים ירצה להציג את סוגי הקורסים שהוא מעביר וכך ליצור רלוונטיות יותר, הן בהופעת המודעה שלו לגולשים המתאימים, וגם בשיעור הקליקים לאתר וכך נגדיל את הסיכויים שירכשו מאיתנו.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מידע מובנה

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
בחירה בסוג הכותרת שנרצה להדגיש – לדוגמא קורסים

הוספת התכונות המתאימות בשדות הטקסט בהתאם למגבלת התווים

גם כאן כמובן ניתן לתזמן את זמן הופעתו של התוסף

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף שיחה

מטרת התוסף:

לתת לגולש את האופציה לחייג לבית העסק ישירות ממנוע החיפוש.

תוסף שיחה ברשת החיפוש

במידה והחלטתם שכל המודעות בכל הקמפיינים בחשבון שלכם זקוקים לתוסף שיחה, רצוי להגדיר זאת פעם אחת ברמת החשבון וזה יתפוס לכם לכל הקמפיינים בחשבון.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף שיחה

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים

בחירה מדינה » הוספת מספר הטלפון » בחירת פעולת המרה » תזמון במידה ורוצים

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף השארת פרטים

מטרת התוסף:

לאסוף לידים של גולשים ישירות מתוך המודעה שלך
תוסף השארת פרטים מעולה לצורך הגדלת כמו הלידים מהקמפיין (הכל בהתאם למה שאתם מוכרים).

תוכלו להשתמש בתוסף לא רק בקמפיינים ברשת החיפוש אלא גם ברשת המדיה, דיסקברי, ווידאו.

תוסף השארת פרטים

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף השארת פרטים

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
נוסיף כותרת ותיאור לטופס, נוסיף גם תמונה רלוונטית שתמשוך את עיני הגולש ותשכנע אותו להשאיר פרטים.

נבחר אילו פרטים נרצה שהגולש ימלא, חשוב מאוד להשאיר את זה כמה שיותר קצר ופשוט לרוב מספיק רק שם וטלפון. ניתן לבחור באופציה מילוי אוטומטי כך שיש מצב שגוגל כן מזהה את החשבון בו נכנס הגולש הוא יכול לשאוב את הנתונים שלו ולמלא באופן אוטומטי את השם והנייד שלו.

אם ברצונכם לסנן לקוחות מאיזה סיבה שהיא, ניתן להוסיף שאלות אמריקאיות או שאלות עם תשובות קצרות שהגולש יצטרך לענות עליהם.

את הלידים מהטופס ניתן לקשר באמצעות זאפייר לתוכנת CRM כזו או אחרת, או לחלופין להוריד אותם בכל פעם כקובץ אקסל (שימו לב כי הלידים בקובץ ניתנים להורדה רק 30 יום אחורה)

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף מיקום

מטרת התוסף:

מטרתו להציג לגולש את מיקום העסק ישירות במודעה שלכם.
בלחיצה על קישור התוסף מיקום במודעה, הגולש יועבר לכתובת שלכם במפות של גוגל ויוצגו לו פרטים נוספים על העסק כפי שעדכנתם אותם. בנוסף הגולש יוכל להתקשר גם משם ישירות לבית העסק.

תוסף מיקום בגוגל בחיפוש

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מיקום

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
יוצגו לכם 3 אפשרויות לבחירת מיקום

אפשרויות לבחירת מיקום

בחירת מיקום מאוסף שגוגל מציע לנו, אין שם כמובן את כל המיקומים אך ניתן לבדוק ולבחור משם.

תוכלו לחפש חשבון בגוגל לעסק שלי לפי דומיין

אפשרות שלישית והכי מומלצת זה לקשר לחשבון גוגל לעסק שלי שכבר מחובר לחשבון הגוגל אדס שלכם
במידה ואתם קמפיינרים ואין לכם גישה לגוגל לעסק שלי של אותו לקוח – תוכלו לשלוח ישירות מהתוסף בקשת גישה לחשבון שלו.

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף תמונה (פיצר חדש)

פיצר די חדש שנוסף לאחרונה לתוספי המודעות של גוגל.

מטרת התוסף:

להציג תמונה במודעות ברשת החיפוש
תוסף תמונה יעזור למודעה שלכם בקמפיינים ברשת החיפוש של גוגל לשפר את הביצועים בצורה משמעותית אם תשתמשו בה נכון!

תמונה שנוספת לטקסט תגדיל לכם את ה CTR (שיעור קליקים) ובהתאם את ההמרות באתר.
חשוב לבחור תמונות שיעשו חסד עם המודעה ושהיא תהיה רלוונטית ומושכת את העין כמובן. יש לשים לב להנחיות של גוגל מבחינת התמונה, 80% ממנה שתהיה במרכז התמונה בכדי שלא תיחתך לכם בעת הופעתה בחיפוש, ושמירה על רזולוציה ויחסי גובה ורוחב כמפורט בקישור הבא »

תוסף תמונה בגוגל

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף תמונות

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
ניתן להוסיף כמה תמונות ולא רק אחת, חשוב לייחד את התמונות עם המודעה ולא לשים ברמת הקמפיין, תלוי כמובן בהיררכיית החשבון שלכם והקמפיינים השונים שאתם מריצים.

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף קידום מכירות

יש לכם אתר איקומרס? או שאתם מוכרים שירותים מקצועיים ועושים סיילים מידי פעם? מעולה! כאן זה המקום לעשות שימוש חכם בתוסף קידום מכירות.

מטרת התוסף:

לעדכן את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם על מבצעים ודילים בעת חיפוש אחר מוצר או שירות שלכם.
תוכלו לתזמן את התוסף בהתאם לחג או לטווח זמן שתחליטו.

לדוגמא – אם אתם מוכרים אוכל לכלבים אז הקישור הראשי של המודעה תהיה לקטגוריה, נגיד שיש לכם מוצר כלשהו בקטגוריה הזו שיש לכם עליהם מבצע של 20% הנחה ואתם רוצים להדגיש זאת ישירות במודעה שלכם, או לחלופין שיש לכם מבצע על כל שקי האוכל ותרצו ליידע את הגולשים, כך תעשו זאת.

תוסף קידום מכירות

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף קידום מכירות

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
תוכלו לבחור את סוג האירוע מהרשימה שוגל יציג לכם במידה ואתם מעוניינים לשייך את זה לחג כלשהו או אירועים שנתיים של מבצעים בעולם.

לאחר מכן נבחר את השפה, ואז נבחר את סוג קידום המכירות – תוכלו לבחור בשיעור הנחה, הנחה כספית, הנחה בסכום של עד, והנחה בשיעור של עד..

נרשום את שם המוצר או המבצע ונמלא את כתובת ה URL אליה נרצה שהגולש ינחת בלחיצה על קישור המבצע.

אפשר לבחור לעשות קופון מיוחד שיהיה ספציפי לגוגל ומעבר למעקבים שיש כמובן תוכלו גם לשייך את הקופון לכך שהגיע מקמפיין או מודעה ספציפית.

תוסף קידום מכירות עם מעקב קופונים

תוכלו כמובן וכדאי מאוד לתזמן את תאריך המבצע שכן לא יישאר לאחר שכבר המבצע יירד מהאתר.

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף מחיר

מעוניינים לעשות קרוסלת מחירים במודעה ברשת החיפוש ישירות? זה התוסף הנכון בשבילכם!

מטרת התוסף:

להציג מגוון מוצרים עם מידע עליהם ישירות במודעה, שימוש נכון בתוסף הזה יגדיל לכם את ה CTR וההמרות באתר שלכם.

גם כאן גוגל חשבו עלינו, שהרי שימוש בתוסף שכזה עם קרוסלה של מחירים יכול לגרום לגולש ללחוץ כמה פעמים על מספר מוצרים שונים מה שיגרום לנו לשלם ביוקר אך לא כך המצב, שיטת החיוב כאן מתבצעת בצורה כזו שלא תחויבו על יותר מ 2 קליקים בכל חשיפה.

תוסף מחיר ברשת החיפוש

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף מחיר

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
לא ניתן להציג את המטסע בשקלים, לכן לא בטוח שיהיה רלוונטי לחלקכם.

במידה וכן אלו הדברים שתוכלו לעשות בתוסף המדהים הזה:
תוכלו לבחור סוג – אירוע, שירות, מוצרים ועוד.

בחירה של מחיר – זאת אומרת, החל מ-, עד סכום של, ממוצע, או ללא בכלל.
בכל מוצר יש להכניס כותרת – סכום – ונתון של זמן או יחידה אחת – יש להוסיף תיאור וכתובת URL אליו יופנה הגולש.

גם כאן ניתן לבחור טווח תאריכים בו יוצג התוסף

לחיצה על שמירה » וסיימת!

תוסף קישור לאפליקציה

יש לכם אפליקציה להורדה בין אם באנדרואיד או באפל, תציעו ללקוחות שלכם להוריד אותה במודעה שלכם.

מטרת התוסף:

לגרום לגולש להוריד את האפליקציה שלכם ולהשתמש בה.

הדרך להטמעת התוסף:

נלך למודעות ותוספים » תוספים » לחצן כחול עם + » נבחר בתוסף קישור לאפליקציה

בחירה לאיזו רמה נרצה להטמיע את התוסף » והאם נעשה הקמה של חדש או נשתמש באחד קיים
נחפש את האפליקציה בשורת החיפוש ונבחר אותה.

נוסיף טקסט הנעה לפעולה
נבחר האם להחריג ממכשירי הטאבלטיםנוכל לתזמן את תאריכי הצגת התוסף

לחיצה על שמירה » וסיימת!

לסיכום

במאמר זה סקרנו למדנו והבנו את היתרונות הרבים שיש לתוספי המודעות השונים בפרסום בגוגל ואיך הם יכולים לעזור לנו לשפר את הקמפיינים שלנו משמעותית ולהגדיל את המכירות.

כולי תקווה שלקחתם מכאן רעיונות לשימוש אצלכם בעסק או אצל הלקוחות ושתצליחו!

מה היה לנו במאמר זה
שי כהן
שי כהן

עוסק בשיווק דיגיטלי למעלה מ 5 שנים, מומחה ביצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת, ועוזר לעסקים ומותגים להגיע ליעדים העסקיים שלהם.

לדף הפייסבוק שלי
המייל האישי: info@sfb.co.il

לשתף זה לאהוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שיחה עם שי

להצעת מחיר השאירו פרטים

מאמרים שיכולים לעניין אותך
פרסום עסקים בגוגל
פרסום עסקים בגוגל – כך תעשו זאת בדרך הנכונה

בעידן שבו יותר ויותר בתי עסק מעבירים חלק נכבד מן הפעילות שלהם לאונליין, האתגר המשמעותי של עסקים הופך להיות איתור קהל היעד הרלוונטי לעסק, והזרמה של תנועה איכותית לאתר. לצורך כך, עומדים כיום בפני עסקים שפע של ערוצי שיווק דיגיטליים, אשר באמצעות הקמה של קמפיינים ממוקדים יכולים לייצר עבור בית העסק תנועה של גולשים אל הנכסים הדיגיטלים של העסק, ובפרט לאתר האינטרנט שלו.

פרסום ביוטיוב
פרסום ביוטיוב

עסקים שמעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ברשת, ולהגיע אל קהלי יעד חדשים וממוקדים, יכולים לעשות שימוש במגוון רחב של

קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל – כל המידע על קידום עם גוגל

המון עסקים בין אם רק מתחילים את דרכם או כבר עושים קידום בפלטפורמות שונות, מבינים את היתרון בקידום ממומן בגוגל, הרי שזוהי הדרך להשיג תוצאות בטווח הקצר ולהתחיל להביא לקוחות ומכירות לעסק.
במאמר זה נדבר על הקידום הממומן בגוגל, מהם המדיות השונות שניתן לפרסם בהם בגוגל אדס, ובסוף תקבלו גם טיפים מקצועיים לקידום ממומן רווחי.

בניית קהלים בגוגל
איך בונים קהלים?

גוגל אדס זהו חד משמעית אחד מכלי השיווק הטובים ביותר שנוכל להשתמש בו בכדי להגיע ליעדים של העסק שלנו בין

קנוניקל
מה זה קנוניקל?

תג קנוניקל (canonical) זהו בעצם שורת קוד HTML שנמצא בקוד הדף באזור ה- <head> התפקיד שלו מאוד פשוט אך חשיבותו

להצעת מחיר

צרו קשר

ניתן לשוחח ישירות

פרטי יצירת קשר

נייד

050-3441221

דוא"ל

info@sfb.co.il

שעות פעילות

א' - ה' - 9:00 - 18:00

אני שמח שהחלטתם להתקדם עם העסק

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

ייעוץ או שאלה? אני כאן :)

נעים מאוד אני שי,
אני כאן לענות לכם על כל שאלה שמתעוררת אצלכם. גם אם בא לכם רק להתייעץ אתם מוזמנים.

אפשר כמובן גם לחייג – 050-3441221

חזרו אליי
וואטסאפ
050-3441221
phone
שנשוחח
whatsapp
וואטסאפ
mail
חזרו אליי
שי כהן SFB שיווק דיגיטלי

תנו לי לעזור לכם להזניק את העסק

הלקוחות שלי מספרים שכבר בשיחת הטלפון הראשונה שלנו הם הבינו שאני זה הדבר הנכון לעסק שלהם.